Kolko će koštat? Kad bude pristupačan, pa ono, vani pičkama govoriš vozim aston martina, i onda ga vidi, pa kaj, nisam lagao ave1 ave1
Meni je ovo više poput smarta nego minija, mini je ipak veći dosta.
Kolko će koštat? Kad bude pristupačan, pa ono, vani pičkama govoriš vozim aston martina, i onda ga vidi, pa kaj, nisam lagao ave1 ave1
Meni je ovo više poput smarta nego minija, mini je ipak veći dosta.
Više od 30000 funti bi trebal koštati, i trebal bi se prodavati samo onima koji već imaju Astona ak se nije kaj promijenilo.
Kad bude pristupačan, pa ono, vani pičkama govoriš vozim aston martina, i onda ga vidi, pa kaj, nisam lagao ave1 ave1
The two-seater model is powered by a 1.7-liter turbocharged four-cylinder petrol engine, which produces up to 232hp in other Alfa Romeo cars like the Giulietta (Alfa hasn't said how much it will deliver in the 4C), driving the rear wheels through a dry-clutch transmission.
Alfa Romeo claims that the 4C will weigh less than 900kg (1,984 lbs) and promises a zero to 100km/h (62mph) sprint time of under five seconds and a top speed in excess of 250km/h (+155mph).
Production of the 4C will reportedly begin at Maserati's Modena plant in Italy from May of 2013. The four-meter sports car will be the first Alfa Romeo to arrive in the States before the end of next year.
European pricing is rumored to start from around €50,000 (about US$63,000 at today's exchange rates).
Nova M6-ica hug1
([url]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547947_10151798465350121_369413940120_24666536_1295424855_n.jpg[/url])
Renault ima premoćne modele auta, i to od onih najobičnijih pa do onih sportskih.
Inace, ovaj gore model je za 2013.-u godinu
Prednja desna je, vjerujem, crkavala jer je bila pod velikim opterecenjem na Grobniku, koji ie inace poznat da ima grubu podlogu. 5 krugova je dovoljno da gume skroz izgube grip i da smrde kao da su bile na smetlistu.
([url]http://carfreakz.com/wp-content/uploads/HLIC/f77dcc859bda9c8b11b8da37fa5964ff.jpg[/url])
iznutra su stvarno odvratni
"magic foam"my ass, nisi baš morao tolko posvršavati po autu :P :P
Evo danas je došla R8ica...
bio sam sretan ko malo dijete hug1
radim u praoni i tak mi ju je bilo gušt prati hehe
Prano je sa magic foam, nevjerojatna stvar :) thumbs1
A tu odlazi :(
Nadam se da ste uživali isto kao i ja cer1njo cer1njo
E da.. a tek zvuk.. ajmeeee
ave1 ave1
Nego, jel ovo na zadnjoj fotki iz čega fotkaš C3? ;D
Smanji sliku jebemu. cry1
([url]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/599930_10151240181052907_1185176281_n.jpg[/url])
BTW, forum inače smanji sve prevelike slike, osim u nekim posebnim, samo njemu jasnim slučajevima... Većinom je dovoljno pobrisati i staviti sliku još jednom u tag i sve je ok.
Nekažem da novi GT-R nije loš
([url]http://i.imgur.com/7Xk80.jpg[/url])
On ga prodaje al najrađe ga nebi prodao i zato je cijena takva kakva je... auto je stvarno odličan, neznam zašto nevoli ljudi 2.0 al motor je odličan, odlično ubrzava i jako visoku brzinu postiže na autoputu iako ima "samo" 162ks, oprema je stvarno M...neki auti imaju "M" opremu a volan im od običnog e60 i to izgleda jako ružno a ovaj je cijeli po paketom...
Ali auto do auta, svi odreda prelijepi. shy1
Svaka čast McLarenu i njihovom najnovijem kriku tehnologije, ali meni se taj njihov auto ne sviđa. Jednostavno za moj ukus previše futuristički. On će vjerojatno letiti 350+ , kroz zavoje će ići kao po tračnicama, ali hvala ne.
