CroSimRacing Forum

Motorsport => Općenite teme => Autor teme: Cole™ - Lipanj 29, 2012, 15:21:06

Naslov: Precjenjene marke automobila
Autor: Cole™ - Lipanj 29, 2012, 15:21:06
Temu otvaram čisto i isključivo zbog razgovora sa kompićima koji kuže i bave se autima. Potaknula me tema iz Modene od našeg Hendrixa. Naime od jako puno ljudi sam čuo da je Ferrari žešće govno od auta. Nemojte me krivo shvatit ima dobrih i po svim segmentima gotovo savršenih modela, no generalno auti su žešća banana. Ljudi u hrvatskoj koji voze ili su vozili Ferrarija su frustrirani s istim.

Udobnost i kontrola auta je preloša većina ih kaže, dok naprimjer čovijek koji je Čolaku podešavao Ferrari je izjavio da je to najgori trkaći auto koji postoji i da su tipična talijanska posla, HC auto, ali bez previše komfora, pameti i kvalitetnog zaokruženog proizvoda.

Čolak je na Grobniku redovito skidao Ferrarijeva vremena s svojim BMW-om. Jako puno ljudi kaže da nikad ni pod koju cijenu nebi uzeli propetog konjića i da je to automobil samo za fanove i kolekcionare te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria. Prvi je auto za stazu i za dućan, dok je drugi pila savršenog zvuka, ali smješan trkaći auto.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.



Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Zašto su ljudi toliko nezadovoljni Ferrarijem i gdje leži problematika toga?
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Thergothon - Lipanj 29, 2012, 15:47:31
Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?

Sam sebi si odgovorio, zbog branda tj. razvikanog imena. Vecina nas jos od djetinjstva slini na ferrari, zato jer je to FERRARI i nekakvo logicno objasnjenje je nepotrebno. Ljepota, snaga, uspjesan u raznim trkacim prvenstvima itd. Vecina ga nije nikad vozila i u nasoj glavi je savrsen, dok citav internet i vlasnici bruje kako je obicno govno, isto kao i Lambo. Nakon svake zesce voznje je potreban servis i kvarovi su jako cesti. Cak da si ga i mozemo priustiti, uzalud nam ako ga nismo u stanju odrzavati, paziti i maziti vise nego sebe.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.

Glavni izgovor je da ga ljudi gaze i nemilosrdno stiscu kaj je po meni jedostavno smijesno. Iako Alfu nisam nikad vozio, znam par rodjaka koji imaju istu i brutalno to ide, ali na odrzavanje ode citavo bogatstvo. Staru corsu mi stara vozi i auto je govno, a vozio sam i novi model i sve mi je bilo jasno nakon 5 minuta. Stari golf 3 kojeg najvise u zadnje vrijeme vozim jednostavno prepisa bilo kakav opel. I ako cu uzimati neki novi auto sigurno ce biti neki svaba.

te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria.

Ja sam jedan od tih  kadt1kažem
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: ManTheRamparts - Lipanj 29, 2012, 15:49:25
Nema dobar kuplung, to je.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Punisher - Lipanj 29, 2012, 15:51:57
Za Alfu se slazem da je govno, jer sam ih vozio nekoliko i kvarljive kante su, ali to je vise zbog sadasnjeg stanja alfe i njihovog vlasnika, stare alfe su nesto sasvim drugo.

Ferrari necu komentirati jer nazalost nikad nisam imao priliku voziti ga, al nekako mislim da ljudi previse seru. Da Porsche je puno bolji i meni ali nekako ne vjerujem da je Ferrari bas takvo govno, pogotovo noviji modeli (458 npr.)

Sve u svemu mislim da je to vise do osobnog misljenja. No da slazem se, Ferrari dugo nije napravio dobar auto za stazu.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Cole™ - Lipanj 29, 2012, 15:54:02
Da, ali to seru ljudi koji servisiraju, podešavaju i voze Ferrarije.  hmm
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Punisher - Lipanj 29, 2012, 15:55:51
A onda ne znam, ziher su neki modeli smeća a neki super, ali ni jedan ferrari po meni nije bolji od porschea.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Thergothon - Lipanj 29, 2012, 16:01:30
Da, ali to seru ljudi koji servisiraju, podešavaju i voze Ferrarije.  hmm

Pa bas zato ispada da je smece. Fino se on vozi, ali jebes to sve ako nakon svakog sata voznje mora ici na servis, a ti placas masno + jos ljudi koji obavljaju servis govore da im se bljuje od svega toga (njihovi talijani!!!)

