Evo igre koje sam prešao ove godine i mali osvrt. Ocjene su čisto moje subjektivno viđenje igre i onoga što mi je igra ponudila..... Da, nema malih ocjena.. A zašto? Pa jednostavno kada mi se igra ne svidi niti je igram, niti pljujem po forumima po njoj i slično. Jednostavno je zaboravim i krenem dalje...
LA Noire - meni fantastična detektivska avantura; likovi i priča su fenomenalni - 8/10
Batman Arkham City - još jedno remek djelo - 10/10
Alan Wake - igra fantastične priče i gameplaya - 9/10
Splinter Cell Conviction - dobra igra; ništa me nije specijalno oduševilo, ali sam je prešao - 7/10
Mass Effect 3 - dvojka mi je bolja, ali i ova igra mi je također na mjestu - 8/10
The Witcher 2 - remek djelo RPGa; likovi, priča, gameplay... - 10/10
Assassins Creed: Brotherhood - prešao sam sve te sam i ovaj; ništa sepcijalno, ali može proći; još samo Revelations prije trojke imam za preći - 7/10
Total War: SHOGUN 2 - pa nebi se moglo reći da sam je preša, ali sam intezivno igrao, (i još ću); fantastična strategija - 10/10
Yesterday - odlična avantura - 8/10
The Walking Dead: E1 - nešto fenomenalno; priča, likovi, utjecaj na svijet... čekam da izađu sve epizode pa da odigram ovo remek djelo - 10/10
The Book of Unwritten Tales - najbolja avantura koju sam ikada odigrao; sve redom u ovoj igri je vrh vrhova - 10/10
A New Beginning - također fantastična avantura - 9/10
Gray Matter - vrlo zanimljiva avantura - 8/10
Max Payne 3 - meni odlična igra, možda likovi i radnja nisu epskih razmjera, ali uživao sam u igri - 8/10
Binary Domain - totalno iznenađenje od igrivosti, priče, prezentacije i likova; definitivna preporuka - 8/10
Afterfall Insanity - u želji za igranjem third person igara naišao sam na ovo; specifičan horor koji me nije razočarao; vidi se dafali novaca u produkciji i slično... - 6.5/10
The Dark Eye - Chains of Satinav - vrlo dobra avantura 7.5/10
Ghost Recon Future Soldier - igra me iznenadila igrivošću i prezentacijom; priča i likovi su malo zastranili, ali sve u svemu dobra igra - 7/10
Trine 2 - remek djelo platformera - 10/10
Sleeping Dogs - vrlo dobra igra koja me je iznenadila; priča, likovi, meele borba definitivno najveći aduti, ali niti prezentacija ne fali - 8/10
Transformers: War For Cybertron - totalno iznenađenje od igre; priča, likovi i pogotovo gameplay - 8/10
Transformers: Fall Of Cybertron - sve isto kao i gore, samo još bolje zapakirano - 9/10