Autor Tema: Max Payne 3  (Posjeta: 45127 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Deadwalker

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #75 u: Lipanj 03, 2012, 19:07:34 »
Nema to veze, X360/PS3 verzija dobiva jednak tretman. Citirat ću još novinara Eurogamera koji je u srž objasnio cijeli problem:

Citat: Eurogamer
But all this polish can only sustain your enjoyment for so long when it's punctuated by such repetitive and increasingly frustrating combat. Even on the regular difficulty setting, using Shoot Dodge - the most entertaining thing about being Max Payne - soon becomes impractical due to the weight of enemy numbers and their pinpoint accuracy. We've learned to cope with the occasional balancing issue in a vast Grand Theft Auto game, but the difficulty spikes and checkpointing mistakes in Max Payne 3 betray Rockstar's lack of experience in pure third-person shooters.

Meni igra nije bila toliko frustrirajuća, ali mi je na momente krv popila zbog promašenog level dizajna pojedinih dijelova igre i skriptiranosti određenih situacija.

Offline Cole™

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #76 u: Lipanj 03, 2012, 19:19:11 »
Ja bi prije rekao da tebi to ne sjeda zbog tvog ukusa, koji je dobar, ali prezahtjevan.
Neznam, ja još nisam naletio na igru koja mi je tako dobru i raznoliku prezentaciju i level design ponudila. Govorim o TPS-u.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Deadwalker

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #77 u: Lipanj 03, 2012, 19:27:42 »
Pazi Cole, ne pričam o level dizajnu s neke umjetničke svrhe (koji je btw bogovski), nego o level dizajnu u funkciji gameplaya. Fora s Max Payneom je što imaš bullet-time, mnogo oružja što u kombinaciji s dobro odrađenim level dizajnom ti ostavlja mnogo prostora da komotno taktiziraš i u slow-motionu riješiš grupe neprijatelja.
Recimo level na dokovima ili dok napreduješ kroz one favele - što tamo možeš raditi nego se skrivati iza kutija i gledati iz kojih sve nedostupnih lokacija izviru neprijatelji. To nije Max Payne gameplay.
Esencija ovog serijala je pogođena tamo u uredima kada uzmeš sačmaricu i razvališ pola prostorije gledajući pritom kako krv i staklo lete na sve strane.

Prezentacija je bogovska i tu skidam kapu Rockstaru, rijetko kada sam se toliko uživio u neku pucačinu.

Ja jesam zahtjevan tip igrača i priznajem to, ali mislim kako se ne treba pravit blesav oko nekih stvari samo zato jer igru potpisuje Rockstar. Ako rade remekdjela na području open-world naslova, to ne znači da takva situacija mora biti i u ovakvim linearnim naslovima. Al ok, naučit će neke stvari kroz feedback igrača.
« Zadnja izmjena: Lipanj 03, 2012, 19:31:13 od Deadwalker »

Offline Praetorian

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #78 u: Lipanj 03, 2012, 19:44:48 »
Poznam Deadwalkera s Pc Play foruma, i dečko se stvarno razumije u igre i piše odlične recenzije.
E sad ponavljam nisam igru još probao, ali mislim da su zamjerke Deada opravdane, jer kažem stvarno se razumije u gejming.

Al sve u svemu drago mi je da igra nije podbacila thumbs1

Offline Cole™

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #79 u: Lipanj 03, 2012, 19:49:35 »
Slažem se i ja sa ispravnim stavom, samo ja to ne gledam kao nedostatak. Meni je rulala ta misija. Linearna je i ograničena, ali nije smetalo.
Mislim da su kritike dobrodošle i nekad zasnovane, ali katkad je to traženje jaje u dlaketu.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Deadwalker

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #80 u: Lipanj 03, 2012, 20:01:14 »
Jedno je linearnost i skriptiranost u stilu vožnje brodom, a drugo je problematičan gameplay zbog ograničenja koja nisu trebala postojati :)