Ja nemam neko konkretno misljenje i vecina (starijih) modela je za mene savrseno, a nikad si ga necu moci ni priustiti tak da mi je svejedno  cer1njo
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: ManTheRamparts - Lipanj 29, 2012, 16:03:44
I Opel ima bolji kuplung.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Cole™ - Lipanj 29, 2012, 16:36:29
Stvar je u tome da se loše vozi.
Ovo bu ispalo kaj da komentiram igru, a ne pravi auto, ali loš vozni model. Kažu da se jako čudno i dosta loše ponaša na cesti. Većina ostalih automobila te klase su osjetno bolji po tome pitanju.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 18, 2012, 13:23:08
A gle, evo ja ću ti prvi, i čini se prvi u ovoj temi, reći da mi nema tog Porschea koji mi je do bilo kojeg Ferrarija. Niti bilo koje "marke za smrtnike" koja mi je kao Alfa. Zašto? OK, nisam se vozio niti u Porscheu niti u Ferrariju pa ću prvo objasnit Alfu. Sam sam na malo duže staze vozio jedno 10-ak auta. Nije puno, ali s obzirom da su baš svi bili skroz druga marka i klasa automobila, plus skroz različiti motori, onako, imam nekog iskustva što se tiče neke raznolikosti ajmo reći. A bio sam suvozač u još dosta auta i to isto skroz različitih, od Citroena C2 (VTR) preko Grand Cherokeea do Fiat Ducata  cer1njo

Ali nijedan auto mi nije imao niti dizajn, kako interijera, tako eksterijera, niti zvuk motora, a ni osjećaj vožnje kao Alfa.

I sam sam čuo od korisnika da su jako skupe za održavati, dapače, skuplje nego BMW, ali nema tog BMW-a koji bih uzeo radje nego gotovo bilo koju Alfu (OK, sportsku ili sa malo boljom opremom, recimo običan MiTo mi je ipak manje poželjan od BMW-a trojke pa na više cer1njo). Možda Z8, ali nijedan drugi.

Ne znam, stvar je srca, ne razuma. Jer sam sam vidio a i čuo od korisnika da su švabe puno kvalitetniji. Japanci zapravo najkvalitetniji. Ali japanci mi imaju najgori dizajn izuzev baš bijesnih sportskih pila, a čak i ti mi se iznutra ne sviđaju. AKo izuzmemo Imprezu (STi), Lancera Evo, Skylinea i još par, nemaju mi dušu, svi su nekako, kao da su ih roboti dizajnirali. Svaka čast na kvaliteti, ali dosadni su.

Nijemci pak su za moj ukus prekonzervativni. Doduše, u zadnjih nekoliko godina su mi se i oni počeli jako sviđati dizajnom (prvenstveno tu mislim na Audi koji mi je uvijek bio jedan od najdosadnijih auta nimalo privlačne vanjštine, a danas su mi jedni od najljepših uopće), ali još uvijek mi nije taj dizajn ni blizu kao kod talijana. A unutrašnjost d ane govorim. Ona mi se zapravo najmanje sviđa- Svi su konzervativni. Nisu ružni, dapače, japanci mi recimo imaju dosta ružne interijere, nijemci nisu ni blizu takvi, ali su jednostavno - dosadni. Sve je na svom mjestu, sve radi, ali je onako, za dedice. Možda ću jednog dana sa kojih 40, 50+ htjeti baš takav auto, ali danas - nikako!

A Alfa je sva suprotnost ovoga. Ne znam, to se neda opisati i dizajn je jako subjektivna stvar, ali tu je i nešto što nije subjetkvino a to je da se voze fenomenalno. Ne znam za Ferrari je li zaista tako loš na stazi, iako ja to nisam nikad nigdje čuo, no Alfa Romeo je pravi vozački auto. Ima dušu. Jedan je od auta u koji kada god sjedneš na vozačko mjesto, izmami osmijeh na lice. Upravljanje je na limuzinama sjajno. Na sportskim autima, slabiji su zapravo čsto od konkuencije, ali su zabavni. Nije možda najbrži auto, ali fun factor je tu uvijek!

Plus zvuče stvarno fenomenalno. Vozio sam se i u Audiu A4 i nekoliko BMW-a serije 3, raznih generacija, te u Alfi 155 i 156 kao konkurentu iste klase i to kao da su 2 svijeta. U Alfi kao da je sportski motor i zvukom više vuče na M3 a ne običan 3 model BMW-a, plus svaka Alfa jednke snage kao konkurenti vuče bolje. Vozio sma se u trojci E46 1,8 i ide slabije nego Alfa 156 1,6. Plus sav tja osjećaj, zvuk itd...


Ugl, mislim da je prvenstveno stvar ukusa. Kao dizajna, tako i kakav auto želiš - sportskog karaktera ili više za "kruzanje". A kvaliteta i cijene održavanja... Mislim da na to nitko ne obraća pažnju kada želi nešto, i to ne samo kod auta. Pitanje je smao možeš li si to priuštiti. AKo ne možeš, takav auto nećeš ni imati, no ako možeš, tu nema uopće dileme. Sam ću radije dati i par tisuća godišnje više na servise za Alfu ako si mogu priuštiti nego za bilo koji drugi auto.

Vjerojatno je isto i sa Ferrarijem. Da imam love za jedan, i za jasno održavanje, uzeo bih ga prije bilo kojeg Porschea, jer su mi i Porschei isto konzervativni. No mislim da to nije ni subjektivno, to je činenica. Sa kim god sam pričao, koga god znam, nitko ne doživljava Porsche ni približno kao neku pojavu poput Ferrarija, makar su ljudi koji znaju kakav je to auto, i da nije po performansama ništa lošiji nego Ferrari, možda je i bolji. Ali kada vidiš 911 na cesti, to je ono "Vidi - Porsche!", no kad vidiš Ferrari "Vaaau, jebote, Ferrari!"

