Nisam još vozil s njima, al sad za vikend budem. Vidim da su aktivni, od kad sam u klubu svaki dan dolaze invajti za vožnju, samo kaj sam farbal auta sad i vozil rivale.
Glede asistencija - uključil sam si TC da budem konkurentniji jer vidim u rivalima da ih 80% koristi ili TC ili ABS i još se privikavam na to čudo. Ima jako brzih likova među njima koji voze s svim asistencijama off i u top 500 kaj imaju vremena. A i videl sma dok sam vozil neki Rivals na Tsukubi kak jednostavno bez asistencija tj. bez traction controla nema šanse, jer na jednom djelu (onaj desni zavoj prije Dunlop gume) jednostavno meni beži zadnji kraj previše dok ovaj ne mora ništ kontrirati i tu se puno gubilo. Al treba znati i s tractionom, jer se auto zna zahititi nekad (više understeer nego over, ode prek nosa) u nekim zavojima kaj počne proklizavati i onda se TC uključi i uspori te dosta, pa treba otpuštati gas u pravom momentu.
A ono, te asistencije morem pregutati jer mi je dopizdilo načekavati ljude i onda na kraju kaj niko ne dojde, dok sim voze svaku večer s solidnim gridom (i na čisto za razliku od publica). Dok su prvenstvene utrke vozi ih normalno više.
Trenutno sam skužil da se vozi par prvenstvi - Renault 5 cup, onaj Jag XKR il kak se zove (GT auto) kup, MX-5 kup i DTM prvenstvo - prvu utrku su odvozili tak da ja nastupam od 2., u ponedeljak.
Uglavnom - odma mi je i sama igra bolja jer dok je aktivno tak, dok se dešava celo vreme nekaj i taj car club dok ima značenje, dok imaš čija vremena loviti na rivalima, a da nisu skroz random ljudi.
Željni sam dobrog utrkivanja, vidim da je GT5 i dalje potrti, public u FM4 nema smisla i tu nema puno kruha i da je ovo jedini način.
Ak ne bu dobro, onda ovak: