Novi Postovi

 Str: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Općenite teme / Odg: Motocikli
« Zadnji post od Lollik u Travanj 20, 2020, 20:06:42 »
DE i slično, računaj tu negdje, ak motor baš nije tu negde kod Rosenheima, 300 ojra ti ne gine.
Frend prodaje neku Yamahu koju je dofural iz Slo (nemam blage o motorima, znam da je žuta i da je cijena skoro 300% tvog budžeta) i pričal mi je da je ista procedura kao i kod unosa auta (dakle ppmv + reciklaža + homologacija), samo da su naravno cifre dost manje.
Ugl, niš prekomplicirano...tak da po mojem si slobodno gledaš tu i ovo bliže inozemstvo koje si sam možeš riješiti (ta Slovenija, čak i jedan dio Austrije, nije ni to predaleko)

moze ih se nac relativno povoljno. ima i u italiji solidnih oglasa.

nasao sam suzukija gs500 za 800 eura. sto je super povoljno. na fotkama izgleda solidno, pitanje je kakav je u stvarnosti. no cijene kod nas su barem za 1000 eura vece nego vani. o hornetima da ne pricam. 2003-04 godina, kod nas minimalno 2500 eura pa na dalje. sto mi je fascinantno da tolko drze cijenu.

i yamahe su tu negdje, npr fazer 600 cc, bez 20 tis kn tesko se moze nac.

morat cu definitivno prosvrljat malo jos po tim oglasnicima. mozda se i strpim do slijedece godine, ako gospodarska kriza uzme maha, mozda se bude moglo uzet kaj jeftinije
72
Općenite teme / Odg: Motocikli
« Zadnji post od speedy56 u Travanj 20, 2020, 16:59:53 »
negdje sam citao da je uvoz ovisno o motoru izmedu 1500-2500 kn, ako placam jos nekog da mi dopelja to izvana to je jos bar 400 eura po mojoj slobodnoj procijeni.
DE i slično, računaj tu negdje, ak motor baš nije tu negde kod Rosenheima, 300 ojra ti ne gine.
Frend prodaje neku Yamahu koju je dofural iz Slo (nemam blage o motorima, znam da je žuta i da je cijena skoro 300% tvog budžeta) i pričal mi je da je ista procedura kao i kod unosa auta (dakle ppmv + reciklaža + homologacija), samo da su naravno cifre dost manje.
Ugl, niš prekomplicirano...tak da po mojem si slobodno gledaš tu i ovo bliže inozemstvo koje si sam možeš riješiti (ta Slovenija, čak i jedan dio Austrije, nije ni to predaleko)
73
Općenite teme / Odg: Motocikli
« Zadnji post od Lollik u Travanj 20, 2020, 15:27:50 »
Imam u planu kupit motor; budzet cca 2000 eura.
*sto i ne znaci da cu ga kupit ( cer1njo cry1 )*,

-al u svakom slucaju si imam zelju i poceo sam gledat malo oglase. sto nase oglase, sto strane. i imam par modela koji mi se svidaju za prvi motor. najvise mi vuce na kawasakija er5 ili er 6n, zbog prihvatljivih cijena odrzavanja i registracije. s tim da trenutno vise er5 zbog budzeta, er6n je ipak skuplji, u rangu 2500 eura.
-tu su i: suzuki gs 500n/f
             honda cb500
             honda hornet plus jos neki

ono kaj me zanima, kolko se isplati uvest motor, ako itko ima kakvih saznanja?

negdje sam citao da je uvoz ovisno o motoru izmedu 1500-2500 kn, ako placam jos nekog da mi dopelja to izvana to je jos bar 400 eura po mojoj slobodnoj procijeni.

kaj vi mislite, mislio sam za po gradu, mozda do posla i nazad. vozim vecinom gradom, mozda koji put bi otisao negdje van grada?

imam a kategoriju, al sam povremeno vozio skutere od 300-350 kubika od frendova. ne znam ni sam kaj mi treba il ne treba. samo znam da me vuce  fpalm1, a moram i opremu kupit. to je jos 500-700 eura barem
74
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od ManTheRamparts u Travanj 19, 2020, 18:03:14 »
To velim, meni ne trebaju pedale od 700 eura jer koristim volan godišnje 3 put, tak da mi je ovo sasvim dosta.

Općenito je T150 bolji volan od G29/920 i uz to jeftiniji, no brainer totalni. Baš ako te iritira plastika i guma, tome se jako lako priskoči, samo treba imati malo volje i vremena.

Npr.