Offline Cole™

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #81 u: Lipanj 04, 2012, 00:14:06 »
Završio sam upravo igru. Trebalo mi je 8 sati i 21 minuta. Prije svega moram reći da sam impresioniran i oduševljen te je igra ispala čak i bolja od mojih očekivanja/prognoziranja. Bojao sam se najviše atmosfere i tog "favela settinga" koji je na kraju ispao savršen. Svi oni koji su gledali "tropa de elite" i "božji grad" ostat će impresionirani prezentiranjem atmosfere i prezentacije Sao Paola i favela. Pogodili su savršeno. Cijelokupna prezentacija igre mi je na jednom nivou kojeg su uspijeli tek nekolicina igara doseći te. Grafika, implementacija početka igranja iz animacija, glazba i portugalski jezik su na najvišem mogućem nivou. Niti u jednom trenutku u igri mi nije postalo dosadno, a za sve je zaslužan level design koji je možda i najbolji ikada u jednoj takvoj igri, rekao bi čudo jedno. Raznolikost chaptera i lokacija je nevjerovatan. Misije su gotovo savršene. Oduševljen svakom posebno. Znao sam u prolasku igre kada prestane akcija malo upalit TV jer je Rockstar poznat po tim "glupostima", umirao sam od smijeha. Akcija je fenomenalna i jedina stvar koja mi mrvicu smeta po tome pitanju je neiskorištavanje stealth misija u dva navrata gdje Max ima prigušivač, ali bez smisla nekoga.



Sami gameplay je također čudo te uz već poznate nam stvari iz prijašnja dva naslova, uvođenje novih fora je fantastično. Posebno oduševljava pucanje s poda, pucanje u slow mot. dok se Max baca sa povišene površine ili se spušta sa kukom pucajući u gomilu neprijatelja. Sustav zaklona je odličan, no ponekad zakaže no sve je to nekako prihvatljivo jer nije često. Najviše zna zasmetat kad Max napravi kolut i onda ne prihvati odmah istu sekundu tipku za zaklon, pa se izgubi dragocjena sekunda. Kažem prihvatljivo je, ali se osjeti malo. Igra nije zakazala u onome po čemu se proslavila, štoviše unjela je nove gameplay elemente koji su osviježili treći nastavak, pa rekao bih i TPS žanr. Isto tako oduševljava novi bullet time, kod kojeg se može dodatno usporit vrijeme i dok traje animacija egzekucije Maxonja može isprazniti saržer do kraja u beživotno tijelo neprijatelja. Neprijatelji su odlični, rulalo mi napočetku favela ekipa u dresovima i majcama, sve je nekako realno i sa puno mašte odrađeno po tom pitanju. Za moje pojmove AI je i više nego dobar. Možda fali malo taktičnosti kod njih, ali generalno su dosta izazovni, pogotovo na jačem levelu.



Oružja su me oduševila i stoga je žaljenje za onom stealth neiskoristivom misijom još više, kada Max napravi ručni prigušivač, a baš sam se nahypao. Osim fenomenalne već spomenute prezentacije, atmosfere i gameplaya ostao očaran dobrim likovima i odličnom pričom. Najviše od svega svidio mi se Maxonja, koji je nikad bolji, brutalniji, luđi, pijaniji, ciničniji, arogantniji i baš ono lik kojem puca k za sve i ni sam nezna zašto radi to što radi. Zadnja scena mi je prekul i sa njom mi Maxo postao najdraži lik u igrama ikad. Da mi je netko prije nego sam počeo igrat igru rekao da ću je proć za 8 sati i 21 minutu, nebih bio baš sretan jer mi dijeluje jako kratko, ovako zvučno, ali kada sam je prešao, pa da je trajala i pola sata duže, nepotrebno bi bilo, savršena duljina, fantastične igre. Rockstar je nadmašio samog sebe sa trećim nastavkom ovog fantastičnog serijala. Bilo je riskantno igrat na kartu micanja settinga iz hladnog i noiranog NY-a u topli i blještavi Brazil, ali su napravili fantstični posao. Dio u New Yorku u igri je fantastičan dio igre i svaki trenutak te dve misije je pun nostalgije i oduševljenja. Možda sam pretjerao kada sam rekao da je ovo najbolja Rockstarova igra, no sigurno je vrh ponude uz bok GTA IV i RDR-u. Oduševljen sam.