Mislim, vjerojatno i ti Cole imaš sam sličnu reakciju. Porsche baš i ne odskače od drugih auta na cesti svojom pojavom, dok kada vidiš Ferrari, to je kao šaka u oko. I u tome je stvar. Posebniji je, koliko god bio kvalitetan ili ne, ima izgled superauta, ima zvuk superauta. Mislim, i Porsche lijepo zvuči, ali takav zvuk, pa čak i bolji, ima Impreza WRX STi, pa i Honda Accors Type-S je slična, ako ju je tko čuo u punom gasu. Dok Ferrarijev zvuk ćeš još čuti samo na nekoj trkaćoj stazi.



Ne znam koji pametan zaključak donijeti, jednostavno je stvar SRCA  shy1



EDIT:
A i da se malo osvrnem na naslov teme - ne znam za Ferrari, ali Alfa Romeo po meni nije nikako precijenjena marka. Dijelovi koštaju jednako ili malo više nego kod BMW-a, Mercedesa ili Audija, ali sami auti su dosta jeftiniji, a i imaju za manje novaca više opreme nego njemci. A i sami švabe ako ih i ne smatrate precijenjenima (iako su po meni više to nego Alfa npr), imaju neke modele koji ne vrijede ni blizu tih novaca.


Uostalom...

(http://img522.imageshack.us/img522/8025/imagefotoshowimage35f32.jpg)

 shy1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: DogZy - Srpanj 18, 2012, 22:12:47
Yeben tekst, koliko si ga pisao? 3 sata? kuul

Nisam pametan baš sada ali ću reći da se slažem skoro pa sa svim. Detaljno ovih dana...
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Praetorian - Srpanj 18, 2012, 22:27:50
Također se sa svime slažem što je Shimmy naveo.

Isto da imam para ko blata bez razmišljanja bi uzeo Ferrari šofe1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 18, 2012, 23:20:29
@DogZy - fala, ali kakva 3 sata... ne znaš ti mene, koliko ja mogu srat, ovo mi je ništa  cer1njo
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: DogZy - Srpanj 18, 2012, 23:29:22
Apropo Alfe shy1...
Googlam slike od sjekira( long, long story ;D) i nabasao na Alfa klub, hrvatski forum. Pa ono, ako vec nisi znao, sad znas. Mozda se i regam tamo ;D
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 18, 2012, 23:33:07
Znam već godinama, bez brige. Čudno mi je da ti nisi znao :šokiran

Ali nisam član. Rekoh učlanit ću se kada kupim Alfu ili barem kada ću ju ići kupovati  šofe1 kuul
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Iceman - Srpanj 19, 2012, 00:33:16
Da da uglavnom se slažem sa Shimmy-em sve što je naveo. Upravo ovu rečenicu koju je naveo: "stvar je srca, ne razuma". To je odgovor ne sve predhodno navedeno.
Evo dat ću svoj primjer razgovora s frendom. Rekao sam mu kako je jedan član CSR foruma (Hendrix) bio u Modeni, Maranellu itd, da je vozio Ferrari za cca 130 eura. I sad on meni tupi da je bolje da si kupi hodnu civic type r ili Golf GTI skojim može potegnuti 200 km/h + i dobiti osjećaj brzine, jer koja je svrha da sjedneš u Ferrari na 15 minuta, još daš po njemu previše 130 eura, niti ga pošteno voziš. I ja sad njemu pokušam objasniti da ne gleda na to na taj način, tu nije bitno koliko si ga vozio, dali se isplati itd nego jednostavno to je više od samog razuma, to je ljubav prema ferrariju, prema propetom konjiću, jednostavno obožavanje te legendarne talijanske marke super sportskih automobila.
Naravno frend je ljubitelj Porshea i odmah mi je rekao na koliko se tisuća Km radi servis Porshea a na koliko Ferrari, pa onda kako se Ferrariji kvare, a kada sam zadnji put to čuo za Porshe.
Naravno da mu neke stvari stoje, ali to neće promjeniti moje mišljenje što bih prvo uzeo kad bih bio pun ko brod. Jednostavno Ferrari je Ferrari. I ono što je Shimmy naveo, vidiš Porshe -aha super kak je cool, vidiš crveni Ferrari  - stari moj, sline do poda, zvuk prestrašan, lijepota od auta.

I da, redovito se po portalim mogu vidjeti vijesti kako je neko negdje npr u Rusiji, Dubaiu, Singapuru razbio Ferrari i pri tome je auto prepolovljen na dva dijela ili jednostavno nema ništa više od njih. A tko vozi takve aute? Nadobudne seljačine, tatini sinovi, nadrogirani diletanti koji imaju para ko blata, i naravno prvo što si kupe je Ferrari (jer to je Ferrari) i onda ajmo, ožeži po gasu, stisni ga do kraja. Niti takvi ljudi nisu svjesni što voze, koliko je to ubojit stroj itd. Nije da imam vlastitog iskustva u voženju ferrarija, ali mislim da je to istina. Nažalost ferraiji se prodaju svakoj njušci koja istrese lovu, ali to je vjerujem kod svake marke.

I da svima je jasno da je Nijemac Nijemac, a onda svi ostali. Marka do marke, sveto trojstvo Audi-BMW-Mercedes. VW je danas najjača auto kompanija, veliki broj marki imaju pod svojim krovom. Što je samo Audi napravio u zadnjih 10 godina, prestrašno. Mada moram priznati bilo da se radi o A3 ili A8, svi izgledaju isto, varira samo veličina i snaga. Ali nebi im to uzeo kao minus. Auti su im prelijepi, ali i skupi.

