S obzirom na viku stvorenu oko lakoće programiranja na novim konzolama (na Boxu kompleksnije zbog esram bottlenecka) logično je da programeri budu prije u stanju izvuči više iz hardvera nego je to bilo na prijašnjim generacijama kad je arhitektura puno sličnija PC-u nego prije. Naravno, bude sve to još napredovalo, novi trikovi budu došli tokom generacije (kak je bil i slučaj s prošlom) i samo najbolji studiji budu u stanju kak to obično biva izvući maksimum, ali činjenica je da su konzole slabije nego su trebale biti.
Sposobne su isporučiti (obadve konzole) odlične igre s tehničke strane u okvirima svojih hardverskih mogućnosti i već je sad grafika takva kaj čoveku zapravo više ni ne treba vizualno i zato mi je šteta da bezveze troše resurse na neke nepotrebne tehničke kerefeke koje ni ne primjetiš osim ako zastaneš i takoreći tražiš ih s svećom dok bi se bez njih sigurno dal poboljšati frame rate. PS4 vjerojatno bude imal dosta igri tokom generacije koje budu full hd i 60 frameova od first party developera dok optimiziraju svoje engine (tipa GG i Sucker Punch koji su s otključanim frame rateom blizu 60, ali treba postići lock na 60). Od novog GT-a ne očekujem ništ manje nego konačno kvalitetnih zaključanih 60 frameova.
Rami se budu dodatno oslobodili tokom generacije kak je to bil slučaj i s prošlom na obadve konzole, ali baš da budu takvu prevagu napravili - teško. Najbitniji je kvalitetan engine i njegova prilagodba hardveru, to malo rama kaj se bude oslobodilo bude mali bonus i ništ više. Ova generacija bude za PC-om zaostala najbrže od svih do sad na tehničkom polju jer je sve ubrzaniji razvoj komponenti, npr. nVidia izbaciva svako malo (skupe) perverzije tipa koje kakvi Titani z kojih se vremenom bude sve više tehnologija koristila u mainstream karticama (+ činjenica da je nVidia malo butthurtana kaj nisu njihova rješenja bar u jednoj konzoli, pa samim tim gura PC ko platformu), krenula je i opasna borba na API polju s sve boljom optimizacijom (tu budu malo i konzole vjerojatno profitirale). Jedna od stvari koja bi mogla konzolama živost unesti je ako kojim slučajem Cloud koncept zaživi, al tu je problem da, bar kod nas, većina nema ni približno dobar bandwidth za tak nekaj, niti bumo imali u dogledno vreme.
Ne velim da su loše konzole, ali zasad prikazano nije ništ impresivno, konačno smo na konzolama došli do full hd-a dok PC opasno grabi na 4k polju, a mi još nemam full hd s 60 frameova - npr. The Order s kvazi full hd rezolucijom i crnim crtama prek pol ekrana - nije čudo zakaj tak zgleda kad je pol piksela u rezoluciji neaktivno. Filmsko iskustvo.
Iskreno - sumnjam da bi veća cijena kak sam prije rekel s jačim hardverom kaj bitnije utjecala na prodaju konzola unatoč krizi jer su ljudi željni napretka, a ne Kinect napretka po većoj cijeni.
Driveclub jako lepo zgleda, smjer je ono kaj je NFS trebal biti, ne znači da bu neigrivo zato kaj je 30 fps-a, samo je razočaranje taj frame rate jer se od nove generacije ipak očekuje stepenica više i to je ono kaj mene najviše kopka, pogotovo dok se setim kakvih je bilo momenti s frame rateom u dosta igri tokom prošle generacije - i to ne bilo kakvim, čak i u ogromnim hitovima je frame rate znal biti katastrofa, a vreme kak je išlo dalje to se nije popravljalo, nego je čak išlo i na gore u dosta slučajeva i strah me opet istog scenarija.
Jer mi se bluje dok vidim loš frame rate.