Šebalj:
Moram dopuniti svoju izjavu, koja je prenesena u kontekstu.
Zakljucak je jednostavan. Concept One je superautomobil kojemu je jedina "greska" snaga. Ovaj automobil ne moze voziti svatko. Tko god sjeda u njega, zna da se igra s tigrom u kavezu. Bas radi toga i je uzbudljiv i bas radi toga ga je uzela ekipa iz Grand Toura.
Drugaciji je od benzinskih automobila, nema mjenjac, niti zvuk i vrlo lako izgubis osjecaj koliko brzo juris, jer osim brzinomjera i slike nemas drugih osjetila.
Vjerujem da se upravo to dogodilo Hammondu.
Voziti C. One i po Grobniku predstavlja izazov, a kamoli po uskoj brdskoj stazi.
Sto se tice sigurnosti, svaka spekulacija je suvisna, auto je sletio s ceste, zavrsio na krovu, Hammond je prosao samo sa ozljedom noge. Auto se nije prepolovio, raspao ili zapalio u voznji. Nije pukla guma, spona volana ili bilo sto slicno.
Kada automobil sleti s ceste, samo je masta granica sto se sve moze desiti. To znaju svi automobilisti. To je znao i Hammond. Ovo se desilo tako kako se desilo i bilo kakva daljnja senzacija u obliku propusta, nemara i slicnih socnih prica lici na silovanje mrtve macke.
Cestitam Rimac Automobili na dovrsenom poslu i fantasticnom automobilu. Ponosan sam sto sam ga imao prilike unaprijedjivati i voziti.
Hammondu zelim brz oporavak, a ekipi iz Sv. Nedjelje puno buducih uspjeha.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/vodeci-hrvatski-reli-vozac-vozio-sam-rimcev-auto-to-je-zvijer-vjerujem-da-znam-koja-mu-je-najveca-greska-i-sto-je-glavni-uzrok-nesrece/6224771/Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk