Autor Tema: Automobili  (Posjeta: 270249 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #315 u: Svibanj 23, 2013, 21:10:03 »

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #316 u: Svibanj 23, 2013, 21:16:20 »
...koji se ni po cemu ne razlikuje od standardnog 265 Cupa, osim po gumama hmm
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #317 u: Svibanj 23, 2013, 22:01:16 »
Ma nemoj - a naljepnice i Red Bull natpisi?  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline CROKiXi

Odg: Automobili
« Odgovori #318 u: Svibanj 23, 2013, 22:03:28 »
to je dodatnih 25 ks  cer1njo
"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #319 u: Svibanj 23, 2013, 23:40:35 »
Ma ja bih napravio bolju kustomizaciju.
I dalje se ne mogu oteti dojmu da je žuta boja na Meganeu RS 265 i dalje najbolja opcija, ali ja nisam ljubitelj žute boje auta. Jbg...

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #320 u: Svibanj 24, 2013, 21:09:20 »

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #321 u: Svibanj 30, 2013, 21:44:22 »
Vodic za kupnju novog limenog ljubimca.

 http://img.gawkerassets.com/img/18pakg6q535z3jpg/original.jpg
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #322 u: Svibanj 30, 2013, 23:21:32 »
hahaha predobro

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #323 u: Svibanj 31, 2013, 11:31:50 »
kul  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #324 u: Lipanj 03, 2013, 16:46:26 »
Bugatti Veyron 16.4 vs Koenigsegg Agera S Hundra x 5 races GTBOARD.com


Ultimativni drag race, između Agere S Hundra i Veyrona 16.4, ujedno i pokazatelj da se baš i ne mogu uspoređivati previše po ubrzanjima i brzini, većinom zbog viška/manjka kila. Jednostavno, Agera S uključi warp pogon i proždire Veyrona. I zvuk je na strani Agere rnnnnnnrrnrnr cer1njo

Lijepo se vidi i unutrašnjosti obaju automobila, alcantara i zlatni detalji u Koenigseggu i koža u Bugattiju.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Automobili
« Odgovori #325 u: Lipanj 03, 2013, 17:32:31 »
Rnnnnrnrrnrr cer1njo cer1njo cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #326 u: Lipanj 03, 2013, 20:13:53 »
hahahaha al ne da ga jede nego ga devastira  ave1 ave1

Što mi je drago jer od početka ne volim taj Veyron - em mi nije nešto lijep em mi je nekako prenapuhan, baš mi je nekako auto za bogate Šeikove, dok Koennieggseggsggegsg je auto za ljubitelje automobila i brzine
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline versus

Odg: Automobili
« Odgovori #327 u: Lipanj 04, 2013, 12:55:56 »
meni je Veyron sasvim OK
pogotovo to što za razliku od Ferrari/Mclaren/Konniegg.../čega-već ne djeluje samo sportski nego nekako zaokružena cjelina. Čak i doslovce zaokružena.

jedino što ovaj Koenigg.. zvuči sportski a u Veyronu zvukovi ko iz SF filmova, ko neki mehanički jauci. Valjda te silne turbine zavijaju, neznam, ne sviđa mi se

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #328 u: Lipanj 04, 2013, 13:30:48 »
Meni nikako ne sjeda Veyron. Smatram da je to nepotreban auto. Čitam u EVO magazinu da vjerojatno namjeravaju napraviti neku verziju od 1500 KS.
Srećom 2015 je zadnja godina Veyrona, i onda se prebacuju na novi projekt - Bugatti Galibier (koji će opet biti bjesomučni kić).

Offline Wulf

Odg: Automobili
« Odgovori #329 u: Lipanj 05, 2013, 16:49:00 »
da i ja nekaj kažem na temu... Niti meni se ne sviđa Veyron  cer1njo
Njega ne bi uspoređivao sa nekim supercarsima jer po meni on to nije. On ima, ajmo reći "sve". Ima "najviše" konja, najviše kila(iako to nije nešto s čime se može podićiti), najveću brzinu, najveći obujam, etc. You get the point.
Ali opet to nije auto s kojim se nešto može postići. ima top speed ima ovo ono i slične gluposti. Ali kak je shimmy rekao, prenapuhan je.
McLaren F1 - još onda je u pola manji nego Veyron a ima "sličnu brzinu"
Koengisegsgegegegegggessgegg - bilo koji, također upola manji, ali supercar i pol za razliku od Veyrona.
Također Pagani, brutalni izgled i performanse, ali nema 6 motora, 1245 turbina i neznam kaj sve ne.
Po meni su to supercars, a ne Veyron. Like a freakin tank :l
Ima skoro 2tone. To nije ni blizu bilo kojeg drugo auta s kojima se uspoređuje. A da su išli na čisti super car, bio bi manji motor, slične performanse i ljepše bi izgledao.

A ovaj novi će isto biti za šeike i bogate nogometaše koji nemaju ukusa za prave supercarse. Također po meni se Veyron ne može uspoređivati sa pravim super automobilima