95/100
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #82 u: Lipanj 04, 2012, 07:13:04 »
Ljudi se zale na AI, a u ostalim TPS igrama im uzasno ispodprosjecna inteligencija pase. Spomenut cu tu samo Uncharted, a ima jos gomila primjera. AI je sasvim solidan, nije na razini jednog killzone-a, ali s obzirom na to kakvo iskustvo (John Woo filmovi)
Max Payne pokusava virtualno pruziti igracu - zadovoljavajuce. Likovi koriste zaklon, rushaju i flankiraju dok im suborci pruzaju cover fire. Puno bolje nego da u intervalima od 3 sekunde cekaju pa zapucaju, cekaju i tako u nedogled bez promjene pozicija. A bez kamikaza poteza Max Payne ne bi bio ista igra i zapitam se dal su ljudi uopce igrali prijasnje naslove i prije kolko godina jer ocito ih samo nostalgija puca.SP level dizajn i linearnost je oduvijek prisutna i ne shvacam kakvo ti Deadwalker taktiziranje ocekujes (vise zaklona, vise prostora?)
Jedino taktiziranje koje je oduvijek prisutno je pravovremeno aktiviranje bullet time-a, a nakon toga sve ovisi o tvojem aimu. Smucaranje po zaklonima nema niti bi imalo smisla kao i pretjerano taktiziranje. Nije ovo Rainbow six.

Ovaj gore citat od eurogamera isto ne shvacam ozbiljno. Preteska igra dok imas pravo usporavati vrijeme? O da, tesko je jedino ako ne koristis bullet time, a uvijek postoji easy postavka za noobove. Igra mora biti izazovna i radije nek im pokloni jedan painkiller nakon 15 uzastopnih smrti, nego da meni kvari citavo iskustvo. Mozda bi im se vise svidjelo da je u svakoj prostoriji jedan neprijatelj i kad bi imali ukljecen GOD mode - mozda bi tada i imali neke sanse.
Ako ti je pak borba repetativna, a volis serijal - znaci da ga nikad niti nisi volio, al se povodis za trendovima koje su nametnuli fanovi igre. Uvijek je na prvom mjestu pucanje pucanje i samo pucanje. Prica i vecina toga je zakazala to se mora priznati, ali napucavanje su samo unaprijedili.

I ono najbitnije: hit detection.
99% igara koristi prastaru detekciju koja se koristi vec desetljecima. Pucanje u bilo koji dio tijela rezultira istim ishodom.
Pucao ti njemu u lijevi brk, ruku, nogu, prsa ili nozni mali prst lik ce neadekvatno reagirati i umrijeti nakon tocno 3 metka.
Vizija rockstara kao i jos nekih (Hideo Kojima jos s davnim MGS2) konacno uvodi neke promjene, a to je sektorska steta. U prastarom MGS2 je liku palo oruzje ako si ga napucao u ruku i slicno, dok je rockstar to najbolje prezentirao sa svojim RDR. Istu tu detekciju samo malo promijenjenu za potrebe igre su implemetirali u Max Payne 3. Headshot je upravo to sto mu ime govori, BAM jedan metak i gotovo. Pucanje u koljeno i lik gubi ravnotezu i pada na pod, pokusava se dici ili uzvraca paljbu s poda. Vecina Vas to nece vidjeti zbog pretjeranog koristenje bullet time-a, no to ne znaci da to ne postoji.
Samo treba testirati, a to je zadaca recenzenata koji neke takve bitne stvari u vecini igara prespavaju. Zar zelite Mafia 2 detekciju? Crosshair ako je na liku, a ne pocrveni ne detektira ni jedan metak. Poravnavanje za 1mm da pocrveni i da se sve poklopi i sinkronizira u igrinom codu.
Unaprijedjena sektorska detekcija je buducnost!


Igrao sam na hardu, i normalu, i razlike u umiranju nema. Kod lika s kevlarom imaš animaciju pucanja po oklopu, kod likova s havajkom krv šprica, no obojica nakon pola šaržera će ustati s poda da ih dokrajčiš što je onako, malo smiješno. Mislim, jasno je da se nije išlo na neku ultimativnu realnost zbog samog bullet-time gameplaya, ali neke stvari su u prošlim nastavcima jednostavno bile bolje.

Neke stvari jesu bolje (skoro sve), ali hit detection nije jedna od tih stvari po mom misljenju. Stvar je u tome, da kad ostane zadnji lik u prostoriji bez obzira na njegovu zastitu ubija ga jedan najobicniji metak gdje god se uputi jer se aktivira bullet cam. I nema razlike jedino u tom slucaju. Uzmi u "normalnoj" situaciji najobicniji pistolj i pucaj tocno u prsa neazasticenom liku, pa zatim onome koji nosi pancirku.

