FILM | OCJENA | (http://i.imgur.com/yFGih.png) (http://www.imdb.com/title/tt1318514/) | DOJAM |
01.01. Rise of the Planet of the Apes | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1318514/) | Zanimljiv, emocionalan, ali ništa spektakularno. Jednostavno dobar film, sa dobrim jednostavnim krajem. |
02.01. Drive | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0780504/) | Užasno spor, užasno iritantan kako film, tako i Ryan Gosling. Jedva sam čekao da završi film. |
06.01. Warrior | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1291584/) | Film nema nepotrebnih dijelova. Fenomenalna gluma i savršeni glumci. Jednostavno savršen film. |
07.01. The Girl with the Dragon Tattoo | 78/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1132620/) | Od početka do kraja zanimljiv film. Noomi Rapace savršena žena. Solidna priča i solidan film. |
08.01. The Girl Who Played with Fire | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1216487/) | Dopola nekako i zanimljiv, kasnije sve loše i razočaravajuće. |
08.01. The Girl Who Kicked the Hornet's Nest | 67/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1343097/) | Nešto bolji od predhodnika, rasplet događaja zadovoljavajuć i prikazan na jedan realan, ali opet kulan način. |
14.01. Resident Evil | 66/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120804/) | Nimalo strašan, ali nekako zabavan. Milla apsolutno savršena žena, savršene scene ima film. Rodriguezica loše glumila. |
16.01. Resident Evil: Apocalypse | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0318627/) | Malo lošiji od originala, ali opet donekle zanimljiv. Nekih scena bolje da ni nema koliko su loše. Zbog Sienna Guillory, Jovovichka pala u drugi plan, jer je žena megajebob. |
18.01. Resident Evil: Extinction | 71/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0432021/) | Dosada najbolji u serijalu, postapokaliptična atmosfera mi totalno rula. Akcijske scene Alis rulaju isusa. Nekako mi je skroz uzbudljiv. |
20.01. Resident Evil: Afterlife | 51/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1220634/) | Najlošiji film u serijalu sa katastrofalnim scenama. Neznam jednostavno bizarno glupe scene, aposlutno nepotreban film. |
28.01. Love Actually | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0314331/) | Toliko besmisleno da je ispalo savršeno. Cijeli film zapravo nema nikakvog smisla osim smješne poveznice - aerodroma, bravo. |
05.02. X-Men: First Class | 69/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1270798/) | Zanimljiv do samoga kraja, ali nekako sa dosta preforsiranih scena. Zadovoljan sa meh osjećajem, neznam objasnit. |
11.02. Backdraft | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0101393/) | Oduševljen glumcima, zapletom i krajem filma. Drugo gledanje filma nakon 18 godina.Valjda jedini film gdje mali Baldwin rula. |
12.02. Mission: Impossible | 67/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0117060/) | Neznam kako sam uopće propustio ovo gledat kada je bilo aktualno, ali skoro pa da mi je i drago zbog toga. Neznam dosta lošosti, ali i zabavno. |
13.02. Mission: Impossible II | 57/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120755/) | Jedva sam čekao da film završi, mislio da nemože gore sa prelošim scenama, ali onda sam doživio malo bolje scene sa Kruzovom dugom kosom, tako da sam došao na isto. |
18.02. Mission: Impossible III | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0317919/) | Apsolutno spektakularan, zanimljiv i dinamičan. Nebo i zemlja u odnosu na predhodnike, jednostavno sam oduševljen. |
19.02. Group Sex | 60/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1193096/) | Većinom meh, malo simpatičnosti, ali ništa više od toga. Odette Annable prejebob. |
19.02. Safe House (Cinestar) | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1599348/) | Atmosferičan i dinamičan, dosta dobar iako fali malo stealtha. Gledano u kinu pa je preglasan malo. Također i malo previše pucnjave. |
25.02. The Book of Eli | 91/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1037705/) | Nakon drugog gledanja i dalje savršen. Jedan od najdražih filmova uopće, genijalan kraj filma. |
03.03. The Kingdom | 77/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0431197/) | Napočetku malo spor, od sredine do kraja napet ko puška, zanimljiv film skroz. Lajkam jako sami kraj filma kao i akciju kada počne. |
04.03. Batman | 74/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0096895/) | Umjetnički dojam vrlo dobar, Jack Nicholson briljira kao Jocker, vrlo dobar dojam kvari pomalo sterilna i dosadna akcija. |
08.03. The Adventures of Tintin | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0983193/) | Fantastičnog izgleda i atmosfere. Captain Haddock i Snowy rulaju. Jednostavno zabavno i atmosferično. |
29.03. Changeling | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0824747/) | Odličan film. Angelina i Malkovich rulaju. Priča odlično ispričana i zaokružena, lijep i realan kraj. |