Te migracije čobana kad su se prije desetak godina maknuli sa svojeg prirodnog staništa Mercedesa, preko BMWa do Audija su fascinantna stvar. Za National Geographic.
ave1 ave1Glavno da se ŠVABA vozi, jel kaj švaba napravi... cer1njo
Ima ih u sve tri marke ali ne znam, ja sam najviše takvih primjetio u BMW-ima. U Mercedesu čak vidim i kulturnih vozača, ono, daju žmigavac, ne jure ko debili, stanu čak na zebri. No Audi, slažem se, sa njima nemam isto neka dobra iskustva
BMW to Stick with RWD and Manuals ([url]http://www.carbuzz.com/news/2013/2/22/BMW-to-Stick-with-RWD-and-Manuals-7713050/[/url])
Bravo M!
On the other hand..
Porsche May Nix the Manual Soon ([url]http://carbuzz.com/news/2013/2/20/Porsche-May-Nix-the-Manual-Soon-7713024/[/url])
jaad
Pa da, neće ti ga nitko ukrast kad ima manual. cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo
A ako W. Rohl, glavni Porsche test driver, kaže da je ok i da mu ne fali manual... onda valjda dobro rade cer1njo ;D
Više bih volio neki novi model, ali ne znam je li to moguće pored F12 (ako je to top notch model). Kad bi bar bio pravi nasljednik F40 i F50...
0:24 - kao da slušam ove iz Sopranosa cer1njoTaj ferrari kao da je vozio Christopher M. cer1njo cer1njo
I ne razumijem čemu onaj glupi ton beep pri promjeni brzina?? Mislim, znam zašto, ali zašto??
... Mislim, znam zašto, ali zašto??
Ispada da je jedini progres - bip !
Zanimljivo da u ponudi nema nikakv plave boje, niti zelene.
Pa ima plave i crvene u ponudi, ja vidio.cer1njo cer1njo
Ali već ima nekog cry1
A i mislim da se moze auto shebati ako to radis... Na neki nacin, ne znam sad tocno kako to opisati.
10 brzina? U VW? cer1njo cer1njo cer1njo
10 brzina po meni nije normalno ni u Ferrariju a ne Volkswagenu. Kaj ćeš šaltati na svakih 15km/h fpalm1
Auto thumbs1 registracija fpalm1
Obično kad se iz jačeg modela radi swap motora, onda se prebacuju i dijelovi ovjesa,kočnice.....Da jer onda nebi mogo auto ni funkcionirat bez elektronike i ostalih dijelova iz tog jačeg motora
very najs sm1jeh
I ja se svega nagledao u Švedskoj, iako u globalu nema ekstremno skupih auta, a kada neki i bude, unutra je neki balkanjeros ili crnac ili arap. Ugl, ne šved. Ali i original švedi se voze sasvim pristojno. Focusi, Passati, svi mogući modeli Volva ali ugl V serija. I rijetko koji stariji od 5-6 godina.
Još nisi skužio da sam Lamborghinista? ;D :P
Pa baš i nisam nešto primijetio, nekako si pritajen :P
Ja sam Ferrarista dsmoker
Pa baš i nisam nešto primijetio, nekako si pritajen :P
Ja sam Ferrarista dsmoker
....
Legenda.
Savšren lik.
Prvi put čujem za njega, ali ovo je baš savršena prezentacija.
Fenomenalan video baš.
ima neke logike, Porsche je vozački najkompletniji auto. Zasluženo u vrhu godinama.
Ako ćemo cjepidlačiti, jedino raspored težine mu je čudnovat, debeloguzac je, no ne smeta. Nevjerojatno da pokriva toliko toga.
Mislim na situacije tipa ;
sjedne neko u Ferrarija i točno se zna di će. Ili će na trackday ili će na kurve.
Sjedne neko u Porsche i di će? Može di god oće, i trackday, i po gradu i selu, na more, u planine, poso-kuća-birtija itd itd
Neznam.... Možda malo generaliziraš, ali dobro. Također ovo nije izbor auta za trackday ili kurve.
----
Još malo što se tiče tog njihovog izbora. Kupio sam novi EVO magazin. Naravno ovo je već treći broj zaredom da se piše o Porscheu. Uglavnom trojica njihovih novinara vozi tj. vlasnici su Porschea. Radi se o različitim modelima 911. Znači već iz tog podatka mi je sve jasno. Prvo, stvar je u tome da za relativno "malu" lovu (sigurno za njihove pojmove, s obzirom da im jedan od glavnih novinara ima McLaren MP4-12C) možeš kupiti Porschea. Drugo, samim time što voze Porschea i očito je da se radi o "ambasadorima" Porschea, smatram ih pomalo subjektivnima. Treće, ne kažem da je Porsche loš ili bilo što negativno, ali par sezona zaredom "isti" auto osvaja nagradu?
