Dakle, za 2 tjedna se vraćam u vuk... lijepu našu, i vrlo vjerojatno ću uzeti auto. E sad, to bi bio moj prvi auto pa nisam upoznat sa kupnjom istog niti ičega što prati taj proces, do sada sam samo vozio.
Uzeo bih si nešto do jedno 3000 eura, dakle gledam aute stare 10+ godina. Cilj je da imam prijevozno sredstvo koje će mi durati jedno 2-3 godine i onda ako sve bude u redu i po planu, nadam se zamjeniti ga nećim novim, ali to je daleka budućnost, za sad mi treba nešto što će voziti tih dvije+ godina.
Znam da mi nije najpametnija kupnja ali kad me srce vuće i kad sam zadrt - ja bih Alfu.
Gledao sam Alfe 156 (najradije bih 1.8 - zlatna sredina između performansi i potrošnje), ali otvoren sam i za 1.6 i 2.0 motore. Također mi je zanimljiva i 147 (više 1.6 nego 2.0), oba auta znači tamo negdje do 2003. godine.
Ima i jedna iznimka zvana 166 2.5 V6 koja mi ne bi bila na kraju pameti zbog potrošnje i cijene rege te ostalih "detalja" ali to bi bil koju prodaje prijateljica i znam što sa autom valja, što ne - a ugl sve bitno valja, napravila je veliki servis prije godinu dana gdje je između ostalog stavila novi motor unutra, te auto ima plin. E sad plin mi nije drag iz više razloga, najveći je komplikacija, koje ne volim - u pogledu toga da ga ne mogu točiti bilo gdje, a nije veliki spremink unutra (onaj je koji ide u gepek ispod gdje je rezervni kotač).
No, auto je zvijer, ide jako lijepo, zvuči savršeno (Alfin V6, jel
) te je nenormalno prostran i udoban. Baš je klasa.
E pa sada moje pitanja tj pitanja su - savjeti.
Koji auto bi vi odabrali od voih i zašto? Ako nijedna od tih, dapače, otvoren sam i za druge sugestije koji bi mi auto sugerirali za tu lovu. Uvjeti su - da mi se sviđa vizualno, pogotovo interijer. OK, to ne možete znati ali samo eto da kažem zašto bih mogao odbiti neke inače skroz dobre prijedloge, da je udoban i pritom ne mislim mekan ovjes, da lebdi po cesti i sl nego da se lijepo sjedi u njemu, da ima dovoljno mjesta na sicu, za noge, da taj sic dobro drži tijelo itd. Onda da je dovoljno jak - ne treba mi sportaš, no da mogu normalno preteći nekoga ako idem brže od 60 na sat (to sa Pandom koju sam do sad najviše vozio, ne mogu) - Savršeno bi bilo nešto od 90-130/140 konja, ovisno o klasi/veličini auta. Da je benzinac, jasno je zašto kod tako starog auta. Onda da nije Golf - nijedan. I u globalu da je jeftiniji za održavanje - ne preskupi dijelovi, da se ne kvari nonstop i sl, pri čemu mi potrošnja ne igra preveliku ulogu. Tj u startu sam otvoren bez problema da mi auto troši jedno 10+ litara, jer uostalom suprotno je kontradiktorno onom gore "da dobro ide".
OK, Alfa se kosi sa ovim zadnjim koliko čujem po pričama, ali prvo - Alfa je nešto posebno i za nju sam spreman odvojiti malo više, i drugo - cijeli život se uvjeravam da ne vjerujem pričama, evo neki dan mi se isto pokazalo (ponovno), kod auta istnitim.
Stari imao Daewooa 15 godina - nikada jedan jedini problem sa njim, na cesti nije stao nikad iz nikakvog razloga, niti se je išta mijenjalo na njemu prije vremena. Sad uzeo (novog - svaki auto kupuje isključivo novi) Forda (prvo švabo, drugo Ford u globalu kakti među kvalitetnijim autima) i nakon 2 mjeseca morao ga odvesti na servis zbog čudnog rada motora i na servisu je već tjedan dana. Također stara ima Fiat već 9 godina koji ima manje mušice tipa lampice neke zezaju, ali sve bitno radi.
I jedan instruktor imao Daewooa... OK, da ne idem dalje, skužili ste bitno.
A vezano za to - marka mi nije isto ni najmanje bitna.
Pa eto, pozivam sve koji se kuže u aute/mijenjali su aute/prodaju aute/imaju bilo kakvog ISKUSTVA (bez frend mi je rekao) što bi oni predložili.
P.S.Od ne-Alfi gledao sam prvi Hyundai Coupe, jeftini su, idu za 10-15k kn, samo pitanje je koliko je to očuvano, to je auto za izdrkavanje za ne koji nemaju love. Ali opet, ni Alfe se ne paze baš a sigurno su skuplji za održavati i u startu je isto skuplja za jedno 1000 eura.
Isprike na mazohizmu ali ako ima netko voljan, slušam