CroSimRacing Forum

Off-topic => Gaming kutak => Autor teme: Cole™ - Veljača 21, 2013, 12:08:23

Naslov: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Veljača 21, 2013, 12:08:23
Na današnjem predstavljanju PlayStation 4 konzole, Guerrilla Games predstavila je novu Killzone igru koja nosi ime Shadow Fall. Grafički dosta odskače od prijašnjih Killzone igara, što naravno nije loše, jer izgleda prelijepo. U nastavku pogledajte demonstraciju igre, ako niste dosada i ostavite nam komentare i dojmove.

Killzone: Shadow Fall (PlayStation 4) - First Gameplay\Walkthrough Footage [HD] (http://www.youtube.com/watch?v=sB3t3rMaigk#ws)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 21, 2013, 14:38:45
Odlično izgleda, još dok se zna da je vjerojatno neka alpha verzija - impresivno. Refleksije, particle efekti, art dizajn... Vrhunski. Još se vidi da trebaju poraditi na animacijama kretnji likova jer je to još uvek ovogeneracijski, recoil treba isto poštimati, u AI ne sumnjam jer je na starim KZ bil fenomenalan i u samom vrhu (očito je da je na very easy težina) i još tak neke stvari za koje ne sumnjam da budu poboljšali.

Ono za kaj je trebala poslužiti igra, odradila je odlično - prikaz za kaj je sposobna nova konzola. Još dok se zna da to bude navjerojatnije launch naslov, a svi znamo da kasniji naslovi u istoj generaciji konzola izgledaju laički rečeno duplo bolje, tak da je ovo i više nego zadovoljavajuće.

Ne sumnjam u završnu kvalitetu igre, sigurno bude vrhunsko SP iskustvo ko i svaki KZ do sad.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Veljača 23, 2013, 15:25:48
Navodno je onaj demo pokretan na dev kitu s 4GB memorije, vjerojatno finalna verzija bude izgledala i bolje ili barem identično, za razliku od KZ2 "prevare".
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Montoya - Veljača 23, 2013, 15:36:06
99% sam siguran da bude igra izgledala bolje.
Pa KZ3 nije daleko od prikazanog - dok se gleda u akciji, jer nikad nemre ni jedan video dočarati "pravu stvar", dok se igra osobno.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Punisher - Veljača 23, 2013, 15:44:37
Nije daleko od KZ3 ali opet je, ovdje se ipak vidi da je 1080p i dx11. Osobno mi je najbolje izgledala na prezentaciji, a ovo je vjerojatno tek alpha  ave1 ave1 Gerilci će opet odličan posao odraditi, ne sumnjam.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 23, 2013, 22:39:43
Grafika na trenutnoj generaciji je sasvim zadovoljavajuća, ne bude to baš neki tak ogroman skok u razliki kak je bilo recimo PS1>PS2 (pogotovo ne prva generacija igara). To više budu fini detalji tipa više particle efekti, veća rezolucija, bolji frame rate, refleksije, draw distance, oštrije teksture, ostajanje leševa i slične 'gluposti' koje da se na trenutnom hardveru naprave vjerojatno bi ga zaklale.

Ono, budu bolje igre izgledale, al sve je to sad već jako blizu fotorealizmu pa u budućnosti bude sve teže za primjetiti tak neke stvari.

A i nijedan video na netu nemre prikazati grafičku kvalitetu igre ko dok ti vidiš pravu stvar na pravom monitoru/tv-u, vjerujem da je onda duplo bolji dojam.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Veljača 23, 2013, 22:50:42
I puno bolja fizika/interakcija, možda se čak ostvari ono o čemu smo znali raspravljati: "kak prostorija veličine 3x3 mora zgledati nakon kaj zdrmaš 3 clipa iz kalaša"  cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 23, 2013, 22:54:11
Ma to se podrazumjeva - to i predpostavljam, da bude veći napredak pod haubom koj razni Lau... Erm, laici ne budu primetili.

Zato se veselim ovoj generaciji najviše nego ikojoj do sad jer konačno developeri imaju pravi hardware za isporučiti kvalitetni gameplay s stabilnim frame-rateom i vrhunskom grafičkom/zvučnom prezentacijom.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Veljača 23, 2013, 22:57:45
Pa KZ3 nije daleko od prikazanog - dok se gleda u akciji, jer nikad nemre ni jedan video dočarati "pravu stvar", dok se igra osobno.

