Kratak komentar na igru budući da je to prva AAA igra koju prelazim na novoj plejci.
Nažalost lošije nego raniji nastavci -taktika neprijatelja prečesto se svodi na besmislena zaletavanja (iako tu i tamo dobijem dojam da znaju što rade), priča je dosadan proljev s lošim pokušajima sivila (al' nisam ništa ni očekivao pa to uopće ne doživljavam negativno - samo nekakva 'ajmo reći činjenica), dok mi je level dizajn previše futuristički i drugačiji s obzirom na dosadašnju tradiciju. Nezz, kada bih bio u ulozi neutralnog promatrača, da nema Helghast trupa, ne bi uopće skontao kako je riječ o Killzone igri. Napominjem ovdje kako promjena nije loša stvar, al' trebao se developer ipak malo više držati ranijih dizajnerskih smjernica koje su postavili (ovo je doduše skroz subjektivno tak da ne morate na to gledati negativno - možda se nekome taj futurizam full dopadne).
Level struktura je prolazna - obično postoje 2-3 rute i nije da se ne može flenkati ili napraviti choke point za njihove hit me what everything you have udare, no i dalje je to prelinearno kada bi igru usporedio s recimo nekakvim last-gen Crysisom. Očekivao sam od next-gen shootera mnogo otvorenije levele budući da imaju mnogo jače sistemske resurse na raspolaganju, a ne da igram još jedan on the rail shooter. Ono što mi se prilično ne sviđa je uvođenje nekakvog dronea koji te prati - znači uloga mu je da odvlači neprijateljsku paljbu, pruža štit kada više zagusti te uže budući da je igra u novom nastavku mnogo vertikalnija (akcija se često odvija na barem 2 razine što mi je gg promjena).
E sad, problem je što su zbog tog dronea digli damage helghasta do besmislenih razina (hard je gotovo nemoguć za igranje, dok je u normalu korištenje tog dronea instantni win button), tak da se gameplay svodi uglavnom na ubij 2 lika, sakrij se da ti health napuni, uključi dronea da privuče paljbu 4-5 novih helghasta koji su došli u međuvremenu, poskidaj ih dok oni pucaju po droneu, pronađi alarm te ga isključi pomoću dronea. Da, taj alarm - dokle god se ne isključi, helghasti se spawnaju do besvijesti. Ne znam kojem je nizozemskom genijalcu došla ideja kako to može biti zabavna i izazovna gameplay nadogradnja.
Multiplayer mi je s druge strane sasvim dobar - klase vrlo dobro funkcioniraju, drone featurei dobivaju svoj pravi smisao, mapa s nekoliko besplatnih packova ima i previše, sve je uglavnom skill based tak da nema toga da ne možeš ubiti lika na 50. levelu. Odigrat ću kampanju čisto reda radi, ovo ću uglavnom prašit u multiplayeru koji fino radi na 60 frameova po sekundi.
Grafiku nisam komentirao specijalno budući da svi znamo koliko dobro izgleda igra.