38cm 15'' Car Auto Steering Wheel Cover DIY Pu Leather Wrap Needles Thread | eBay

Sigurno ima i jeftinije. Skratiš kolko ti treba i to je to. Nije neka nauka.
75
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od Punisher u Travanj 19, 2020, 17:53:16 »
Pa uprav ono što i ja kažem, Da je g29 jeftiniji bi zbog kvalitete izrade bio u konkurenciji, al da je T150 sigurno bolji hardverski, pogotovo za cijenu po kojoj ide al na kraju krajeva oba volana ti daju solidan entry u sim racing. No najiskrenije, ni g29 i t3pa nisu dobre pedale, a pedale su najbitnije po meni bar. i t150 i g29 ce dat solidno igranje volanom, al obje pedale te budu frustrirale nakon nekog vremena. T3PA jesu bolje od g29 al isto tako nisu Load Cell, koje ti jedine budu dale pravi osjecaj kod kocenja (ne racunajuci hidrauličke naravno koje su ipak 700€+  minimalno) i laksu mogucnost trail brakinga.

Uglavnom i moja preporuka bi prije bio T150 no ak možeš upecat negdje i g29 za manje pare nije loša opcija.
76
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od ManTheRamparts u Travanj 19, 2020, 15:13:43 »
T150 plastičnom/guma rimu se da priskočiti s custom rješenjima, a na G29/920 ostaješ osuđen na loš (zastarjeli) force feedback koj se u Logitechima proteže još od vremena (kad je bil vrhunski) G25, Driving Force Pro itd. - jednostavno - zupčanici za FF su zastarjela tehnologija, u T150 je neko hibridno rješenje i FF je osjetno bolji. Još k tome su pedale na G920 blago rečeno smeće, makar je dobra kvaliteta izrade, ali u globalu su šit.

Ovo sve kaj velim govorim iz iskustva i nakon korištenja oba volana. Ako budeš vozil ko i ja, kaj 3 put godišnje uštekam volan, ni guma, ni plastika na T150 rimu nisu nikakav problem. Upravo zbog toga mi se nije dalo davati više od 1500kn (za kolko sam ulovil T150 Pro). Samo izbjegavaj model bez T3PA pedala.

Uz to - G29/920 je deeeeebelo preskup za to kaj nudi.

Općenito u zadnjih par godina Logitech periferija me jako razočarala, inače su bili odlični.
77
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od Punisher u Travanj 19, 2020, 14:57:58 »
ja bi rekao ovak, g29 je dobar volan što se tiče izrade i montaže, wheelbase je sasvim solidan, pedale su mu drlo douše i jednom kad se naučiš vozit na volan ćeš skužit kolko su loše. T150 ima bolju arhitekturu unutar volana, koristi bolji hardver al je dost plastičan, t3pa pedale su okej i bolje od g29 (serijske pedale su plastično smeće koje ne vrijedi 20kn realno) Minus kod T150 je kvaliteta izrade, jako je plastičan i rundlav tako da to bi ti možda moglo smetati, al ak ti ne smeta go for it, no isto tako nećeš puno pogriješiti ni sa g29 kao entry modelom.

PRO za G29

- solidan feedback u volanu, i kvaliteta materijala izrade (dosta aluminija i barem umjetne kože oko volana)
- dobar mount system - jednostavan sleek i možeš ga smontirat na gotovo sve površine di će bit stabilan.

CONS za G29

- Pedale nisu nešto o čemu vrijedi puno pisati
- Tehnologija koju koriste je iz g25 i g27 tako da je dost zastarjela
- Cijena ( realna cijena bi mu trebala biti kao t150

Pro za T150

- Bolji feedback od g29 koristi istu tehnologiju kao T300 i T500RS koji su ipak puno skuplji volani od njega
- Cijena, stvarno najpristupačniji FFB volan na tržištu
- ukoliko se uzme PRO verzija se dobiju T3PA pedale koje su ipak bolje od g29

Cons za T150

- kvaliteta izrade samog volana, puno plastike i gume koja se relativno brzo troši ukoliko se koristi
- Osobno nikad nisam bio fan Thrustmasterovog Clamp modela izgleda mi očajno i bolja ga je opcija mountati direktno na površinu nego uz taj clamp sustav koji imaju.
- Default pedale su katastrofa i ak misliš to uzimati ti savjetujem da preskačeš.


Sve u svemu oba su solidna volana za ulazak u sim racing i definitivno je moguće bit kompetetivan s njima.
78
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od ManTheRamparts u Travanj 18, 2020, 18:00:32 »
Nemoj, rađe uzmi Thrustmaster T150 s onim boljim pedalama.

Imam doma i G920, kaj je praktički G29 samo drugačija podrška, volan je blago rečeno žešće razočaranje.
79
Stop and Go / Odg: Birtija
« Zadnji post od Praetorian u Travanj 18, 2020, 12:09:16 »
Ne znam gdje da pitam pa cu tu, sorry nov sam  ;D
Kakav je volan Logitech G29 ?
80
Dirt Rally / Odg: DiRT Rally 2.0
« Zadnji post od Praetorian u Travanj 17, 2020, 23:01:16 »
Ma isto samo kokpit :D
Inace zarazna je igra, mislim si uzet sve dlcove šofe1
 Str: 1 ... 6 7 [8] 9 10