RACE #2 Bahrein GP DUEL IN THE DESERT
Druga utrka sezone dovela nas je u pustinju na veliku nagradu Bahreina, očekivanja od tima McLaren Honde su velika jer je ovo prilika za predstvaljanje prvog upgrejda R&D odsjeka. Nakon mog katastrofalnog rezultata i postiđenog šefa Honde Hasegawe u Melbourneu gdje ne samo da nisam završio utrku nego sam u bolidu bio potpuno nekompetitivan stigla je nova inačica Hondinog motora za ovu utrku.
Na prvom treningu u petak momčadski kolega Alonso i ja odradili smo ogroman posao za inženjerski tim u tvornici vozivši preko 40tak krugova svaki. Iako sam se u početku dosta borio sa bolidom prvi trening sam završio sa dvije desetinke lošijim vremenom od Alonsa. Već je tada bilo jasno da mi bolid odlično leži u prvom sektoru i da će Alonso imati pune ruke posla kako bi zadržao mjesto prvog vozača počevši već od ove utrke.
Drugi trening i druga priča, simulacija long run-a i potrošnje guma dala nam je ponovno važne podatke za unaprjeđenje bolida a ja sam uspio složiti i nekoliko ljubičastih prvih sektora, spustiti krug na 1:36.394 i približiti se Alonsu do kraja treninga na samo 9 stotinki.
Nakon ovog rezultata i drugog treninga nisam mogao dočekati subotnji trening i kvalifikacije. Preostalo je još malo rada na setupu bolida u subotu ujutro i onda izlazak na stazu, ponovno vozim odlične prve sektore i ovaj puta Alonso jednostavno nema šanse, njegov najbolji krug je skoro sekundu sporiji od moga, nije pomogao ni dolazak Juan Carlosa u paddocku, totalna dominacija!
U kvalifikacijama spuštam krug ispod 1:36 točnije 1:35.843 i lako ulazim u drugu rundu u kojoj ponovno stiskam kao životinja i izvlačim nemoguće iz bolida sa krugom 1:34.859. Alonso i ja se probijamo u top 10. Nažalost u 3. rundi kvalifikacija sam imao malo problema sa prometom i uspijevam odvoziti tek 7. vrijeme i mjesto bolje od Fernanda koji zaostaje 4 desetinke.
Kako su se stvari rasplele u skraćenoj snimci utrke moći ćete pogledati tijekom sutrašnjeg prijepodneva.