Radi se o Talbot-Matra Murena.
Proizvodio se od 1980–1983, dva motora 1.6 i 2.2 - mogao se i dokupiti S kit sa kojim bi dobio 142 konja ako se ne varam. 5-stupanjski mjenjač, 1000kg težak. Rađen je kao nasljednik Matre Bagheere, ali su puno toga izmjenili (prvenstveno zbog toga kaj je Bagheera počela trunuti čim je izašla iz tvornice). Prvi auto koji je imao galvaniziranu limariju. Auto ima i 3 sica, srednji se može priklopiti pa se dobije naslon za ruke.
Ono kaj nije bio od čelika, rađeno je od fiberglasa i plastike.
Nažalost, malo je bio preskup (cijenom približno Porscheu 924) a performansama slabiji od Scihocco GTi, i nije se mogao natjecati sa Golf GTi i Peugeot 205GTi, nakon 3 godine proizvodnje, Chrysler, vlasnik PSA grupe, je prebacio proizvodnju Renault Espacea na proizvodne trake Matre i ugasio Murenu.
Prvi put sam ga vidio 90-etih ispred Glavnog kolodvora, u živo je auto prebrutalan, i od onda ga želim.
Inaće, Matra je zanimljiva tvrtka, sa guba idejama, ali su često mjenjali vlasnike i na kraju su ugašeni brijem. Jedan od njihovih fora projekta je bio U8 motor.
Novi auto u next postu.