CroSimRacing Forum

Virtual Racing => Racing filozofija => Autor teme: Cole™ - Veljača 15, 2012, 16:37:16

Naslov: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 15, 2012, 16:37:16
Svi znamo kakvo je trenutno stanje virtualnog racinga kojeg tako volimo.

Za neko kompletnije iskustvo u koje je uloženo više truda moramo posjedovati ili jednu od konzola ili PC, ali opet to nije dovoljno jer kvalitetnih racing naslova nema puno.
Da li je riječ o GT 5 na PS3-u, možda FM4 na X360 igraćoj konzoli, stvari nisu idealne za nikoga. Većina je zadovoljna, dok pravi racing filozofi i oni kojima srce tuče jače u uskim šikanama i prolasku kroz ciljnu ravninu, ne dobivaju ono što bi možda trebali.

Da se razumijemo, ne govorim da publika virtualnog racinga nema ono što bi ju kvalitetno zabavilo i ispunilo, ali toga sadržaja je i premalo i nekvalitetno. Gaming je prilično raširen pojam, no svakako velika većina će se složiti kako postoje igre, čije mane gotovo da nisu ni za spomenut, ako ih uopće i ima?! Da li smo mi kao ljubitelji racing žanra zakinuti za bar jedan, ako ne i dva visoko kvalitetna racing naslova, koji će kritike i pokude sakriti u hiden folder?! Vrlo vjerovatno zaslužujemo, ali pitanje je zašto ne dobivamo.

Naveo bi par možda subjektivnih primjera, ali isto tako znam da će se dosta ljudi složiti s tom konstatacijom. Npr. GT5 jedna od najboljih racing igara i igra sa vjerovatno jednom od najboljih tehničkih i sadržajnih podrška ikad, pati od dosta stvari, tj. mana. Ako bi se tražilo s povećalom dosta problema bi izašlo na vidjelo, kojima jednostavno nije mjesto u igri koja se zove the real racing simulator. Dalje bi se dotakao igara iz tvornice Codemastera (F1 2011 i DiRT 3) koji očito osim svoje kvalitete i zabavne komponente imaju problema u kodu, pa vam trebaju čelični živci da uopće prihvatite tehničke probleme koje vam zadaje igra, koji su u većini slučajeva neprihvatljivi. Tu je i Forza Motorsport 4 koja je trebala biti neki "ubojica" GT5, no neću ulazit u tu politiku, nego bi samo obratio pozornost, na ne podržavanje gotovo cijele serije priznatih racing volana, no tu nije baš FM i njihovi proizvođači krivi, nego više "glupa" politika od Microsofta za neugradnju USB standardnog čipa u njihove X360 konzole.

Na PC-u godinama ne dobivamo racing naslov kakav zaslužujemo, nekada veličanstveni GTR2 i rFactor danas pate od zastarjelosti i "loše grafike".

Želim istaknuti kako smo kao ljubitelji jednog lijepog žanra strahovito zakinuti kako za kvalitetu tako i za kvantitetu. Htio bi ovim uvodom pokrenuti raspravu, da sudjelujete u njoj, te da ukažete na problematiku stvari i ono kako vi vidite trenutno stanje stvari, te vaše želje i razmišljanja.

Carry on.  kuul šofe1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: igzyy - Veljača 15, 2012, 18:47:21
Moram prije svega pohvaliti ovaj post!

Najme patim od raznih loših komantara okolo po forumima koji hvale određene i spomenute kak ti simulacije i što već....kako nazvali, i da ne spominjem "modove" (kokretno o Rfactor-u modovima) koji su samo polu proizvodi i popularni su jer...eto... popularni..

Uvjek sam zagovornik savršenstva i nemam puno kompromisa, uvjek sam volio detalje i "gotov" proizvod.

Nadovezao sam se na sve ovo jer me boli da danas ljudi govore o nećem kako je savršeno i kako je dobro a u životu nisu probali ništa drugo osim jedne racing simulacije ili ...., toliko se prave upoznati s "realnošću" i grafičkim detaljima da jednostavno i prosto ne razlikuju 16-bit i 32-bit boje te govore o nekakvim vožnjama i kako je to realno....

Ja iskreno moram priznat da nisam znalac niti stručnjak i takve stvari prepuštam onima koji doista znaju i koji stoje iza toga, naravno ja uvjek idem prema svojim mogučnostima (svog PC-a)

Mogu samo reć da ono što sam probao a to je Rfactor i GTR, da GTR modovi i sama simulacija mi je daleko bolja od Rfactora koji je jako siromašan (u svakom smislu) i vrlo gumen.
Što se tiće pak R factora jedino se držim FSone i CTDP modinga koji uistinu mi uvjek oduzmu dah kada pokrenem njihov mod, sve ostalo koristim radi racing zajednice.



