DiRT nije za mase, jer ima jednu jedinu težinu, tj. nema je. Casual (random igrači koji ne igraju baš racing igre) igrači nemogu prismrdit zelenom vremenu.
F1 imaš više težina, sve moguće pomoći, zelenu liniju koja ti kaže gdje kočiti, gdje dati gas, gdje skrenuti, šta napraviti da ne dobiješ jedan iz zalaganja i šta napraviti kada prelaziš cestu.
Zato je jedna igra za mase, a druga za ciljanu publiku...
I u Dirt Rallyu možeš korostiti asistencije. ABS, TC, SC...
Ti kako si napisao Dirt Rally je namjenjen za pro igrače sa volanima. A casual igrači sa kontrolerom nemaju šta tražiti u igri, jer nema linije koja im govori gdje da koče i kuda da voze.
U igri ima dovoljno asistencija da ti olakša vožnju. Igru nije teško igrati na kontroleru, samo treba neko vrijeme da se navikneš. Nepostojanje smanjivanja težine nije stvar koja odbija kupce. Igra je izazovna i svako u njoj može uživati.
Casual igrači će prije kupiti FM, GT ili neku arkadu, šanse da kupe F1 su jednake šansama da kupe i Dirt Rally.
Pogledaj malo prodajne rezultate Dirt Rallya i recimo F1 2015, vidjet ćeš da je prodaja i jedne i druge igre izuzetno loša i ujednačena.