Mercedes još više poboljšati svoj PU (do 100 ks, ali to mi je malo pretjerano). Drugi će morati raditi na tome da se pravila olabave inače nebu dobro za F1 (nešto se spominje da ako Mercedes ne dopusti odmrzavanje razvoja motora, da bi se od 2016 išlo na jednostavniju i jeftniju verziju PU - V6 biturbo, bez Kers-a).
Ne 100ks, nego 60ks (barem ja nisam nigdje vidio 100ks), što bi bio ekvivalent nekih cca 1s/krug
A i 100ks mi zvuči jako puno kad ukupno imaju nekih 600 iz V6ice + 160 iz ERS-a
Ne bez Kersa, nego bez Mgu-H.
Horner želi pojednostaviti motore (izvući Renault iz ove rupe) i izmišlja toplu vodu. Kers bi ostao, a Mgu-H bi se maknuo i ubacila bi se još jedna turbinica (mgu-h je ovako i onako jako teško imati na biturbo motoru, gotovo pa nemoguće, a i pitanje koliko bi se energija dalo izvuči iz toga, a treba dodati i veće i teže pakiranje koje se dobiva s 2 umjesto 1 el. motorom)
Ovo s Mattiaccijem je bilo za očekivati.
On je Montezemolov čovjek, LDM je otišao pa-pa, a i navodno ga je i LDM samo privremeno stavio tamo. Kolko sam skužio tu sapunicu, s Marchionneom si nije na "ti".
Što je na kraju s onim odvajanjem Ferrarija od FCA o čemu se pričalo prije nekih mjesec dana?? Bi li Mattiacci možda onda mogao biti LDM-ov nasljednik