Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 841693 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #2475 u: Rujan 08, 2013, 16:13:25 »
Kaje i na presic bi la zastava?
Link?  ;D ;D
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline versus

Odg: Formula 1
« Odgovori #2476 u: Rujan 08, 2013, 16:31:53 »
Čapljina je grad i općina u južnom dijelu Bosne i Hercegovine.
Prema zadnjem popisu iz 1991. godine u gradu je živjelo oko 7.500 stanovnika, odnosno 27.882 stanovnika u općini. Nalazi se u dolini rijeke Neretve, na važnom raskrižju putova sa sjevera na jug.
Općina Čapljina je smještena svojim većim dijelom uz rijeku Neretvu i njenim pritokama Bregavi, Trebižatu i Krupi, koje se ulijevaju južno od samog grada Čapljine...


(izvor : wikipedia)

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2477 u: Rujan 08, 2013, 16:56:05 »
Sta reci nego pravi Hrvati, na nogometnim utakmicama vidim vise hrvatskih zastava s natpisima BIH gradova nego hrvatskih... kava1

Ovo je vise napisano poradi efekta, ne mora biti tocno.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #2478 u: Rujan 08, 2013, 17:34:49 »

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #2479 u: Rujan 08, 2013, 17:37:48 »
 cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2480 u: Rujan 08, 2013, 18:10:38 »
Industrija Nafte cer1njo

Lijepo od njega.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2481 u: Rujan 09, 2013, 00:10:00 »
Šta, reći nakon povratka iz Monce....

Nevjerovatno, brutalno, bolesno... Taj ZVUK!!! Taj ZVUK!!!

Sada sam preumoran i iscrpljen, ali sutra ću napisati "putopis".... Imam samo 100 slika, ali tokom tjedna ili sljedeči viken kod prijatelj po odlične video uratke te još mnogo slika...

Lanjski Lotusov bolid....



13:35, padala lagana kiša i vozači su radili par krugova na raznim gumama prije stajanja na grid; u osvrtu ću napisat kako sam upio ovako uhvatit čak šest bolida; mučilo me snimanje pa sam računo kada okinut sa fotoaparatom i da on ostane... Jer to je prestrašno kako proleti i zagrmi, (tribine na kočenju za Parabolicu)



Vozači...



Bio sam blizu "Čapljine"  cer1njo



....

Sutra će sve slike na moju Flickr galeriju kao i ostale tokom tjedna...

Nego jesam spomenuo ZVUK F1 bolida!?!? To je nešto nevjerovatno! Prvi krugovi kada su svi jedan na drugom  ave1 ave1 ave1 ave1 ave1 ave1

Doslovno te zaglupi, (naravno čepići ne dolaze u obzir).. Limenka pive se trese ko sumanuta dok odmara pored mene i čeka da je ubijem...

Zvuk i brzina bolida....  kava1

Karta...



Nego jesam spomenuo ZVUK......  cer1njo
« Zadnja izmjena: Rujan 09, 2013, 00:12:44 od doktor1 »

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2482 u: Rujan 09, 2013, 00:44:33 »
aaaaaaaaaa svaka čast, jesam ljubomoran   cer1njo cer1njo cer1njo ave1 thumbs1 Jedva čekam tvoj putopis.
Btw pojavila se vijest da bi Ferrari već sutra mogao objaviti Kimija kao novog vozača. Shell će platiti 20 mil. eura Kimijev ugovor.

According to Eddie Jordan, Montezemolo hired Raikkonen to show he still has authority at Ferrari. Jordan says that the president will not tolerate anything from Alonso anymore, who overstepped his position and hiring Raikkonen is an educational measure for him. With Shell paying Raikkonen’s salary, Montezemolo is off the hook from Santander, who initially paid Kimi off back in 2009 to leave room for Fernando.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2483 u: Rujan 09, 2013, 00:50:53 »
aaaaaaaaaa svaka čast, jesam ljubomoran   cer1njo cer1njo cer1njo ave1 thumbs1 Jedva čekam tvoj putopis.

Sutra ću obuhvatit troškove, (koji su jako veliki) putovanja i karata, atmosfere, dojmova, zvukova bolida, itd.. Plus slike...