Da je u SP-u koma balans, potvrđuje ti i činjenica kako nakon par umiranja developer ti jednostavno podeblja painkillere. Umjesto da to srede, oni su išli linijom manjeg otpora, i nisam jedini recezent koji je to primjetio :)

To dovoljno govori o ne-skillu ljudi koji igraju i recenziraju pa im se igra mora smilovati. Ako gadjas u glavu takve probleme neces iskusiti, kao i nekima toliko iritantno dizanje ranjenih protivnika. Jos samo cekam peticiju za patch koji ce olaksati igru.

Šljem na glavi je glupost, teška glupost, bilo da je riječ o SP-u ili MP-u, posebice kod onog lika s mitraljezom koji se par puta pojavi u igri. S druge strane, očekivati one shot/one kill u ovakvoj igri je također glupost jer onda cijeli koncept s bullet-timeom ne bi imao nikakvog smisla. Nije ovo Battlefield niti takva TPS pucačina može ulaziti u neke HC vode.
LOL

Naravno da je glupost, u SP i ne tolika jer su ono kao mini-bossovi i imas dovoljan broj painkillera. Dok pak u MP takve stvari narusavaju citav balans kojeg zapravo ovdje ni nema. Sve se svodi na leveliranje i otkljucavanje nadmocnijih itema tj. lvl1 nije u mogucnosti prkositi lvlu50 bez obzira koliko bolji igrac bio taj lvl1. Po meni totalno krivo u igri tipa Max Payne i jos k tome u MP-u gdje bi do izrazaja trebao dolaziti skill pojedinca, a ne grindanje i otkljucavanje itema. Velika je razlika u pocetnom naoruzanju i kasnije otkljucanom. Ima smisla HC jer postoji u igri, ali i to ne funkcionira dobro.
MP je za casual ekipu kreiran i vecina ce ga napustiti cim zavrse igru. Nakon ulupanih stotinjak i vise sati mozemo govoriti o paznje vrijednom modu za vise igraca. A tvrdnje da je odlican od tamo nekog renomiranog recenzenta koji je u tom modu proveo svega par sati i bacio se vec na neku drugu igru mi ne znace bas nista.

Los level dizajn, ultra lose spawn tocke, P2P sistem, degradirana detekcija, host migration u 50% slucajeva neuspjesan, predugo cekanje dok je lobby vec pun je samo bonus, a bilo bi super da samo to ne valja.
I ako ti je MP bolji od SP-a ne znam kaj da velim.... osim uzivaj  kadt1kažem

Da ne bi ispalo da mi je SP savrsen, ponavljam ono kaj sam vec napisao prije 20 dana. Ocjena 85% i bez obzira na mane isplati se odigrati  thumbs1
« Zadnja izmjena: Lipanj 04, 2012, 10:44:15 od Thergothon »

Offline Praetorian

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #83 u: Lipanj 04, 2012, 12:47:45 »
Cole odlična recenzija, sad sam nahajpan 100 % na igru. Kažeš da nije podbacio level dizajn što mi je jako drago. Jer u 1 i 2 jako je pridonosilo atmosferi level dizajn, baš me zanima kak u igri izlgeda kaotičan i šareni Brazil. I ono što kažeš da je Max lud, arogantniji, pije...Vjerujem da je Max totalni bad ass. Samo 8 sati za 30 GB mi je pre pre malo.

Thergothon svaka čast, odlično napisano thumbs1
« Zadnja izmjena: Lipanj 04, 2012, 13:05:28 od Praetorian »

Offline Iceman

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #84 u: Lipanj 04, 2012, 12:53:06 »
Morat ću prestati posječivati forum jer me samo nahajpate nekom igrom. Naravno da sam je htio odigrati, ali kad Cole lijepo sve razradi u mini recenziji onda sam gotov. Već sam skinuo elitnu postrojbu 1 i 2. Loše loše nikad ovako ispit dati. Da za 8 sati 30 GB je previše.