Pozdrav Cole , sjajna tema.  thumbs1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: KimiHR - Veljača 15, 2012, 20:04:12
Zaista odlična tema Cole , svaka čast.
    Također , slažem se sa skoro svim tvojim tvrdnjama , možda samo ne oko one da postoje skoro idealne igre , jer po meni je to ipak stvar osobnog dojma.Pa će tako i u ovom specifičnom žanru neka igra koja je nekome skoro bez mane , nekom drugom biti ne tako savršena ili totalno neinteresantna.
   Pošto je moje iskustvo virtualnog racinga povezano isključivo s Playstation-om onda ću se i držati racing naslova na toj platformi.Kao što je i Cole rekao , GT5 zaista ima stotine stvari koje bi trebale biti bolje , ali je i takav svjetlosne godine ispred bilo kojeg drugog naslova na toj platformi.I da budem iskren nedostatak bilo kakve konkurencije GT5 me poprilično razočarava , jer da ona postoji vjerovatno bi i GT5 bio bolji.
  Kad se samo sjetim starijh generacija PS konzola sjetim se i nekih zaista odličnih racing igara npr. TOCA,  Colin McRae Rally , Richard Burns Rally koja je BTW za mene najbolja relly simulacija ikada napravljena (od onih koje sam ja igrao) , a bilo je i solidnih F1 naslova.Nažalost većina tih igara je nestalo , a samim time ni Polyphony Digital se ne mora baš previše truditi da napravi najbolju racing simulaciju na PS3.
  S druge strane, dolaskom interneta i uvođenjem online komponente kod večine igara i to ne samo u žanru racinga nego opčenito , takav razvoj situacije me niti malo ne ćudi.Navest ću samo par primjera zašto tako mislim.
  Recimo, prije tzv. spec 2 updatea za GT5 na GTPlanet kao največem sajtu vezanog za GT napravljena je anketa što bi igraći htjeli dobiti u tom updateu.Najviše glasova imala je stavka da se na Standard autima mogu mjenjati i bojati felge.Dakle nešto što nema apsolutno nikakve veze sa samom vožnjom , već je tek vizualni dodatak.
  Drugi primjer su Time Trial eventi , gdje je masu igrača tražilo raznorazne rupe, glicheve i štatigajaznam samo da njihovo cjenjeno ime bude prvo na listi iako nema pojima o vožnji.
  Hoču reći da je moj dojam igrajuči GT5 online da su 95% igraća koji igraju ovu igru totalni idioti a da je onih pravih hardcore i fer vozaća jako malo.A cilj PD-a kao izdavaća ove igre je da se ona proda u što večem broju primjeraka , e pa sad se mogu mjenjat felge na Standard autima.
  Da zaključim . Danas se u izradu igara ulažu mnogo veće pare nego je to bilo nekada pa je onda treba i prodati u puno više primjeraka , a kao što sam na samom početku rekao , ukusi su različiti i nemoguče ih je sve zadovoljiti.A po meni da bi se napravila neka zaista ultimativna auto simulacija trebale bi vjerovatno dobre pare , a na kraju bi to vjerovatno igralo i hvalilo jako mali broj igrača dok bi je onih 95% idiota popljuvalo.A matematika i ekonomija su tu vrlo jasne, a budučnost virtualnog racinga po meni nije baš bajna.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: igzyy - Veljača 15, 2012, 20:48:03
Što se tiće ferplay i to...

Moram reć da je tu budučnost svijetlija nego li se čini, pravi on-line raceri zahvaljujuči pravim klanovima (ne da se hvalim no mi spadamo u njih) fer play je br.1 i mogu Vam reć da na ima u velikom broju.

Eto to je jedan od razloga zašto posjedujem PC i zašto vozim Rfactor.


offtopic (sry)
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 16, 2012, 20:26:37
Ajmo ljudi upustite se u raspravu.  shy1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: DogZy - Veljača 17, 2012, 00:03:53
Uff odlicna tema p1va, uputit cu se u raspravu sutra. Sad moram na lijeganje pa u skolu.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 17, 2012, 15:17:50
Dobar post Kimi, da to je i poanta.

Nažalost velika većina igara pa tako i racing naslovi su podređeni masi, nažalost kažem, jer ima jako puno ljudi koji će s oduševljenjem prihvatit sve što ima veze sa simulacijom kao takvom.
Možda takvi ljudi nisu na "pecto" foruma i ne lajkaju svaku stranicu na fejsu i općenito ne spamaju - ali ih uglavnom ima jako puno.

Nekada kada je TOCA "redovito" izlazila sjećam se toga hypa ko danas. Sjećam se koliko je ljudi bilo zadovoljno i koliko se ona igrala. A sada usporedit tu igru sa današnjim racing simulacijama, većina bi se složila kako je rezultat te usporedbe da je TOCA arkadna igra. Pogotovo jer u to doba nisu bili ni podržani volani kako spada i zato što je s godinama evoluirao fizikalni model vožnji.