Ali opet, dok uživo ne čuješ tu NEVJEROVATNU GRMLJAVINU tih beštija jednostavno neznaš šta je to... Impresivno. Kada je u 13:30 proša prvi Caterham, reko ma šta je ovo, tko to grmi, (prije je bila neka "Formulica 3" i Porsche GT3 koji su tada bili užasno glasni, ha ha ha ha, BILI) ali onda start  ave1 ave1

Naježio se, i trnci su me prolazili... Nešto nevjerovatno, nevjerovatno i impresivno

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2484 u: Rujan 09, 2013, 00:53:29 »
Sad mi je tako žao što to nisam doživio jer sve se bojim što će biti sljedeće godine  hmm

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2485 u: Rujan 09, 2013, 10:55:11 »
Dakle...
 
Kretanje iz Rijeke u 03:00 u nedjelju. Četiri osobe. Bez prethodno kupljenih ili rezerviranih karata. Uz jedno stajanje od 10 minuta na odmorištu gdje dolaze joz dva dečka iz Bosne te jedan kombi iz šibenika, nakon kratke ćakule krećemo dalje te smo oko 8:30 u centru Monze. Tu vlada opsadno stanje; sve je puno policije koja preusmjerava promet te mnogo, mnogo autobusa organiziranog prijevoza sa velikih parkirališta dosta daleko od samog ulaska u park. No mi slušamo GPS u koji smo ukucali mjesto pored samog ulaska u park te krećemo dalje dok ne dolazimo do točke gdje nas policija tjera sa glavne ceste, no ubro nailazimo na parkiralište kraj zgrade gdje pitamo ljude dali je besplatno, (je!!) te koliko je udaljen ulazak u park - parkirani svega dvadeset minuta do ulaska; super.
No tada je krenuo prvi šok... Ljudi na prakingu koji su nam rekli da je parking free pitali su nas dali smo kupili karte na šta mi odgovaramo ne, a oni sa motom gotovine, (ne generala) na rukama pucaju u smjeh i pokažu nam palac gore...

Tada nakon lagane šetnje i pijuckanja pive, dolazimo na mjesto prodaje karata... Tribina 6a, (tribina uoči kočenja za prvu šikanu na starno ciljnoj ravnini) na koju smo mislili i koja bi nas koštala 100 ili 120 eura da smo kartu kupili prije, na dan utrke košta ni manje ni više nego 220  ili 230 eura.
Za 88 eura se dobiva samo General Admition, odnosno mogućnost bauljanja oko staze i ograde na nekim mjestima no bez pristupa na tribine... Onako lagano oduševljeni cjenama kreću pregovori i kalkuliranja na razini naših političara te nakon kratkog vjećanja vraćemo se na mjesto prodaje, uzimamo plan staze i nekako dolazimo do pozicije ispred Parabolice - tribina 21e, 155 eura.. Grabi, kupuju i bježi.. No dok nam ovaj priprema karte ja ga pitam dali tribina ima ispred TV display no ovaj nema pojma o tome, (no pretpostavljo sam da ima jer je to dugačak niz tribina i bio sam u pravu; no međutim osim starta i pretjecanja Alonso - Webber nisam ništa niti gledao na TV, a i čini mi se da je utrka bila dosadna, naravno za gledati preko TVa, ne tamo!!)

Nakon šta smo to rješili kod samog ulaska gdje su štandovi sa raznim suvenirima, majicama, kapama momčadi, bacamo torbe na pod, vadi se hladna piva, koje su se hladile u prenosnom frižideru te se jede sendvić... Tada se olakšat u wc koji su za razliku od naših TOI TOI svjetlosnim godinama uredniji i praktičniji itd...
Prijatelj kupuje majicu od Lotusa, (predivne majice, bap ono) i šlaća ju 80 eura... Mislio sam uzet majicu od Ferrariju, (original samo dolazi u obzir) no radi nekih stvari nisam mogao...
Sada je oko devet i trideset...

Tada sljedi bauljanje po parku, gledanje jurilica, izloženih bolida, osjećaj nevjerovatne atmosfere! Totalno miroljubljiva atmosfera; možeš šetat i pit, pjevat, plesat, spavat na livadama, plesat kolo, igrat karte, vozit F1 2013 The Game i osvojit nagrade, (čeka se jako dugo).. Svi su opušteni i nasmijani; redari, policajci,  ljudi... Vrhunski. Iznenadilo me ogromna pristutnos ženske populacije pošto to i nije baš njihova grana struke...