Offline Deadwalker

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #85 u: Lipanj 04, 2012, 14:02:24 »
Ljudi se zale na AI, a u ostalim TPS igrama im uzasno ispodprosjecna inteligencija pase. Spomenut cu tu samo Uncharted, a ima jos gomila primjera. AI je sasvim solidan, nije na razini jednog killzone-a, ali s obzirom na to kakvo iskustvo (John Woo filmovi)
Max Payne pokusava virtualno pruziti igracu - zadovoljavajuce. Likovi koriste zaklon, rushaju i flankiraju dok im suborci pruzaju cover fire. Puno bolje nego da u intervalima od 3 sekunde cekaju pa zapucaju, cekaju i tako u nedogled bez promjene pozicija. A bez kamikaza poteza Max Payne ne bi bio ista igra i zapitam se dal su ljudi uopce igrali prijasnje naslove i prije kolko godina jer ocito ih samo nostalgija puca.SP level dizajn i linearnost je oduvijek prisutna i ne shvacam kakvo ti Deadwalker taktiziranje ocekujes (vise zaklona, vise prostora?)
Jedino taktiziranje koje je oduvijek prisutno je pravovremeno aktiviranje bullet time-a, a nakon toga sve ovisi o tvojem aimu. Smucaranje po zaklonima nema niti bi imalo smisla kao i pretjerano taktiziranje. Nije ovo Rainbow six.

Da ne komplikujem previše, kada su već uveli cover sustav, da ga onda koriste u vidu da ti se preko njih neprijatelji pokušaju nekako približiti bez samoubilačkih pohoda. Taj cover fire o kojem pričaš baš i nisam primjetio pošto svi neprijatelji po običnoj skripti cijelo vrijeme pucaju po tvojoj poziciji s time da se tu i tamo netko zaleti prema tebi. Smucaranje po zaklonima nema smisla u ovakvoj igri i slažem se, no kada ti developer drastično ograniči radijus kretanja loše realiziranim konceptom levela (kao level na dokovima), ostaje ti cover-based gameplay i prosječan AI. Da ne spominjem koliko su nerealno precizne bande u favelama kao da se radi u uvježbanim SWAT timovima. True, imaš bullet-time, al takve stvari mi ubiju imerzivnost, a i izazivaju frustracije. Ne znam, igrao sam Killzone 3 na zadnjem stupnju težine i tamo mi je gameplay bio izazovno-zabavan. Ovdje je na momente bio izazovno-frustrirajući. To je ključna razlika.

Ovaj gore citat od eurogamera isto ne shvacam ozbiljno. Preteska igra dok imas pravo usporavati vrijeme? O da, tesko je jedino ako ne koristis bullet time, a uvijek postoji easy postavka za noobove. Igra mora biti izazovna i radije nek im pokloni jedan painkiller nakon 15 uzastopnih smrti, nego da meni kvari citavo iskustvo. Mozda bi im se vise svidjelo da je u svakoj prostoriji jedan neprijatelj i kad bi imali ukljecen GOD mode - mozda bi tada i imali neke sanse.
Ako ti je pak borba repetativna, a volis serijal - znaci da ga nikad niti nisi volio, al se povodis za trendovima koje su nametnuli fanovi igre. Uvijek je na prvom mjestu pucanje pucanje i samo pucanje. Prica i vecina toga je zakazala to se mora priznati, ali napucavanje su samo unaprijedili.

Jedno je dok je igra izazovna zbog same igraće mehanike (AI, gameplay opcije, pametno navigiranje leveom i sl), a drugo dok je teška zbog nerealne preciznosti neprijatelja (bez obzira na tip), skriptiranosti (primjerice nakon svake animacije te vraća na oružje s kojom je realizirana animacija što znači kako u određenim situacijama gubiš dragocijene sekunde), brze smrti itd. Takve stvari se popravljaju prilikom balansiranja same igrivosti, a ne dodavanjem painkillera. I ja volim izazovne igre, al u vidu pošteno izazovne, a ne ovako izazovne.