Danas za neki pravi "štimung" trebate puno novaca (solidan gaming PC ili konzolu, pravi volan i ako netko oće bolji osjećaj i pravo sjedalo/sic) onda govorimo o stvarno puno novaca, a šta se desi da smo sve to kupili radi čega 2-3 igre na tržištu koje će zadovoljiti tu investiciju. Smatram da je premalo racing igara općenito u proizvodnji i na tržištu. A ono što dobijemo na kapaljku premalo kvalitetno.

Općenito racing žanr već jako dugo stagnira i dobije jednu eventualno dvije kvalitetne igre na godinu. Nadam se da će se stvari u budućnosti nekako promjenit i popravit, jer ovako skupo plaćamo periferiju koja nam stoji, ukoliko nismo mazohisti, pa stalno isto vozimo. Svaka čast svim igrama/vožnjama, ali dajte nam još...
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Thergothon - Veljača 19, 2012, 17:12:28
Imao sam u planu citav roman napisati al mi se nije dalo, a vidim da nema ni potrebe za tim jer vec ste sve bitno spomenuli.
Statistike koje pokazuju da nema dovoljno zainteresiranih za simulacije idu totalno na ruku developerima, manje truda je potrebno da se sklepa neka racing igra koja ce se prodati abnormalno. Vecinu kupaca cine gore spomenuti "debili" koji nisu direktno zainteresirani za HC utrkivanje.

Siguran sam da igre kao sto su gtr i rfactor se nisu dobro prodale zbog premalo sadrzaja, a ne svojeg realnog voznog modela.
Moze se napraviti ultra realna fizika i sve sto trebas je staviti mogucnost ukljucivanja asistencija da bi bili apsolutno svi zadovoljni.
Fizika je najmanji problem sto se tice prodaje i totalna je glupost da se takva igra nece dobro prodati. Ono sto se trazi je: napredna grafika, gomila sadrzaja (auta i staza), photomod ili nesto poput autoviste i sve sto zapravo nema veze s cistokrvnim racingom tj. onim sto pc simulacije promoviraju i boli ih briga za ove nebitne stvari. To je i jedan od razloga zasto se forza i gt dobro prodaju.

Jos jedan problem je sto se iz arkade ide radit simulacija umjesto obrnuto. Napravi se neki klimavi vozni model i samo nam daju mogucnost iskljucivanja asistencija i dobije se klizavo i ponekad ultra tesko iskustvo. Zato medju neinformiranim gamerima i vlada misljenje da su simulacije jako teske. U racing zanru nostalgiji nije mjesto i ne shvacam kukanja tipa zasto nije sve kao nekad.
I sam sam jako nostalgican u vezi gaminga jer nekad je sve bilo dublje i nije bilo tolko komercijalno i namijenjeno sirokim masama (zlo mi je od danasnje povrsnosti - kako u igrama tako i u drustvu) iako s tehnicke strane jako inferiorno. Racing zanr ovisi o tehnoloskom napretku i kolko god ja obozavao toce i coline - te igre nisu nista drugo nego najobicnije arkade.
Nekad davno smo ih smatrali simulacijama jer nismo znali za bolje, a vjerojatno su to tada i bile. Izvorni koncept je ostao savim isti i danasnji grid ili dirt ne odstupa puno od toga. Problem je u tome sto je vecina nas probala voznje koje imaju vise veze sa simulacijom i tu je nekad veliki respect prema navedenima neastao, a isto tako mi smeta i amerikanizacija koje nekad nije bilo jer te extremne discipline nisu bile tolko popularne.

Prate se trendovi i oduvijek je bitan samo novac, da smo mladji mozda bi drugacije razmisljali nakon dirta al ovako kukamo za klasicnim rallyom. Igre koje se mogu stvarno smatrati simulacijama i nisu toliko stare, zapravo bi se trebali zapitati kako smo mogli sve one pizdarije nekad igrati bez volana. S vremenom ce tehnologija samo napredovati, a samim time i fizika i mislim da najbolje tek dolazi.  Ono sto je poceo iRacing mislim da ce i druge prave simulacije slijediti jer to im je jedini nacin da se financiraju i opstanu. Izbora ce uvijek biti, samo steta sto na prave racing naslove treba dugo cekati.

Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: DogZy - Veljača 19, 2012, 22:22:54
Sve bitno i relevantno je spomenuto. Nema se puno dodati osim sloziti se s vasim misljenjima.
Nemam bas puno HC racing iskustva prije GT4. Vecinom su to bile arkade i nesto izmedu, a kako sam bio mlad tada, onda mi to nije predstavljalo veliku ulogu. Glavno da vozim svoj auto iz snova na Oahuu sm1jeh

Sad vidim koliko dobrih naslova sam propustio i na konzolama i na PC-u od RBR-a, TOCA-e, GT2, GTR......... Ali dobro, PC nije moja primarna platforma za igranje pa se sve bazira kao i kod Kimija-PS2/3.