Oko 11 sati sjedamo na klupicu pokraj heliodroma te udaramo po pivi i čekamo podne da se preselimo na tribinu te naravno, nastavimo pit pivu i gledat brum brum po stazi...
________________

E sada, okrenimo se onome bitnom - motosportu...

Kao šta rekoh ulazimo ujutro na stazu i već na ulasku u park koji je daleko od same staze čujem ja neku grmljavinu motora.. Ma šta je sad to... Što se približavamo to postaje sve jače i jače... Prvi dojam --- VAU; pogled - neka tamo Formula 3 se natječe i zvuk je odličan... Oko 11:00 počinju se čuti novi gromoglasni zvukovi no odmah se po šaltanju brzina vidi da to nije nikakva Formula već je to bio Porsche GT3 kup - zvuk tih beštija je također odličan, te ih vidjet kako na kočenju u Parabolicu njih tri jedan zaljepljen kraj drugoga prolaze bez dodira izaziva veliki respect za te vozače...

Već pred kraj GT3 utrke smo sjedili na tribini i onako nakon par pivica, najpametniji na svijetu razrađivali taktiku kojom Ferrari može pobjediti Vettala i zaključili da smo mi ubiti pametniji od tamo nekih Štefova, Patova, i ostalih taktičara i inžinjera u Ferrariju.. No, razumjete kako to ide...

Oko 12:15 padaju prve kapi kiše, no neznatno... 12:30 prolaze vozači na kamionu te vidiš ludu publiku koja se dere Alonsu kao da im je to zadnje u životu...
Oko 13:20 počinje kiša i to dobra, vadi se kabanica, piva se ne ispušta iz ruke no kritično je; još imamo svega pet ožujskih i počinjemo razrađivat drugu taktiku šta se tiče potrošnje pive...
Kiša je padala oko 15, 20 minuta te je smočila stazu.
I kreće prvi efekt... cca 13:35 nešto gromoglasno dolazi iz pravca Ascaria - Caterham, ježenje i smjeh od uha do uha - ma šta je to, kakav je to ZVUK, eksplodirat će mu motor, puknut će mi staklo na naočalama za sunce... Tada se redaju bolid za bolidom i ZVUČNO oduševljenje postaje sve veće i veće... Prolazi Alonso u Ferrariju i publika ekslplodirava, sljedi Massa, također oduševljenje; prolazi Red bull Sebastiana Vettela ---- BUUUU BUUUU
Nevjerovatno kako su bolidi odmah osušili trkaću putanju...

I evo ga krug zagrijavanja, buka je fantastična dok bolidi plešu pred nama zagrijavajući gume; naježen slikam, (ništa ne uslikam jer i tada lete ko sumanuti; no prijatelj je sve snimio, kao i prve krugove tako da će se u donjoj galeriji naći još odličnih videa te dodatnih slika), a ja blejim ko tele u šarena vrata...
Na ekranu gledamo start i iz smjera startno ciljne ravnine dolazi gromovit zvuk... Kreće utrka, Ferrariji napreduju na utrci i publika je u deliriju, gledamo na ekranu i evo ga...doalze u Ascari...buka postaje sve jača i jača i jača dok nisu preletili pred nama uz neopisivu DREKU, GRMLJENJE motora, kao da će se sve raspast, limenka se trese, trnci prolaze i gledaš i kako lete tom ravninom uz taj ZVUK. Zbilja tko voli Formulu 1 trebao bi ići poslušat ove motore koji odlaze u penziju jer taj zvuke se nemože prenesti ni preko videa na youtubeu, ni televizija, ni 7.1 sustava, ni preko ovakvih svršavanja na to. To je nešto posebno i nevjerovatno. Prvi pet grugova onako zbijeni kada ti protutnje misliš da će ti glava eksplodirat, (čepići na za uši ne dolaze u obzir i jako malo ljudi ih je imalo no vjerovatno netko sa nekom bolesti bi morao jer od tog GRMLJENJA, DERANJA, RIKE motora počne zujit u mozgu; neznam kako da kažem, nakon pet krugova imao sam neki filing da će mi doći slabo od tog nevjerovatnog zvuka, (jedan prijatelj je čak peti i šesti krug prstima začepio uši da dođe na swebeo) no tada su valjda već i uši malo oglušile, (da ne spominjem zujanje ) i nastavlja se blejati u te bolide kao da ih priv put vidim, (a i vidim, uživo)...
Neću niti spominjat oduševljenje kada Alonso prelazi Webbera...