Realno nema šanse. Ovo izgleda daleko bolje, ali baš ono daaaaaleko.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 23, 2013, 23:02:11
Zavrtel sam KZ3 sad neki dan nakon konferencije da baš vidim i jako dobro zgleda igra, kaj je-je, al nije to na ovoj razini.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Veljača 23, 2013, 23:08:18
Ako gledaš pasivne stvari onda je to razlika nebo i zemlja.
Pa pogledaj samo kada počne akcija u Shadow Fallu ona zastava šta gori i to osvjetljenje.
Paleta boja na prvom mjestu dolazi do izražaja, a onda i setting koji daje puno više na imerzivnosti.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 23, 2013, 23:13:54
Ma naravno, to se sve odma primeti, da ne spominjem refleksije na zgradama + sve PUNO otvorenije djeluje jer je KZ uvek bil dosta zatvoren i zapravo KLANJEC ŠUTER.  cer1njo

Za setting još ne znam, onaj industrijalni, mračni, zmazani mi je uvek bil super na Killzone-u, ovo je dosta življe. Ali detalji, sama arhitektura i dizajn grada, vidi se da je puno truda tu, eh sad  - sve ovisi kakva bude priča i kak se bude sve uklapalo u ukupan koncept. Sve u svemu odlično zgleda taj trailer i vidljiv je solidan skok u odnosu na trenutnu generaciju. Ne treba zaboraviti da se taj gameplay trailer vjerojatno vrtel u 4k rezoluciji bla bla.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Veljača 23, 2013, 23:28:37
A i nijedan video na netu nemre prikazati grafičku kvalitetu igre ko dok ti vidiš pravu stvar na pravom monitoru/tv-u, vjerujem da je onda duplo bolji dojam.