Proizvodaci i developeri racing igara rade ono sto mase prizeljkuju, najbrze aute, lijep krajolik i da se lagano vozi. Takve su vam danas skoro sve igre. Ostaje tek jedna ili dvije fransize koje se vode srcem a ne glavom pa rade ono sto se svidja i HC manjini- realisticno utrkivanje.

Online je najveci dobitak na konzolama ove generacije i igre se razvijaju s online podrskom. Koristi su mnoge; od onih sto rade pa izdaju nesto novo sto moras naknadno kupiti do nas gamera koji se vole medusobno natjecati jedni protiv drugih, sto je jedan veliki uzitak.

Mislim da ce virtualni racing na konzolama i PC-u opstati i dalje ce se razvijati. Samo sto se moraju prilagoditi novim stvarima koje donosi buducnost za koju mislim da nije losa.


EDIT:
haha sad sam se sjetio jedne pametne: Ni buducnost nije kao sto je bila prije ;D
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 19, 2012, 22:52:03

Jos jedan problem je sto se iz arkade ide radit simulacija umjesto obrnuto. Napravi se neki klimavi vozni model i samo nam daju mogucnost iskljucivanja asistencija i dobije se klizavo i ponekad ultra tesko iskustvo. Zato medju neinformiranim gamerima i vlada misljenje da su simulacije jako teske. U racing zanru nostalgiji nije mjesto i ne shvacam kukanja tipa zasto nije sve kao nekad.
I sam sam jako nostalgican u vezi gaminga jer nekad je sve bilo dublje i nije bilo tolko komercijalno i namijenjeno sirokim masama (zlo mi je od danasnje povrsnosti - kako u igrama tako i u drustvu) iako s tehnicke strane jako inferiorno. Racing zanr ovisi o tehnoloskom napretku i kolko god ja obozavao toce i coline - te igre nisu nista drugo nego najobicnije arkade.
Nekad davno smo ih smatrali simulacijama jer nismo znali za bolje, a vjerojatno su to tada i bile. Izvorni koncept je ostao savim isti i danasnji grid ili dirt ne odstupa puno od toga. Problem je u tome sto je vecina nas probala voznje koje imaju vise veze sa simulacijom i tu je nekad veliki respect prema navedenima neastao, a isto tako mi smeta i amerikanizacija koje nekad nije bilo jer te extremne discipline nisu bile tolko popularne.


Ovo je najvažnija rečenica spomenuta u topiku, toliko toga govori i praktički objašnjava zbog kakve gluposti mi danas imamo ovakvo stanje koje stagnira godinama, od prošlosti ka budućnosti.

Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Jack-Darkman - Veljača 26, 2012, 11:23:04
Moje racing iskustvo je isto vezano uz Playstation. Kad se sjetim svih djelova Colin McRae Rally-a  shy1 ,ali bilo je i još dobrih manje poznatih rally-a, F1naslove sam odigro od ~97-2005, tad sam prestao gledat formulu, bojkotiram je i nije mi zanimljiva radi raznih razloga. Tako da niš od F12011, mada je on vjerovatno najbolji naslov od svih F1. TOCA 3 je bila zakon  sm1jeh, puno teža za prelazit nego GT5, time i zabavnija. E da u GT5 ima limita u izboru auta, odnosno da se za zlata treba pobrinut kao u licencama ili specialu, to bi bilo zabavno  hug1. No tu već dolazimo do onih 95%dečkiju koji je Kimi spomenuo.
Gt5 sam uzeo prošle godine krajem 4-mj. i u 10mj. je počeo od početka, e da sam onda znao za vas  cry1 .Montoyu sam mislim u jesen jednom pronašao u open lounge-u pa me pozvao.
S igrom sam pri kraju, a druge konkurentne igre nema. To je žalosno.

Vidim da su Therg. i Ramparts zadovoljni sa Forza Motorsport 4, ALI napravit igru koja će parirati GT5 pa je vozit na joy.  cer1njo
Nema šanse da bi je kupio, možda prije pet-šest godina ali u ovom stoljeću ne želim više igrat auto-simulacije na joy-u.

Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 26, 2012, 11:43:39
Stvarno taj propust Microsofta spada u top propuste proizvođača u gamingu. Nadam se da dobro vrijeme za racing žanr tek dolazi. Ima jako puno neiskoristivog prostora za bilokakve IP-e, žanrove utrka, samo trebamo kvalitetne ideje koje bi bile pretočene u kvalitetne naslove.

Ponekad racing žanr usporedim s FPS-om, hrpetina ljudi zahtjeva neke COD-ove jer im je to zabava i jer su ovisni o nekakvim "skillovima" dok igre poput ARME, Operation Flashpointa imaju puno manje publike, ali su HC, bar kolko mogu biti. Ista stvar je i sa racingom. Doduše mišljenja sam da ako nam dođe simulacija na PC kako spada, da je jako jako bitan faktor kvaliteta i idejno rješenje sučelja.