Ništa bitno, pričamo jeli, ko da iko nas išta pita i ko da smo vozili išta od navedenoga ;D
Ferrari je jednostavno prejak. Ne kažu to samo brojke, čak i Clarkson je to spomenuo. F12 ne može bez posljedica isporučiti tih 740ks na podlogu jer fizika ima svoje zakone. To mora da je konstantna borba sa papučicom, posebno u zavojima. Porsche je tu bolje izbalansiran. Pretpostavljam, da nisu Porschea odabrali, drugi odabir bi bio R8. Opet izbalansirani, siguran, cijeli paket, sve na svom mjestu.
Činjenica da svi voze Porsche-e nešto govori, al ne nužno - loše. Svi su autoentuzijasti i odabrali su njega. Ne vjerujem da su ih dobili besplatno niti da su bili prisiljeni.
Jedna stvar je kad neki 18godišnjak od roditelja dobije...neznam, Citroena, pa uzdiže Citroena u nebesa, a drugi je kad osobe koje se time bave biraju sebi vozilo.
Možebitno sam totalno u krivu kuul
Ništa bitno, pričamo jeli, ko da iko nas išta pita i ko da smo vozili išta od navedenoga ;D
Ufffff. došla je i ta subota, doručak u krevet, otvaram Evo i onda vidim ove novosti o kvartalnom izlaženju i online izdanju... Ajmo reći da trenutno nisam oduševljen tim novim načinom izlaženja, a ostavit ću vremenu i vama da me probate uvjeriti u suprotno. Nadam se da nećete postati još jedan auto portal koji otvorim 2-3-4 puta, a onda zaboravim da postoje. S obzirom da sam pretplatnik, nadam se da se uvjeti pretplate ne mijenjaju i da će ova kvartalna tiskana izdanja stizati normalno? Ono kaj Dino piše u svojoj kolumni - da ljude zbog krize prestaju interesirati izdanja o superautomobilima - nadam se da to nije diskretni nagovještaj da se Evo pretvara u publikaciju u kojoj bude 10 testova obiteljskih auta i 1 "jači", "pravi", "muški" auto. Za mene bi to značilo kraj sedmogodišnjeg druženja. Spadam u onu grupu čitatelja koji nakon čitanja članaka o superautomobilima i roadtripovima ide naglancati usisne grane na V6 motoru Alfe GTV iz '96., ili ide namazati kožu svog 406 coupea iz '98. Dakle, nakon čitanja ne osjećam ljubomoru, gnjev i očaj, nego me članci o bolesnim pilama opuštaju i rade odmak od svakodnevice u kojoj vlada kriza i u kojoj se ne zna tko je više krao kad je bio na vlasti. Mislim da je svima jasno da, gledano bazu čitatelja u Hrvatskoj, ima par promila čitatelja koji si mogu priuštiti kupnju novog sportskog automobila u klasi Porschea 911, a egzotike poput Aventadora su praktično nedostižne. Ali to ne znači da nam ne treba časopis o njima. Ako nemam Ferkan ili Maserati, to još uvijek ne znači da si iz Engleske neću naručiti Gliptone set za njegu kože. Evo je za mene baš ono kaj je Dino napisao - tvornica snova. Ako tvornica snova pređe u štancanje članaka o svakodnevnim automobilima - to više nije to. A osim toga, bar se u Evu do sada znalo napisati članak o nekoj dobroj pili iz '90-ih. Po garažama u Hrvatskoj ima svačega - po meni je svakom oktanoglavcu interesantno pročitati dobar članak o starom BMW e36 M3, Delti Integrale, Golfu GTI jedinici. Meni je jasno da je dobar dio tih auta koji se danas kotrljaju u Hrvatskoj u kramatronik stanju, ali svejedno volimo čitati o njima. Clio RS iz 2002. mi je puno interesantniji od zapremine prtljažnika Peugeota 308. Isto tak, retro prilozi iz prošlog broja su bili odlični. Kaj se tiče ovog kvartalnog izlaženja tiskanog izdanja. Dali to znači da ćemo dobiti doma (ili kupiti na kiosku) časopis sa člancima i slikama koje smo već prije mjesec-dva pročitali u online izdanju? Ako je to istina, ima li to uopće smisla? Ja sam pasionirani fotograf i nema mi ljepšeg od toga kad si neku lijepu fotku otisnem na format 60x40, to se nemre usporediti sa tom istom slikom na monitoru. Tak da mi s te strane tiskano izdanje i dalje ima smisla. Ali, volim otpakirati Evo i u njemu pročitati nešto novo, a ne reprint članaka koje sam već pročitao na internetu. Dopada mi se da ste aktivni na facebooku i jasno je da morate ići na net, ali rađe bih da ste to napravili u obliku nekog internet foruma. S druge strane, nemam pojma koji su vaši prihodi i troškovi i lako mi je filozofirati za tipkovnicom o tome kaj bi ja htio. U svakom slučaju, želim vam sreću u daljnjem radu i nadam se da ćemo se družiti i dalje.
