Još novosti....
Audi R18 e-tron Hybrid Quattro najavljen za Le MansAudi se ne zajebava
Audi je nedavno otkrio novi R19 e-tron Quattro bolid, potpuno novi LMP koji je bio do nedavno u razvoju. Dr. Wolfgang Ulrich(glava Audi Motorsporta) sinoć je vozio novi R18 na premijeri u Munichu, električan gotov tih. Ovo će biti prvi LMP1 bolid koji će ujediniti dizel hibridni pogon, koji će biti pogonjen sa Audijevim Quattro AllWheelDriveom.
KERS će biti na prednjoj osovini koji će slati elek signal na akumulator zamašnjaka prije nego je poslana nazad na elek motore prednjih kotača, tada ta energija može biti povraćena, ali pod uvjetom da je ubrzanje iznad 75mph odnosno 120kph. U međuvremenu, elektrana od 503KS V6 TDI pogoni stražnje kotače. Hibridni sustav ovakvog zamašnjaka je razvijen i proizveden od strane Williamsa koji je prije opskrbljavao Porscheove bolide sa sličnim sustavom. U stvari, slično je dosta sa Porscheovim KERS sustavom na 911 GT3 R Hybridu, ali ne može funkcionirati na samoj struji stoga je potreban benzinski motor straga.
Da se kompenzira dodatna težina hibridnog sustava, nova getriba sa karbonskim kompozitnim dijelovima je razvijen za R18, i to prvi za utrke izdržljivosti. Audi Sport je također paraleleno razvijao i model Audi R18 ultra, identičan bolid, ali bez hibridnog sustava i najlakši LMP koji je Audi ikad napravio. Oba auta će biti na terenu 16/17.06(Lipanj), sa vježbom koja će biti 05.05 na stazi Spa-Francorchamps u Belgiji na Svjetskom Prvenstvu.