Logicno ako cemo ovako gledati.
RB i TR su sestrinske tvrtke pod vodstvom doktora Marka i Matesica i da kao takve, imaju posebne dogovore, ugovorne klauzule, a u jednoj je i pisalo ukoliko jedan ne zadovolji u utrkama, brise van. Pa eto, ocekujmo neocekivano od RB i TR, jel...
Apsolutno nelogicno jer nitko ne zasluzuje ovakav tretman.
DK je prosle godine odvozio vrlo dobru sezonu i u ovoj je skupio vise bodova nego Ricciardo, iako je sveukupni dojam kako je Ricciardo bolji bio. Boljka su mu bile kvalifikacije gdje je samo jednom bio brzi od njega.
Mediji i ljudi i dalje neopravdano svaljuju krivnju na njega za incident u Kini i to mu pripisuju kao jos jedan od povoda za njegov odstrel. Incident u Kini je bio nista vise nego trkaci incident gdje je Seb cendranjem postigao svoje, mada je i sam priznao da nije Kvyat kriv.
Summa summarum.
Meni se cini kako vodeci u RB (pre)vise vjeruju mladcu Verstappenu, a premalo Kvyatu i Sainzu. Ovim potezom Kvyat je jednom nogom van moguce plodonosne, mozda i sampionske karijere, jer vratiti se u RB, vjerujem, nece. Trazit ce svoj put kroz Renault, Williams ili neki takav tim.
Pritisak je i na Maxu, koji mora isporucit rezultate, a ima novi bolid, novo osoblje, novo okruzenje, sve to usred same sezone. Predvidjam da ce ga Ricciardo izdominirati, barem do pred kraj sezone. Mozda se i aklimatizira brzo pa bi mogao pokazati svoj neupitni talent, tko zna. Tu je i Sainz, koji isto ispada kao sporedni, manje vrijedni igrac u cijeloj ovoj prici. Je li Sainz toliko losiji od Verstappena? Mislim da nije.
Moje osobno misljenje je da se ovo ne bi smjelo dogadjati. Kvyat je zgrijesio, ali grijesili su i Maldonadi i mnogi drugi kvalitetniji vozaci koji su se zadrzali vise i dulje u jednom timu. Kvyat je perspektivan, brz vozac i svakom mladom vozacu se moze desiti ovakav lanac nezgoda ilte koliko god ovaj razvoj dogadjaja bio crno na bijelo, za mene je presedan.