Autor Tema: Killzone Shadow Fall  (Posjeta: 18741 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #60 u: Studeni 13, 2013, 15:59:54 »
GRAFIKAAAA!!!

Kome treba bolja fizika, AI, hit detekcija, sektorska šteta, destrukcija itd.
Samo to tražim od next gena, uz zadržavanje 60fpsa i SAMO bolju vizualnu prezentaciju od trenutne generacije.

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #61 u: Studeni 13, 2013, 16:02:20 »
Evo, već smo na 71, impresivan start generacije.

Vizualna zavada i ništ više.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #62 u: Studeni 13, 2013, 16:05:39 »
Uvijek je tak, ne znam zbog čega se čudimo.
Bolje pričekati i odigrati prave stvari koje nas još očekuju na ovoj generaciji (GT6, DS2 itd.) nego igrati poluproizvode s IMPRESIVNIM vizualima.

Offline Cole™

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #64 u: Studeni 16, 2013, 15:31:06 »
Ma ja brijem da je dobra igra, ali ipak se od next-gena očekuje nekaj više. thumbs1

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #65 u: Studeni 16, 2013, 15:38:14 »
Igra koja je komotno mogla izaći i na ovoj generaciji ako izuzmemo grafiku.

Ne znam, kao da GT ili Forza na novu generaciju dođe bez ikakvih poboljšanja osim onih vizualnih - loše.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #66 u: Studeni 16, 2013, 15:41:34 »
Osim toga, pročitao na više mjesta da je AI lošiji nego u KZ2  fpalm1 cry1

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #67 u: Studeni 16, 2013, 15:43:09 »
Treba im Drivatar. cer1njo

Offline Deadwalker

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #68 u: Listopad 05, 2014, 14:26:39 »
Kratak komentar na igru budući da je to prva AAA igra koju prelazim na novoj plejci.

Nažalost lošije nego raniji nastavci -taktika neprijatelja prečesto se svodi na besmislena zaletavanja (iako tu i tamo dobijem dojam da znaju što rade), priča je dosadan proljev s lošim pokušajima sivila (al' nisam ništa ni očekivao pa to uopće ne doživljavam negativno - samo nekakva 'ajmo reći činjenica), dok mi je level dizajn previše futuristički i drugačiji s obzirom na dosadašnju tradiciju. Nezz, kada bih bio u ulozi neutralnog promatrača, da nema Helghast trupa, ne bi uopće skontao kako je riječ o Killzone igri. Napominjem ovdje kako promjena nije loša stvar, al' trebao se developer ipak malo više držati ranijih dizajnerskih smjernica koje su postavili (ovo je doduše skroz subjektivno tak da ne morate na to gledati negativno - možda se nekome taj futurizam full dopadne).

Level struktura je prolazna - obično postoje 2-3 rute i nije da se ne može flenkati ili napraviti choke point za njihove hit me what everything you have udare, no i dalje je to prelinearno kada bi igru usporedio s recimo nekakvim last-gen Crysisom. Očekivao sam od next-gen shootera mnogo otvorenije levele budući da imaju mnogo jače sistemske resurse na raspolaganju, a ne da igram još jedan on the rail shooter. Ono što mi se prilično ne sviđa je uvođenje nekakvog dronea koji te prati - znači uloga mu je da odvlači neprijateljsku paljbu, pruža štit kada više zagusti te uže budući da je igra u novom nastavku mnogo vertikalnija (akcija se često odvija na barem 2 razine što mi je gg promjena).

E sad, problem je što su zbog tog dronea digli damage helghasta do besmislenih razina (hard je gotovo nemoguć za igranje, dok je u normalu korištenje tog dronea instantni win button), tak da se gameplay svodi uglavnom na ubij 2 lika, sakrij se da ti health napuni, uključi dronea da privuče paljbu 4-5 novih helghasta koji su došli u međuvremenu, poskidaj ih dok oni pucaju po droneu, pronađi alarm te ga isključi pomoću dronea. Da, taj alarm - dokle god se ne isključi, helghasti se spawnaju do besvijesti. Ne znam kojem je nizozemskom genijalcu došla ideja kako to može biti zabavna i izazovna gameplay nadogradnja.

Multiplayer mi je s druge strane sasvim dobar - klase vrlo dobro funkcioniraju, drone featurei dobivaju svoj pravi smisao, mapa s nekoliko besplatnih packova ima i previše, sve je uglavnom skill based tak da nema toga da ne možeš ubiti lika na 50. levelu. Odigrat ću kampanju čisto reda radi, ovo ću uglavnom prašit u multiplayeru koji fino radi na 60 frameova po sekundi.

Grafiku nisam komentirao specijalno budući da svi znamo koliko dobro izgleda igra.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #69 u: Listopad 05, 2014, 17:26:49 »
Da, taj alarm - dokle god se ne isključi, helghasti se spawnaju do besvijesti. Ne znam kojem je nizozemskom genijalcu došla ideja kako to može biti zabavna i izazovna gameplay nadogradnja.

Nisam o ovome pojma imao do sada, no sad dok znam još manje imam želje za igranjem.

SP kampanja mi je oduvijek bila glavni razlog za igranje ovog serijala, MP me u prethodnicima nikad nije mogao zadržati. Razloga je dosta, a jedan od najbitnijih je i kriminalno loš frame rate u žaru akcije. Sama sreća da se sad vrti u 60 fpsa.

Offline Deadwalker

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #70 u: Listopad 05, 2014, 17:30:38 »
Zamisli da igraš na hardu gdje umreš od nekoliko metaka - ubiješ par njih, spawna se 3-4 novih, malo nepažnje i mrtav si. S time da je checkpoint sustav gust koliko i benziske crpke u Lici.

Offline Cole™

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #71 u: Listopad 06, 2014, 06:34:46 »
Mene u stvari jako zanima SP i vrlo vjerovatno ću imat kolko tolko pozitivne dojmove.
Jako volim serijal i volim taj futurizam u igrama, a pošto sam slab na eye candy grafiku vjerujem kako ću progledat kroz prste po pitanju nedostataka.
Ionako će vjerovatno sljedeća igra biti prava stvar. SF je više benchmark i SONY-eva naredba da igra što prije dođe van...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Deadwalker

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #72 u: Listopad 06, 2014, 08:56:46 »
Ti prema svemu imaš pozitivne dojmove :-P

Al' ono, nije kampanja toliko loša koliko je ostalo neiskorištenog potencijala. Dobar je to dev, nisu mi baš jasne odluke koje sam ranije komentirao. Nezz, očekivao sam više od njih.

Offline Cole™

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #73 u: Listopad 06, 2014, 14:52:35 »
Ma jasno je sve to meni...
Ali ja drugačije često gledam na igre.

Fanovi serijala kada igra u serijalu jako odmakne od cijelog koncepta ili prezentacije srozavaju dojmove, ocjene na najjače, što je i razumljivo.
No ja često gledam igru po njezinoj vrijednosti.

Dobar primjer je Splinter Cell: Convition.
Igra je srozala malo serijal i napravila "dva koraka unazad".
No meni osobno, dobra prezentacija, atmosfera, priča, zabavan gameplay i odličan COOP = dobra igra.
Plus utukao sam preko 60 sati minimalno u nju. Naravno da mi je bolja, nego što to kažu drugi fanovi ili općeniti user rating.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #74 u: Listopad 16, 2014, 19:53:11 »
Naletio danas na promo verziju (full igra sa svim funkcijama, ali bez manuala i kutije) za 50kn, naravno da se naručilo  ;D

Idući tjedan mi stiže pa javim i ja dojmove.