Zanimljivo, ali čini se da imamo potpuno drugačije mišljenje
Na žalost GoW 3 nisam još igrao, no to mi je još od najave do danas ostala broj 1 igra koju želim odigrati na PS3.
A vezano za ovu prvu rečenicu i komentar...
Meni je jedinica bolja od dvojke, no to je onaj slučaj kao sa Mass Effectom i Witcherom što sam govorio tu na forumu - dvojka je ljepša, brža, "bolja", tj stvarno je sa tehničke strane a i one "wow" jača. ALI... jedinica mi ima bolju atmosferu, i hebiga, badave je doslovno sve bolje u dvojci realno, onaj Pandorin hram mi je nešto neponovljivo, jedna od najboljih cjelina u nekoj igri što sam ikada igrao. Prošao sma igru jedno 5 puta, i svaki put bih se naježio u svakom djelu tog hrama. Za mene je odrađen savršeno. Pandora's Temple iz GOW-a i Great Cathedral iz Vagrant Storya su po meni jedne od najbolje složenih cjelina (levela ako ih želiš tako zvati) u bilo kojoj igri ikad. Jo, bilo je još nešto, ali mi trenutno ne pada na pamet - još neka igra, neko takvo "područje",
No da se vratim na Gow - to je vezano za 1 i 2, a CoO i GoS... Ista stvar zapravo - GoS sam trenutno mislim na negdje pola igre, možda malo više - ubio sma taman onu Erinyu, i igra je tehnički i artistički remek djelo. Ne mogu vjerovati da se to vrti pred mojim očima na prijenosnoj konzoli staroj 6 godina. No ovdje je i atmosfera fenomenalna. No ima jedan mali problem. CoO je bio lagan. Počeo igrati na normal, nakon 40-ak min ugasio i počeo na hard, a i tako sma jedva par puta umro u cijeloj igri, izuzev Persephone koja me ubila brat bratu, barem 30 puta
No GoS je prepreprelagan. Počeo odmah na hard, umro do sada valjda 5 puta, i većinom zbog nepažnje. Kao prvo, ima premalo borbi. Zaista premalo, i loše je izvedeno to. Hodaš, hodaš, po zaista prelijepim krajolicima, ali opet, to je God of WAR a ti hodaš, pa naletiš na manju arenu gdje pobiješ par protivnika, i odna opet duže hodaš neko se kolješ, i tako u krug. To je jedan aspekt, a drugi je taj da sada možeš blokirati gotovo sve napade u igri, čak i one zamahe minotaura sa onim velikim mačem, što se u CoS nije moglo, plus, nako apsolutno svakog tog fajting djela te čeka kovčeg sa energijom i magijom.
Toga nije bilo ni u GoW 1, ni 2 ni CoS. Morao si se paziti sa energijom, a ovdje u svakom fajtu lupam po magiji do kraja, ne štedim si ni energiju, jer znam da me čeka odmah punjenje svega nakon borbe. A to je jako loše za ovaj tip igre.
Vidjet ću, dok ju završim, dat ću konačni sud, no za sada, iako tehnički možda najbolji GoW koji sma igrao (osim trojke, jel), gameplay mi je upropašten zbog premalo borbi i prelaganih borbi.