Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 839930 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Formula 1
« Odgovori #3255 u: Listopad 06, 2014, 16:59:45 »
Gadno.  jaad

Samo da sve dobro završi.

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #3256 u: Listopad 06, 2014, 18:15:46 »
Critical, but stable... i Marussia je izjavila isto. Na aparatima je valjda jos, ali je stabilno
Odnosno stanje mu se ne pogorsava

EDIT: neke novosti, barem vezano za crash. Ima link videa u linku vijesti. Nije bas ugodan.
Ugl, povlaci se pitanje sigurnosti i odredeni broj gresaka koje su napravljene dok se Sutilov bolid odvlacio sa staze... detaljnije u linku.
Fakat se zaletio u taj traktor jebote.. sa oko 200+ kph cry1

http://www.motorsport.com/f1/news/yes-a-green-flag-was-waving-but-know-the-whole-story?lang=en
« Zadnja izmjena: Listopad 07, 2014, 00:09:25 od Wulf »

Offline radici

Odg: Formula 1
« Odgovori #3257 u: Listopad 08, 2014, 16:15:42 »
ovdje ima i video ,strava,a oni mašu ,vidi se ,zelenom zastavom,jebeno velik propust cry1
mobile.net.hr

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #3258 u: Listopad 08, 2014, 17:06:09 »
A sad pogledaj ovu sliku



A green flag can be seen being waved by a marshal from Hut Twelve above, but slightly beyond, the crash scene. A flag is, in effect, a boundary point around the circuit, and only comes into force once it has been passed.

In a statement on Sunday evening, the FIA confirmed: ‘On lap 42, Adrian Sutil lost control of his car, spun and hit the tyre barrier on the outside of Turn Seven. The marshals displayed double-waved yellow flags before the corner to warn drivers of the incident.’

A double-waved yellow flag is defined as warning a driver to 'slow and be prepared to stop'.
-----------
E još da dodam....

Osim što je staza podjeljena u 3 sektora, svaki sektor je podjeljen u više manjih sektora (što možeš skužiti na ovoj slici)

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #3259 u: Listopad 08, 2014, 18:00:15 »
Sudac nije kriv... On je pratio pravila. Po telemetriji Sutil je već ubrzavao kad je vidio zastavicu. Malo jače je stisnuo gas i to ga je zmrdalo.
Kao što ste vidli on može mahati sa zelenom pa makar bio 1m od nesreće. A njihov sjeb je bio što nisu imali neki common sense, kad su vidli kakvo je vrijeme da ne mašu sa zelenim dok se barem bager ne makne. Bager je odma pored stazi kad pogledaš i ne treba ti velika brzina da izletiš sa staze u takvim uvjetima il da završiš u tom bageru :/

Da se ispravim za post iznad vezano za brzinu izlijetanja... mislim da baš i nije bilo oko 200+ kpha ;D

Offline radici

Odg: Formula 1
« Odgovori #3260 u: Listopad 08, 2014, 23:50:26 »
koja sila,kad odigne bager pol  metra u zrak,sad mi jedino pada na pamet,malo glupo,da bagere oblože gumama,ko trajekti i brodice,možda bi ublažilo udarac,a ne košta puno,pošto se sve vrti oko love

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #3261 u: Listopad 09, 2014, 00:02:49 »
Nije stvar u tome... Mogu to i postići s time da se utrka nastavi kad se bager makne sa staze ;)
odnosno da se onda maše green flag ili kad bager nije onak, pol metra od staze.
Sila udarca je bila negdje blizu 50Gs  hmm

Neznam jel ko pratio ili nije, ali ovo su zadnje vijesti i po tome - nisu obečavujuće  cry1
Dao Bog da projde ko Šumaher i da se oporavi kak treba...

Dijagnozu potvrdili roditelji preko Marussiae
Motorsport | Jules Bianchi: Prognosis for diffuse axonal injuries 'very poor' | SPORTAL

Ovo je zadnja analiza
Diffuse axonal injury - Wikipedia, the free encyclopedia

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #3262 u: Listopad 09, 2014, 01:16:55 »
Da.... to je stvarno teška dijagnoza.  cry1

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3263 u: Listopad 09, 2014, 11:32:28 »
koja sila,kad odigne bager pol  metra u zrak,sad mi jedino pada na pamet,malo glupo,da bagere oblože gumama,ko trajekti i brodice,možda bi ublažilo udarac,a ne košta puno,pošto se sve vrti oko love
Inače, bager (Cat 910h) ima 6445.5kg i na njemu je visio Sutilov Sauber (najteži bolid na gridu s [u to vrijeme] sigurno 15-20kg goriva) pa je malo lakše bilo podiči tih 50cm.
Nemojte ovo shvatiti kao omaložavanje siline udarca, samo mala korekcija jer sam po drugim forumima čitao kako se ljudi čude da je uspio diči 7t u zrak (a kao što sam rekao, em nije 7t, em je imao Saubera)

Jedno od rješenja koje bi se trebalo razmotriti su te obloge bagera (najbolje ga okružiti s TecPro barijerom), ali to je samo liječenje, ako se želi spriječiti mislim da bi trebalo ili izbaciti SC čim neko vozilo izađe na stazu, ili kada vozilo izađe na stazu uvesti limiter brzine u tom sektoru (pod sektore mislim na ove manje, ne ona 3 ;) ). U WEC-u se to koristi i funkcionira ok, ne vidim razloga zašto ovdje nebi

Također, ja bih razmislio o postavljanju kranova sličnim onima u Monte Carlu. Istina s njima mogu samo sići ove bolide koji su izletjeli blizu ograde/barijere, ali pošto ih je tamo i najviše, mislim da bi to dosta smanjilo izlaske bagera na stazu. Problem je što ih treba više postaviti i što to košta (pa bi se Bernie recimo mogao odreći kojeg milijončića kojeg dobiva za utrke i za TV prava)
« Zadnja izmjena: Listopad 09, 2014, 11:35:13 od speedy56 »

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3264 u: Listopad 11, 2014, 12:51:22 »
Samo godinu i koji mjesec nakon posjeta Monzi stiže video...  cer1njo
*prijatelji komentiraju uz oduševljenje, a ja negdje u kutu plačem od oduševljenja

F1 Monza - YouTube



Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #3265 u: Listopad 11, 2014, 12:55:27 »
Taman kad sam malo potisnuo ovaj božanski zvuk motora eto ga nazad, proklete ove v6ice  cry1 cry1 cry1 cry1 cry1 cry1

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3266 u: Listopad 11, 2014, 13:01:07 »
Ah kada se sjetim!!!!  ave1 ave1 ave1
Kakvo zujanje u glavi, mozgu itd!!  ave1 ave1

 cry1

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3267 u: Listopad 11, 2014, 18:20:05 »
Nisam gledao kvale ali sam pročitao da je Bottas bio jako blizu polea.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #3268 u: Listopad 11, 2014, 18:34:33 »
Bio i pregorio (pogriješio u zadnja 2 zavoja). Još je zelen......

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3269 u: Listopad 12, 2014, 14:35:27 »
Bravo, još jedno veće sranje od tilkedroma u kalendaru!
Jebeni užas od utrke i staze!