Mene jako odbija svo sučelje vezano za GT5, dok mi je u FM4 bar ono što sam vidio, idejno savršeno riješeno, ali eto svaki dragulj mora patit od neke gluposti, a to je katastrofa. Nadam se da će u skorije vrijeme doć neki naslov sa prioritetom PC-a, u kojem ćemo moći uživati jednako kao što to mnogi rade u GT5 ili FM4.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Thergothon - Veljača 26, 2012, 13:51:36
Vidim da su Therg. i Ramparts zadovoljni sa Forza Motorsport 4, ALI napravit igru koja će parirati GT5 pa je vozit na joy.  cer1njo
Nema šanse da bi je kupio, možda prije pet-šest godina ali u ovom stoljeću ne želim više igrat auto-simulacije na joy-u.

A gle, dok vec posjedujes obje konzole bilo bi glupo propustiti takvu igretinu.
Mozda se ne isplati uzimati konzolu samo zbog jedne igre iako je moje misljenje da se isplati ako imas mogucnosti jer nudi jako puno i jedina je prava konkurencija GT-u na konzolama. Ovo za volan stoji i na iducoj generaciji ako se PD ne trgne - forza ce ga samljeti jer napreduje strasno brzo i svakim danom Turn10 sve vise ljudi zaposljava. Japanci si briju na elitizam i imaju relativno malo ljudi u studiju da bi na vrijeme stigli napraviti ono sto su zamislili. Ajd, sad imaju dobre temelje za iducu generaciju pa ocekujem da ce i nova forza i gt biti ono sto sam ja ocekivao od ove generacije.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: iced16 - Ožujak 02, 2012, 02:38:32
Znali smo da novac mjenja ljude... Sad znamo da mjenja i igre na onaj naćin kako ih mi znamo.

Što se više treba reći osim da ljudi masovno kupuju Shift i tako sama igra ispada kao potpuni pogodak! I sve dok ljudi i dalje uzimaju to ''sranje'' developere boli briga jer dižu milijune. Jedini Kazunori zna što ljudi hoće, i on je stvorio GT5 s tim ciljem i dan danas se drži toga, pa makar i bio u mogućnosti te žrtvovao koji milijun Sve za nas HC obožavatelje simulacija. Pa zato: Za Kazu!  p1va
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Thergothon - Ožujak 02, 2012, 02:46:05
Ne da mi vrag mira, moram se nadovezati  ;D
Za pravu simulaciju nije dovoljna samo fizika, gomila stvari tu spada.
Niti jedna igra na konzolama jos nije niti prismrdila HC racingu kakav je na PC-u svakodnevnica.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: ManTheRamparts - Ožujak 02, 2012, 03:27:30
Čkomel bum.  cer1njo
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Ožujak 02, 2012, 12:14:33
Nemoj.  :P
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Ožujak 08, 2012, 13:40:36
U mome slučaju puno nade polažem u Forzu koju tek trebam zaigrati, te nešto malo manje, ali opet su nade u project C.A.R.S.

Mislim da bu također puno toga rekla sljedeća generacija konzola i sljedeći Gran Turismo i sljedeća Forza.
Nadam se da bu i GTR3 ispunio neka očekivanja i možda čak i iznenadio - ali informacije koje dobivamo su dosta šture.

Isto tako mislim da od rFactora teško da ćemo dobiti kvalitetan proizvod u odnosu na konkurenciju upravo iz razloga za koje vrijeme su izašli konkurenti u kojoj kvaliteti. Volio bi jako vidjet napokon kvalitetan WRC naslov, to bi mogao odradit vrlo dobro čini mi se Codemasters, pod uvijetom da napokon proispitaju i testiraju svoj proizvod i da uklone nejasnoće i probleme. Mislim da situacija u bližoj bućnosti nije toliko loša koliko mislimo, jednostavno to neko malo sivilo treba popunit dva, eventualno tri kvalitetna naslova.

Što se mene tiče, sitno brojim dok ne probam napokon Forzu 4 u pravom svijetlu.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Iceman - Ožujak 08, 2012, 21:32:48
Ono za čime ja žudim je jedan kvalitetan naslov tipa GT5 ili Forza na PC-u. Nemam PS niti Xbox da mogu uživati u prethodno navedenim igrama. Nadam se da bi to mogao biti C.A.R.S. Isto tako što se tiče Codemastersa, očekujem Grid2 koji bi mogao biti alternativa GT5 ili Forzi na PC-u. Očekujem da će iduči F1 2012 biti još bolji od svog prethodnika. Volio bih da igra postane još realnija, da vidimo telemetriju, da ja kao vozač još više sudjelujem u razvijanju auta (da se stvarno osjeti i vidi promjena na autu koja ne mora odmah biti korak naprijed), penjanje na postolje, dizanje pehara, koke koje mi plješću sa strane, i Bernie koji se šeće gridom i pozdravlja me :) . Naravno WRC naslov po mogučnosti od Codemastersa bi bio poželjan. Ali teško da će sve Codemastersove igre izaći iste godine ( Dirt Showdown dolazi, F1 vjerojatno 9 mj).
Vidjet ćemo što će biti od GTR3 ali mislim da bi mogao biti pun pogodak.

