Autor Tema: Hitman: Absolution  (Posjeta: 83490 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #345 u: Prosinac 11, 2013, 23:42:27 »
Meni je i onako igra bila najbolja u serijalu, a sigurno i među najboljim igrama zadnjih par godina...
Jako je dugačka i svakim levelom je sve bolja i bolja.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #346 u: Prosinac 12, 2013, 16:55:18 »
Budem probao s ovim modom, valjda je sad bolje.

Offline the_prodigy

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #347 u: Prosinac 12, 2013, 19:22:41 »
Uf, nebi se mogao natjerat da ponovo igram, sjecam se da sam se dobro namucio zavrsiti igru na hard, iako je bio lijep filing na kraju, bilo je dosta frustracija
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #348 u: Prosinac 12, 2013, 19:31:51 »
Bila je užasno potrta igra, ujebali su skoro sve kaj se moglo.

Uspjeli su me totalno odbiti, nekad jedan od najdražih gaming serijala me više ne interesira niti malo, mislim i na sve buduće "next gen" najave istoga.
To mislim i o 90% postojećih serijala tak da moje mišljenje nije relevantno, ali ipak nešto i govori o industriji i smjeru u kojem se kreće kava1

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #349 u: Prosinac 13, 2013, 08:39:08 »
Evo gameplay...

Hitman Absolution Disguise Redone The King of Chinatown Gameplay

Offline Cole™

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #350 u: Prosinac 13, 2013, 10:18:12 »
U drugoj misiji dobio Silent Assassin.
Tj. ovoj. Obukao se u snowmana kojeg sam roknuo dolje na stepenicama.
Te pozvao metu u svoj ured baš kao što je to učinio snowman u ovom videu. ^^

  hug1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #351 u: Prosinac 13, 2013, 10:50:17 »
Ovo je bez moda... Vanilla 1.0444


Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #352 u: Prosinac 13, 2013, 16:08:09 »
Trebalo mi je negdje pet sati sve skupa za preći Hunter & Haunted; nitko ubijen osim targeta, niti jedan metak ispaljen...



A našo sam i kostim...



Igram bez moda jer je pre pre lagano, a to mi nije ipak napeto dok vanilla sa zakrpom, (1.0444) je mnogo bolja nego 1.0358 verzija po pitanju disguizea

A pošto volim izazov u igrama definitivno bez modinga...
« Zadnja izmjena: Prosinac 13, 2013, 16:10:24 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #353 u: Prosinac 13, 2013, 16:09:51 »
Bila je užasno potrta igra, ujebali su skoro sve kaj se moglo.

Uspjeli su me totalno odbiti, nekad jedan od najdražih gaming serijala me više ne interesira niti malo, mislim i na sve buduće "next gen" najave istoga.
To mislim i o 90% postojećih serijala tak da moje mišljenje nije relevantno, ali ipak nešto i govori o industriji i smjeru u kojem se kreće kava1

Za ne povjerovati je koliko su upropastili igru. BM djeluje kao nastavak ovome poluproizvodu.

Al probaću igru kasnije s zadnjim pathom, jer kad sam prvi put igrao bez ijednog patcha bilo je loše...

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #354 u: Prosinac 13, 2013, 16:11:47 »
Al probaću igru kasnije s zadnjim pathom, jer kad sam prvi put igrao bez ijednog patcha bilo je loše...

Definitivno napredak u disguise sistemu... Ima neka vrsta blena kao u Assassins Creedu jer se u gužvi možeš sakrit kada okreneš leđa i nemaju lasercki precizan vid...  thumbs1

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #355 u: Prosinac 13, 2013, 16:15:12 »
E pa to je super, ono je bilo frustrirajuće loše. To mi je u biti i najveća zamjerka bila. Leveli su mi stvarno super bili, atmosfera pogođena i sve to. Al disguise sistem je uništio igru i ako je to sređeno patchem 1.44 nitko sretniji od mene.

