A i mislim da se moze auto shebati ako to radis... Na neki nacin, ne znam sad tocno kako to opisati.
Ako tehniku idealno primjenjuješ, onda ne.
Najlakše ti je da si zamisliš koliziju 2 objekta koji se rotiraju neujednačenom brzinom. Posljedica je veći otpor, trenje i na kraju moguće oštečenje ili brža potrošnja. Cilj heel and toe tehnike je postizanje ujednačenih i optimalnih okretaja, a to barem u teoriji znači manja potrošnja cjelokupnog pogonskog sustava. Glavna korist bi se trebala manifestirati kao ubrzanje nakon usporavanja i downshiftanja prije zavoja, ali nema nikakve štete ako to radiš pri manjim brzinama, sve dok imaš sluh i osjećaj za auto.
Početnici većinom nemaju, ali si takvi najviše zabrijavaju i kolju aute prije nego savladaju najnormalnije šaltanje. Imamo na raspolaganju dosta HC simulacija u kojima se heel & toe može vježbati bez ikakvih posljedica. Nije problem to izvesti, problem je usavršiti, a jedino onda je tehnika korisna - proces između je samo enutuzijazam nadobudnih ljubitelja brzine.