U budućnosti svakako namjeravam kupiti ili polovni PS3 ili novu generaciju, i to samo zbog GT.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Ožujak 14, 2012, 21:30:28
Sada kada sam ozbiljnije i dublje zagrebao po površini Forze 4, ista mi ulijeva puno optimizma u budućnost virtualnog racinga. Igra je napravljena tako da skoro svaki segment igre je napravljen kako treba i do najsitnijih detalja. To je nešto fantastično kada se uzme u obzir koliko naslova dobijemo gdje najčešće se dotaknemo odmah mana i nabrajamo ih. Ovaj naslov bi trebao biti putokaz svima developerima racing žanra koji koketiraju sa ozbiljnosti i simulacijom, a opet žele i malu prilagodbu široj publici.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Svibanj 01, 2012, 01:00:39
Kako nam je CARS tema prilično aktivna i fino je punimo kvalitetnim sadržajem dobio sam potrebu napisati nešto za budućnost virtualnog racinga.
Ukoliko opravda igra visoka očekivanja i prometne se u vodeću racing igru na PC platformi, dobili bi ono što svi želim konkurentne igre na tri najvažnije platforme i većina gejmera bi bila apsolutno zadvololjena. Igra zasada izgleda maestralno, te se stvarno nadam u visoku kvalitetu i opravdanje potencijala.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Praetorian - Svibanj 02, 2012, 18:18:32
I nadam se da će Cars biti modabilan, ako hoće imaćemo najbolju racing igru sljedećih 5 godina najmanje.
Fanovi će pravit modove za F1, tuning cars, nascar, karting....
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Shimmy - Svibanj 05, 2012, 19:54:00
Pročitao sam sa užitkom sve postove u ovoj temi, no nakon toga nemam što reći - više-manje sve što sam htio je rečeno, a na žalost kako nemam niti sma imao nit PS3, niti 360, a i PC mi već pomalo zastarijeva, nisam baš ni u toku sa novijim naslovima
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Kolovoz 19, 2012, 15:39:42
Opet je tema aktualna, pošto nam dolazi dosta novih racing igara, pa s toga budućnost se čini kudikamo lijepšom nego proteklih par mjeseci. Moje pitanje vama je: Da li u iduće 2-3 godine želite jedan, dva velika racing naslova koji će odisat kvalitetom i odličnom prezentacijom, te djelovati kao kompletno iskustvo ili puno više racing naslova koji će pružiti dosta zabave i zadovoljiti aspekt kvalitete?
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Punisher - Kolovoz 19, 2012, 15:55:17
Pa za samo tržište racing igara je bolje da ih ima što više, time se developere tjera na dodatan trud i rad kako bi uspjeli prodati proizvod, što nam u konačnici donosi puno dobrih racing naslova za igrati ^^
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Praetorian - Kolovoz 19, 2012, 16:24:39
Isto mislim da je bolje da ima što više naslova, tako se developeri trude da prave što bolje igre.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Shimmy - Kolovoz 19, 2012, 19:01:17
Naravno da bi svatko htio neku ultimativnu igru koja će imati baš sve aute i staze koje nekome mogu pasti na pamet, najbolju fiziku, grafiku, sustav napredovanja, online... Ali da bi došlo do takvog nečeg, treba više igara izaći kako su dečki rekli jer inače se nitko neće truditi dostići takvo što.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Death_rattle - Kolovoz 19, 2012, 23:01:42
Pa koliko ja sa svog aspekta razmišljanja vidim, budućnost nije toliko crna, dapače, rekao bih da je za koju nijansu bolja. Samo jedino što me živcira je ekskluzivitet pojedinih igara. Primjerice, jedino na PS3 se može igrat GT5 i na jedino na X360 Forza 4. A ja bi ih sve igrao, a to košta, lol. PC skoro svaki konzolaš ima i to u prosječno pristojnoj kvaliteti pa igranje trka na njemu nije upitno, jedino valja imati neki hardveraj jer preko tipkovice nije baš zgodno (iako sam nekad prije prašio NFSU, NFSU2 itd na tipkovnici - ali one su arkadetine naspram jednog GTR-a).

Jedino što mi se nikako nije sviđalo što se Ridge Racer serijal upropastio. Od jedne od ponajboljih arkadetina za PS (mislim na Type 4) se pretvorio u mediokritetni launch naslov na PS2 (iznimka R:Racing revolution - al je idalje loš) i PS3 da bi postao ripof Burnout-a zvan Unbounded. Ok, možda nekome leži ta tranformacija, ali meni ne.