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #356 u: Prosinac 13, 2013, 16:20:38 »
Onaj lvl na stanici od podzemen željeznice sam onda na Pursuit težini ponavljao negdje 20 puta jer su me ovi vidjeli iz svemira.. Sa 0.444 verzijom prešao sam iz prve zahvaljujući uvedenom blend sustavu..,
Sada je to ipak zanimljiva igra uz izazov... Sa onim šta sam napravio trainerom je ipak prelagana i ne predstavlja mi napetost niakkvu..kao niti zanimljiovst... Ovo je taman...

Radi  frustracija onda sam i prestao igrat igru, ali sada sa guštom nastavljam...
A sve težine ispod mi nisu dolazile u obzir zboj jebene mape koja u ovom tipu igre je užas užasa...

Ovo su patch notes:

* Added option to lower or disable Bloom effect
* Change Cover' action can now be mapped on a separate key.
* Country leaderboards are now in the correct language
* Weapon selector doesn't appear when point shooting anymore
* Pausing game doesn't skip cutscenes anymore
* Slightly improved general performance
* Performance improvements for MSAA and HBAO
* Fixed King of Chinatown behavior
* Disabled use of all DirectInput devices (as they are unsupported)
* The disguise parameters on Professional difficulties have been tweaked.
* Difficulty adjustments
* Displayed high scores are now selected from all difficulty levels.
* Fix for negative scores
* Fixed disappearing user interface on AMD HD 3650

P.S. samo bi voli da na Purist ima više chekpoint mjesta, ali dobro je.. Traži više koncentracije...
« Zadnja izmjena: Prosinac 13, 2013, 16:31:04 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #357 u: Prosinac 13, 2013, 22:03:23 »
Sreća da sam se vratio... Odlična mi je igra...
Sviđa mi se šta se svaki interaktivni objekt može iskoristit kao oružje ili za zbunit jazavce

A ovaj auto mi je strašan...

« Zadnja izmjena: Prosinac 13, 2013, 22:05:03 od doktor1 »

Offline Cole™

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #358 u: Prosinac 13, 2013, 22:53:02 »
Vezano za mod i za općenito igranje...
Znači većini HC igrača i općenito ljudima koji su igrali igru je disguise broken kao broken gameplay.
Ti si sada doradio mod koji miče upravo to što ljudima smeta i sada je igra "prelagana", ti isti ljudi bi identičnu reakciju imali kao i ti...

Meni je igra vrh u tom svojem štihu.
Shvaćam ljude koji su vejnali, jer to nije igra kakvu su htijeli, ali jednostavno serijali moraju napredovati, evoluirati...
HC igara kakve su nekad bile, danas više nema i to ljudi moraju prihvatiti.
Razlika između mene i HC igrača kakvih ima i na ovome forumu, što ja igru prihvaćam sa manama i prilagodim se istoj.

Uvijek postoji nešto što se zove broken gameplay i što će smetat igrača, ali pristupat igri i neprihvatit manu je automatska glupost.
Jer automatski nećete uživat u igri, koja po meni stvarno nudi strašno puno prostora za uživanje.

No nikome ništa ne predbacujem.
Ja sam i u onakvoj igri uživao maksimalno i shvatio sam odluku developera za takvim konceptom.
Sada s ovim modom uživam još više, jer nisam toliko nabrijan na pažnju da me netko ne skuži. A i realnije djeluje.
Pruža puno više prostora za istraživanje. Sada mi doslovce niti jedna stavka ne ulazi u minus. Ja sam oduševljen.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #359 u: Prosinac 14, 2013, 16:08:16 »
Ne bi nazvao ovu igru nikakvom evolucijom ni napretkom...I zašto bi ljudi pobogu morali prihvatiti da danas više nema HC igara kakve su nekad bile?

« Zadnja izmjena: Prosinac 14, 2013, 16:10:39 od Praetorian »