Kad igra ima dobar AI, pa je zanimljivo se utrkivati protiv njih. Možda su malo prelagani, da bar ima još jedna težina iznad hard.
Glede sudaranja u offline-u - normalna stvar na GT-u recimo, puno manje se pazi dok nema štete - onak, dok ti se prestiže samo ideš na silu i zrivaš ih kad nema nikakve kazne za to, a i onak ti je - tak i tak su idioti, samo da čim prije rešim utrku.
Zanimljivo kak je AI miljama ispred GT-a i FM4. Na FM4 su dobri sve dogod ne dojdu u brže aute, onda im IQ naglo padne. Tu se baš vidi da su zrezali AI za bolju grafiku i više auti na stazi. Sećam se na FM2 da je bilo na hard pravo - ako si prvoga pustil da ti se odvoji šanse da ga dostigneš su bile skoro pa nepostojeće.
Ovo me iznenadilo na kraju kak je Saleenu mašina riknula, samo sam videl da se počelo dimiti. Očito ga je neko još prije tresnul iza (kad ima mašinu iza), dok nisam videl, jer znam da je meni isto znalo biti nekad dok me komp napucal iza kaj mi nije odma mašina riknula.
I da - igra je očito iz vremena kad su se još na tržište izbacivale gotove igre - jedan jedini patch kod pokretanja igre od 3mb. TRI MEGABAJTA.