No zaključak je svega: tko voli nek izvoli. Ako voliš Porshea, voli ga, imaj ga, to je prekrasan auto, koji je opako brz, lijep i možeš s njim i do Komzuma.
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 19, 2012, 00:51:46
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).

Ovo mi je zgodno, imam i ja tako neko skliranje u svojoj glavi  ;D

Samo kod mene je Lambo Gallardo umjesto Ferrarija pa između Audi R8, a umjesto M3 bih ipak Nissan GT-R... no i ja završavam na Meganeu RS 265  ;D

OK, ako je i to previše, može i Clio RS/Polo GTi, no ispod toga ne idem  ;D Osim ako izađe kad više taj MiTo QFV  cry1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Iceman - Srpanj 19, 2012, 01:16:28
uuuu kako sam zaboravio na Nissan GTR, masterpiece. Ja baš nebi R8, kad je on recimo copy/paste Lambo. Radje onda Lambo Gallardo. Ali čekaj nije mi baš GT-R za isti koš sa M3.
A Megane RS mi je zvjer, jer to je jedini tvornički sportski auto koji mislim da bi mi jednog dana mogao biti dostupan. Iako nikad ne reci nikad, možda i bolje od toga bude dostupno :)

Što kažeš na cabrio aute ? Ovo ljeto me izluđuje, a sve se zamišljam kako vozim neki cabrio npr Audi A4/BMW 3 i imam havajsku košulju poput max payne, cvike na glavi, sarkazam u glasu i Johnnie Walker u bunkeru i kud koji mili moji. Haha zahebavam se, ali nije loše
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 19, 2012, 02:00:13
Pošto je ovo sad već offtopic, nastavak u ovoj temi (http://crosimracing.hcl.hr/forum/index.php?topic=398.90)

Moslio bih nekog moda koji zna
da i zadnja 2 posta premjesti tamo prije mog zadnjeg napisanog (da bude logičan slijed, jel), ako se može  shy1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Cole™ - Srpanj 19, 2012, 09:07:37
Kolege cijenim vaše postove, ali su presubjektivni.
Ja govorim o tome da ti auti nisu ni približno kvalitetni (čast izuzetcima) kakvi bi trebali biti.