Evo, igrom slučaja i ja sam prošle godine probao pročitati par brojeva F1racing u pdf-u, ali to je čista patnja. Nakon 10min mi to postaje tortura, em me ekran smeta, em onaj način listanja, pa me zoom počne zezati itd itd....
Također nisam protiv digitalnog izdanja, iako je uvijek lijepo i lijepše čitati paprinato izdanje.
Skinuo samo si sve prošlogodišnje brojeve F1Racing magazina, ali ubija me čitanje na PC-u. Digitalno izdanje DA, ali samo u ako imaš tablet.
Ako ne drifta, auto je dosadan.
Bitno da ima kotače i motorni pogon cer1njoTeško da ću takav naći....
I 50 KS za početak kadt1kažem cer1njo50 KS i onaj jedan u autu. :P
A možda i je tako....A rekao sam starom da bih neku Hondu Civic stariju,onako iz 90-ih ili Hyundai Accent....
Ukusi, tako je. Iako bi sad mogao nabrajati zasto mi se prednji kraj ne svidja, nema smisla kad ce nekom biti savršen.
Kad su auti iste serije u pitanju, ne bi trebalo biti :"od auta do auta", jel?
Vise bih rekao od covjeka do covjeka, kako je postupao s njim, kakvu je povijest imao itd itd itd...
Ali opet, moze se i ovo prvo shvatiti kao ovo drugo i obrnuto. Valjda me kuzite kava1 ;D
Bio bi faca kad bi ostavio kasetofon u autu, ako bi uzeo taj auto, naravno ;D
Bem vam, svi ćete ga vidjet sem mene cry1
EDIT: eh, di je tad bila Lumia.. ;D
kaj je taj Garage Auto Show?Iskreno - bezveze... westgate auto show je kolko tolko najbolji. Dolje u garazi ima solidnih autiju i fina kolicina, ali ne ocekuj previse. Vrhunas je bio kad je lik upalio Camara hehe. Takoder su po cijelom shopping centru razbacani, a hostese su za poševit na haubi.
čuo sam za ovaj tuning show al ak bude u areni mogo bi doć možda ;D
Bio danas na Garage Auto Show-u i bilo je super. Bio Mercedes SLK, Ferrari Italia, a kasnije je bio i Lamborghini koji me je opekao. Ne ozbiljno, opekao me. Ne sviđa mi se previše Volkswagena. Mislim, kužim jedan dio, ali ima ih na sve strane i živcira me.
Najbolji mi je Golf R WRC. WRC oprema, a jedino što je u toj opremi su boje iz WRC-a. Glupost.
Bio i Mitsubishi Lancer Evo IX od naših Rally vozača. Auto je prelijep. I bila je jedna KIA ProCeed GT. Isto predobar i lijep auto.
Najviše me, definitivno Lamborghini oduševio jer sam ga prvi put u živoru vidio. Ali me mrzi jer sam ga dodirnuo na zadnje svjetlo i opekao sam se malo. :P
Prošle godine je bilo bolje, ali ove godine nisam našao onaj Premier Launge sa BMW-ovima i ostalim sranjima. Nema veze uživao sam i bez toga. :)
,ja sam sjedao samo u one koje bih htio i možda mogao kupitI ja, al za par godina rabljene ;D
Mislim da je Gallardo i to čak Superlegera, ali nisam siguran. Ja tražio Alfu i njenu hostesu, ali je nisam mogao naći.
