Tko me dobro pozna, zna da sam veliki ljubitelj kvalitetnog storytellinga u igrama, no ne znam, u ovakvoj igri priča bi bila samo nekakva kočnica u istraživanju tako golemog svemirskog prostranstva. Koliko shvaćam, ideja je skupljati resurse, nadograđivati brod, uspostaviti komunikaciju s alienima (ako ih ikada pronađeš), sudjelovati u nekakvoj trgovini, otkrivati artefakte itd.
Iskustvo pojedinog igrača će se zbog toga vrlo vjerojatno dosta razlikovati - neki će samo htjeti doći do centra i radit će samo na tome, neki će istraživati zvijezdane sustave na rubu galaksije, neki će pronaći neke aliene i trgovati na standardnoj ruti rijetke minerale uz zvukove Pink Floyda, a neki će ne znam, zadržati se na jednom planetu 30 sati jer eto, naletit će na neke rune pa će htjeti vidjeti ako toga još ima.
Igra načelno ima neki cilj, no više-manje igrač će moći u tom golemom prostranstvu svemira raditi što ga volja. Pretpostavljam da je ideja developera bila sljedeća - zamisli da si dobio upravo svemirski brod, imaš golemi svemir ispred sebe, sjedni u svoj brod i jednostavno kreni u istraživanje. Igranje na kartu ljudske znatiželje, a nekako mislim da je cijeli marketing i misterija oko igre namjerno tako skrojena da se ta karta maksimalno boosta.