Zar bilo tko od vas da ima lovu, želi kupiti Ferrari i onda ostajati na cestama i slične pizdarije? Nebi baš rekao. Većina ljudi u Hrvatskoj i malo šire nije zadovoljno svojim "propetim konjićima" a te stvari nešto govore, jer oni ih imaju jer su ljubitelji. To su objektivni dojmovi i o tome sam htio razgovarat. Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Nadam se da ste ubrali moj post. Nemam ništa ni protiv ikojeg modela, ali htio sam samo objetkivno realnu raspravu. Nedeš baš kupovat auto samo zato kaj ti se vizualno sviđa jebemu. Mora to bit pokrijepljeno da je auto dobar i kvalitetan, jer kad tad, možda ubrzo možda ne, ta sva zaintrigiranost istim prođe kada shvatiš objektivno da auto snova koji voziš je zapravo govno.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Iceman - Srpanj 19, 2012, 10:16:09
Moguće da sam presubjektivan, tu se slaže s tobom. Ali možemo li generalizirati? Jel to baš sa svim ferrarijima ili se radi o određenom postotku? Naravno da kad imaš supersportski auto nećeš voziti kao da imaš yugo, ali opet je pitanje što ljudi rade i kako voze svoje ferrarije?
I druga stvar, Ferrari nije auto za svaki dan, tako da mislim ako Ferrari ima normalnog vlasnika i Ferrari će biti normalan i zdrav. Ok možda sada i ja glupost govorim, ali vjerujem da i u tome ima istine.
Ako pogledaš rezultate Le Mans 24h ove godine, vidjet ćeš da je Ferrari pobjedio u svojoj klasi (LMGTE). U sveukupnom poretku su bili 17. Što je odlično s obzirom na broj natjecatelja. Znači Ferrari se vozi kako na cesti tako i na stazi.
I još nešto, zašto Jeremy Clarkson u Top Gearu svaki put kad na testu ima Porschea, McLaren MP4-12C, Mercedes SLS itd spomene i Ferrari 458 Italiju. Znači vozi npr Porshea i odmah povuče paralelu sa ferrarijem, bilo vozne osobine, izgled, zvuk ...
Otvorio sam EVO magazin, broj 71, izbor EVO automobil godine za 2011. Te godine je ferrari izbacio FF i u tom testu se  nije proslavio, nije ni ušao u TOP 5. Pobjedio je Porshe GT3 RS 4.0 - 28 bodova (bodovanje vrše različiti EVO novinari, najbolji auto dobije 5, najlošiji 1, Porshe je dobio 1 od 4 novinara od sveukupno 8 njih), drugi je bio McLaren sa 27 bodova.
EVO magazin, broj 58, izbor EVO automobila godine za 2010. Pobjedu odnosi Porsche sa 96,3 bodova (drugačiji sustav bodovanja), dugi je Ferrari 458  sa 95,6 bodova. Peti Mercedes SLS AMG 91,3 , Audi R8  V10 Spyder je šesti sa 90,9, Nissan GT-R osmi 90 bodova, deveti je Lambo Gallardo LP570 88,5. I što to govori? Zašto je Ferrari drugi ako je takvo govno od auta?
Priznajem Porsche odnosi pobjedu, ali Ferrari je drugi ispred SLS, Gallarda, GT-R, R8.
Čitao sam i ja da se Ferrari kvari, ali ako imaš para i voliš Ferrari, onda ćeš vjerojatno imati i Ferrari (uz možda i Porscheam SLS-a itd). Ali opet treba vidjeti u kojem postotku se kvare ferrariji, kakvi su kvarovi i što je najbitnije kakvi su vlasnici?
Zašto Kerum ima ferrarija? On se još nije požalio na sjednici gradskog vjeća grada Splita da mu se Ferrari kvari. ;)
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 19, 2012, 21:13:39
Cole sorry ali onda ne kužim smisao rasprave. Iz prve sam shvatio da pitaš zašto ljudi kupuju te "manje kvalitetne" aute dok postoji "kvalitetnija" konkurencija, i moj post je objašnjavao to. ALi sada više ne kužim što hoćeš sa ovom temom.
Jer ako si želio odgovor na ovo gore, ni ne postoji drugo nego subjektivno. Pa i Porsche se kupuje radi subjektivnog dojma, jer nekto hoće Porsche, iz tko zna kojeg razloga, ali koji god da bio, njegov je subjektivan. Evo recimo, ti znam da jako voliš Minija. Pa ja ga ne bih kupio ono baš nikad! Nije mi ružan, dapače, skroz pristojno izgleda. Kliko čujem i kvalitetan je. A i dobar za vozit. ALi kao cjelina, baš ništa na njemu mi ne odskače nimalo. I da baš sve na njemu valja, neću ga nikad kuptii jer nema ništa što ga po meni izdvaja iz mase. Opet subjektivno. Recimo iskreno ne znam bih li ikada kupio i BMW-a. To je stvarno bez rasprave kvalitetan auto, lijepog izgleda, dobrih voznih osobina, ono, ma ima sve. Ali da imam love za BMW, u svakom cjenovnom razredu ću naći drugi auto. Umjesto trojke ću uzeti Alfu 159 npr ili Megane RS, ovisi što bi mi u tom trenu bio prioritet. Umjesto petice ću uzeti Citroen DS5 (ako je to ta klasa, ako nije C6, svejedno), jer su mi puno posebniji, makar znam da su manje kvalitetni. Umjesto sedmice, ne znam, nikada ne bih ni uzimao tako vleiku limuzinu jer apsolutno nemam niti se vidim da bih ikada imao potrebe za tim, pa bih za te pare uzeo vjerojatnije Caymana ili ako trebam veliki auto onda vjerojantije terenac. E tu bih možda X6. Ugl, sve je sujbketivno kod kupnje.

Tj, znaš kada ne kupuješ subjektivno? Kada nemaš love, kada ti je cilj da nešto što duže traje jer si teško možeš priuštiti neki gušt ili estetiku koja puno košta. No ovdje pričamo o Ferrarijima. I da, da imam love za Ferrarija, uzeo bih ga uvijek, da mi sto ljudi kaže da je govno. Zašto? Jer takav auto ne kupuješ kao jedini auto, nego kao "vikend" auto. I kad imaš love za njega, imaš love i za nešto drugo. Uzeo bih ne znam, bubam na pamet, C klasu, X6, Avensis, nešto za svakodnevnu uporabu, i Ferrari za guštanje bilo na stazi, bilo samo za preseravanje vikendom po gradu.

Ugl, eto, i dalje ne kužim smisao teme. Imam dojam da samo želiš reći da je Ferrari govno i da ga ne treba kupiti. Ne znam, ako sam nešto krivo pohvatao, molim t eobrazloži, jer po svemu pročitanom je pitanje zašto ljudi kupuju Ferrari, a odgovor je već dan an to pitanje. I evo, sada ga ponavljam  kadt1kažem
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 20, 2012, 00:46:35
E da, i još nešto - ovo:

Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Ne znam za druge, ali da, ja u Ferrariju hoću baš to! Hoću kruti auto. Hoću da znam da sam u super sportskom autu. Hoću zvuk od kojeg će mi bubnjići popucati, jer zbog toga i dajem toliko love za takav auto. Da želim nešto udobno, uzeo bih nekog Mecana. No to je ono što sam i rekao gore - uz Ferrari, imao bih sigurno neki miran, tih, udoban auto, no od supersportaša kojeg ću vjerojanto ganjati po stazi želim da je što krući, što direktniji, što bliža mašina vozaču (ne u doslovnom smislu - metri i to cer1njo)...

