Navozao sam se svakakvih automobila u životu od S8 s-line pa do Honde Legend (nove), naravno od starih auta da ne pričam ......Audi, legendarna jedinica s x-mašinom (orginal švaba 76g), citroen samo nisam žabu vozio..
sjeo sam i u mazdu mx-6 (ako se ne varam), ali najdraži su mi uvjek bili Japanci i Audi.
Radio sam svašta ,vozio za neke ljude u praonu pa na servis i osobno vozio ljude okolo u skupim autima kao vozač ali ne vlasnik, trenutno imam bicikl
(mislim da mu pušta prednja guma)
uglavnom skroman sam i vole me jer znam vozit brzo kao i što volim i znam bit nježan prema autu a to ljudi koji imaju skupe aute jako cijene pogotovo ako su gospoda.
Moj auto snova je Renault R4 GTL..bio sam vlasnik
tek kad ču opet imat taj auto bit ču miran a onda si mogu kupit dobar auto, ovo moram ima u garaži, ovo je moj prvi auto i na njemu sam naučio vozit u svim , ali svim vremenskim uvjetima.......ovaj auto je pravi termiinator...neuništljiv je..fenomenalan a pogotovo na ljeto ..hehhe
OVO JE MOJ LJEPOTAN DOK SAM GA IMAO, imao je sljedeće ;
S R4 GTL sam bio toliko ponosan da sam pucao , bila je uređena toliko da su se ljudi divili tom auto a posebno interijeru ;
-zvučna izolacija (naprijed ,pod s tepihom, bok i prtljažnik)
-zvučni quadro sistem
-x-BOX (nasloinjač na sredini između vozača i suvozača od A4)
-LED rasvijeta za Nightdrive :a080: režim rada (plava i zelena)
-3 čik-stepc (pepeljare , smještene iza i naprijed dvije)
Auto je izvana bio orginal , rakapne od TL i to spolirane do jaja , cjeli auto je bio redovito čist i uvjek se sjajio (čak i motor koji sam jednom u godini prao), gume je imao široke (175 od stojke) Fulda i po ljeti je bio uvjek baždaren an sportski režim rada :too:.
imao je look sportske orginal TL ali s srcem R4GTL :kul:
Što se tiče motora to je ocjena 5....
imao je 110 000 km , mjenjan lanac i očiščen motor (iznutra) i naravno keramika je napraila svoje..najme auto nije trošio niti kap ulja (bez normalne vožnje), motor gotovo da nije imao zvuk a trošio je 6l , inače govore da je to nemoguče ali auto je sezonski bio štelan , najme moj otac koji se bavio prije tim autima mi je uvjek baždario fergazer prema zvuku.
Moj R4 je na -17 palio iz 3 (u 3 na pol čoka kao iz puške), a po ljeti se čok ne dira koji je off.
Šta da vam kažem o, redovito mjenjao ulje ( do 6000km) i sviječice od NGK koje su mu odgovarale , bilo je tu preinaka ispod haube ;
Termostat s direktnim napajanjem preko switchera u kabini za ljeto (za svaki slučaj) i obavezno probušen čep (milimetarska rupica) na posudi za antifriz.
-složeni federi da se mjenjač vrača u ler...
-pojačan most (koji redovito na tim autima trune)
-pod podebljan s smolom
Auto je bio u je** stanju a morao sam ga prodat jer mi je trebao veči i sigurniji auto , a danas mi je žao što ga nisam odjavio i čuvao danas bi se vozio kao car......
Sam što zaboravio?