Izgleda mi grafički jako zastarjelo i mislim da bi to mogla biti igrina najveća boljka.
Wuuut? Ne kontam..
Uglavnom, bas sam ju sinoc igrao posto su prelaskom na Steam izbacili i novi update sa jednim novim autom Metalmoro MR18 i Rental Kartingom, koji je znatno sporiji od onih koji su vec u igri, ali ovi 'rental' kartinzi imaju neki svoj pacing i da ih se lijepo voziti. Uz dva nova auta dosle su i neke staze. Ono sto je bilo najavljivano ali na kraju nije dospjelo u ovaj updejt jer su developeri odlucili to ipak jos usavrsiti i ubaciti malo kasnije, a to su flatspotting, dirt pickup, flex guma, flex prednjih i zadnjih krilaca, vibracije.. Sve ce to doci naknadnim updejtovima.
Igra je radjena na RF1 enginu ali Reiza ga je toliko doradila, optimizirala i unaprijedila da u nekim dijelovima izgleda bolje i od rFactor 2.
FFB je medju najboljima u sim racingu, po meni odmah poslje RF2 i iRacinga, zato ga volim i upaliti cesto. Posto su Reiza brazilci, imaju odlicnih brazilskih staza, Sao Paolo, Interlagos naprimjer. Sama cinjenica da je ISI (rf2) trazio kolaboraciju sa Reizom i dobio od njih Interlagos za rFactor 2 govori o tome koliko kvalitetno Reiza odradjuje svoj posao.
Prelazak na Steam bi mogao pomoci u populariziranju igre, ali da, engine ne dopusta graficki velike pomake, jos uvijek pricamo o DX9, a posto se danas svi pale na grafiku, igra ne moze parirati jednoj Assetto Corsi ili pCarsu, Gridu i slicno, tako da ce samo simracing entuzijasti znati cijeniti ovu igru kao takvu i uzivati u pravim boljkama poput FFB-a, modela guma, clokupnog paketa autiju i staza s kojim igra dolazi, te updejtova koji ce tek jos doci.