30.03. The Notebook | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0332280/) | Jedan od najljepših filmova te tematike koje sam pogledao u životu. Fantastično napisana priča - realno, ali opet čudesno. Oduševljen filmom. |
31.03. G.I. Joe: The Rise of Cobra | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1046173/) | Bilo mi neugodno tokom filma zbog lošosti, stvar malo popravljaju ninđe i neke atraktivne scene, svakako i Sienna Miller |
05.04. Mission: Impossible - Ghost Protocol | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1229238/) | Početak vrlo zanimljiv, dok mi je sredina filma neuvjerljiva i mlaka. Rasplet i kraj filma uvelike popravio relativno osrednji dojam. |
07.04. The Recruit | 78/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0292506/) | Zanimljiv i dinamičan sa dobrom radnjom. Lajkam nepredvidljivost i dobru glumu Al Pacina i Farrella. Bridget Moynahan onako obična prejebob. |
11.04. Contraband | 79/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1524137/) | Uživio se u radnju i priču koja je napeta tokom cijelog filma, fali nešto da bude odličan. Svakim novim filmom obožavam Kate sve više. |
20.04. The Machinist | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0361862/) | U grču pogledao film, jedva gledljiv, ali sa finim razumnim krajem. Christian Bale je veličanstven i nevjerovatan, samo šest mjeseci poslje glumi u prvom Nolanovom Batmanu. |
22.04. The Vow | 79/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1606389/) | Dobar film, kompleksan je, ali ne kompliciran. Realan, lijep i bez klišeja. Rachel McAdams je prezgodna, apsolutno ženiob. |
01.05. The Ides of March | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1124035/) | Dobri glumci, dobar film no ništa više od toga. Kraj dosta mlak i nedorečen, znam da je namjerno ali smeta malo. |
03.05. Titanic (3D Cinestar) | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120338/) | Jedan od najboljih filmova koje sam gledao. Leo i Kate dostojni remek dijela u kojem glume, savršenstvo od filma. |
06.05. The Three Musketeers | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1509767/) | Oduševio me neozbiljnošću. Vizualna prezentacija je fantastična - savršena. Fenomenalno i iznenađujuće iskustvo. |
11.05. This Means War | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1596350/) | Simpatičan uz dosta smiješnosti. Dobio sam dosta zabavnog faktora od filma i to mu daje prolaznu ocjenu. |
12.05. Thor | 65/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800369/) | Zanimljive radnje, ali cijeli universum mi je nekako meh. Glumačka postava rula doduše. Mogao biti fantastičan film, a ne samo dobar kakav je. |
13.05. Captain America: The First Avenger | 52/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0458339/) | Akcija je tragedija i zbilja ništa u filmu osim Hayley Atwell nije vrijedno spomena. Nula osobnosti i potencijalno najlošiji super junak film, nezz neugodno mi dosta bilo. |
14.05. Iron Man | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0371746/) | Oduševio se filmom, neusporedivo bolji i kulniji Marvelov junak. Nisam očekivao dobar film, ali dobio puno zabave. |
15.05. Iron Man 2 | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1228705/) | Nakon iznenađujuće dobrog originala, pomalo razočaran nastavkom. Daleko od lošeg filma, ali dosadnjikave radnje u odnosu na original. |
17.05. The Incredible Hulk | 65/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800080/) | Nisam zadovoljan Hulkom kao likom. Najdosadniji Marvelov junak. Dosadnjikav film, iako kraj popravlja dojam. |
18.05. The Avengers (Cinestar IMAX) | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0848228/) | Dosada film godine. Toliko genijalnosti u svim aspektima filma već dugo nisam osjetio ni vidio. Spektakularni film. |
20.05. Act of Valor | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1591479/) | Sviđa mi se atmosfera i priča u filmu. Dosta realan sa dobrim i emotivnim krajem. Glavni glumci aktivni pripadnici stvarnih SEALS-a. Rula ^^ |
20.05. Eagle Eye | 88/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1059786/) | Fantastičan film sa odlično zaokruženom i dinamičnom pričom. Napetost se može rezat nožem. Shia LaBeouf i Michelle Monaghan odlično odglumili. |
07.06. Haywire | 57/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1506999/) | Film ni po čemu poseban, prilično spora i dosadna radnja za akcijski film. Ostao razočaran s filmom s obzirom na glumačku postavu u filmu. |
14.06. 21 Jump Street | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1232829/) | Nezz spektakularni su. Rula kemija između Jonah Hilla i Tatuma. Vrištao na par scena. Užasno simpatičan film. |
29.06. Lockout | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1592525//) | Film je naporno smeće, a gore od toga je nepodnošljivi Guy Pearce. CGI je nešto neviđeno loše. Ne preporučam nikome. |
03.07. Street Kings | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0421073/) | Odlična postava glumaca, Keanu <3. Rulaju mi akcijske scene s početka filma, kao i ona s frižiderom. Jako zadovoljan filmom u cijelosti. |