Jel samo meni neizmjerno idu na kurac takve tablice sa riječima? cer1njo cer1njo cer1njo
"Obični" Gallardo prve generacije s body-kitom superleggere. Superleggera nema ovakve naplatke već tanke s otprilike 15 krakova.
samo što je jedna stvar sjesti i procjenjivati a druga probati u vožnji
konkretno ja ne volim francuze, a ponekad moram odvoziti sa Lagunom ili Peugeotom tristo-nešto (neznam modele). Laguna je puno bolja kad sjedneš i gledaš, u vožnji je Peugeot bolji. Doduše oba su smeće u odnosu na recimo jednu Hondu iz '90tih.
novi auti su naizgled super kad sjedneš, sjedala su udobna, sve je iskonektirano i gadgeti posvuda , al sve je to kurac krasni danas. Pretjeran servo koji ne daje povratne informacije, pretjerana elektronika koja koči užitak, čak i kad daš gas kompjuter sam procjenjuje koliko da ti isporuči. Sranje.
to je ko s igrama. Danas naizgled krasno djeluju u HD-u i sa bijesnim fpsovima, ali prije 10 godina to je sve bilo neuporedivo bolje i zabavnije. Ko tvrdi drugačije nema pojma.
Vidio neko dan Italiu...
Sent from the den
Sumnjam da je iz Gajnica, vidio bi ga već jer živim blizu. Inače, jeste vidili možda po gradu Ferrarija 458 Italia, bosanske rege ? Stalno mi se đara po kvartu, mora da negdje blizu stanuje. dsmoker Stavim sliku ako ga gdje uhvatim...
Top Gear Magazine's July Edition have tested the P1 & the 918 (WS package) on the Parcmotor Castelloli circuit near Barcelona and on the road back to back and some of it will feature on the TV Show. They have recorded their lap times, though not published them in the magazine. Other performance cars have been also tested, amongst them the McLaren 650S which was the fastest apart from those two with a 1:54.5 mins lap time. Both the P1 & the 918 were more than 4 seconds faster on that 2.5 mile circuit. ( 'The Stig' set the times, make of that what you will).
Verdict by Top Gear (journalist Tom Ford): "Which leaves us with the P1 and 918. (...) one fact became clear over Top Gear magazine's Speed Week on road & track: at my level of driving skill, I am faster in the Porsche 918, simply because it's easier to drive on the limit, for more of the time. The McLaren P1 is undoubtedly as brisk, but to access the outer limits of it's capabilities, you have to spent way more time in it, and very possibly take some race-driving instruction. You don't get comfortable with downforce in a week. It also means in a real head to head with a pro the winner will be circuit dependent - they're that close."
The following data was measured during the week's testing:
Criteria P1 918
0-60: 2.7 2.5 seconds
0-100: 5.0 5.0 seconds
0-100-0: 9.5 9.4 seconds
60-0: 28.9 26.7 meters
100-0: 76.3 71.1 meters
30-70 1.9 1.7 seconds
Lateral G: 2.15 1.87
Max Speed
on track: 151.9 153.5 mph
Brojke idu u prilog Porscheu i to debelo
jučer kad sam išao doma sa prijemnog za filozofski je pred zgradom FINE bio žuti ferrari, e sad ne znam koji točno jer sam samo prošo nisam ga razgledo al neki stariji model
Ima u ZG jedan žuti F355
možda "stariji model" ali meni naljepši Ferrari svih vremena, savršen balans starog i modernog
sljeme,hrvatska
([url]http://www.pohrani.com/f/7/TK/4WgzNcdi/7hdwa.jpg[/url])
napokon popravljeno vozilo,koje po meni sada izgleda bolje nego orginal,a veseli me da kod nas ima ljudi koji i znaju ovako uslikat vozilo thumbs1
a vlasniku puno novih i sretnih km želim,bok hug1
legenda,skoro sam opal s bica,nisam vjerovo,pa sam okinuo par fotki
očekujući iskakanje del boya i rodnija iz grma
([url]http://www.pohrani.com/f/1Z/se/23w5qRNp/wp20140628007.jpg[/url])
nego
koji kurac radi tramvaj ispred kuće ?!?
aj da je to samo u 24 sata, čitaj jutarnji malo svako tolko DRAMA OVDJE, ŠOKANTNO.... bljuje mi se.
Ne znam ima li bolja tema, ako ima, može i prmještaj.
Neki dan sam čitao o ovome u Oryxovom internom magazinu
ti švedi ([url]http://www.astazero.com/[/url])
Znači Volvo napravio ogromni poligon sa ciljem da do 2020. nitko ne pogine ili ne strada ozbiljnije u njihovom autu. Kako će to točno izvesti, ne znam, ali kada Šved uloži tolike novce u izradu ovakvog nečeg, i to firma koja je već poznata po sigurnosti, nekako im i vjerujem.
