Treba nam posebna FPS tema.
@Ther - mislim da i sam najbolje znaš da mi je JAKO dugo trebalo da mi Halo sedne, al eto dok sam mu dal opet priliku ostal sam zapanjen kakva je kvalitetna priča i kolko je univerzum razrađen, baš brutalna esefčina. Da ne spominjem reference na Aliens na jedinici kojih ima brdo - jedinicu bi svaki ljubitelj Alien serijala moral odigrati jer si po puno stvari jako brije na Aliens iliti dvojku. Još dok vidiš kaj su sve postigli 2001. - prva konkretna pucačina s vozilima (prije Battlefielda je došla), detekcija i AI koji se dan-danas drže, poluotvorenost i dojam mini-sandboxa na dosta djelova, nošenje 2 oružja koje je nakon toga postalo više-manje standard, regenerirajući štit koj je u druge igre prenesen ko regenerirajući health iliti skroz krivo interpretirano (jer se sim health ne regenerira) samo su neke od stvari.
Recimo - Silent Cartographer level bi svaki gamer koj drži do sebe trebal odigrati jer je vrhunski dizajniran, dok Half Life 2 isto tak ima legendaran Ravenholm za koj isto vredi - igranje s fizikom, piljenje protivnika na pol s gravity gunom je stvarno bila ludnica i novotarija i za taj dio sam uvjeren da dan danas vrhunski drži vodu. Highway 17 mi je isto ostal u odličnom sjećanju. Mislim - već je rečeno - Half Life 2 je vrhunska igra i to joj niko ne osporava. Ima nekih stvari koje nisu dobro ostarele, barem meni - nekome ko je oduvek zaluđen igrom sigurno nije tak jer je teško biti objektivan dok nostalgija lupi i prisjećanje na neka (ne nužno
) bolja vremena. Ja sam samo svoje mišljenje izrazil i rekel zakaj mislim da je precijenjena, a vidim da ima dosta ljudi koji se slažu s menom. Ali isto tak po sjećanju mi HL2 (kad sam već spomenul Halo) kampanja ima bolji pacing od Haloja, samo kaj Halo mi pak ima puno bolji kraj.
@Shimmy - je, ti interijeri su me gadno odbijali svojevremeno, jako mi je šuplje izgledala igra vizualno - vani mi je još bilo kolko-tolko prolazno, ali nutra mi je bilo katastrofa. Jedan od razloga zakaj mi nije sel odma - ipak konzolaški port - dok sam u to vreme deral Unreal Tournament 2003. i vjerojatno je 2004. bil već vani. Još je onda trojka FC, HL2, D3 došla, pa je Halo brzo pal u zaborav jer su mi sve 3 onovremeno - puuuuno bolje sednule. Al eto, kasnije mi ti vizuali više nisu tak smetali i da bude bolje još je i anniversary došel koj to sve ispravi.
Da, a kak se lepo Flood neprijatelji ftečno raspadaju dok ih napucavaš, milina.
Al tu negde na tom djelu počinje repetitivnost i backtracking.
Glede odigravanja - ako ti je bila dobra jedinica, nemaš kaj razmišljati - dok odigraš sve nastavke u dahu, onda tek vidiš kakva je to vrhunska saga.