Da da uglavnom se slažem sa Shimmy-em sve što je naveo. Upravo ovu rečenicu koju je naveo: "stvar je srca, ne razuma". To je odgovor ne sve predhodno navedeno.
Evo dat ću svoj primjer razgovora s frendom. Rekao sam mu kako je jedan član CSR foruma (Hendrix) bio u Modeni, Maranellu itd, da je vozio Ferrari za cca 130 eura. I sad on meni tupi da je bolje da si kupi hodnu civic type r ili Golf GTI skojim može potegnuti 200 km/h + i dobiti osjećaj brzine, jer koja je svrha da sjedneš u Ferrari na 15 minuta, još daš po njemu previše 130 eura, niti ga pošteno voziš. I ja sad njemu pokušam objasniti da ne gleda na to na taj način, tu nije bitno koliko si ga vozio, dali se isplati itd nego jednostavno to je više od samog razuma, to je ljubav prema ferrariju, prema propetom konjiću, jednostavno obožavanje te legendarne talijanske marke super sportskih automobila.
Naravno frend je ljubitelj Porshea i odmah mi je rekao na koliko se tisuća Km radi servis Porshea a na koliko Ferrari, pa onda kako se Ferrariji kvare, a kada sam zadnji put to čuo za Porshe.
Naravno da mu neke stvari stoje, ali to neće promjeniti moje mišljenje što bih prvo uzeo kad bih bio pun ko brod. Jednostavno Ferrari je Ferrari. I ono što je Shimmy naveo, vidiš Porshe -aha super kak je cool, vidiš crveni Ferrari - stari moj, sline do poda, zvuk prestrašan, lijepota od auta.
I da, redovito se po portalim mogu vidjeti vijesti kako je neko negdje npr u Rusiji, Dubaiu, Singapuru razbio Ferrari i pri tome je auto prepolovljen na dva dijela ili jednostavno nema ništa više od njih. A tko vozi takve aute? Nadobudne seljačine, tatini sinovi, nadrogirani diletanti koji imaju para ko blata, i naravno prvo što si kupe je Ferrari (jer to je Ferrari) i onda ajmo, ožeži po gasu, stisni ga do kraja. Niti takvi ljudi nisu svjesni što voze, koliko je to ubojit stroj itd. Nije da imam vlastitog iskustva u voženju ferrarija, ali mislim da je to istina. Nažalost ferraiji se prodaju svakoj njušci koja istrese lovu, ali to je vjerujem kod svake marke.
I da svima je jasno da je Nijemac Nijemac, a onda svi ostali. Marka do marke, sveto trojstvo Audi-BMW-Mercedes. VW je danas najjača auto kompanija, veliki broj marki imaju pod svojim krovom. Što je samo Audi napravio u zadnjih 10 godina, prestrašno. Mada moram priznati bilo da se radi o A3 ili A8, svi izgledaju isto, varira samo veličina i snaga. Ali nebi im to uzeo kao minus. Auti su im prelijepi, ali i skupi.
No zaključak je svega: tko voli nek izvoli. Ako voliš Porshea, voli ga, imaj ga, to je prekrasan auto, koji je opako brz, lijep i možeš s njim i do Komzuma.
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).