07.07. American Reunion | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1605630/) | Oduševio me. Puno očekivao s obzirom na pozitivne komentare i sav tada aktualni hype, dobio još i više. Cijela ekipa rula. |
08.07. The Intouchables | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1675434/) | Oduševljen sa Omarom Syem. Film je apsolutna preporuka svima. Dodatna težina filma leži u tome što je sniman po istinitom događaju. |
10.07. Batman Begins | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0372784/) | Savršena sporina filma i ne forsiranje "kako sam postao batman". Iako nije akcijom nabijen, savršen flow. Odlični glumci i glazba. |
11.07. Transformers | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0418279/) | Jako kulan film. Iznenadio sam se jer mi je uvijek bila meh radnja, a da nisam ni dao filmu šansu. Jako rula CGI, baš ono tokom cijelog filma. |
12.07. Death Proof | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1028528/) | Genijalan u dosta segmenata, ali to pričanje i razvodnjeni razgovori dosta kvare taj dobar ugođaj. Savršen sa dosadom. |
13.07. Transformers: Revenge of the Fallen | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1055369/) | Nije oduševio kao original, no i dalje dobar. Borba Optimus Primea u prirodi najbolji dio filma. Predug i pretjeran malo. |
13.07. Transformers: Dark of the Moon | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1399103/) | Oduševio me spektakl na kraju. Jedan od najdražih CGI filmova, baš pravi užitak za gledat film. Odličan serijal kojem sam sa zadovoljstvom dao šansu. |
14.07. The Dark Knight | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0468569/) | Trenutak genijalnosti Nolana i uloga života Heatha Ledgera. Remek dijelo u svim pogledima. |
15.07. Zodiac | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0443706/) | Potencijalno dosta dobar film, ali previše razvodnjen i predugačak. Jako sam razočaran drugom polovicom filma i krajem. |
19.07. Memento | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0209144/) | Jako dobar film sa po meni katastrofalnim krajem, koji jako ruši ocjenu. Užasno zanimljiva režija Nolana. |
21.07. Dark Knight Rises (Cinestar IMAX) | 96/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1345836/) | Najradje nebi nista napisao i sve, no da - ovo je najbolji film koji sam ikada pogledao. Remek dijelo Nolana, podebljano briljantnim Zimmerom. |
10.08. The Dictator | 71/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1645170/) | Ipak malo previše očekivao od filma nakon toliko dobrog feedbacka. Malo mi je krivo što sam pogledao dva trailera koji su mi ubili par jako dobrih fora tokom gledanja. |
14.08. Battleship | 62/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1440129/) | Dobar dio filma bilo mi je neugodno gledat. Neznam film mi ubija forsiranje Rihanne, glupa i neuvijerljiva priča te romantične i smješne scene. Prepun lošosti. |
18.08. Dark Knight Rises (Cinestar IMAX) | 96/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1345836/) | Ponovno gledanje koje je još pojačalo savršen dojam. Remek dijelo dostojno kraja Nolanove trilogije. |
21.08. The Grey | 86/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1601913/) | Fantastičan film. Većinu filma pogledao u grču i nemiru zbog nevjerovatnog osjećaja realnosti i straha. Na zadnju scenu sam doslovno pustio suzu koliko je savršena. |
23.08. Ted | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1637725/) | Oduševio se filmom. Niti jedan film ikad u kinu koji sam gledao mi nije priuštio toliko smijanja kao ovaj, na trenutke sam jedva dolazio do zraka. Ted genijalan. |
27.08. TLOTR: The Fellowship of the Ring | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120737/) | Savršen paceing i općenita atmosfera filma. Različitost rasa, lokacija i borba rulaju. Velik film i zasluženi oskari. |
30.08. The Bourne Legacy (Cinestar) | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1194173/) | Očekivao sam nekako isto ili više lomljenja kostiju i borbe, a ispala je prava mjera. Kad akcija počne to je to - orginalni štih. |
01.09. The Bourne Identity | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0258463/) | Savršen gotovo. Odlična akcija, potjera i možda najbolja šora koju sam vidio, jako brutalno i uvjerljivo. |
12.09. The Expendables 2 (Cinestar) | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1764651/) | Oduševili me. Uz dosta hejta prema filmu što sam čuo očekivao sam lošiji film od originala, a dobio daleko bolji film. Rula mi ekipica. |
13.09. Taken | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0936501/) | Odličan iako na početku, dok ne počne akcija malo dosadnjikav. Odlična akcija, dosta me podsjeća na Bourna, ali lošije malo. |
14.09. Cleanskin | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1598873/) | Dobar film iako mu fali nečega. Sviđa mi se realan pogled na stanje kakvo je i u stvarnosti. |