Ok, u zadnje vrijeme nisam pratio racing igre od doba GTR2, WTCC-a (koji mi je odličan), Richard Burns Rallyja (koji je stvarno izazov), rFactora (koji moram ponovo instalirat) i pronać AE86 mod da čujem kako 4AG-E 20v blacktop motor vrišti na 11,000 rpm :D.

Ovaj Project CARS izgleda jebeno obećavajuće, samo se nadam da će ga moja prosječna kanta moć pogonit i ja sretan.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Kolovoz 19, 2012, 23:52:59
Odličan post.  shy1
Osobno se nadam također da će kvaliteta CARS-a biti na visini, usuprotnom PC platforma je osuđena na sline.  jaad
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Veljača 18, 2014, 03:37:47
Nije li predivno...

BeamNG.drive Steam Greenlight Video (http://www.youtube.com/watch?v=5TZoug_n7OE#ws)

 hug1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Shimmy - Veljača 18, 2014, 11:04:43
bome da  ave1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Punisher - Veljača 18, 2014, 13:33:52
Make vancakes, SOLD  ave1 ave1 ave1 ave1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: manjamax - Veljača 24, 2014, 10:02:23
Nije li predivno...

BeamNG.drive Steam Greenlight Video ([url]http://www.youtube.com/watch?v=5TZoug_n7OE#ws[/url])

 hug1

Igrao prije 2-3 mjeseca,ali je dosta neoptimizirana....Alpha je ipak....
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Rujan 24, 2014, 17:04:07
Puno toga smo željeli, nešto smo i dobili, a puno toga nas i još čeka.
No u svakom slučaju budućnost virtualnog racinga je vrlo vrlo svijetla i bit će teško odigrat sva ta čuda koja se nude.

  hug1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Thergothon - Rujan 24, 2014, 21:22:06
Jedini problem u toj budućnosti je nepostojanje univerzalnog volana koji je podržan na sve 3 platforme - PC, Ps4 i Xbone.
Ako ikad i nabavim xbox zbog Forza serijala, primoran sam za pravu stvar nabaviti još jedan volan. Na kompromise u vidu inferiornijeg volana u odnosu na onaj koji posjedujem ne pristajem, a još apsurdnije je uopće razmišljati u ovoj državi o posjedovanju 2 high end volana. Možda Fanatec dođe s nekim rješenjem, iako sumnjam da će raditi na sve 3 platforme. Vjerojatno će dolaziti s podrškom za PC i xbone uz neizostavni FM ili MS logo i drugi s GT ili Sony logom s podrškom za Ps4 i PC.

Ako ništ drugo, miran sam jer znam da ću barem biti u mogućnosti isprobati FM serijal bez posjedovanja Xbone konzole  ;D
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Rujan 28, 2014, 08:54:54
Ono što je najveći plus u cijeloj priči, što čovjek napokon ispred sebe ima kvalitetne naslove oko kojih se može fokusirat i opredjelit i nesumnjivo kvalitetne volan s kojima se može dobit pravi osjećaj...
Dakako, slažem se oko nepostojanja univerzalnog volana za sve tri platforme, no uvjeren sam kako će se netko sjetit da je upravo to ono što će osim kvalitete prodavat te volane.

 :)
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: the_prodigy - Rujan 28, 2014, 10:57:09
Mislim da će se i Oculus Rift sve više ubacivati u tu priču, cijena će postati sigurno pristupačnija, mada ni sad nije pretjerano puno za ono što nudi. Ovaj DeveloperKit 2 (http://www.oculus.com/dk2/) je još bolji od DK1, za 350 $ je dobra zamjena za jedan triple screen setup koji bi sa nekim malo kvalitetnijim low lag monitorima sigurno koštao 2-3 puta više. Podrška u igrama je sve veća, a vjerujem da je i imerzivnost na visokom nivou. Jedan od downside-ova je što još nije dostupan za konzole i pitanje je da li će uopće biti.

Što se tiče volana, da, teško je naći univerzalni za sve platforme, Fanatec je ustvari imao Forzu Motorsport CSR za PS3 i Xbox360, ali ne znam da li je jednako dobro funkcionirao na obje konzole.

