Nema tu pomoći, tako je kako je. Kad ti hebena FIA i njezini kvazi inženjeri stvaraju pravila. Dam se kladiti da uopće nisu razmišljali koje su bile moguće opcije kako će bolidi izgledati. Samo su buljili u formule i jednadžbe kako i na koji način smanjiti downforce. I eto, zbog njih će ostati zapamćeni kao najružniji bolidi (Caterham) u F1 povijesti, pobijediti će i Tyrrella sa 6 kotača i kojekakve ostale spodobe iz 70ih...Ali najmanje ćeš o tome misliti kad budu borbe za 3., 4., 5. i 6. mjesto krug prije kraja u Monzi.
Formula 1, koja je vremenom postala sinonim za pravo utrkivanje i premašivanje ljudskih granica, za najveće, najjače, najbolje bez većih restrikcija, odjednom je postala privatno igralište nekolicine moćnika koji imaju svoje prohtjeve i mijenjaju ih kad god odu na zahod pišati, da budem prost.
Govori se kako Mercedes prednjači u razvoju zbog pouzdanosti motora, najviše je km prošao. Tu su i Ferrari te McLaren.
Combined lap counts – Team:
1. Mercedes 309 laps
2. Ferrari 251 laps
3. McLaren 245 laps
4. Williams 175 laps
5. Sauber 163 laps
6. Force India 146 laps
7. Caterham 76 laps
8. Toro Rosso54 laps
9. Marussia 30 laps
10. Red Bull Racing 21 laps