Cargo - dobar, na momente jako dobar i atmosferican
District 9 - odlican i pravo iznenadjenje dok je izasao (barem meni)
Star Trek - Ocekivao naporno smece, al je prolazan, dojam mi kvare uvodne scene
The thing - nemojte raditi remakeove i slicne stvari, ko boga vas molim!
Predators - smece
T. Salvation - gledljivo, ali ni sjena u odnosu na prva 2
Resident Evil - uzasno negledljivo smece, bez obzira na raspolozenje
Prometheus - razocaranje, ali ispada remekdjelo za neke od gore spomenutih
Moon moram odgledati, sjecam se da si mi ga jos prije hvalil ako se ne varam...