I ono najbitnije: hit detection.
99% igara koristi prastaru detekciju koja se koristi vec desetljecima. Pucanje u bilo koji dio tijela rezultira istim ishodom.
Pucao ti njemu u lijevi brk, ruku, nogu, prsa ili nozni mali prst lik ce neadekvatno reagirati i umrijeti nakon tocno 3 metka.
Vizija rockstara kao i jos nekih (Hideo Kojima jos s davnim MGS2) konacno uvodi neke promjene, a to je sektorska steta. U prastarom MGS2 je liku palo oruzje ako si ga napucao u ruku i slicno, dok je rockstar to najbolje prezentirao sa svojim RDR. Istu tu detekciju samo malo promijenjenu za potrebe igre su implemetirali u Max Payne 3. Headshot je upravo to sto mu ime govori, BAM jedan metak i gotovo. Pucanje u koljeno i lik gubi ravnotezu i pada na pod, pokusava se dici ili uzvraca paljbu s poda. Vecina Vas to nece vidjeti zbog pretjeranog koristenje bullet time-a, no to ne znaci da to ne postoji.
Samo treba testirati, a to je zadaca recenzenata koji neke takve bitne stvari u vecini igara prespavaju. Zar zelite Mafia 2 detekciju? Crosshair ako je na liku, a ne pocrveni ne detektira ni jedan metak. Poravnavanje za 1mm da pocrveni i da se sve poklopi i sinkronizira u igrinom codu.
Unaprijedjena sektorska detekcija je buducnost!

Pričaš o realnijem sektorskom damageu, a likovi se nakon pola spremnika streljiva bez obzira na pogođeno mjesto dižu uspravno na noge kako da se ništa nije desilo. :)))))
Likovi su pucali s poda samo kada su bili blizu smrti, nema to veze sa sektorskim damageom.

Naravno da je glupost, u SP i ne tolika jer su ono kao mini-bossovi i imas dovoljan broj painkillera. Dok pak u MP takve stvari narusavaju citav balans kojeg zapravo ovdje ni nema. Sve se svodi na leveliranje i otkljucavanje nadmocnijih itema tj. lvl1 nije u mogucnosti prkositi lvlu50 bez obzira koliko bolji igrac bio taj lvl1. Po meni totalno krivo u igri tipa Max Payne i jos k tome u MP-u gdje bi do izrazaja trebao dolaziti skill pojedinca, a ne grindanje i otkljucavanje itema. Velika je razlika u pocetnom naoruzanju i kasnije otkljucanom. Ima smisla HC jer postoji u igri, ali i to ne funkcionira dobro.
MP je za casual ekipu kreiran i vecina ce ga napustiti cim zavrse igru. Nakon ulupanih stotinjak i vise sati mozemo govoriti o paznje vrijednom modu za vise igraca. A tvrdnje da je odlican od tamo nekog renomiranog recenzenta koji je u tom modu proveo svega par sati i bacio se vec na neku drugu igru mi ne znace bas nista.

Los level dizajn, ultra lose spawn tocke, P2P sistem, degradirana detekcija, host migration u 50% slucajeva neuspjesan, predugo cekanje dok je lobby vec pun je samo bonus, a bilo bi super da samo to ne valja.
I ako ti je MP bolji od SP-a ne znam kaj da velim.... osim uzivaj  kadt1kažem

Da ne bi ispalo da mi je SP savrsen, ponavljam ono kaj sam vec napisao prije 20 dana. Ocjena 85% i bez obzira na mane isplati se odigrati  thumbs1


Ja ne znam za tebe, ali zbilja u MP-u nisam imao problema protiv likova na višim levelima. Kao u dobrom dijelu MP pucačina, dobar kill/death omjer ponajviše zavisi o pravovremenoj reakciji i preciznosti. Spawn točke nisu idealno riješene, no rijetko kada sam poginuo zbog njih. Detekcija je ok, preduga čekanja u lobbyu nisam iskusio...Ono, da ne duljim previše, zbilja nisam imao neka loša iskustva.
Da, MP je za casual ekipu kao i u svakoj takvoj sličnoj TPS igri.

Da ne pišem dalje roman, nisam rekao da SP ne valja, nego samo da sve stvari nisu najbolje realizirane - određeni leveli su previše skučeni i drastično te ograničavaju u opcijama, ulične bande su nerealno precizne, AI je mogao biti bolje realiziran, kao što se u gameplay mogla kvalitetnije implementirani cover mehanika napucavanja. Ne moramo se složiti oko toga, no odigrao sam ne znam kolko pucačina i mogu prepoznati kada je igra teška zbog same mehanike igranja, a kada se umjetno otežava što je ovdje slučaj.