18.09. Crash | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0375679/) | Odličan film koji uspijeva sve nelogičnosti povezat sa lijepim razumljivim krajem. Savršen paceing i scenarij je stvarno jeben. |
19.09. 007: GoldenEye | 53/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0113189/) | Jeli sva lošost svijeta u ovome filmu? U najmanju ruku je srednja žalost. Jedva sam čekao da film završi. |
20.09. 007: Tomorrow Never Dies | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120347/) | Rula dio s BMW-om. Jonathan Pryce valjda savršen negativac iako je podosta iritantan. Bolji od predhodnika, ali i dalje loše. |
23.09. Narnia: The Lion... | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0363771/) | Iznenadila me toplina filma i lijepo ispričana priča. Aslan (Liam Neeson) je savršen. Očekivao sam više od svijeta Narnie. Jako ugodan film. |
01.10. Looper (Cinestar) | 55/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1276104/) | Jedno veliko razočaranje, eto šta je. Nezz ima mi par ok scena, ali to je sve. Frustriran sam da je film jako dobro ocjenjen na imdbu. |
02.10. Prometheus | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1446714/) | Jako lijep vizualno, ali nažalost premalo epičnosti. Cijela druga polovica filma mi jednostavno ne paše u koncept i scenarij. |
07.10. Narnia: Prince Caspian | 81/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0499448/) | Dosta mi se svidio zbog više akcije i drago mi je da nije bajkovit kao original (originalu to više paše). Rula mi jako serijal. |
10.10. Taken 2 (Cinestar) | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1397280/) | Dosta sam bio skeptičan, jer mi je original jako dobar. No čak je bolji i dinamičniji. Više akcije i nekako dosta uvjerljivije. |
15.10. Blade | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120611/) | Neznam što da mislim o filmu. Nekako mi je jedva gledljiv i savršen u isto vrijeme. Blade <3 sve savršeno osim glupog kožnog balonera. |
16.10. 007: The World Is Not Enough | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0143145/) | Rula dosta zapravo. Pierce Brosnan baš svidio kao Bond. Zadovoljan nekako, iznenadilo me čak koliko je dobar flow. |
26.10. The Amazing Spider-Man | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0948470/) | Očekivao sam nekako gori film od trilogije Tobey Maguireom, ali dobio vizualno dosta dobar film sa dosta zabavnih scena. |
29.10. Man on a Ledge | 84/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1568338/) | Volim kad film postigne ovako tempirano vrhunac. Napočetku malo dosadnjikav i predvidljiv, no druga polovica filma je odlična. |
04.11. 007: Die Another Day | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0246460/) | Jako razočaran filmom, baš općenita lošost, od CGI-a, plota i scena. Užasna Halle Berry nimalo neimpresionira. Rula Brosnan malo onako zarasli. |
06.11. 007: Casino Royale | 91/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0381061/) | Jako mi se sviđa raznolikost lokacija i sam pejsing filma od početnog parkoura, savršenog kasina u Crnoj Gori, do odličnog kraja filma. |
06.11. 007: Quantum of Solace | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0830515/) | Dobro snimljeno i dobar akcijski film, no nema ono nešto da me osvojilo. Craig osobno najsavršeniji Bond. Gluma, izgled i odličan naglasak. |
06.11. 007: Skyfall (Cinestar IMAX) | 92/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1074638/) | Akcija, potjere i zadnji dio filma ostavljaju bez daha. Cijeli film ima takav ritam da ni na tren ne dosadi. Poseban i savršen nekako. |
11.11. Step Up Revolution | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1800741/) | Poslje originalnog ovaj mi najviše rula. Cleopatra Coleman i Kathryn McCormick <3. Kul, šašavo i zabavno sranje. |
18.11. The Lion King | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0110357/) | Jedan od lijepših crtanih ikad pogledanih. Isplati se pogledat ovo u blurayu. Umro par puta na Timona i Pumbuu. Sat i pol uživanja. |
03.12. How to Train Your Dragon | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0892769/) | Oduševio se. Izvrsna animacija i odličan voice acting. Baš posebna i lijepa priča. Toplo i ugodno te preporuka svima. |
11.12. TLOTR: The Two Towers | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0167261/) | Savršen omjer svega. Odličan film u svim segmentima, ista ocjena kao i originalu. Sjebano. |
15.12. Alex Cross | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1712170/?ref_=fn_al_tt_1) | Prvi dio filma mi je odličan i napet baš, no nekako mi se izgubi ta brutalnost scenarija sa polovicom filma. Kraj je fino zaokružena cijelina. |
15.12. Premium Rush | 69/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1547234/) | Iznenađujuće zabavan je cijelom dužinom. Parkour s biciklima odlično izgleda. Paše omjer šašavosti, atraktivnosti i ozbiljnosti. Ima finu poruku na kraju. |
17.12. The Hobbit: An Unexpected Journey | 95/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0903624/) | Nisam ni u snu mislio baš da će mi biti bolji od "gospodara", ali uspio je. Remek dijelo u prekrasnom 3D-u. |
