Prvo da kažem, mrzim, nepodnašam i gadi mi se F1racing, ali lijepo su to sročili:
Prednosti se uglavnom odnose na zonu kočenja jer je stražnjem krilu, nakon deaktivacije DRS-a, potrebno nekoliko milisekundi da potpuno vrati svoju aerodinamičku funkciju i downforce.
Kada vozač DRS-om upravlja preko volana, može se dogoditi da počne kočiti s nestabilnim stražnjim krajem jer rad lijeve noge (kočnica) mehanički nije vezan uz DRS. S druge strane, upravljanje DRS-om preko pedale znači da vozač nikad neće početi kočiti prije nego je 100% downforcea vraćeno na stražnje krilo jer je otprilike toliko vremena potrebno da lijevu nogu prebaci s jedne pedale na drugu.
Upravljanje DRS-om preko volana nešto je brže i izravnije te vozaču može donijeti nekoliko dodatnih metara s uključenim DRS sustavom. No, u Ferrariju su procijenili da im se stabilnost pri kočenju i čvrste i slobodne ruke na volanu više isplate.