Evo recimo, znam da za Ferrari i slične neću nikad imati, ali ako se stvari u budućnosti poklope onako kako bi mogle i kako bih volio, realno moći ću si priuštiti to. Neki autek ovako da me vozi od točke A do točke B što udobnije i da ima prostora i ne znam šta, i pored toga neku krutu jurilicu koju ću slagati i voziti za gušt te ganjati po Grobniku ili čak ako bude sreće po Nurburgringu  dsmoker

Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Wulf - Srpanj 20, 2012, 20:21:16
E da, i još nešto - ovo:

Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Ne znam za druge, ali da, ja u Ferrariju hoću baš to! Hoću kruti auto. Hoću da znam da sam u super sportskom autu. Hoću zvuk od kojeg će mi bubnjići popucati, jer zbog toga i dajem toliko love za takav auto. Da želim nešto udobno, uzeo bih nekog Mecana. No to je ono što sam i rekao gore - uz Ferrari, imao bih sigurno neki miran, tih, udoban auto, no od supersportaša kojeg ću vjerojanto ganjati po stazi želim da je što krući, što direktniji, što bliža mašina vozaču (ne u doslovnom smislu - metri i to cer1njo)...

Evo recimo, znam da za Ferrari i slične neću nikad imati, ali ako se stvari u budućnosti poklope onako kako bi mogle i kako bih volio, realno moći ću si priuštiti to. Neki autek ovako da me vozi od točke A do točke B što udobnije i da ima prostora i ne znam šta, i pored toga neku krutu jurilicu koju ću slagati i voziti za gušt te ganjati po Grobniku ili čak ako bude sreće po Nurburgringu  dsmoker


danas je imali na pranju ide u prodaju za 1600€.. tj. mislim da je već prodana  :P
ali sad sumnjam da je bio taj motor
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 20, 2012, 21:58:57
Ma jako su jeftine. Što zbog toga što su rabljene Alfe same po sebi jeftine (do 159 na dalje kojima baš ne pada tako cijena više), što zbog toga što su te Alfe uglavnom gažene (GTV pogotovo - vidio sam tipa na njuškalu prodaje jednu i u slikama ima kako ju vozi po nekoj trkaćoj stazi  cer1njo  fpalm1), a što zbog toga što jači model - ti V6 troše kao Boeing 777 pa ih se ljudi rješavaju i neće ih baš svatko. No da, cijene su im od soma i pol do 3 soma eura  shy1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Iceman - Srpanj 21, 2012, 10:24:49
Iz novog broja Evo magazina: Lamborghiniji su većinom bili fuš roba, kvarili se i bili slabe kvalitete, ali i dalje ih volimo jer su napravljeni iz obijesti, sa strašću i ljubavlju. Za SLR-om nam nikad srce neće zakucati kao za Diablom, a kvalitetom su diametralno suprotni.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 21, 2012, 10:30:05
Eto  shy1

Mislim samo da se razumije, po onome gore bi se reklo možda da ja ne volim Porsche, Mercedes i koji već, što nije ni blizu istini. Ali mislim da je Porsche drugačiji auto. Mislim da njega kupuju (oni koji imaju love jasno) za "primarni" auto, odn taj auto se da voziti i u svakodnevnom životu i vjerujem da onaj tko kupi Porsche se najviše i vozi u njemu. Dok Ferrari je baš ako uz njega imaš neki "normalan" auto, a njega kupiš čisto iz gušta, ljubavi, želje, čega god
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: karlo007 - Srpanj 23, 2012, 23:36:22
evo iako mi je 15 g cjeli zivot sam oko auti i motora ,pradedai prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima kod nas u kuci sljedeca je politika .mi da ne najvise vozimo švedane engleze japance i amere.svedani sta da kazem auto vrhunski motor odlican av interijer vrlo kvalitetan ali tu postoji veliki ali zato sto su mu djelovi izrazito skupu a uvoznik moto ris izarazito ne ljubazan i skup tako da mi nabavljamo djelove iz BIH sto je ubiti tuzno da ih u hrvatskoj nema :(.englezi sto ta kazem pali vozi aston martin mi je tata imo kratko vrijeme ko sluzbeni auto to je auto kojem se dize spomen visoko u nebo. jedini vam je problem sto tak nes nesmijete nigdje ostavim jel su hrvati jalni narod pa vam naprave valove s kljucem fpalm1 cry1 cry1.japance moja mama cjeli zivot vozi i ona je presretan to je neunistiv auto a kad se nekaj potrga lakose djelovi nabave.ameri poznati po tim svojim ogromnim motorima u autu to je auto koji ce trosit puno al ce bit usavrsenom stanju motor uvjek interijer je u malo slabijem stanju al je ok . a misljenje o drugima necu da nebi imali lose misljenje o meni
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Iceman - Srpanj 24, 2012, 00:51:57
Tko ti je stari? Kerum, Goran Štrok, Tedeschi, Todorić, Maminjo ? ;)
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Thergothon - Srpanj 24, 2012, 00:59:46
pradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima
Slobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...


Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: karlo007 - Srpanj 24, 2012, 22:30:03
Tko ti je stari? Kerum, Goran Štrok, Tedeschi, Todorić, Maminjo ? ;)
     
rekoh sluzbeni auto ak te toliko zanima bum ti jednom prilikom  objasnio  :D
pradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima
Slobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...


jednom drugom prilikom obecajem ti :) sad mi se fakat neda ubit u pisanju
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Srpanj 24, 2012, 22:31:15
Zadnja 4 posta ne spadaju u ovu temu, nego u temu Automobili. Ili Birtija. No pošto sam ja retardiran mod koji ne zna i dalje to prebacit, molim nekog sposobnijeg da to napravi  fpalm1
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: karlo007 - Kolovoz 01, 2012, 13:08:11
Temu otvaram čisto i isključivo zbog razgovora sa kompićima koji kuže i bave se autima. Potaknula me tema iz Modene od našeg Hendrixa. Naime od jako puno ljudi sam čuo da je Ferrari žešće govno od auta. Nemojte me krivo shvatit ima dobrih i po svim segmentima gotovo savršenih modela, no generalno auti su žešća banana. Ljudi u hrvatskoj koji voze ili su vozili Ferrarija su frustrirani s istim.

