Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 838427 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2640 u: Studeni 09, 2013, 12:42:07 »
Sebastian Vettel ai box Ferrari - Abu Dhabi Grand Prix 2013

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1
« Odgovori #2641 u: Studeni 09, 2013, 13:41:38 »
Sumnjam da je 25G - u Red Bull Air Raceu iloti iskuse maksimalno oko 10 ili nešto više G tako da teško
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2642 u: Studeni 09, 2013, 14:55:50 »
To je bila greška - 15G je bilo!

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2643 u: Studeni 09, 2013, 15:41:28 »
Sumnjam da je 25G - u Red Bull Air Raceu iloti iskuse maksimalno oko 10 ili nešto više G tako da teško

 
Kao što je Doktor rekao, bila je greška. 25G je pokazao neispravni Ferrarijev senzor (ak im senzor ne šljaka kako treba, nije ni čudno da im se podaci vezani uz aerodinamiku ne poklapaju iz tunela sa stazom).
Inače nisam shvatio zašto bi i 25G bilo teško? Kubica je doživio 75G, propustio utrku i onda sljedeću vozio kao da se ništa nije dogodilo?

Doktore - baš se pitam zašto je Vettel navratio u Ferrarijev boks? Koliko sam skužio, nitko ga tamo nije očekivao.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2644 u: Studeni 09, 2013, 15:43:13 »
Znači, taman preko onog graničnog G nakon kojeg se alarmira vozač i cijeli pitwall.

Alonso je sam rekao da nije na 100% i da će raditi na tome da bude na 100% do sljedeće utrke.

A ovi u McLarenu još nisu potvrdili Pereza za sljedeću godinu, znači da je Magnusen još u igri.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1
« Odgovori #2645 u: Studeni 09, 2013, 15:46:45 »

Inače nisam shvatio zašto bi i 25G bilo teško? Kubica je doživio 75G, propustio utrku i onda sljedeću vozio kao da se ništa nije dogodilo?



To mi je isto jaaaako sumnjivo - znaš kolika je to sila?

Uostalom, evo jedna tablica

Order of magnitude - Wikipedia, the free encyclopedia(acceleration)
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline the_prodigy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2646 u: Studeni 09, 2013, 16:36:04 »
75G? Glava bi mu prasnula da je to doživio..
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #2647 u: Studeni 09, 2013, 17:24:51 »
Nema šanse da je doživio 75g ne bi živ ostao.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2648 u: Studeni 09, 2013, 19:37:01 »
Neznam..... Ja se dobro sjećam da su nakon nesreće to spomenuli - 75G. Također očito da je nekakav sigurnosni uređaj u bolid (senzor) to morao očitati. Naravno kao i u slučaju Ferrarija, moguće da je i ovaj krivo očitao, samo koliko manje?
Upišite na Google-u Kubica Montreal Crash G Force i svugdje će vam isto pisati.

Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #2649 u: Studeni 09, 2013, 19:42:05 »
Možda ti se učinilo i bilo je 7.5g?

Zapravo jel tebi logično da netko bez problema preživi otprilike 75x svoju težinu.

EDIT: evo guglah i fkt svi pišu 75g, nekako mi je to nevjerojatno, also

 
Citat:
Kenny Bräck suffered approx. 214 G at the time of impact of his career ending crash.


Odakle ekipi ovakve brojke pobogu T_T
« Zadnja izmjena: Studeni 09, 2013, 19:48:01 od Punisher »

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2650 u: Studeni 09, 2013, 19:56:47 »
Mislim nisam ja izmislio brojku, svi hvala bogu imate internet i možete vidjeti i sami.  thumbs1 Također, iako nisam fizičar i nisam baš volio fiziku, kristalno mi je jasno da se radi o velikoj sili. Nekad davno sam gledao dokumentarni film gdje profesionalan vojni pilot objašnjava kako pilot može pasti u nesvjest u slučaju ako dosegne ...... (neka brojka) G silu.
- Još jedan primjer - David Purley - Wikipedia, the free encyclopedia
179 G
Od kud im te brojke? Bilo bi mi presmješno da ih vade iz glave

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2651 u: Studeni 09, 2013, 20:53:35 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2652 u: Studeni 09, 2013, 22:06:28 »
Definitivno analiza koju svaki čovjek koji sumnja u sposobnosti Vettela treba pogledati. Da dosadno ga je gledati kako pobjeđuje, utrke su nezanimljive, dosadne itd, ali ako je tko gledao Singapur, Indiju, Abu Dhabi trebao je uvidjeti o kakvom se vozaču radi. I možeš ga ne voljeti, ali 4 godine sumnjati u njegove kvalitete je već problem.
----
Također Rob Wilson koji govori o Vettelu u ovom videu je vjerojatno najpoznatiji driver coach u svijetu automobilizma. Must have za svakog vozača (koji se bavi profi sportom) je otići kod njega na poduku. Naravno njegova škola se plaća, ali se i puno dobiva.
Kod njega su bili mnogi mnogi danas poznati vozači iz svijeta auto-sporta, također i F1 vozači. Za Alonsa sam pročitao da nije bio (kakti je namjeravao jedne zime između sezona), za Vettela neznam. Ono što znam da je dvojicu vozača poslao doma nakon prvog kruga - Hamiltona i Raikkonena. U prvom krugu (znači bez zagrijavanja i koje čega) skinuli su od Wilsona vrijeme (što vam samo govori o kakvom se driver coachu radi). Naravno prije toga Wilson sjedi za volanom i prolaze stazu. I kaje najbolje on im u ruke da običnu škodu octaviu i kacigu za glavu. Hamiltonu je nakon prvog kruga rekao: Ti mi ovdje ne trebaš, možeš slobodno doma ili troši vrijeme na nešto drugo.
Uglavnom iz priloženog videa čovjek prema fotki zna ocjeniti svaki aspekt bolida+vozač.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2653 u: Studeni 10, 2013, 11:12:51 »
Kimi neće vozit Lotus do kraja sezone.... Olfo ide na operaciju leđa...

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2654 u: Studeni 10, 2013, 15:15:32 »
Samo neka on bude spreman za sljedeću sezonu. Iako šteta kako je loše završila epizoda  u Lotusu.