Fanatec za sad koliko znam nema ništa dostupno za next-gen konzole.
Logitech se još uvijek ne miče sa mjesta što se tiče volana.
Thrustmaster (http://www.thrustmaster.com/products/categories/racing-wheels-0) ima par volana dostupnih za Xbone i par za PS4.
Madcatz (http://store.madcatz.com/categories/specialty-controllers-category/Mad-Catz-Pro-Racing-Force-Feedback-Wheel-and-Pedals-for-Xbox-One.html) se pojavio kao jedan od prvih volana za next-gen, ali po onom jednom prezentacijskom videu što je bio postan tu na forumu, nije se moglo puno vidjeti. Osim da sam prvi put vidio da netko stoječki vozi auto  cer1njo
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Thergothon - Rujan 28, 2014, 11:06:41
Mislim da će se i Oculus Rift sve više ubacivati u tu priču, cijena će postati sigurno pristupačnija, mada ni sad nije pretjerano puno za ono što nudi. Ovaj DeveloperKit 2 ([url]http://www.oculus.com/dk2/[/url]) je još bolji od DK1, za 350 $ je dobra zamjena za jedan triple screen setup koji bi sa nekim malo kvalitetnijim low lag monitorima sigurno koštao 2-3 puta više. Podrška u igrama je sve veća, a vjerujem da je i imerzivnost na visokom nivou. Jedan od downside-ova je što još nije dostupan za konzole i pitanje je da li će uopće biti.

Sony radi na svom VR headsetu, Project Morpheus:

(http://media.officialplaystationmagazine.co.uk/files/2014/03/image.jpeg)

Samo pitanje koliko su ti VR headseti pogodni za neko maratonsko igranje. Iako se radi na usavršavanju i svaka verzija je sve bolja, još uvijek se ljudi žale na glavobolju, oči i dezorijentiranost nakon dužeg igranja.
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Listopad 03, 2014, 11:54:43
Nezz, meni to još uvijek nije špica.
Kada bi plivao u lovi, da mogu imat svoje gušte, defintiivno bi uzeo cijeli onaj simulacijski set, koji simulira G sile i sve te gluposti.
No VR headset, stvarno nije nešto na što bi se palio...
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Studeni 24, 2014, 20:38:31
Tema je linkana na CroSimRacing Facebook stranici, pa se nadamo novim ljudima da se pridruže raspravi.
Čitajući prvi post, tada je bila kudikamo lošija situacija nego što je to danas. Pa me zanima kako danas gledate na to isto pitanje i kakvu budućnost prognozirate?

  šofe1
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: versus - Studeni 24, 2014, 23:27:50
vidi stvarno, ima vas/nas i na feispuku
štoviše, imaju 2 crosimracinga ? vidim iste tematike, isti linkovi
pasmater, ništa u ovoj zemlji nema bez 2 klana

ovo je oftopik  kuul
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Prosinac 01, 2014, 09:53:29
Mislim da smo ove godine upravo mi (fanovi) najviše profitirali sa izlascima novih konzola, ali i par naslova na PC-u kao što su Assetto Corsa i pCARS (PC mu je ipak vodeća platforma). XboxOne je sjajno otvorio prvu godinu što se tiče racing naslova, jer su i Forza Motorsport 5 i Forza Horizon 2 vrh ponude racing igara. Čeka se Sonyev odgovor zvan Gran Turismo 7, tako da nas čekaju mislim samo slatke brige...
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: Cole™ - Lipanj 17, 2017, 07:14:39
Baš mi već par dana ova tema pada na pamet...

U to vrijeme kad je nastala, na tržištu nije bilo previše racing igara koje su bile TOP...
A pogledajmo danas... Doslovce nam treba par tisuća kuna i još toliko vremena kako bismo mogli tek probati većinu toga što se nudi...
Hoćeš li od HC stvari na PC-u, pa Forza Horizon i Forza Motorsport igre, GTS koji dolazi krajem godine; DriveClub koji se još itekako igra...

A tu su još i fenomenalna aktualna F1 2016 igra kao i nadolazeća F1 2017...
DiRT Rally je vratio rally na stare staze slave, a istim putem ide i DiRT 4...

Za ljubitelje virtualnog racinga slatke muke!
No za mene i nisu toliko slatke! Najviše polažem nadu u fenomenalni Project CARS 2; no ako bude Forza Motorsport 7 top igra te ako bude na PC-u kako i na konzoli;
Onda sam najebo! Da oprostite na riječniku...

Jesam koji serijal ili igru zaboravio?
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: onlinezoom - Kolovoz 28, 2020, 09:54:35
The language is influenced by the language settings of the Mac and the language settings of the app.

If changing the language setting of Mac does not change the language, please change the language setting of the application.

how to change language on mac (https://onlinezoomappdownload.com/please-tell-me-how-to-change-the-language-setting-of-the-zoom-app-mac/)
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: onlinezoom - Kolovoz 28, 2020, 16:07:38
It is very likely the same schedule will be announced with change in venues and time in coming weeks. Check this space of IPL Schedule 2020 UAE (https://themidwicket.com/ipl-schedule-2020-uae-match-timings-india/)
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: astin00 - Rujan 28, 2020, 05:02:46
Support in games is growing, and I believe that immersiveness is at a high level. One of the downsides is that it is not yet available for consoles and the question is whether it will be at all. gta 5 cheats (https://gta5cheats.co)
Naslov: Odg: Budućnost virtualnoga racinga
Autor: blowfish - Rujan 28, 2020, 09:53:33
Kindly fuck off