Na YT-u se pogotovo ne isplate gledati takvi videi jer je ograničen na 30 fpsa
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Veljača 24, 2013, 08:41:00
A zna tko mozda jel budu sve igre na novoj genezaciji zakljucane na 60fps-a?
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: DogZy - Veljača 24, 2013, 12:06:15
Ove first party bi svakako trebale biti zakljucane na 60fpsa, to PS3 nije mogao ponuditi. Cini mi se da jedino GT5 ima 60fpsa u ovoj generaciji konzola (FM ne znam, mozda jos pokoja igra).
"Slabije" igre bi se trebale bez problema vrtiti bez problema u 30 slicica u sekundi.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 24, 2013, 12:25:26
GT5 ima nekih li-la 60 fps-a (s primjetnim dropovima i screen tearingom), Forza ima rock solid 60fps, Wipeout HD/Fury ima rock solid 60fps, Call of Duty NAVODNO 60 fps-a (kaj moguće da je medijska patka), ostalo mi ništ ne pada na pamet - jer vjerojatno ni nema.  cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Veljača 24, 2013, 12:31:15
Za ovu generaciju mi je to jasno, ali od sljedece bi trebalo biti realno za ocekivati da 60fps-a postane standard.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 24, 2013, 18:03:12
Potvrđeno - igra dostupna na launchu konzole. thumbs1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Veljača 25, 2013, 00:20:18
 ave1  hug1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Veljača 25, 2013, 18:34:52
Navodno je potvrđeno da bu igra u 30 frameova. Nadam se da se bu to promenilo na bolje.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Veljača 27, 2013, 16:21:44
Killzone: ShadowFall - Debut Trailer - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W3JBmRHvKzM#!)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Travanj 14, 2013, 05:26:27
Isplati se pročitat ovo (http://i2.minus.com/iyOVzI0pK4Znj.png).  shy1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Lipanj 13, 2013, 20:00:03
(http://i.imgur.com/9bOSIdb.jpg)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Lipanj 13, 2013, 20:16:11
Skinuo sam si ovaj E3 gameplay trailer u 60FPS-a i moram priznati da je dojam daleko bolji nego što se to može vidjet na YT-u.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Lipanj 13, 2013, 20:24:26
Ponekad skinem na gamersyde-u ili odgledam na konzoli video koji nije komprimiran, ali to ako me baš stvarno neka igra posebno zanima. YT je ograničen na 30FPS-a i tu leži glavni problem...
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Lipanj 13, 2013, 20:42:29
Sta nije killzone lockan na 30 fps-a?
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Lipanj 13, 2013, 20:43:20
Je, ali video je svjedno u 60FPS-a.  thumbs1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Lipanj 13, 2013, 20:46:00
Aha, mene igra ne zanima bas previse. Imam osjecaj da bi mi dosadila nakon sat vremena. Jos se nisam odlucio hocu li ici sa x one-om ili ps4, ali ako odaberem playstation uzel bu se infamous.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Lipanj 13, 2013, 21:03:46
Xbox One? Velika je vjerojatnost da kod nas nećeš moći ništa igrati jer će konzola možda provjeravati IP adresu i blokirati te, bez obzira što si stavio lažne podatke i zemlju u kojoj je live podržan. Meni osobno je Infamous serijal užasan, ako voliš FPS žanr daj mu priliku (Killzone-u) jer do sada je AI bio jedan od (naj)boljih.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Lipanj 14, 2013, 06:00:32
Da znam i ljut sam neopisivo zbog toga jer mi zdrav razum govori da treba poslat microsoft u ku*ac, ali mi se tesko oprostiti od halo-a i forze. Nadam se da ce mozda promijeniti politiku jer se stvarno ne sjecam kad je zadnji put nezadovoljstvo kupaca bilo na ovakvoj razini, na amazonu vode anketu koju cete konzolu kupiti i ps4 ima 20000 glasova a xbox 900.
Igram fps, ali ne previse (uglavnom halo) te mi je u fps-u vazniji multiplayer pa bih radije uzeo battlefield 4. Nisam imao priliku igrati prijasnje infamouse tak da jos nemam stvoreno misljenje o serijalu, ali ovaj izgleda dosta zanimljivo. Zapravo je ovo mlacenje prazne slame jer cu jos barem 20 puta promijeniti odluku u sljedecih 6 mjeseci. cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Srpanj 17, 2013, 19:18:34
Hands-On With Killzone:Shadow Fall - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jpm7L-oPLrY#at=277)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: LukaM 110 - Srpanj 17, 2013, 21:17:52
Sad gad vidim ovo i druge gameplaye istog levela, a potpuno razlicitog pristupa, igra mi se pocinje dosta svidjati thumbs1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Srpanj 17, 2013, 22:23:27
Dijeluje dosta loše, neznam iz kojeg razloga.
Kao da želi ispast impresivnije od Crysisa, ali ne uspijeva. Nezz nisam impresioniran nimalo.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Srpanj 17, 2013, 22:40:44
Ugašeno nakon 2 minute  kava1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Srpanj 18, 2013, 15:28:59
Ovaj video nisam gledal, niti bum gledal jer već oni prijašnji gameplay videi su zgledali ful tupo i općenito mrzim dok u gameplay kod pucačina dodaju botove koji ubijaju za igrača. Nula bodova.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Kolovoz 29, 2013, 17:42:55
Nema split screena. fpalm1 fpalm1 fpalm1

Nextgenulator = nula.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Listopad 08, 2013, 13:08:40
Killzone: Shadow Fall Lead Designer: “The Lag Is Gone, and that Makes Killzone a Better Game.” | DualShockers (http://www.dualshockers.com/2013/10/07/killzone-shadow-fall-lead-designer-the-lag-is-gone-and-that-makes-killzone-a-better-game/)

Ali neeee, to tak mora biti, kontrole nemaju grešku. cer1njo

Evo jedan pametan komentar na KZ kontrole:

Even Guerilla admits that Killzone 2 suffered from input lag.

Various sites did tests on the response time between a button press and when the requested action occurs on-screen (for example, pressing R1 to fire, and the subsequent muzzle flash), and Killzone 2 measured around 166ms (if I recall correctly), which is almost twice as much as competing 30hz games, or three times as much as the 60hz Call of Duty.

