Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 68522 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #135 u: Lipanj 05, 2016, 13:15:47 »
Za 45min pocinje testiranje
Ja gleam ADAC GTMasters sad ;D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #136 u: Lipanj 05, 2016, 15:52:49 »
Ja gleam ADAC GTMasters sad ;D

Kod mene se krati vrijeme s MotoGP-om, a između se prati live timing i sluša RLM  šofe1

Ovaj garage 56, Federicov Saussetov SRT41, znaš možda koja je mašina unutra i dali ima jpš kojih posebnosti osim što je prilagošen da ga on može voziti? Osim tone francuskih stranica, našao sam samo ovaj intervju star skoro godinu dana gdje piše da bi trebao imati V8 motor iz R8, ali samo da bi trebao, ne da je 100% sigurno
dailysportscar.com – 2016 Garage 56 Entrant Frederic Sausset, “I Just Give Myself the Means to Succeed”


Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #137 u: Lipanj 05, 2016, 16:56:47 »
Iskreno prvi glas. Nisam znao dok nisi rekao cer1njo

Pojma nemam o tome, ali uspio sam najti ;D

Citat:
He has the support of Audi, which has supplied a near-standard Audi S3 turbo engine to power his CN Ligier JS53 EVO and will provide an endurance variant of its DTM four-litre V8 for the LMP2.


To je iz clanka... A evo  i cijeli clanak:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/119421

Long story short, izgleda da ce biti Audijev motor ali iz DTM programa 4.0l V8.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #138 u: Lipanj 08, 2016, 13:45:33 »
Twitch
Stream sadržaja vezanih za Le Mans, dokumentarci, review prošlih utrka...

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #139 u: Lipanj 17, 2016, 09:32:56 »

Jani opet stavio Porsche na pole, ali niti blizu onom stilu iz 2015. Ova vremena baš i nisu nešto reprezentativna jer je Audi (najbrži na test danu) u Q1 fulao vrijeme kad je staza bila najbolja, Q2 i Q3 su bili kišni.
U LMP2 Rene Rast je nastavio vrtiti monstruozne krugove kao i tokom sezone, skoro 6 desetinki brži od sljedećeg LMP2
4 Forda u top 5 u GTE Pro  :lol: Uglavnom, totalni nered, Porsche, Corvette i Aston p*zdiju zbog Fordovog BoP-a, Ford se brani s tim da je i Ferrari imao veliki napredak u odnosu na test dan, usput i govore da su 'Vette sandbaggale Q1...  :biggrin:
http://fiawec.alkamelsystems.com/Results/06_2016/03_LE%20MANS/126_FIA%20WEC/201606162200_Qualifying%20Practice%203/07_CombinedClassification_by_class_Qualifying%20Practice.PDF

Utrka bi trebala biti vrhunska, Audi i Porsche imaju brzinu, ali Toyotoa bi trebala moći napraviti +1 krug sa svakim tankom (VAG 13, Toyota 14), prognozirana je kiša (jučer je bio jaki pljusak), niti jedan P1 nije baš nešto pouzdan (Audi, najradikalniji prototip je imao najviše problema dosad). U LMP2 bi kao i uvijek trebalo biti gusto, po kiši Ligieri možda neće toliko gubiti pa bi mogli iamti šansu protiv Oreca. GTE Pro još treba vidjeti, za sad se čini da će biti fight Ferrari-Ford.

Offline SuperVeloce

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #140 u: Lipanj 17, 2016, 13:40:50 »
Je li sad Ferrari nastupa sa 458 ili 488 automobilom?

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #141 u: Lipanj 17, 2016, 14:12:34 »
Sa 488 GTEPro, a GTEAm u 458icama

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #142 u: Lipanj 18, 2016, 13:10:20 »
Sa 488 GTEPro, a GTEAm u 458icama
Tako je, GTEAM ne smije imati nove aute ove godine pa zato još uvijek voze 458
Fordovi live streamovi, uglavnom bitni zbog dobrog live timinga
https://www.youtube.com/v/W85q7dj9WmM

Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #143 u: Lipanj 18, 2016, 15:13:58 »
Jebački pada.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #144 u: Lipanj 18, 2016, 15:21:07 »
uf dobro je.... tolko se žurim na fakin start i onda zakasnim.. dobro pa je Safet prvi na stazi

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #145 u: Lipanj 18, 2016, 15:24:28 »
Radio Le Mans - check.

Ford livestream - check.

Twitter - check.

Live timing - check.

 šofe1

Ako ima još neki onboard, od LMP1 možda?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts


Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #147 u: Lipanj 18, 2016, 17:25:42 »
Ako ima još neki onboard, od LMP1 možda?
Audi i Porsche daju onboard, ali slabo radi, oblji je Fordov na youtube

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #148 u: Lipanj 19, 2016, 09:10:23 »
Pratite?  kava1 šofe1

Vrhunska utrka, dvije Toyote i Porsche izmedju njih, razmak otprilike jedna minuta izmedju njih nakon 18 sati!

Zanimljivo je i u GTE Pro, gdje Ferrari Risi competizioni vodi ispred #68 Forda...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #149 u: Lipanj 19, 2016, 10:47:17 »
Pratim  šofe1
Jako mi je drago što je Toyota toliko kompetitivna, malo mi žao Audija jer bi bio još bolji dvoboj da nema problema.
Bit će napeta završnica.

Za GTEPRo, ja sam na strani Forda. I moram priznati da mi se sviđa kako se odvija sve  hug1 šofe1