Suzuka
Bio 17. u kvalifikacijama, no i očekivao sam nešto loše jer koliko god mislim da vozim dobro tu stazu, i fakat dajem sve od sebe te ne znam na koju foru biti brži, loš sam. I već se pomirio sa time da neću biti baš nešto jer trening i kvale bili sunčani, i iako su najavili kišu za utrku, mislio sam da će biti prolazna. ALI - kiša je bila "heavy rain" i to kroz cijelu utrku što je meni pogodovalo da odvozim fantastičnu utrku gdje sam tek u zadnjem krugu se izvrtio onaj zavoj prije mosta (kada se prolazi ispod njega, zavoj u desno) jer sam ganjao najbrži krug iako sam ih već 6, 7 puta rušio tokom utrke.
Naime te full wet utrke mi idu sjajno. Odn kada su uvjeti za full wet gume. No iz nekog razloga sa intermediate vozim katastrofalno. Uvijek sam među zadnjima, da ne znam što radim, no srećom sa tom "teškom kišom" i full wet gumama je obratno, rasturam.
I eto, tako sam se probio od 17. mjesta do pobjede i to sa sasvim solidnom prednošću od 9 sekundi (bilo je 14 do zadnjeg kruga, ali to izvrtanje me koštalo).
Evo i dokaz
Još samo 4 utrke do kraja i čini se da bih mogao već u drugoj sezoni biti prvak, i to čak možda i konstruktorsku pobjedu ostvarimo, a možda i dvostruku jer trenutno sam prvi, Rosberg drugi u ukupnom poretku.
Stigne se to još promjeniti jer sljedeće 4 utrke nose maksimalno ukupno 100 bodova, a ja imam 30-ak bodova prednosti nad Rosbergom, no odmah ispod njega je Alonso koji ima 2 ili 3 boda manje nego on, ali ono... Ako se to dogodi, i još pogotovo ako potpišem za neku od tier 1 momčadi, čini se da ću morati dići težinu na Legend jer dok sam se prvu sezonu sa Force Indijom još borio, sa Mercedesom, neću reći da je bilo lako, davao sam sve od sebe, no ako sa njim mogu postati prvak, bojim se da će mi sa McLarenom odn Ferrarijem ili RB-om biti laka ta borba na ovoj težini