23.12. The Words | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1840417/) | Kao da je izvrsna ideja provedena u dobru ideju. Inače rula priča. |
26.12. New Year's Eve | 35/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1598822/) | Vjerovatno najveća nakupina američkog govna šta sam ikada gledao. Toliko lošosti i patetičnosti je u filmu da je to nevjerovatno. Najlošiji film godine, a i duže. |
31.12. TLOTR: The Return of the King | 95/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0167260/) | Besprijekorno epska atmosfera. Svi likovi su mi na kraju serijala prirasli srcu. Skoro savršen film i zasluženih 11 oskara. |
FILM | OCJENA | (http://i.imgur.com/yFGih.png) (http://www.imdb.com/title/tt1318514/) | DOJAM |
07.01. Margin Call | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1615147/) | Spor film, ali sa zanimljivim dijalozima i dosta (jako) dobrih glumaca, prije svega Kevin Spacey, uvijek briljantan. Zanimljiva tema. |
14.01. Live Free or Die Hard | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0337978/) | OK, to je Die Hard, ali u ovom nastavku su stvarno pretjerali, no baš zbog toga što je to John McClane, opraštam mu te scene, to se očekivalo valjda. Nije najbolji u serijalu, ali i dalje jako zabavan. |
16.01. The Social Network | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1285016/) | Ugodno me iznenadio. Očekivao sam nešto skroz drugačije i manje emotivno. |
21.01. Perfume: The Story of a Murderer | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0396171/) | Kad sam ga prvi put gledao, dao bih mu sigurno 80+, ali sam u međuvremenu pročitao knjigu zbog koje mu na žalost rušim ocjenu, ali i dalje dajem dosta dobru jer je svejedno jako dobar film. |
29.01. Jennifer's Body | 3/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1131734/) | Katastrofalan film. Ne znam zašto sam ga gledao. Aha, Megan Fox i demoni. I to su jedine stavke koje valjaju u filmu. Pardon, samo Megan Fox valja |
18.02. Shutter Island | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1130884/) | Ne mogu se odlučiti je li mi super ili meh, jer s jedne strane gotovo sve je odrađeno kako spada, ali s druge, vidio sam već te fore, više puta |
25.02 Rise of The Planet of The Apes | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1318514/) | Sviđa mi se. Bio sam skeptičan jer ne volim baš moderni pristup filmu, pogotovo kada je riječ o remakeu ili nastavku(predstavku?) nekog starog kultnog filma, ali ovdje je više-manje sve dobro odrađeno. Čak je i emotivan. Ni blizu kao zadnja scena originala, ali opet... |
25.03. Get Smart | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0425061/) | Ne pamtim kada sam se zadnji put pošteno smijao na neku komediju. Nakon što me toliko hvaljeni Hangover opasno razočarao, bojao sam se pogledati išta "novije". Drago mi je da sam ipak odlučio konačno nešto takvo baš sa ovim filmom. Steve Carell hug1 |
28.03. Super | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1512235/) | Čudan film. Očekivao sam munjenu komediju sličnu Rockeru, a zapravo je film munjena kombinacija humora Officea i Tarantinovskih scena klanja. Zanimljivo u svakom slučaju, ali i ne za svakoga |
11.04. Road to Perdition | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0257044/) | Film sa Tomom Hanksom jednostavno ne može biti loš. Emotivna priča o ocu i sinu te malo drugačijem pogledu na mafijaško razdoblje 30-ih godina prošlog stoljeća u Chicagu. Preporuka |
07.05. Intouchables | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1675434/) | Francuska komedija/drama za koju ne bih ni znao da mi ju frend nije preporučio. O kako mi je drago što jest. Nemam što pametnije reći nego dalje ga preporučiti svima! |
11.06. Get the Gringo | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1567609/) | Predobar film! Mel Gibson rastura oduvijek, uvijek i zauvijek! Radnja me podsjeća na Snatch i Lock, Stock što je jedan od najvećih komplimenata koje film od mene može dobiti. |
14.06. The Last King of Scotland | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0455590/) | Prva polovica filma vesela i smiješna. Druga skroz napeta i bolesna. Tako nekako je podijeljeno i moje mišljenje o filmu. Nije da ne valja, u svakom slučaju je jako dobar i za preporuku, samo se ne mogu odlučiti koji mi je dio filma bio bolji i kakav je film kada ga se sagleda u cjelini u odnosu na neke druge. Whitaker je zaista svojom glumom i zaslužio oskara kojeg je dobio |
16.06. Prometheus | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1446714/) | Film bi mi bio genijalan i skroz dostojan dio Alien serijala, čak i bolji od zadnja 2 dijela, da nisu skroz upropastili zadnjih par minuta filma, do kojih je isti imao savršenu podologu za početak događanja u Alienu, a ovako je dobio tipični holivudski happy end koji nema veze sa onim što slijedi. Šteta, još uvijek vrlo dobar film, ali ocjena za jedno 10 dolje. I to sam kao ljubitelj Aliena i logično povezanih cjelina blag |