Što se tiče zaokruženog dojma, ocjena nam je tu negdje :)

Offline Cole™

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #86 u: Lipanj 04, 2012, 14:37:47 »
Praetorian i Iceman - vjerujte mi da malo duže traje da bi bilo previše. Ovo je taman.
Veličina 30GB zbog fenomenalne grafike i animacija koje prelaze u tekući gameplay.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #87 u: Lipanj 04, 2012, 15:47:35 »
Teoretski se slazem sa svime sto si napisao, ali vecinu tih stvari koje si naveo ne primjecujem u ovoj igri ili barem ne u toj mjeri.
Ako si igrao Cod world at war onda znas sto znaci varanje i stvaranje umjetne izazovnosti pomocu jeftinih trikova. Beskonacni spawn neprijatelja, zasipavanje igraca bombama, iznenadni headshotovi dok su jos van igracevog dometa i slicno.

Ovdje to nije slucaj, a odredjena doza skriptiranosti AI-a postoji u svakoj igri. To sto ce jednom krenuti lijevo,
a drugi puta desno ne znaci da nije skriptirano. Normal i hard na kojima si rekao da si igrao su i vise nego dobro izbalansirani iz moje perspektive. Cak se komotno moze zavrsiti bez koristenja bullet time-a. HC i old school (zapravo ultra HC) je vec druga stvar i posto je BT dio gameplay-a igra te prisiljava na njegovo koristenje ako zelis prezivjeti. No to je i ocekivano, a isto tako nisu svi sposobni zavrsiti igru na najtezoj postavci i zato imas za birati cak 5 tezina. Ako nisi dorastao necemu, ne znaci da je igra mucko djubre i da vara. E vidis, meni se bas svidja sto u favelama crnce nisu napravili ko najvece majmune koji samo sprejaju okolo tebe. Bas ta zaustavna moc koje oruzje ima u tvojim i rukama neprijatelja daje taj posebni stih koji se nece svima svidjeti. Umiranje je dio igre i ako ocekujes laganu setnju kroz takvo podrucje, onda bi trebao probati neki RPG u kojem su neprijatelji podijeljeni na topovsko meso, pa na vise prema sve tezima. Ne preporucam Dark Souls jer ces kao i mnogi reci da igra vara, a opet je savrseni primjer melee borbe i kolizije izmedju hladnog oruzja i mesa i izazovno do bola.  cer1njo

Jedini balans koji su tu mogli unijeti u takve levle je automatsko lijecenje koje je uveo Halo i koje je poprilicno debilno iako smo ga svi prihvatili. I ima dosta taktiziranja s painkillerima ako zelis igru dostojanstveno zavrsiti bez da ti se igra smiluje i poklanja ti ih na gotovo na najtezoj tezini i to je taj promlem kod vecine. Cak smatram da ih ima i previse, ali to sam samo ja i volim HC iskustvo u kojem nisam superman, ali se opet poprilicno nadmocno osjecam i to u uvjetima koji nisu idealni (citaj bez nanosuit odijela i slicnih gluposti).

O detekciji sam vec sve rekao i imam osjecaj da smo igrali 2 razlicite igre. Jedno su moja ocekivanja koja se vjerojatno nece ostvariti ni za 10 godina, ali u usporedbi s ostalim TPS igrama, ovo je vrh ponude ako pricamo o detekciji.
A leveli su raznoliki i za svakoga ima ponesto, ta misija na dokovima traje 15 min. i zalio bi se da je citava igra takva. A favele i takvi skuceni leveli opet imaju svoje cari. Izvacenje iz nemoguceg pravilno i precizno regirajuci. Poput modernom (western) antijunaka u nekom ghost townu i radije bi da je takvih levela sto manje, ali ne mogu to staviti pod minus. Drugacije je, ali jako dobro izvedeno i pogodjeno totalno u srz.