Only stubborn fanboys (and/or people who aren't perceptive enough) won't acknowledge that the phenomenon of input lag even exists, let alone was an issue that afflicted Killzone 2. These people also fail to realize that the "hefty, weighty feel" that Guerilla is aiming for is primarily accomplished through animations (e.g., how the gun movement, handling, and reload animations, and your character movement animations, are rendered), in conjunction with the heavy amount of post-process motion blur effects. Input delay does in part contribute to this sensation of weightiness or heaviness, but in a largely negative way that affects gameplay responsiveness.

Težina lika se more dobiti na druge načine, ali kontrole, pogotovo na fps-u, MORAJU biti instant responsivne i tu nema boga. To valjda nije bitno jedino casual gamerima. Ono, bile su ok kontrole na starima i privikne se čovek, al nije to to.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 08, 2013, 13:13:16
To je to  thumbs1

Dok se samo sjetim kakve su se rasprave oko toga vodile i argumenti fanova zbog čega su to najbolje kontrole ikad  fpalm1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Listopad 08, 2013, 13:17:12
Najbolje mi je videti te strašne hardcoraše kojima je KZ mp multi generacije kak kmeče da na BF4 beti piju metke i da ih ruše onak (ima po šabanskim forumima). Očito je KZ mp po tome hardcore kaj se stigneš okrenuti nakon kaj popiješ 20 metki i skrumpirati neki kilavi headshot. MP za ljude s refleksima mrtvog konja, da ne spominjemo nepostojeći balans.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Montoya - Listopad 10, 2013, 11:40:32
KZ3 MP meni je puno bolji nego u dvojki (sve zapravo, osim same kampanje - iako je i tu jaka trojka), sve je brže i ne pije se baš metaka kak govoriš...znam to dobro :)
A usporedbe s nečim (BF, COD itd.) niti delam niti morem je ne igram "ne-SF" pucačine, a i baš me briga za prepucavanja (držim se napucavanja), svako igra kaj je njemu dobro.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Listopad 10, 2013, 15:22:06
Igral sam sve bitne FPS igre online na konzolama i pije se metke ko sok od brusnice na KZ3. Nije još to takav problem kolko je potrti balans. Glede SF pucačina Halo 4 na konzolama je bog i batina po pitanju online-a, a na njemu isto piju metke kaj blesavi - al unatoč štitu treba im manje nego na Killzone-u da opadnu.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Listopad 24, 2013, 22:01:31
(http://images.gamersyde.com/image_killzone_shadow_fall-23537-2660_0003.jpg)

(http://abload.de/img/2bksfi.jpg)

(http://images.gamersyde.com/image_killzone_shadow_fall-23537-2660_0004.jpg)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Punisher - Listopad 24, 2013, 23:06:54
2. skrin. Hola 4? odmah me na to podsjetilo, lepo izgleda nema što, probob rado.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 05, 2013, 19:26:36
Imate tu za skinuti MP video u 1080p i 60fpsa:

http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/news/2013-11-04_new-hq-footage.html (http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/news/2013-11-04_new-hq-footage.html)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 05, 2013, 19:27:23
Ak nema nutra auti i ak se ne ruši sve - ne zanima me. cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 05, 2013, 19:29:05
Stavil sam skidat jer mi je više zlo od YT videa na kojima se ne vidi puni potencijal.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 05, 2013, 20:09:55
To je taj video, ništ specijalno...

Killzone Shadow Fall PS4 Multiplayer Gameplay (http://www.youtube.com/watch?v=jYfe0UvIsbc#ws)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: doktor1 - Studeni 06, 2013, 19:13:01
Skinuo, reko da vidim...
Pa da pitam, šta sam trebao vidjet u ovom videu?
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Studeni 10, 2013, 04:32:52
Sviđa mi se jako.

Shadow Marshal Tactical Combat Tutorial - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=HLcrmqW7MKM#t=408)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 10, 2013, 15:35:12
Užas!

Di su nestala vremena dok se neki FPS očekivao zbog fokusa na mrtvo pucanje, a ne zbog wallhacka i revolucionarnih naredbi drone-u koji ubija umjesto igrača u MP-u  jaad
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Studeni 10, 2013, 18:02:59
Čisto sumnjam da bude fokus na tome.
Sviđa mi se drugačijost i briga za sporedni detalj. Naravno da bude užas ako bu cijeli fokus na tome ostal.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 10, 2013, 19:04:03
Pa pogledaj si statistiku od KZ2 i 3 igrača u MP-u, pola killova su dronovi i botovi prikupili. Sve je samo u glavu išlo  fpalm1

U SP može proći, ali u MP mi je to katastrofalno!!!
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Studeni 10, 2013, 20:10:08
Uvijek zaboravim kada s tobom razgovaram, da ti igru gledaš kroz MP.
A meni je u većini slučajeva sporedan.