22.06. I Love You Phillip Morris | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1045772/) | Ima nekih urnebesnih scena, a Jim Carrey je zakon. OK, fan sam pa sam možda i subjektivan no Ewan McGregor objektivno vrhunski glumi kada se usporedi ova uloga sa nekim drugim njegovim. |
23.06. Paul | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1092026/) | Simpatičan film sa nekim klišej, ali i mnogim originalnim forama. U svakom slučaju, preporuka svakome željnom smijeha |
26.06. The Deer Hunter | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0077416/) | Film od tri sata i takoreći tri poglavlja gdje je prva trećina filma poprilično dosadna, druga genijalna, a treća malo više nego solidna. Sveukupno sam dojma da bi film bio bolji da je kraći jedno 40-ak minuta u kojem slučaju bi mi bio sjajan, a ovako mi je tek vrlo dobar. |
06.07. House of D | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0372334/) | Super film. Oduševljen glumom "klinca" kao i Robina Williamsa kako glumi retardiranog tipa. Puno smiješnih scena ali i emotivnih. Jedina zamjerka - čudno povezane scene sadašnjosti i prošlosti |
25.07. Memento | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0209144/) | Film zanimljive no realno ništa posebno intrigantne radnje, ali montirane na jako zanimljiv način koji jedva iznadprosječnu priču podiže na jako visoku razinu |
29.07. The Iron Giant | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0129167/) | Za ljubitelje animiranih filmova preporuka. Za emotivne ljubitelje animiranih filmova - obavezno gledanje! |
06.08. Batman Begins | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0372784/) | Prvi u fantastičnoj Nolanovoj trilogiji. Najmanje akcije, ali najviše Batmana. Odlično upoznavanje sa likom i preobrazbom Brucea Waynea u Viteza Tame |
07.08. The Dark Knight | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0468569/) | Najbolji film od sva tri, ali i najmanje Batman atmosfere. Jedan od najboljih akcijskih filmova svih vremena riješen svih klišeja |
08.08. (21.07.) The Dark Knight Rises | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1345836/) | Jedini film koji mi ima nekoliko sitnih propusta/loših scena, ali istovremeno i sa najviše najpamtljivijih "vau" trenutaka. Također i najemotivniji. Možda ne najbolji film, ali najbolji Batman |
12.08. Yes Man | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1068680/) | Carrey ima i boljih filmova ali među komedijama ima i puno lošijih. Zabavan film za pogledati sa curom |
15.08. Transformers: Dark of The Moon | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1399103/) | Najbolji od Transformers filmova i ne mogu vjerovati da to govorim ali Megan Fox je zamijenjena još ljepšom Rosie Huntington-Whiteley |
20.08. J. Edgar | 6/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1616195/) | Film koji ima potencijala - sjajni glumci, zanimljiva radnja, ali nekako gotovo cijelo vrijeme uspijeva biti dosadan |
21.08. Ted | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1637725/) | Bio sam jako skeptičan jer me nijedan trailer nije oduševio, ali ovo je jedan od onih rijetkih filmova gdje su u trailerima pokazali najnezanimljvije dijelove filma i samim time nisu uništili nijednu foru. Jedna od najboljih komedija godinama i najbolja uz Get Smart koju sam pogledao ove godine |
30.08. Gone Baby Gone | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0452623/) | Iznenađenje. Ima neke neočekivane preokrete te je sama radnja dosta realna i izvedba uvjerljiva. Nije me sa emotivne strane pogodio u žicu kako su pokušavali, no da jest, film bi bio za osam ili čak devetku, ovako solidnih 7 od 10 |
06.09. Taken | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0936501/) | Vrhunska filmčina, jedan od najboljih ove godine što sam gledao a i općenito jedan od najboljih akcijsko/špijunskih filmova. Slučaj kao Ted u svom žanru. |
10.09. Thor | 6/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800369/) | Da citiram kolegu Coleta - "cijeli universum mi je nekako meh" Draži su mi realniji super junaci kao Iron Man i Batman, nikada me ovakav pretjerani fantasy stavljen u realan svijet nije privlačio. Doduše film spašava dosta smiješnih scena i Natalie Portman. Najlošiji od "Avengers" filmova |
11.09. Captain America: The First Avenger | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0458339/) | Bolji od Thora no lošiji od svih ostalih. Captain America kao super junak me je doduše iznenadio. Nisam znao baš ništa o njemu i bio mi je smiješan (na negativan način) prije gledanja filma, ali mi je prirasao srcu i shvatio sam neke stvari kao zašto se oblači kako se oblači ili zove tako kako se zove |
12.09. The Incredible Hulk | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800080/) | Sličnog dojma kao i sa Captain Americom - kako sa filmom, tako sa super junakom. No najviše mi se od svega u filmu svidjela gluma Nortona odn dijelovi dok je on čovjek, Bruce Banner, što baš opet i nije najbolje za superhero film. Svejedno, dosta dobar |