Vidjevši kakva je utrka, (dominantni Vettel, i nemoćni Ferrari) u 15:00 krećemo ća sa tribine i prelazimo stazu da dođemo na suprotnu stranu postolja gdje ćemo izjurit nakon kraja utrke. Među prvima smo gdje će otvoriti vrata tik ispred postolja i otvaramo posljednju pivu; taktika je uspjela, doveli smo potrošnju pive na minumum, nije bilo pretjeranog trošenja te vadimo čašice čekajući deset minuta da završi utrka, (čini mi se jako dosadna za gledanje)...
Dok smo to popili nakuplja se sve više i više ljudi za izlet na stazu. Sve kulminira kada su se otvorila vrata na stazu, uska vrata tisuće i tisuće ljudi, ko sardine uz dobro bildanje dok se hrvaš uspjevamo odsardinat tik ispod pozornice...
A šta onda reći na Vettelovo proglašanje i intervju te Alonsovo... Ja mislim da ste sve vidjeli na televiziji, ali isto kada tamo počne to deranje ALOONZO, ALOONZO, opet je drugačije.
Tada kreće bauljanje po stazi, odmor u parku, šetnja parkom, (malo pogubili konce jer je taj park abnormalno velik te smo došli do nekog muzeja dinosaura, (ispred su dva zbilja golema, golema dinosaura), nekih ruševina bla bla...) te krećemo prema autu i oko 18:15 sljedi povratak za Rijeku te u Kostrenu, (pokraj Rijeke) stižemo oko 23:20....

I to je to, ali ima još  nešto...

Šta se tiče zvukova bolida - najviše me se dojmio Williams; zbilja vrh vrhova od kreštanja, te nevjerovatno - Marussia, (usput, njena boja uživo je puno više kričasta nego kada je se gleda na TV). Na kočenju pred Parabolicu najbolje zvukove bi puštao Toro Rosso - nevjerovatno pucanje i grmljavina iz bolida

Jedna zanimljivost - po stazi uopće nije bilo komada i komadića gume. Naravno nađe se tu i tamo koji, ali to je NIŠTA naspram onoga viđenog u nekim prijašnjim utrkama.

Cijene - kao šta pretpostavljate nije to jeftino. Da smo prije kupili karte bi prošli jeftinije. Za četiri karte smo dali 620 eura, cestarina cca 60 eura, gorivo cca 100 eura, (Renault Megane 1.6)... Lani je prijatelj išao sa agencijom cjeli vikend te je toliko platio!
Na stazi je piva deset eura, kebab sedam eura itd.... Skupo, ali zato smo sve ponesli sa sobom, pivo, vodu, hranu...
I prepješačili jako, jako puno kilometara u sklopu razgledavanja staze i parka...

Evo početna galerija od 45 slika sa objašenjenjima svake slike
*stavim još videa i slika tokom tjedna

 

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2486 u: Rujan 09, 2013, 11:20:54 »
 ave1

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2487 u: Rujan 09, 2013, 13:32:46 »
Fantastično iskustvo, super napisano thumbs1 p1va
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2488 u: Rujan 09, 2013, 13:49:13 »
Ferrari F1 team admits 2014 driver line-up decision not easy - F1 news - AUTOSPORT.com

Ferrari mit neuem Superteam: Räikkönen wechselt 2014 zu Ferrari - AUTO MOTOR UND SPORT

Citat:
"Officially, Ferrari will decide this coming week which driver drives next to Fernando Alonso in 2014. Our spies report however that the choice has already been made. Kimi Raikkonen has won the race against Felipe Massa and Nico Hulkenberg."

-Michael Schmidt


Citat:
Luca di Montezemolo doesn't refrain to comment the possibility. "Nothing happened with Kimi, we won a title with him. He's a great driver and for us it was a great satisfaction to win the first title without Schumacher and Brawn. We haven't signed anything, however there are other possibilities, like happened last year when we decided to keep on going with Felipe", assured him.


Hmmm kava1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Montoya

Odg: Formula 1
« Odgovori #2489 u: Rujan 09, 2013, 16:30:02 »
Dakle...

....

p1va

Ajde bar neko da iz prve ruke opiše doživljaje sa F1 utrke  thumbs1
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"