 ;D
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 10, 2013, 22:31:40
Ne sve, samo FPS žanr.

Ako FPS ima MP, a glavni adut mu je na kraju SP - znači da nekaj ne štima  ;D

Metro, Bioshock i slični tu ne spadaju jer je ipak fokus na atmosferu i priču.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 13, 2013, 15:25:18
Dojdem doma s posla i prvo kaj vidim:

Killzone: Shadow Fall review: stalemate | Polygon (http://www.polygon.com/2013/11/13/5097534/killzone-shadow-fall-review-ps4)

ahahaahahahahaah strašni next gen, idem glet ostale recenzije jer ovo mi djeluje ipak prenisko nekak, pa nemre KZ biti tak loš!
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 13, 2013, 15:33:51
Vidim metascore 74 nakon 7 reviewi, znači mesija FPS žanra pada na prvom koraku.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 13, 2013, 15:37:05
Shadow Fall looks like the future, but it's stuck in the past

Očekivano, a takva situacija nas očekuje još minimalno godinu dana nakon izlaska next gen konzola.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 13, 2013, 15:38:49
Kad je trenutno u igri kod 95% developera Crytek i Cevat Yerli sindrom.

Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 13, 2013, 15:45:30
Da, 90% ljudi bude popljugalo grafiku misleći da zbog toga igraju najbolju igru u žanru.
Dok se igrači i developeri otrijezne i zasite vizuala, onda bi možda mogla nastupiti kakva-takva evolucija.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 13, 2013, 15:51:11
A Cernyjevo čedo Knack drži impresivnih 60 na Metacriticu. Odlična launch postava prema ovome. Kolko god bilo da ocjene ništ ne znače sve ispod 80 na metacriticu je li-la.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 13, 2013, 15:59:54
GRAFIKAAAA!!!

Kome treba bolja fizika, AI, hit detekcija, sektorska šteta, destrukcija itd.
Samo to tražim od next gena, uz zadržavanje 60fpsa i SAMO bolju vizualnu prezentaciju od trenutne generacije.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 13, 2013, 16:02:20
Evo, već smo na 71, impresivan start generacije.

Vizualna zavada i ništ više.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 13, 2013, 16:05:39
Uvijek je tak, ne znam zbog čega se čudimo.
Bolje pričekati i odigrati prave stvari koje nas još očekuju na ovoj generaciji (GT6, DS2 itd.) nego igrati poluproizvode s IMPRESIVNIM vizualima.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Studeni 16, 2013, 15:17:50
Inače jako volim gameinformer...

A Beautiful And Unsurprising Next-Gen Debut - Killzone: Shadow Fall - PlayStation 4 - www.GameInformer.com (http://www.gameinformer.com/games/killzone_shadow_fall/b/playstation4/archive/2013/11/15/killzone-shadow-fall-review.aspx)
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 16, 2013, 15:31:06
Ma ja brijem da je dobra igra, ali ipak se od next-gena očekuje nekaj više. thumbs1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 16, 2013, 15:38:14
Igra koja je komotno mogla izaći i na ovoj generaciji ako izuzmemo grafiku.

Ne znam, kao da GT ili Forza na novu generaciju dođe bez ikakvih poboljšanja osim onih vizualnih - loše.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Studeni 16, 2013, 15:41:34
Osim toga, pročitao na više mjesta da je AI lošiji nego u KZ2  fpalm1 cry1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: ManTheRamparts - Studeni 16, 2013, 15:43:09
Treba im Drivatar. cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Deadwalker - Listopad 05, 2014, 14:26:39
Kratak komentar na igru budući da je to prva AAA igra koju prelazim na novoj plejci.