Udobnost i kontrola auta je preloša većina ih kaže, dok naprimjer čovijek koji je Čolaku podešavao Ferrari je izjavio da je to najgori trkaći auto koji postoji i da su tipična talijanska posla, HC auto, ali bez previše komfora, pameti i kvalitetnog zaokruženog proizvoda.

Čolak je na Grobniku redovito skidao Ferrarijeva vremena s svojim BMW-om. Jako puno ljudi kaže da nikad ni pod koju cijenu nebi uzeli propetog konjića i da je to automobil samo za fanove i kolekcionare te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria. Prvi je auto za stazu i za dućan, dok je drugi pila savršenog zvuka, ali smješan trkaći auto.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.



Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Zašto su ljudi toliko nezadovoljni Ferrarijem i gdje leži problematika toga?
  da se nadovezem na ovo   Sportal.hr - Nogometaš Valencije krenuo na trening pa ostao bez Ferrarija, Sport, strani nogomet (http://www.vecernji.hr/sport/vijesti/nogometas-valencije-krenuo-trening-ostao-bez-ferrarija-clanak-437039)
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Kolovoz 01, 2012, 13:56:36
No zanimljivo je da se takve stvari događaju i sa BMW-ima npr - pamtim u zadnjih godinu dana 2 ili 3 slučaja samo kod nas, ali o tome se ne priča tj nitko ne uzima u obzir. Evo što je bilo i ono sa Toyotama prije godinu, dvije, koliko već - povukli nekoliko stotina tisuća auta jer se onaj tepih zaglavio pa se kočnica zaglavila ako se dobor sjećam, pa onda povukli isto toliko zbog šajba bla bla... Nije samo do Ferrarija.
A zanimljivo je isto recimo da imam 2 frenda koji imaju VW Polo, i oba se auti raspadaju, baš ono, sami će reći govno. Nonstop nekih problema, frend sa Kadetom iz 87. nije imao tolikih problema kolikih ovi imaju sa Volkswagenima
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Thergothon - Kolovoz 01, 2012, 14:02:02
VW ima najvecu tvornicu u Kini, a znamo kakva je roba made in China  cer1njo
Velika je razlika ovisno o tome gdje se proizvodi, ljudi koji su uvezli iz "svabije" imaju samo rijeci hvale.
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Shimmy - Kolovoz 01, 2012, 14:33:45
Može biti, ali eto, jednostavno je stvar na žalost danas da gotovo više i nema "kvalitetnih" firmi, sve rikava. Globalizacija ovo ono... Evo npr, mi kada smo gradili kuću, moji su kupovali sve neke fensi is kupe stvari za uređenje. OK, ne sada najskuplje luksuzne pizdarije, ali znaš ono, sve mora biti neka marka, njemačko i šta ja znam šta. Pola kuće je već promijenjeno odavno, a 12 godina smo tek tu  cry1
Neki trosjed za skoro 10 000 kuna, neka marka kao bio (ne znam ja, ne pratim to, ali znam da je bio puno skuplji od ostalih te klase), raspao se za 3 godine. TV - Samsung neki, dali za njega soma eura, na sniženju još bio, krepao nakon 2 godine. Itd itd.
A ono zanimljivo - Daewoo od staroga, ono, DAEWOO, buhu, šugavi koreanac (u očima hrvata) - ni stari ni stara otkad voze nisu imali manje problema sego sa tim autom. Priznajem, ne bih ga nikada kupio radi vožnje, čudan je osjećaj za upravljačem i nekako "pleše" auto, ali što se tiče kvalitete, 14 godina star auto, na njemu nikad ništa nije otišlo van potrošnog metarijala koji odlazi tada kada odlazi. I u 14 godina, jedan jedini put nije bilo, ni u najvećoj zimi, kada je snijeg auto zatrpao jedno pola metra, nije se dogodilo ne da ne upali, nego da ne kresne istog trena kako ključ okreneš.

Pa onda, tko je tu lud? A moji su vozili svašta, od Yugića, preko Renaulta, Citroena, Tavrie (varijacija Lade), Fiata, Daewoo-a.... i najkvalitetniji bio Daewoo.

A i sam sam doživio slične stvari. Najnekvalitetnije majice koje sam ikada imao su bile Playlife. A platio ih duplo više nego neku Amadeus majicu.

Ugl, ja već odavno ne vjerujem tim pričama "ovo je govno, ovo nije", i POGOTOVO NE pričama - više košta, bolje je. Na žalost, danas to nije istina. Tek ako ABNORMALNO više košta, onda je kvalitetnije. Iliti, Samsung nije danas ništa bolji od Quadra (što se tiče kvalitete, na stranu sada diazjn i možda više funkcija), Candy nije ništa bolji od Končara. Ako hoćeš stvarno kvalitetniji TV, kupiše Bang & Olufsen. Ako hoćeš stvarno kvalitetniju vešmašinu, kupiš Miele.