Profit
There are no plans to spin off FCA's other luxury brands, including Alfa Romeo and Maserati, it said.
The announcement of the Ferrari spin-off comes as FCA said it returned to profit in the third quarter on a strong rise in sales of its luxury brands, as well as revenue gains in North America and Asia.
FCA reported a net profit of €174m for the three months to the end of September, compared with €15m a year earlier.
Revenues were 14% higher at €23.5bn. Luxury brand sales increased 35% overall, while North America saw a 20% rise in revenues and sales in Asia rose 30%. Both markets helped offset a 12% fall in revenue in a weak Latin American market.
Analysis: Theo Leggett, BBC business correspondent
Ferrari has effectively been controlled by Fiat since 1969 - although the Ferrari family continued to run the F1 team until 1988.
The two companies have been intrinsically linked, with Ferrari providing the cachet and snob value, while Fiat had the engineering and financial muscle.
But Fiat itself is now undergoing momentous change.
Following the merger with Chrysler, it has embarked on an ambitious and very costly expansion plan.
It needs money, and the spin off of Ferrari is all about unlocking value.
The sale of a 10% stake on the stock market will allow Fiat to cash in on its investment - while ensuring enough of the company remains in Italian hands to head off any political protests about an Italian icon potentially falling into foreign hands.
nadam se samo da neće upropastiti taj brend, a već su i s tim počeli - Ghibli jaad
HondaVideo - YouTube (https://www.youtube.com/user/HondaVideo)
Predobra fora šofe1
FORGIATO | UNBREAKABLE ([url]http://www.youtube.com/watch?v=Ht3oYiqCPPM#ws[/url])
fpalm1
Nakon kaj sam odgio na neka pitanja skužio sam na kaj misli...
Možda da sam stavio nešto drugo pod onim što mi je hot a ne Godzillu i ja bi dobio nekaj njemačkog :P
Dobio prvo Porsche 911, a onda BMW M5. I'm not amused.
A kaj si htio ak ti ovo nije ok? :lDa. :D Nemam ništa protiv 911, ali protiv M5 imam. Miata najjača.
Miatu? cer1njo
Porsche mi je sve skupa lijep, od iza odličan, i sa strane, ali naprijed izgleda prejadno u odnosu na ova druga dvaMene sprijeda malo podsjeca na F430,a to nikad ne moze biti lose.
Ja jako volim ružne Ferrarije. Dobro Sergio baš i ne, ali 612 i FF su mi lijepi.
Mene sprijeda malo podsjeca na F430,a to nikad ne moze biti lose.
Recimo,retrovizori kod LaFerraria su mi smijesno dizajnirani.
Ma to ja nadopisao na njegovo mišljenje. Lijepi su mi. Osim Sergia.
Hahhaha jesu ti ružni ili lijepi? ;D
novi m3/m4
Nema teme o reklamama? Stavit ću ovdje za svaki slučaj, pa ako nema otvoriti ćemo.
([url]http://static.carthrottle.com/workspace/uploads/memes/1555545_904997162874074_332932-54a299b4f2a8c.jpg[/url])
Unit 2tnx thumbs1 p1va
čudan bolid
([url]http://www.pohrani.com/f/8/45/2eiERtLO/wp20141110003.jpg[/url])
Dečki, jel to Plasti Dip ili Matt boja? Nikad ne skužim.mislim da ti se taj smuca oko O.Š. rade končar tj stanuje tam,vidio ga koji put u prolazu
Uglavnom, uslikan Subaru Impreza WRX STI. Nećete vjerovati gdje. Kod Končara i to tvornice, ne zgrade. (Tvornica je iza zgrade, nekih 300 m.
A kod zgrade imate Audi RS6 novi, ali njega nisam uslikao.
Budem stavio slike Subija kada stignem. shy1
Dečki, jel to Plasti Dip ili Matt boja? Nikad ne skužim.
Uglavnom, uslikan Subaru Impreza WRX STI. Nećete vjerovati gdje. Kod Končara i to tvornice, ne zgrade. (Tvornica je iza zgrade, nekih 300 m.
A kod zgrade imate Audi RS6 novi, ali njega nisam uslikao.
Budem stavio slike Subija kada stignem. shy1
mislim da ti se taj smuca oko O.Š. rade končar tj stanuje tam,vidio ga koji put u prolazuZnam, idem u školu tamo. Elektrotehnika. shy1
Znam, idem u školu tamo. Elektrotehnika. shy1
Inače, čovjek ti radi u tvornici, to me i začudilo. Nije jeftin auto.
