Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 838674 vremena)

0 Članova i 5 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #3375 u: Studeni 23, 2014, 22:00:27 »
Kaj je on imao nekaj s kocnicama problema? Tak s nekaj cuo

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3376 u: Studeni 23, 2014, 22:11:49 »
Prdnuo mu je Mgu-K
To ti je kao da si mu iz bolida izvadio solidan 2.0 atmosferac od 160ks i dao duplo više poslova zadnjim diskovima (koji su manji ove sezone, pa se bias kočenja mora pomaknuti naprijed, pa se remeti cijeli balans).

Offline the_prodigy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3377 u: Studeni 23, 2014, 22:26:10 »
Lauda ga sabotirao
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline radici

Odg: Formula 1
« Odgovori #3378 u: Studeni 23, 2014, 23:01:28 »
Ma kako namjerno?
da znam kak,imo bi love ko drweka,
al kaj ni čudno,da uvjek  naebe nicov bolid,a onom njegov sve 5,pa i na startu se vidlo,da je nekaj sjebano nici,pošto su pustili obje snimke iz bolida,od nice rasteglo prvu ,ko gusle onog linđe u dubrovniku,a hamiltonov  pjeva sam tak

to ti samo moj dojam kava1

i ovak,sad je sve gotovo,do druge godine,i sramota me reć forza ferari,pogotovo kak su trulo vozili ove godine,i vozači i bolidi,trudili se oni ili neeeee cry1




Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #3379 u: Studeni 23, 2014, 23:06:35 »
A možda je malo bezveze pričati o tim sabotažama. Istina je da se najdominantniji bolid ove sezone (701 bod) kvario, a često u prošlosti je to bio slučaj. Čak i u prošlim sezonama Ferrari koji nije bio najbolji je bio najpouzadniji, RB koji je bio nabolji je bio malo manje pouzdan.
Kada se Hamiltonov bolid kvario ove sezone isto su se pojavljivale priče o sabotažama, jer u drugom bolidu sjedi njemac.
-------------
Sezona je bila svakako zanimljivija nego npr. prošla. Dva vozača iz iste momčadi su se borila za titulu. Po mojem mišljenju dominacija će se nastaviti i u idućoj sezoni. Po nekim kuloarima  cer1njo priča se da će Mercedes još više poboljšati svoj PU (do 100 ks, ali to mi je malo pretjerano). Drugi će morati raditi na tome da se pravila olabave inače nebu dobro za F1 (nešto se spominje da ako Mercedes ne dopusti odmrzavanje razvoja motora, da bi se od 2016 išlo na jednostavniju i jeftniju verziju PU - V6 biturbo, bez Kers-a).
--------------
Odgledao sve utrke ove sezone (kao i uvijek zadnjih 15 godina). A sada zimski san.....  kuul


Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3381 u: Studeni 24, 2014, 17:48:11 »
Mercedes još više poboljšati svoj PU (do 100 ks, ali to mi je malo pretjerano). Drugi će morati raditi na tome da se pravila olabave inače nebu dobro za F1 (nešto se spominje da ako Mercedes ne dopusti odmrzavanje razvoja motora, da bi se od 2016 išlo na jednostavniju i jeftniju verziju PU - V6 biturbo, bez Kers-a).
Ne 100ks, nego 60ks (barem ja nisam nigdje vidio 100ks), što bi bio ekvivalent nekih cca 1s/krug
A i 100ks mi zvuči jako puno kad ukupno imaju nekih 600 iz V6ice + 160 iz ERS-a

Ne bez Kersa, nego bez Mgu-H.
Horner želi pojednostaviti motore (izvući Renault iz ove rupe) i izmišlja toplu vodu. Kers bi ostao, a Mgu-H bi se maknuo i ubacila bi se još jedna turbinica (mgu-h je ovako i onako jako teško imati na biturbo motoru, gotovo pa nemoguće, a i pitanje koliko bi se energija dalo izvuči iz toga, a treba dodati i veće i teže pakiranje koje se dobiva s 2 umjesto 1 el. motorom)

Ovo s Mattiaccijem je bilo za očekivati.
On je Montezemolov čovjek, LDM je otišao pa-pa, a i navodno ga je i LDM samo privremeno stavio tamo. Kolko sam skužio tu sapunicu, s Marchionneom si nije na "ti".

Što je na kraju s onim odvajanjem Ferrarija od FCA o čemu se pričalo prije nekih mjesec dana?? Bi li Mattiacci možda onda mogao biti LDM-ov nasljednik

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3382 u: Studeni 24, 2014, 18:42:24 »
Citat:
We would also like to thank Marco Mattiacci for his service to Ferrari in the last 15 years and we wish him well in his future endeavours.

Sergio Marchionne



Sudeći po rečenom, dobio je nogetaru iz Ferrarija općenito - kao zahvalnica što je bio na čelu FNA (Ferrari of North America) dugi niz godina i onda nakratko bio vodio Scuderiju. Taj Marchionne je zlo samo takvo, čini mi se.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3383 u: Studeni 24, 2014, 19:38:29 »


Sudeći po rečenom, dobio je nogetaru iz Ferrarija općenito - kao zahvalnica što je bio na čelu FNA (Ferrari of North America) dugi niz godina i onda nakratko bio vodio Scuderiju. Taj Marchionne je zlo samo takvo, čini mi se.
Marchionne je biznismen i gleda profit profit i samo profit
Mattiaccia je Ldm postavio na mjesto (jednako kao i Domenicalija) i ovo je vjerojatno čišćenje ostataka.
Osobno mi je žao što je Ldm dobio nogu, čovjek je Ferrari kao marku digao na novu razinu, s F1 momčadi je ostvario više uspjeha nego neuspjeha. Sad kad je Alonso otišao me SF dio toliko ne zanima, ali radi boljitka cijele autoindsutrije se nadam da Ferrari neće postati novi Porsche pa se prostituirati s Čajenima, Micekima, Panamerama...  kava1

Nego...  ;D
Citat:
Comincia male per Sebastian Vettel : He discusses with Domenicali, he signs with Mattiacci and he has already a new boss with Arrivabene...

Nego... Dali prati netko odavde niže serije od F1 tipa Gp2, Gp3, WSR, F3...?  šofe1

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3384 u: Studeni 24, 2014, 21:33:33 »
Nažalost, ja ne. Ako ima šta vijesti od ovih mladaca šta se kefaju tamo, stavljaj ovdje. thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3385 u: Studeni 25, 2014, 09:32:37 »



Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3386 u: Studeni 25, 2014, 15:20:07 »

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3387 u: Studeni 25, 2014, 15:48:41 »
Honda se nije proslavila prvi put.
Imali su problem s elektronikom i odvezli su samo par krugova, Vandoorne je na kraju uspio odvesti nesto

Neke slike (dosta slaba ponuda za sad) govore da Honda ima raspored turbine i kompresora kao Mercedes

Offline radici

Odg: Formula 1
« Odgovori #3388 u: Studeni 25, 2014, 15:58:15 »
jel se honda vraća kao momčad? thumbs1

Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #3389 u: Studeni 25, 2014, 16:07:27 »
Ne.