Nažalost lošije nego raniji nastavci -taktika neprijatelja prečesto se svodi na besmislena zaletavanja (iako tu i tamo dobijem dojam da znaju što rade), priča je dosadan proljev s lošim pokušajima sivila (al' nisam ništa ni očekivao pa to uopće ne doživljavam negativno - samo nekakva 'ajmo reći činjenica), dok mi je level dizajn previše futuristički i drugačiji s obzirom na dosadašnju tradiciju. Nezz, kada bih bio u ulozi neutralnog promatrača, da nema Helghast trupa, ne bi uopće skontao kako je riječ o Killzone igri. Napominjem ovdje kako promjena nije loša stvar, al' trebao se developer ipak malo više držati ranijih dizajnerskih smjernica koje su postavili (ovo je doduše skroz subjektivno tak da ne morate na to gledati negativno - možda se nekome taj futurizam full dopadne).

Level struktura je prolazna - obično postoje 2-3 rute i nije da se ne može flenkati ili napraviti choke point za njihove hit me what everything you have udare, no i dalje je to prelinearno kada bi igru usporedio s recimo nekakvim last-gen Crysisom. Očekivao sam od next-gen shootera mnogo otvorenije levele budući da imaju mnogo jače sistemske resurse na raspolaganju, a ne da igram još jedan on the rail shooter. Ono što mi se prilično ne sviđa je uvođenje nekakvog dronea koji te prati - znači uloga mu je da odvlači neprijateljsku paljbu, pruža štit kada više zagusti te uže budući da je igra u novom nastavku mnogo vertikalnija (akcija se često odvija na barem 2 razine što mi je gg promjena).

E sad, problem je što su zbog tog dronea digli damage helghasta do besmislenih razina (hard je gotovo nemoguć za igranje, dok je u normalu korištenje tog dronea instantni win button), tak da se gameplay svodi uglavnom na ubij 2 lika, sakrij se da ti health napuni, uključi dronea da privuče paljbu 4-5 novih helghasta koji su došli u međuvremenu, poskidaj ih dok oni pucaju po droneu, pronađi alarm te ga isključi pomoću dronea. Da, taj alarm - dokle god se ne isključi, helghasti se spawnaju do besvijesti. Ne znam kojem je nizozemskom genijalcu došla ideja kako to može biti zabavna i izazovna gameplay nadogradnja.

Multiplayer mi je s druge strane sasvim dobar - klase vrlo dobro funkcioniraju, drone featurei dobivaju svoj pravi smisao, mapa s nekoliko besplatnih packova ima i previše, sve je uglavnom skill based tak da nema toga da ne možeš ubiti lika na 50. levelu. Odigrat ću kampanju čisto reda radi, ovo ću uglavnom prašit u multiplayeru koji fino radi na 60 frameova po sekundi.

Grafiku nisam komentirao specijalno budući da svi znamo koliko dobro izgleda igra.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 05, 2014, 17:26:49
Da, taj alarm - dokle god se ne isključi, helghasti se spawnaju do besvijesti. Ne znam kojem je nizozemskom genijalcu došla ideja kako to može biti zabavna i izazovna gameplay nadogradnja.

Nisam o ovome pojma imao do sada, no sad dok znam još manje imam želje za igranjem.

SP kampanja mi je oduvijek bila glavni razlog za igranje ovog serijala, MP me u prethodnicima nikad nije mogao zadržati. Razloga je dosta, a jedan od najbitnijih je i kriminalno loš frame rate u žaru akcije. Sama sreća da se sad vrti u 60 fpsa.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Deadwalker - Listopad 05, 2014, 17:30:38
Zamisli da igraš na hardu gdje umreš od nekoliko metaka - ubiješ par njih, spawna se 3-4 novih, malo nepažnje i mrtav si. S time da je checkpoint sustav gust koliko i benziske crpke u Lici.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Listopad 06, 2014, 06:34:46
Mene u stvari jako zanima SP i vrlo vjerovatno ću imat kolko tolko pozitivne dojmove.
Jako volim serijal i volim taj futurizam u igrama, a pošto sam slab na eye candy grafiku vjerujem kako ću progledat kroz prste po pitanju nedostataka.
Ionako će vjerovatno sljedeća igra biti prava stvar. SF je više benchmark i SONY-eva naredba da igra što prije dođe van...
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Deadwalker - Listopad 06, 2014, 08:56:46
Ti prema svemu imaš pozitivne dojmove :-P

Al' ono, nije kampanja toliko loša koliko je ostalo neiskorištenog potencijala. Dobar je to dev, nisu mi baš jasne odluke koje sam ranije komentirao. Nezz, očekivao sam više od njih.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Listopad 06, 2014, 14:52:35
Ma jasno je sve to meni...
Ali ja drugačije često gledam na igre.