13.09. Iron Man | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0371746/) | Daleko najbolji od svih Avengera, i kao lik i kao film. Robert Downey Jr. savršen. Akcija isto takva, te je ovo jedini film gdje su mi superhero scene bile baš zakon tj bolje od "realnog" dijela filma. Također je i Iron Man sam po sebi najrealniji i najbolje se uklapa u naš svijet |
14.09. Iron Man 2 | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1228705/) | Na prvo gledanje mi je bio puno iza originala, no na drugo tek neznatno lošiji. Još uvijek bolji od svih ostalih Avenger filmova osim samog The Avengers |
15.09. The Avengers | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0848228/) | Tipičan Hollywoodski akcijski spektakl koji da nema dosta dobar humor nebi bio ništa više od zanimljivih akcijskih scena upakiran u vrhunske vizualne efekte. Jesu vrhunski, ali opet, da nema Iron Mana ili bolje rečeno Downeya koji mi strašno podiže film, i manjim dijelom Thora, dojam bi mi bio puno slabiji. |
16.09. Tangled | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0398286/) | Obožavam animirane filmove pa neću vjerojatno ni sa ovim biti objektivan jer su mi svi ili vrlo dobri ili odlični, ali svejedno mislim da je riječ o jednom od najboljih. Puno boljem nego sam očekivao. Rapunzel je predobro "odglumljena" te su joj u Mandy Moore našli savršen glas. Pjesma prezarazne |
19.09. Seven Pounds | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0814314/) | Fenomenalan. Nijednu drugu riječ ne bih upotrijebio. Jako spor pacing, ali osobno mi to ne smeta, dapače, ako se odradi kako spada (a u ovom slučaju je), još je bolje. Gluma je isto vrhunska, svih glumaca - Woodya Harrelsona još nisam vidio u ovakvoj ulozi, i iako nije jedan od glavnih likova, super je bio u svakoj sceni. |
24.09. L.A. Confidential | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0119488/) | - Vrhunska glumačka postava, zanimljivo i ne prečesto korišteno razdoblje radnje te intrigantna priča. Minus - predvidljiva uloga Jamesa Cromwella kao kapetana Dudley Smitha. Jako dobar film, ali dosta sličan i sa jednim zajedničkim glavnim glumcem je The Usual Suspects koji mi je ipak bolji i sa puno manje očekivanim krajem. |
26.09. Pushing Tin | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120797/) | Zabavan. Zapravo ozbiljne tematike upakirane u zanimljivi paket humora i čudnih situacija (Billy Bob Thornton). Simpatični glumci a meni osobno i bliska, ujedno i zanimljiva tema |
01.10. Super 8 | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1650062/) | Imao očekivanja SF horrora a dobio dječji SF. Efekti su dobri, priča je zanimljiva, klinci glume fantastično, ali film jako podsjeća na The Iron Giant koji je ipak animirani film i tamo neke scene prolaze koje u ovakvom filmu ne bi smjele, pogotovo jer pokušava biti ozbiljan. Ima sve, ali prezentira na krivi način. Svejedno dobar za pogledati jednom. |
07.10. The Thing (2011) | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0905372/) | Jedno od (naj)boljih oživljavanja starih kultnih filmova preko nastavka odn prequela u ovom slučaju. Atmosfera je u potpunosti u duhu originala, ali pritom nudi novu priču i likove. Jedina, uvjetno rečeno, zamjerka jest činjenica da su bića izgledala strašnije prije 30 godina kao lutke nego što su danas izvedena CGI-em |
08.10. The King's Speech | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1504320/) | Odlični glumci, jako dobri kadrovi te općenito režija, čak je i tema nesvakidašnja ali nije mi uspio opravdati hvalu i toliko visoke ocjene. Jako razočaran krajem. Besmislen i skroz van događaja koji su prethodili tom govoru (rat i panika). Dobar film za pogledati, ali ne i više puta jer ima puno boljih drama/filmova od ovog. |
11.10. Primer | 5/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0390384/) | Možda je stvar da sam glup, možda to da sam film gledao pospan, a možda oboje, ali pola toga u filmu nisam shvatio i bio mi je prenaporan. Prva polovica filma zanimljiva, i da se nstavio odvijati tako kako sam si ja zamislio da bude, bio bi mi super, ali otišao je u skroz drugom smjeru od očekivanoga. Ocijeniti ću ga kao nešto prosječno i to samo jer vjerujem da je bolji ako se pažljivo prati i jer je nešto drugačije od većine... zapravo praktički svih filmova danas |
21.10. Crazy Heart | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1263670/) | Odličan Jeff Bridges je sa ovim filmom konačno dobio oskara kojeg je i zaslužio, kao i muzika za film odn pjesma Weary Kind. Jako spor i opušten film sa dobrom glazbom, glumcima, scenarijem, ali u ničem, osim Bridgesa i par pjesama, zapravo odličan. Super za dosadna nedjeljna poslijepodneva |
25.10. Fearless | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0106881/) | Još jedna slow-pacing drama sa Bridgesom. Ovo mi je bilo treće gledanje u preko 10 godina razmaka i svaki put me film iznova oduševi. Ne mogu točno objasniti zbog čega, ali meni je film odličan. Također za nedjeljno poslijepodne ili kasno navečer solo, baš paše |