Ista stvar i kod auta. Mercedes se isto kvari kao bubam Renault. Ako hoćeš stvarno kvalitetan, onda su to ručno rađeni auti sa vrhunskkim materijalima koji i koštaju toliko, tipa Bentley i sl.

E sad, Ferrari je jako skup, i on bi trebao po cijeni spadati tu, ali kod njega je skupo nešto drugo - materijali (ne nužno najkvalitetniji, nego što lakši), izrada i male serije. Ferrari (i slični) moraju naplatiti toliko auto ako žele imati profit. No opet smo tu i kod onoga - Ferrari je praktički trkaći auto za cestu, nema tu udobnosti, luksuza itd, to kupuje onaj koji želi juriti uz zvuk grmljavine.

Ne znam, evo da sada kupujem auto, uzeo bih i Daciu prije Audia kada bi napravila auto koji mi se više sviđa. Sama značka mi baš ništa ne znači
Naslov: Odg: Precjenjene marke automobila
Autor: Wulf - Kolovoz 02, 2012, 21:59:04
@shimmy: ovo ke si pisao da se raspadaju, ista stvar i sa porscheom kaj je bilo sa cayenneom... postojao je neki kvar ili koji već kurac da se dogodilo da ti ispadne prednji far van. can you believe that shit!

malo sad isto subjektivnog mišljenja, bum se nadovezao na coleta onda ;)
u zadnje vrijeme kak radim u praoni navozao sam se svačega i nagledao svačega i sjeo u svašta i shimmy vjeruj mi ne bi kupio Daćiju  cer1njo
auti nisu više što su nekad bili, znam da nisam toliko stari, ali ovo kaj gledam po netu i vidim kak su auti prije zgledali i kak se voze i kaj ja znam, ugl imate i onaj članak kaj sam stavio  thumbs1
auti su dosadni, peremo od zubaka aute, Fabie i Golfove(petice i pokoja šestica) i to je sve jedno te isto. Znam da je ista grupacija ali samo kažem, zatim passati, jette, octavie... Sve isto u detalj, doslovno i nije da ima nekih ono preinaka tipa kod središnje konzole da je ekran drugačiji ili tipke i kaj ja znam nego je sve isto. Mjenjač, tipke, font, ekran, etc. Čukice su jedino drugačije. "svi" pate na golfove, ali meni je odvratan. Istina vozim jednog ali trojku još su ličili na nekaj onda :P
ali VWa ne bi nikad kupio, osim možda Golfa R  kava1 šofe1

Najviše sam bio fasciniran sa, nećete vjerovati - Škodom Superb. Tolika jednostavnost kod unutrašnjosti da je to strašno. Jebeno izgleda i stvarno ima mjesta za spavat onak i živit tamo... And you fit like... 3 bodies in a trunk  cer1njo :P Sličnosti postoje, ali je to nekako drugačije izvedeno i jednostavno izgleda predobro. Ako želiš možeš reći vozim Audi A6 koji je u istoj(valjda) klasi sa Superbicom da zvučiš frajerski jer "nikak" ne zvuči kad kažeš "vozim Škodu"  kava1
bilo bi zakon da naprave RSicu  kuul
VW sad kupuje ili je kupio Porsche i ima Ducati već jedno vrijeme... samo je pitanje ke bu sad bilo s time.

@Cole: ovo kaj si ti spomenuo da bi trebali razgovarati o temi kao "objektivno" i općeniti razgovori a ne kaj se nama sviđa... to stoji. može se o tome razgovarati ali u određenim granicama jer nitko od nas ovdje nema toliko znanja o autima a bogami nitko od nas nije vozio toliku gomilu auta ili posjedovao određenu količinu u marku automobila na duži period. Svi možemo prenijeti nekaj kaj smo čuli ili vidjeli ili pročitali rijetko kad će biti nekaj sa iskustvom na dulje staze i da to bude onak, globalno. Valjda sam dobro sve to rekao i skužio kaj si ti htio reći  sm1jeh

U svakom slučaju ima jako puno precijenjih automobila vani koji su samo bolje plasirani na tržište ili su zvučnija imena, A6 ili C ili E klasa, te 3ojka ili 5ica nisu ništa "bolje" od npr Škode Superb. Radi se samo o imenu i dubini džepa i mašti kupca.

Što se tiče Ferraria, prezirem ga, osim 550 Maranello i F40, te F50. Po meni je to precijenjeni auto, a to "odredim" kak ljudi dožive Ferrari. Ono kaj je vas par navelo gore kao primjer kad vidite Porsche ili Ferrari i kakva je reakcija. Ferrari je razvikan. Ferrari je trkaći auto, kao i "stotinu" drugih. Tu se ne gleda udobnost neko racing pedigree. I bilo bi glupo se sada buniti, u slučaju da netko posjeduje jedan, o udobnosti ili kvaliteti nečega. Takvi i slični auti ispadaju precijenjeni jer nemaju sto drugih stvari kao i neki drugi auti, a to je jer nisu namijenjeni za to.

Malo OTa, malo na temu i tak to... Nekaj sam i ja rekao i nadam se da je bilo više onak on topic  cer1njo ;D