Jesi vidio možda RS6 tamo? Isto ti stalno prolazi kod Končara, a isto radi čovjek u Končaru.
U jebote, ja želim ići tamo gdje ti živiš. cer1njoMene je jedan ne tako davno pretekao na autocesti,takodjer crni.Nisam ni vidio kojih je registracija koliko je brzo prosao.
Ovaj Audi je plave boje. Mislim da je 2014., nisam siguran.
Jučer Nissan GTR prošao pored mene, u mojoj ulici.
Čuo sam zvuk, baš je brutalan, i okrenem se, kada ono GTR crne boje, spojler i ZG pločice.
Bilo je Jaw dropping. cer1njo
Krećem izvadit mobitel da uslikam, skoro mi je mobitel ispao. cer1njo
Nisam ljubitelj R35-ice, ali ovo je bila pojava. šofe1
čudan bolid
([url]http://www.pohrani.com/f/8/45/2eiERtLO/wp20141110003.jpg[/url])
pa za manjamaxa-nej se sramit,pitaj čovjeka,ti bolje pamtiš,pa nam prenesi detalje,bok šofe1Ne vidim čovjeka tako često, viđam taj autić stalno. To valjda kada je dobro vrijeme prodaju voće, a kada je zimsko, onda ih nema.
prodaje voće ispred doma zdravlja,baštijanova,ja sjebo kičmu,pa nis ni mogao dugo stajat i pričat,frajer je tam skoro stalno šofe1E ta ulica. Odmah do Končara. Ja svaki dan tamo prođem, a često i tim parkingom. Ali posljednjih dana samo autić viđam, ali ne i čovjeka. shy1
''Buying Audi or Mercedes instead of BMW M3 is like buying a shooter game for Playstation that isn't Call of Duty.'' - Jennifer Clarksoncer1njo cer1njo cer1njo
cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo
tražio malo da vidim ima li moga vani,mobile.de-ko dreka ih ima,koštaju isto ili više,a naiđoh na ovo
pa jel to lam ili reno?
Renault Countach Evocation als Sportwagen/Coupé in Pfungstadt ([url]http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renault-andere-countach-evocation-pfungstadt/194514566.html?utm_source=Criteo&utm_medium=display&utm_campaign=gebrauchtwagen_lowerfunnel[/url])
Radici sad si me sjetio...Ima jedan Micek tamo kod mene u Kraljevecu se prodaje...
Nije vezano za vaše oglase ;D
Mitsubishi 3000 GT Coupe automatik ---1996.g.---, 1996 god. ([url]http://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi-3000-gt-coupe-automatik-oglas-12900854[/url])
A inače, vidio već par puta u blizini faksa sad točno ovakvu Giuliettu QV
Slika ne može dočarati koliko je lijepa, još u mirovanju (jer ima fantastične felge). Dugo nisam već vidio tako lijep spoj elegantnosti i agresivnosti na "obiteljskom" autu sa sportskom opremom
Ma to je savršen auto. Volim ju oduvijek, uvijek i zauvijek.
Pravi supercar na koji nemoras dic' kredit na 60 godina,k tome je prakticna thumbs1
Kao reklama za NFS Dubai Edition cer1njo
[url=http://www.youtube.com/watch?v=JUlbcuy1ao0]www.youtube.com/watch?v=JUlbcuy1ao0[/url] ([url]http://www.youtube.com/watch?v=JUlbcuy1ao0#ws[/url])
Jebate kaj je krenula? O bogati, skida se to. Nego jel zna tko koja je bila zadnja epizoda prošle sezone? Nisam siguran da sam sve pogledao, tj frend me nešto scimao i ne znam sad
prodan zadnji ikad Veyron, zove se "La Finale"
Bugatti has sold the very last Veyron - BBC Top Gear ([url]http://www.topgear.com/uk/car-news/last-ever-bugatti-veyron-sold-450-2015-02-23[/url])
fora slike radici thumbs1
ovaj crveni, jel to onaj sa 200ks iz VelikeGorice ? jednom smo se trkali ako je
šitanje je-kad ste se trkali,jer znam i jednog iz gorice,a drugi je-na slici gost u radioni izt gorice,tako reć,i svi smo v klubu,pitanjce-s čim si ti bio,pital bium ih i otprilike kad ste bacili malo gume na cestu? šofe1 p1va
usputno smo se trkali, ja nakon posla, po novoj zaobilaznici iz Radničke prema VG
ja uvijek u svom starom kvazioldimerskom benveju dizlo
al znam ga s mitsu foruma, ako je to taj, izmijenili par riječi nakon utrke (neodređeni dobitnik, oboje startali iz druge pa nekako loše ispalo), djelovao sasvim okej dečko
šta spuštanje ili felge?Spuštanje.
