Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.
te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria.
Da, ali to seru ljudi koji servisiraju, podešavaju i voze Ferrarije. hmm
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).
Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.
E da, i još nešto - ovo:Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.
Ne znam za druge, ali da, ja u Ferrariju hoću baš to! Hoću kruti auto. Hoću da znam da sam u super sportskom autu. Hoću zvuk od kojeg će mi bubnjići popucati, jer zbog toga i dajem toliko love za takav auto. Da želim nešto udobno, uzeo bih nekog Mecana. No to je ono što sam i rekao gore - uz Ferrari, imao bih sigurno neki miran, tih, udoban auto, no od supersportaša kojeg ću vjerojanto ganjati po stazi želim da je što krući, što direktniji, što bliža mašina vozaču (ne u doslovnom smislu - metri i to cer1njo)...
Evo recimo, znam da za Ferrari i slične neću nikad imati, ali ako se stvari u budućnosti poklope onako kako bi mogle i kako bih volio, realno moći ću si priuštiti to. Neki autek ovako da me vozi od točke A do točke B što udobnije i da ima prostora i ne znam šta, i pored toga neku krutu jurilicu koju ću slagati i voziti za gušt te ganjati po Grobniku ili čak ako bude sreće po Nurburgringu dsmoker
pradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevimaSlobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...
Tko ti je stari? Kerum, Goran Štrok, Tedeschi, Todorić, Maminjo ? ;)
jednom drugom prilikom obecajem ti :) sad mi se fakat neda ubit u pisanjupradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevimaSlobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...
Temu otvaram čisto i isključivo zbog razgovora sa kompićima koji kuže i bave se autima. Potaknula me tema iz Modene od našeg Hendrixa. Naime od jako puno ljudi sam čuo da je Ferrari žešće govno od auta. Nemojte me krivo shvatit ima dobrih i po svim segmentima gotovo savršenih modela, no generalno auti su žešća banana. Ljudi u hrvatskoj koji voze ili su vozili Ferrarija su frustrirani s istim.da se nadovezem na ovo Sportal.hr - Nogometaš Valencije krenuo na trening pa ostao bez Ferrarija, Sport, strani nogomet (http://www.vecernji.hr/sport/vijesti/nogometas-valencije-krenuo-trening-ostao-bez-ferrarija-clanak-437039)
Udobnost i kontrola auta je preloša većina ih kaže, dok naprimjer čovijek koji je Čolaku podešavao Ferrari je izjavio da je to najgori trkaći auto koji postoji i da su tipična talijanska posla, HC auto, ali bez previše komfora, pameti i kvalitetnog zaokruženog proizvoda.
Čolak je na Grobniku redovito skidao Ferrarijeva vremena s svojim BMW-om. Jako puno ljudi kaže da nikad ni pod koju cijenu nebi uzeli propetog konjića i da je to automobil samo za fanove i kolekcionare te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria. Prvi je auto za stazu i za dućan, dok je drugi pila savršenog zvuka, ali smješan trkaći auto.
Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.
Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Zašto su ljudi toliko nezadovoljni Ferrarijem i gdje leži problematika toga?