26.10. Casino Royale | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0381061/) | Prvi put kad sam ga gledao, rekao sam jedan od najgorih Bond filmova. Sada, par godina kasnije, odličan mi je, jedan od boljih. Craig mi je iz antipatične napumpane sirovine postao simpatična napumpana sirovina. I dalje preferiram gospodskog Bonda, ali Craig djeluje učinkovito i sposobniji nego bilo koji prije njega. Eva Green jedna od najljepših Bond žena |
27.10. Quantum of Solace | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0830515/) | Više akcije ali generalno lošiji nego prethodnik. Za Olgu vrijedi isto što i Evu |
01.11. Snatch | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0208092/) | Film koji mogu gledati doslovno bezbroj puta. Vrhunski stil - prezentacija likova, ubrzane i usporene scene i dijalozi. Tko je gledao, zna o čemu pričam. Također nevjerojatna glumačka postava u kojoj svatko razvaljuje svoju ulogu. No ako bi trebalo nekoga izdvojiti, to bi bio Brad Pitt te fenomenalan Alan Ford koji je u liku Brick Topa utjelovio jednog od najzanimljivijih negativnih likova uopće. Tko nije gledao, neka si učini uslugu i pogleda |
04.11. Good Will Hunting | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0119217/) | Ne mogu vjerovati kako ga ranije nisam gledao. Nema se što puno reći ovdje jer mislim da su ga gledali svi ili barem znaju o čemu se radi. Scena, odn monolog Seana Maguirea (Robin Williams) dok su na onoj klupi pored jezera je nešto genijalno. Devedesete su stvarno imale najbolje drame |
20.11. Heat | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0113277/) | Vrhunska filmčina! Pogledao ga do sad jednom i to prije 10-ak godina, i ostao mi u sjećanju kao jako dobar, ali nakon drugog gledanja - više nego odličan. Jedan od najboljih akcijskih filmova uopće, tu negdje u rangu sa Nolanovom Batman trilogijom |
27.11. The Big Lebowski | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0118715/) | Genijalan! Uopće nisam tako zamišljao film. Trbuh me bolio od smijanja. Nemam šta drugo reći, jednostavno zakon komedija, 18 puta bolja od Hangovera ili nekog novog čuda |
30.11. The Adjustment Bureau | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1385826/) | Još jedan film koji je ispao drugačiji nego sam ga zamišljao. Sve u svemu jako dobar i podsjeća stilski pomalo na Inception, ali me je razočarao klišejiziran kraj i činjenica da se u suštini radnja svodi na čizi ljubavnu priču |
05.12. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0110148/) | Bolji nego bilo koji drugi film o vampirima koji sam gledao sa sjanim glumcima koji opravdavaju svoje ime, iako je nekima karijera tada tek počela, ali i nekako neozbiljan. Osobno, volio bih mračniji ton. Ili sam jednostavno prerastao vampire |
06.12. Apocalypse Now | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0078788/) | Unatoč trajanju od preko 3 sata, bez dosadnih dijelova, ima svega par čudnih scena općeg ludila i blesiranja kakve ne volim, ali bez tih sve zajedno 10-20 minuta filma bio bi savršen. Nevjerojatno je isto kako su 2 najkarizmatičnija lika zapravo sporedni i pojavljuju se svega pola sata filma. Samo njih dvojica su fantastični i mogli bi držati cijeli film, no srećom i bez njih ostatak glumačke postave, radnja i scenarij su vrh. Dočaravanje psihe vojnika na fronti jednog od najgorih ratova moderne povijesti je fantastično. Stara škola, prava umjetnost - ovakvih filmova danas više gotovo da nema |
07.12. Lock, Stock and Two Smoking Barrels | 9/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120735/) | Kakva genijalnost od filma. Iako se dugo nisam mogao odlučiti između Snatcha i Lock Stock koji mi je bolji, nakon što sam ih n-ti put pogledao, mislim da ipak Snatch odnosi pobjedu, ali za nijansu zbog stila. Vidi se da je noviji film u vidu većeg budžeta i razrađenijih detalja. Iako u suštini to nije, meni je ovo bolja komedija nego 90% filmova koji bi u svojoj srži trebali biti to |
08.12. The Lion King | 7/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0110357/) | Iako je klasik, najlošiji animirani koji sam gledao ove godine a i inače nije među najboljima. Likovi su simpatični, emotivan je, ali u cjelini je nekako zbrzan a pjesme su gotovo sve dosadne i nepamtljive. No još uvijek dosta dobar da ga pogleda bilo koji ljubitelj "crtića" |
12.12. Fight Club | 8/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0137523/) | Ovo mi se događa rjeđe nego obrnuta situacija, ali Fight Club mi je lošiji nego na prvo gledanje. Još uvijek je jako dobar, vrhunskog stila i kritiziranja potrošačkog društva, ali nešto mi nije kao prvi put. Valjda sam pogledao koji zanimljiviji film slične tematike ili režije. No kako god, preporuka |
12.12. Source Code | 5/10 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0945513/) | Čak i pomalo zanimljiv ali što se više bliži kraj, količina gluposti i nelogičnosti se gomila kao penzioneri u domu zdravlja. Dr.Rutledge jedan od najiritantnijih likova ikad. |