Evo kratki osvrt iz moje perspektive na jučerašnje utrke:
Silverstone - borba do zadnjeg metra s Duvorynnom, prestizanja ko u priči, sve na čisto. Predugi bi opis bil da se svako preticanje opisuje tak da samo - JAKO puno prestizanja i vraćanja prve pozicije je bilo. Do polovice utrke Darkman držal priključak s nama, ali onda je izgubil tempo. Zadnja 3 kruga smo malo počeli grešiti i Duvorynn i ja, ali se ipak Duvorynn uspel othrvati mojim napadima do kraja makar je izgubil u jednom ili dva navrata prvu poziciju - svaka čast. Iako sam startal prvi, pobjedil je Duvorynn - razlika na kraju je bila minimalna, unutar pola sekunde smo bili. Jedna od najboljih utrka u mojoj online racing karijeri.
Barcelona - imal sam prvu startnu poziciju, ali je Duvorynn bolje startal i odma me prešel prije prvog zavoja. U 4. zavoju sam pogrešil i imal kratki izlet sa staze pa me Darkman prošel. Dok sam videl Mercedes i žutu Astru ispred sebe samo mi je prošlo glavom - ovo bude sad malo tvrđi orah! U drugom krugu sam se uspel rešiti Darkmana u pravoj touring car maniri - prestizanje s minimalnim kontaktom. Sad je samo trebalo uloviti Duvorynna koji je imal prednost od koje dve sekunde. Ova utrka je isto bila bumper to bumper do samog kraja - strpljivo sam se vozil celu utrku na njegovom braniku i čekal pogrešku jer sam videl da ovak nema prolaza. Tu pogrešku sam dočekal u 8. krugu u zadnjem sektoru, ali sam zbog prevelike želje izgubil prvu poziciju već u prvom zavoju 9. kruga. Još sam mu bil na repu i krajem zadnjeg kruga sam dočekal pogrešku na istom djelu ko i zadnji put i 3 zavoja prije kraja preuzel vodstvo.
Nurburgring GP - startal sam s 2. pozicije i u prvom zavoju me Cole napucal, ali ništ strašno - minimalna oštećenja na zadnjem kraju auta i nastavak utrke ko da nije ništ bilo. Istina - zbog toga je zadnji kraj bil malo veseliji i auto se htel više zahititi, ali ništ kaj se ne bi dalo kontrolirati. Opet sličan scenarij ko i na prošloj utrci - Darkman i Duvorynn ispred mene. Kak se odvijala borba ispred mene, Darkman je nakon Duvorynnove greške preuzel vodstvo, a nakon još jedne pogreške Duvorynna ja sam se smjestil na drugoj poziciji. Darkmanovo vodstvo nije dugo trajalo zbog pogreške prilikom izlaska iz prvog zavoja i gubitka kontrole nad autom - bilo mi je 'Ha dobro, sami su se eliminirali!'. U međuvremenu je Duvorynn polako počel loviti priključak i začas mi se zaljepil za rep. Na ravnini prilikom početka 6. kruga je došel s nutarnje strane i prešel me, tak da je lov opet počel. Do kraja smo vozili unutar sekundu i pol (malo se povečaval zaostatak, malo smanjival) i stanje se nije promjenilo do završetka utrke.
Hockenheim - krenul sam s 1. startne pozicije i dobro sam startal, ali sam ušel malo preširoko u prvom zavoju, pa je Duvorynn to odma iskoristil. Vratil sam poziciju na onom naglom, sporom zavoju kad je Duvorynn tokom cele utrke imal tu problema (u ovom slučaju malo izgubil kontrolu nad autom). Tu je sve bilo gotovo dosta brzo - utrka s najmanje akcije za mene. Praktički sam provel celu utrku u vodstvu, koje sam povečaval iz kruga u krug. Znale su mi se desiti neke minimalne greškice, ali ništ kaj bi utjecalo na daljnji rasplet događaja. Na kraju sam imal 15 sekundi prednosti pred Duvorynnom i očito je bilo da mu Hockenheim baš ne leži.
Nordschleife - zadnja utrka, stavili smo 3 kruga kad se turnir otegnul zbog tehničkih problema - u ovu odlučujuću utrku startal sam s prve pozicije, Duvorynn je startal 3., ali je odma prešel Darkmana zbog njegovog lošijeg starta. Nakon spuštanja po ravnijem djelu i prilikom dolaska u prvi pravi zavoj Duvorynn je imal veću brzinu i uspel mi se pogurnuti s nutarnje strane tak da nisam imal izbora osim prepustiti prvu poziciju. Kojih 5 minuta u utrci sam mu se držal čvrsto na repu, ali onda je došlo do moje pogreške i izleta s staze. Tu sam mislil da je sve gotovo. Još sam imal neke greškice pa je zaostatak narasel na kojih 9-10 sekundi. Još mi se na onom djelu di je mali 'autoprelet' (onaj skok) zbog agresivnog prolaska i slijetanja razbil zadnji branik - sad sam već bil 'Gotovo je definitivno'. Onda sam počel voziti preciznije i smanjival sam zaostatak i začas sam bil na kojih 7 sekundi iza Duvorynna. Začas se žuta Astra počela nazirati na ekranu i tak s smanjenom prednošću na koje 3-4 sekunde smo krenuli u 2. krug. Uspel sam dočekati Duvorynnovu pogrešku - razbil je prednji branik i na kraju drugog kruga, prilikom izlaska iz zadnjeg zavoja, prelazim u vodstvo i očekujem borbu do kraja. 'Duga ravnina, sigurno mi bude ušel u slipstream', to sam prvo pomislil - ali zbog razbijenog prednjeg branika jednostavno nije imal dovoljnu brzinu i samo sam se odvajal i sve veću prednost stvaral. Dok sam videl da imam sigurnu prednost, smanjil sam tempo tek tolko da i dalje polako povećavam prednost, ali i da smanjim mogućnost greške i tak ziheraški sam odvozil do kraja. Zanimljiva utrka, malo me i sreća pomazila, pa je završila utrka mojom pobjedom.