U MP imam gomilu iskustva i nikad mi K/D za zivota nije bio ispod 2. U pocetku protiv jaceg lika mozes prvi poceti pucati i oduzeti mu 70% healtha (mozda je bio host, ali sumnjam jer vidjeh koju sam kasnije nadmoc imao naspram likova nizeg lvla), ali past ces prije njega. Kasnije dok se vecina toga otvorila, padali su ko od sale i naravno meni je bilo zabavno - no to nema veze s balansom i lose je. Blaga poboljsanja su uvijek dobrodosla i to silno otkljucavanje te tjera na daljnje igranja, ali ako drasticno utjece na gameplay - dosta igraca bi moglo odustati prije nego zaozbiljno pocnu. Zato TPS MP nikad niti nije imao ozbiljne turnire, lige i slicno. MP je tu vise kao neki bonus.

Naravno, ne moramo se oko svega sloziti - 100 ljudi 100 cudi  thumbs1


Offline Deadwalker

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #88 u: Lipanj 04, 2012, 17:46:55 »
Joj, s tobom bi bilo gušt popričati na chatu oko nekih stvari, rijetko kada naletim na nekoga tko zna argumentirano raspravljati  hug1

Strašno me podsjećaš na jednog kolegu s kojim se nikako ne mogu doći na zelenu granu oko pojma prave i fake težine u igrama  sm1jeh
Mislim, ti kažeš kako nisam dorastao određenoj težini, a vjeruj mi kada kažem da sve igre igram na onim teškim i vrlo teškim težinama i jasno mogu razlučiti kada igra vara, a kada ne. Mislim, referenca na CoD je malo nepraktična ovdje pošto je tamo riječ o totalno skritpiranoj igri rađenoj na 10 godina starom engineu, dok je Max Payne 3 kreairan na najboljem engineu današnjice koji developeru daje znatno veće mogućnosti. Shodno tome, mislim kako je Rockstar mogao znatno kvalitetnije napraviti posao po tim gameplay elementima, ali pripisujem to njihovom neiskustvu na području linearnih level-based igara.

Generalno mislim kako si me pogrešno shvatio - nisam rekao da hit detection ne valja, nego više imam dojam kako je riječ o vizualnim razlikama, nego li praktičnim koji se vide u matematičkim algoritmima koji se vrte u pozadini. Al evo, tolko si me sada s tim detectionom "silovao", da ću ići baš testirati na različitim težinama pojedine situacije pa da vidim, možda sam stvarno pogriješio.

Glede napredovanja u MP-u, već sam se iskreno naviknuo - takva je situacija u većini današnjim pucačkih naslova i već očekujem da ću prvih 10-ak levela češće ginuti nego li neprijatelji. Kod nekih igara je to više izraženo, kod nekih manje, no više to baš ne gledam kao neki ozbiljni manjak, više filozofiju koju je developer odabrao da igrače privuče ka MP komponenti koja, kao što znaš, može biti dvosjekli mač.

Joj, idem gledati Microsoftovu koferenciju, pričat ćemo još  ;D
« Zadnja izmjena: Lipanj 04, 2012, 17:52:10 od Deadwalker »

Offline Thergothon

Odg: Max Payne 3
« Odgovori #89 u: Lipanj 04, 2012, 18:15:12 »
Totalno ista situacija  p1va

Ovo za tezinu nisam mislio na tebe vec opcenito na ljude koji kukaju oko toga  ;D
Mozda ispadam tvrdoglav i nedokazan, ali shvacam sve mane koje si spomenuo (skriptiranost, level dizajn, AI itd). I s tim bi se slozio da govorimo o Geow, MGS-u, Hitmanu, splinter cellu ili ne znam kojem naslovu, ali Max-a oduvijek dozivljavam na nacin koji sam opisao u prethodnim postovima. Svatko ima svoje misljenje u vezi nekih stvari.
A hit detection, kao sto rekoh ima utjecaja na ponasanje ovisno o tome gdje gadjas. Dok opalis rafalcinu iz kalasa tesko da neke detalje stignes primjetiti. Sepanje, drzanje za ranu i slicne stvari koje nemam bas prilike vidjeti svaki dan u takvim igrama. I opcenito lijepo i socno "upijanje" metaka koji se prema njima upute, dok mi u vecini igara, cak i u FPS igrama te egzekucije djeluju sterilno. Bitna je prica, atmosfera, likovi i sve to... ali onak realno - 80% vremena provedemo napucavajuci se i vise nego zadovoljan sam s tim elementom. Pogotovo dok se sjetim kako sam bio skeptican dok sam vidio prvi skrin u Brazilu  sm1jeh

Odoh i ja gledat  thumbs1