Fanovi serijala kada igra u serijalu jako odmakne od cijelog koncepta ili prezentacije srozavaju dojmove, ocjene na najjače, što je i razumljivo.
No ja često gledam igru po njezinoj vrijednosti.

Dobar primjer je Splinter Cell: Convition.
Igra je srozala malo serijal i napravila "dva koraka unazad".
No meni osobno, dobra prezentacija, atmosfera, priča, zabavan gameplay i odličan COOP = dobra igra.
Plus utukao sam preko 60 sati minimalno u nju. Naravno da mi je bolja, nego što to kažu drugi fanovi ili općeniti user rating.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 16, 2014, 19:53:11
Naletio danas na promo verziju (full igra sa svim funkcijama, ali bez manuala i kutije) za 50kn, naravno da se naručilo  ;D

Idući tjedan mi stiže pa javim i ja dojmove.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Listopad 16, 2014, 20:01:26
Pls, budi blag prema igri.  ;D
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 16, 2014, 20:06:08
Ne očekujem čuda, a za 50kn se isplati barem uživati u vizualima  cer1njo

A još je tu i MP koji mi djeluje prema YT videima puno bolje nego prije.
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Deadwalker - Listopad 16, 2014, 23:11:22
Aj' fino, svakako javi dojmove.
Meni je u kampanji ostala samo posljednja misija, uglavnom igram MP sada. I dobar deal :D
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 19, 2014, 22:13:56
Multiplayer mi je s druge strane sasvim dobar - klase vrlo dobro funkcioniraju, drone featurei dobivaju svoj pravi smisao, mapa s nekoliko besplatnih packova ima i previše, sve je uglavnom skill based tak da nema toga da ne možeš ubiti lika na 50. levelu. Odigrat ću kampanju čisto reda radi, ovo ću uglavnom prašit u multiplayeru koji fino radi na 60 frameova po sekundi.

Čini mi se da sam još prije negdje pročitao da su sva primarna oružja dostupna od samog starta, a razni attachmenti da se napredovanjem otključavaju.

Sutra se bacam na kampanju, a za vikend vjerojatno na MP, pa ako budeš online vidimo se  thumbs1
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Montoya - Listopad 19, 2014, 22:22:24
Kolko se sjecam, svaka klasa na pocetku ima otkljucana 2-3 (ak i tolko) primarna oruzja, a sve ostalo od opreme je samo jedno/defaultno.
Treba se posteno naigrati za otkljucati sve...
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Listopad 24, 2014, 01:43:16
Ther, kakvi su dojmovi?
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Thergothon - Listopad 24, 2014, 23:39:43
Prekjučer sam završil igru, sutra odvojim malo vremena i napišem malo opširnije dojmove  p1va
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Deadwalker - Listopad 25, 2014, 09:58:18
Meni je ostao još zadnji level za proći, al' od kada sam krenuo s The Last of Us, nikako da se natjeram  cer1njo
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Ožujak 03, 2017, 13:41:10
Killzone Shadow Fall je moja prva PS4 igra koju sam zaigrao na svojoj konzoli. Kao veliki fan Killzone serijala ovo sam morao odigrat, a ta želja traje od prvog launcha konzole davne 2013. Vjerujem da su patchevi od 3 i više gigabajta napravili svoje, plus što igram u 60FPS-a, što prije nije bilo moguće, pa je samim time i iskustvo daleko bolje. Nakon pređena prva tri chaptera, daleko mi je to od Killzone igara s PS3-a, no i dalje mi ima feel Killzonea, pa ima prolaznu ocijenu zasada. Grafički je jaw-dropping u svakom smislu.

