Sve off i ABS (na 1 u GT-ima).
Tražil sam malo ali nisam našel koje zapravo sisteme pomoći imaju stvarne racing mašine.
Za ABS sam skoro siguran da imaju i koriste.
S druge strane, za traction i stability control, kao i neke druge pomoći kod upravljanja da nemaju.
Ali anti-lock, da.
Meni u slučaju GT nekak najnormalnije izgleda vožnja sa ABS na 1 i sve drugo isključeno.
Naravno, s volanom se da fino voziti i sa ABS off, puno je lakše držati auto - koji tad pretjerano pleše i nema tu ravne crte zaustavljanja kad on ide kam hoće...
ABS na off za neke obične modele, racing je racing.
I kak velite, nemam nikaj protiv TT-a, pa i utrka s dobrom ekipom, sa svim off, ali da je tak zadano i da se nemre mjenjati - nema inače smisla.
Ne znam dal me sjećanje dobro služi, no čini mi se da je GT5 P prepoznaval periferiju, odn. DS3 i/ili volane, je bilo tak ili sam nekaj pobrkal?
Nisam puno vozil Prologue.