TDU je fenomenalna igra, baš neki dan sam naletel na PC verziju u Mulleru, skoro sam kupil.
METROPOLIS STREET RACERPrethodnik Project Gotham Racing serijala, komotno bi ga mogli nazvati PGR 0 (jer to u suštini je). Konačno, nakon skoro 20 godina je stigel na red kod mene i drago mi je da sam konačno uzel Dreamcast (genijalna konzola btw) da mogu neke stvari odigrati na originalnom hardveru. Na emulatoru kad se igra MSR kontrole jednostavno nemaju tu preciznost i da se pogodi 1:1 omjer trebalo bi PUUUUNO prčkanja. Igra je definitivno klasik, čim ja više uživam u njoj nego nekim novijim naslovima govori dovoljno. Godine uopće nisu utjecale na igrivost, mogu samo misliti kakav je to šou bil kad je izašlo. U igri su 3 grada (London, San Francisco i Tokio), ima kiše, magle, noći - doba dana ovisi o tome kak je poštelan sat na konzoli - npr. ako igraš po noći u Londonu bude s obzirom na našu vremensku zonu, dok je istovremeno u SF-u dan. Leaderboardsi postoje, ali su ugašeni (DC zajednica radi na tome da se opet dignu) - realno, po dosta stvari je igra bila ispred svog vremena.
Karijera funkcionira na nekom principu klađenja, prije svakog eventa bira se npr. pozicija iznad koje treba završiti utrku, vrijeme za koje se treba završiti timed run i slično. Ne treba spominjati da to donosi više bodova koji otvaraju nove aute, jockere, mjesta u garaži. Često je bitnija atraktivna vožnja, nego pozicija (ko i na PGR-u) zahvaljujući kudos bodovanju.
S tehničke strane za vrijeme izlaska sigurno spektakularno (sve do izlaska, naravno, Gran Turisma 3), mislim - vozila imaju 1000 poligona! Fizika je za ono vreme sigurno među najboljima, za usporedbu - nijedan NFS prije, a ni kasnije se nemre približiti. Savršen spoj sim i arkade, uglavnom ono po čemu je PGR serijal bil i ostal broj 1. Da sam ovo imal u ono vreme, sad bi vjerojatno bil ćorav jer bi se vrtelo konstantno.
Fun fact: ekipa iz Bizzare Creationsa (RIP) su fanovi DC stripova zato Metropolis i Gotham u nazivima. Nakon kaj se igra nije najbolje prodala, s obzirom da je SEGA počela polako dizati ruke od Dreamcasta, Bizzareovci su hteli prebaciti igru na PS2, ali od toga na kraju očito ništ. Na kraju je ispalo sve odlično za njih jer su završili pod okriljem Microsofta di su napravili fenomenalan, nikad prežaljeni PGR serijal. Odlično za njih dogod ih nije nakon PGR-a 4 kupil Activision i uništil. RIP.
MSR - definitivno klasik.