(http://i.imgur.com/V0E0hkS.jpg)

(http://i.imgur.com/Ux74UTy.jpg)

(http://i.imgur.com/XGZc4iF.jpg)

(http://i.imgur.com/apa4hLL.jpg)

@Thergothon Di su dojmovi pređene igre?  :P
Naslov: Odg: Killzone Shadow Fall
Autor: Cole™ - Ožujak 12, 2017, 21:54:38
Najbolji FPS serijal na PS3 konzoli i njegov nastavak kao launch naslov PS4 konzole...

(http://i.imgur.com/OuU4LWU.png)

Dvojka je kao i mnogima jedan od najboljih FPS-ova svih vremena, no jedan sam od rijetkih kojima je trojka još bolja...




Jedan sam od pušača tih FPS-ova u futurističkom okruženju. Jednostavno to je "my thing". Uvod Shadow Falla mi je odmah izmamio osmijeh na lice, što zbog vizuala koji su predivni i zbog likova, koji ipak nešto znače. Veliki sam zagovaratelj toga da naš protagonist iz prvog lica priča, pa je i to plus kod mene. Ono što je mene razočaralo kod igre, da umjesto igra s vremenom bude sve bolja i bolja, došao sam do toga, da mi je prva polovica igre i još malo poslije toga najbolje od igre. Osmi i deveti Chapter od sveukupno deset što ih igra ima su me toliko odbili da mi je dosta toga lijepog što sam mislio o igri jednostavno izbljedilo. Iako ta destrukcija i kaos tog nivoa na razrušenom gradu djeluje povremeno impresivno, jednostavno se ne uklapa u ovu igru i atmosferu Killzone serijala. Srećom pa su mi likovi u igri dobri do prolazni, pa nemam tu neke primjedbe. Suradnja sa Maya Echo Visari je odlična; fakat sam uživao u tim misijama. Najviše sam uživao u stealth misijama i u završnoj credit's misiji koja je spasila vrlo gorak okus dvije predposljednja Chaptera. Iako; u ta dva loša Chaptera koja ih smatram, su zapravo i najbolja napucavanja u igri. No dosta puta sam u njima poginuo, pa vjerovatno je i do subjektivne gestikulacije prilikom nemoći. Iako je ovaj naslov bio definitivni rush za Sony i za Guerrilla Games; sljedeći nastavak mora i ja vjerujem da hoće ugledat ubrzo svijetlo dana kao povratak na one staze na koje Killzone igra mora biti.

Shadow Fall je vrhunski FPS, ali osrednja Killzone igra. Iako sam ju prešao prije sedam dana, doslovce mi je trebala Killzone wikipedija kako bih se sjetio svega iz igre; jer sam većinu toga zaboravio. A Killzone igre s PS3 igraćeg sistema kada si odigrao prvi put zapamtio si za cijeli život. Ono što me još veseli, što u igri ima par naznaka u vidu novina, da postoji neobjašnja sudbina likova iz predhodne dvije igre. Tako da se veselim tom danu kada će biti najava za novu Killzone igru. Što se tiče same core mehanike gameplaya, sviđa mi se suradnja sa Droneom, odnosno OWL-om, baš zbog PS4-evog kontrolera i mogučnost korištenja touch pada. Jedna dizajnerska odluka u gameplayu me posebno oduševila. Inače kod slow mo funkcije u igrama, većinom su kod igara zastupljene pod određenim kraćim vremenskim periodom. Tu je ista stvar prisutna, samo što mi se posebno sviđa, da se to vrijeme ne računa sve dok ne gledate kroz ciljnik, pa u situaciji u kojoj uđem u prostoriju sredim prvog helghana u slow mou, dok se okrećem i krećem prema drugom, vrijeme se ubrzava i ponovo usporava kako stisnem aim down the sight i bam - baš odlična odluka koja pridonosi kulnosti. Oružja i njihove sekundarne mogućnosti su fino izvedene. Napucavanje je precizno i dobro, hit detekcija odlična. Fali malo sočnonosti iz prijašnjih igara, no zadovoljava. Šta reć na kraju? Igra za čvrstu sedmicu.

(http://i.imgur.com/heCX9Vm.jpg)

(http://i.imgur.com/Ap6hhkd.jpg)

(http://i.imgur.com/HW9i4v8.jpg)

(http://i.imgur.com/O9Frpv1.jpg)

(http://i.imgur.com/5yh98wS.jpg)

(http://i.imgur.com/H8K7AeC.jpg)