Što se tiće penala ja nemam ništa protiv njih , dapaće ,draže mi je voziti kada su oni uključeni jer sam i kod mnogo odličnih vozaća vidio da kroz mnoge zavoje prolaze nekim putanjama koje ja osobno ne smatram baš regularnim.Istina da ti penali znaju često kazniti onoga tko i nije napravio pogrešku , pogotovo prilikom dodira između dva auta.Na nekim stazama su opet totalno glupo napravljeni npr. Monza gdje kroz šikane možeš proletit i rezat kako god hočeš.
Ali mislim da su na Fujiu dosta dobro rješeni , pogotovo na ovoj GP konfiguraciji koju smo i vozili. Zavoj gdje je inaće šikana u F verziji bez penala i širenjem putanje može proći puno brže , ovako ipak treba biti malo pažljiviji.
Kao što sam prije rekao , Fuji sam vozio na prologu , ali nisam ga volio baš zbog loše rješenih penala , jer su dosta ćesto kidali šikanu preko trave i prolazili ravno kroz nju bez kazne.Ista stvar u prologu je bila i na Suzuki gdje bi odmah nakon prvog zavoja spičili preko trave na 3. pa sam najćešče vozio Eiger i London.
U GT5 Fuji mi je u zadnje vrijeme jedna od najdražih staza , široka je , duga S/C ravnina , ima i tehnički zahtjevnih djelova, pa dosta često na njoj zna biti jako jako dobrih utrka