kaj god,volio bi ga vidit prek naših ležećih,juče prošao crveni r8audi,stane i lagano kreće,da ne kažem da je z7a 4 ležeća cca 300 metri napravio kolonu,pa ti spuštaj atoNe, jednostavno ga mrzim, i to je to. Jednostavno mi pokvari cijeli ugođaj auta.
a terbi se ne sviđa spuštanje? šofe1
moram priznat taj subaru gore je lijepo uređen, nije neukusanMislim da se ovaj baš ovako koristi. Odvratno.
i lako moguće da je ovako spušten samo za pokazivanje a da ga voze s drugim postavkama jer sam vidio da neki to tako rade
jaooooooooo sHimmy... di uzme tu sliku... fpalm1Točno to. cry1
Sad će Manja popizditi na ovaj stance cer1njo cer1njo
Bolje bi mu stajalo Badel 1862 cer1njo
([url]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160126/c31b208275523f7280055055617281b9.jpg[/url])
Poslano sa mog GT-I9301I koristeći Tapatalk
BMW E39 M5 - (One Take) - YouTube ([url]http://youtu.be/upgTF9nv368[/url])
Obaranje vlastitog brzinskog rekorda u tuđoj M petici kao vozač ;D
Trebaju mi još dvojica da "izrokamo" ovo šofe1 ;D
([url]http://i.imgur.com/skCWGc3.jpg[/url])
Mogu ja?
Sent from the den
Pod izrokamo mislis naaaaa... Napit se i pijani razbijat autr po selu ili nekaj normalno?
Jedini ogromni minus koji odmah ima, da su išli prčkat oko najlijepšeg volana na svijetu i praktički ga usrali. Katastrofa fpalm1
([url]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160313/89e5190cf10761e0f9abf247f7025440.jpg[/url])
[url]http://crosimracing.hcl.hr/forum/index.php?topic=128.msg106417#new[/url]
Čestitam na vozilu :) Nedavno je prijatelj uzeo isto takav Clio, prezadovoljan je.
Da se i ja odma pohvalim, do kraja godine bi mi trebala stići A Klasa - 180 d, automatik, AMG Line :)
(https://cdn.cps.mercedes-benz.com/CPS-Web/image/IMAGE/xx_XPgpteMpnjLglsKNfSqjIQ/680/510/1499694969624/LEFT)
Do njih sam došo tako šta sam na jednom forumu pročito da se nikako ne preporučuju za plastiku u unutrašnjosti jer joppj daju sjaj koji traje predugo i moguće je da se vide otisci prstiju. Definitivno nebi preporučio za unutrašnju plastiku!
Range Rover sa prikolicom. Ne kužim.
Neki Lumma Design... Malo too much branika, ali ne loše
Danas sjedio u novom Polu... Crveni, stvarno je predivan!! Dosta širi nego prijašnji modeli...Širok je zato jer su s MQB došli do ruba iskoristivosti. Baš je vidno širi nego drugi modeli te klase, to je zato, nije "namjerno"
Fakat trendline ko govno izgleda.
Fakat trendline ko govno izgleda.Je, al to ovak i onak rade za tvrkte kojima bude nedostatak radija samo plus jer ne moraju plačati dodatan račun svaki mjesec
?aa tipfeler imam, sam vidim, htel sam reći da bolje da ja ne kačim fotku na kolko smo mi kilometara
(https://i.imgur.com/ETgrCk5.jpg)malo mi bezličan fpalm1
All electric - Porsche Taycan
(https://i.redd.it/vkuw7asvw2b21.jpg)Sex.
BMW M2 widebody
Novi Clio...
Iskreno, očekivao sam više promjena izvana, ali unutrašnjost djeluje mngoo kvalitetnij anego u mojoj četvorci...
(https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/01_46.jpg?itok=gPDXmNI6)
(https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/02_46.jpg?itok=RKOSalN6)
(https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/01_42.jpg?itok=7mJXxIQm)
(https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/05_41.jpg?itok=s-5qmZUf)