Autor Tema: Real Racing 3  (Posjeta: 53493 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Real Racing 3
« u: Travanj 21, 2013, 02:18:50 »


Real Racing 3 je trkaća igrica australskog razvojnog programera igara Firemonkeys, a koja je izdana pod kapom mogula gaming svijeta, EA.
Izašla je 28. veljače 2013. za Android i iOS sustave. Od izlaska igrice, napravljena je jedna zakrpa, koja je izašla na vidjelo 12.04 na iOS-u i 13.04 na Android platformi. Važno je napomenuti kako je igrica u potpunosti besplatna, iako je podržano naplaćivanje unutar igre koje nije obavezno.

U dvije crtice, možda tri
Real Racing 3 je trkaća igrica koja na raspolaganju ima 48 različitih automobila koje možete kupiti ili preko igrine novčane valute ili preko igrinih zlatnih novčića. Automobile možete voziti na 10 staza s različitim postavama kroz točno 1075 različitih utrka.
(Objektivnost off)
(Subjektivnost on)


Idila, Arcadia i utopija
Za igricu sam prvi put čuo na dan njezina izlaska, i to od Luke koji je objavio na forumu vijest da je igrica došla na iOS. Počeo sam ju skidati 1.3., a kako nisam imao sređen wi-fi tada, odužilo se sve do 7.3., kad sam ju prvi put pokrenuo. Da, i sa sređenom wi-fi vezom, skidanje ove igre bi trajalo nekoliko sati. Isprva mi se činilo kako je ta igrica bogomdana, nisam mogao vjerovati svojim očima koliko je truda u nju uloženo a najmanje sam mogao vjerovati da moj mobitel sve to može progutati, tj. pokrenuti. Potpuno sam uronio u svijet vožnje pilama po nekima od najpoznatijih staza svijeta, tim više što sam imao do tad punih 5 mjeseci gamerske apstinencije. Vjerujem da sam upravo zbog nje jedno vrijeme bio ovisnik o ovoj igrici. Bilo je dana kada sam po više sati dnevno igrao igricu, sve dok ne bih osjetio koliko mi se mobitel zagrijao u dlanovima.

Sinestezija
Bez ikakve sumnje, Real Racing 3 ima najbolju grafiku dosad na pametnim mobitelima i tabletima, baš najbolju. Kako su to ljudi iz Firemonkeysa uspjeli napraviti da na gotovo svim mobitelima i platformama izgleda jednako dobro-nisam stručan objasniti, ali ima ljudi koji mogu. Mislim da je to najviše do optimiziranosti. Modeli auta su daleko prešli standard verzije auta iz Gran Turisma 5, imaju jako puno poligona u sebi. Vidljiv je gotovo svaki detalj u kabini, vidi se svaka igla okretomjera i brzinomjera koja se pritom i pomiče u skladu s brzinama u pravom vremenu. Prilikom jakog frontalnog sudara s drugim vozilom, prednji branik će se djelomice odvojiti od auta, iskriviti i u isto vrijeme će se zbog samog sudara promijeniti fizika auta. Staze izgledaju fantastično, sunčeve se zrake reflektiraju s asfalta i sve oko staze izgleda veoma pristojno.



Zvuk je također zastrašujuć. Prvi auto koji sam kupio je Ford Focus RS. Svakom autu je posvećena velika pažnja u svakom aspektu , pa tako i Focusu. Naravno, nije moguće da su skinuli isti zvuk kao i s pravog Focusa RS, ali je zvučao agresivno i privlačno, gotovo kao u Forzi Motorsport. Od auta koje sam kupio, najviše sam oduševljen bio sa zvukom Porschea GT3RS 4.0. Stvarno se uživiš i vožnju, što mi je često znao biti problem prilikom vožnje u GT5. Čuje se pucanje raznih dijelova auta, pucanje stakla, zvuk kad prelaziš preko trave i pijeska, kad ideš preko pasica, vatra iz ispuha... Pogledajte video pa ćete i sami vidjeti i čuti.

Real Racing 3 Pagani Zonda F


Pogledajte kako je sređen user interface i HUD, prelijepo, jednostavno i intuitivno. Uopće ne smeta prilikom vožnje.



Real Racing 3 ima vrlo detaljan i lijepo složen izbornik preko kojeg scrollanjem gore-dolje s prstima upravljate funkcijama i sadržajem dostupnog u igri. Sve je na vidljivom mjestu i najvažnije pregledno.
Možete mijenjati opcije vožnje: Tilt A, B, manual, automatic, virtualni volan na ekranu... Za puriste i za noobove, tu su i opcije kustomizacije vozačkih pomagala, bez njih ili s njima.

Newtonovi zakoni i zakon očuvanja energije
Fizika ove igre jede svaku drugu fiziku na mobilnim platformama i može se svrstati u red s nekim razvikanim i poznatim nam arkadama s konzola i PC-a. Vjerno se oponašaju svojstva auta koji imaju prednji, stražnji i pogon na sve kotače. Mustang voli bacati u bok po Eau Rougeu a Focusu nos ide ravno prilikom kočenja u prvom zavoju Indianapolisa. Kontriranje "volana" je neizbježno. Gume skviče ako ideš prevelikom brzinom kroz Corkscrew i, kako sam već napisao, sudari su odlično rekreirani. Izleti preko trave ili preko pijeska znatno usporuju auto te te tjeraju da ideš lijevo-desno. Postoji i tuning sekcija u igri zvana Upgrades, kroz koji zavisno o autu, možeš kupovati dijelove za poboljšanje performansi automobila.

Ima li Kazo prste u RR3?
Igricu je veoma teško prijeći, ne zbog toga što je teška, već zbog toga što ima toliko puno utrka i toliko puno zahtijeva da normalni, casual igraći neće prijeći niti 10% igrice. 48 autiju je raspoređeno u 30 kategorija, a svaka kategorija predstavlja kup s 4 približno jednaka auta po performansama. Zlato se najviše i najbolje dijeli ako ste uspješni u kupovima, pa tako možete zaraditi više od 50 zlatnih novčića ako uspijete pobijediti u svakoj od utrka. Prisutni su i trofeji u igri, za koji su najteži u GT5 kačji mašalj, pa ćete tako morati biti level 1000, morat ćete provesti 2400 sati u igri, morate završiti 25000 eventova i morat ćete skupiti samo 50 milijuna cr. Mazohizam FTW! Sudeći po zadnjem updateu, vidim da ekipa iz Firemonkeysa je brza i radišna, samo da ne bude promašaja kao u GT5 zakrpama.
Pa me to dovodi do pitanja, je li bilo kakvih PD-ovaca koji su radili na igri? Planiraju li tu staviti GT6, ili barem Prologue, kao neka sljedeća zakrpa? Hoće li imati podršku za Fanatecov Clubsport M3 GT2 volan, budući da je M3 GT2 auto u igri?

Pizza 4 vrste sira
Tijesto je veliko i dobro je naraslo, sadržaja ima puno. Puno šunke (iako je K-Plus), 4 vrste sira, sve to dobro podmazano pomidor šugom iz konzerve. Mnogima će ta pizza biti ogavna, jer preferiraju Lidlovu premium šunku. A ima i vegetarijanaca isto. Drugima će pizza kao cjelina biti vrlo dobra, iako su svjesni što se sve stavljalo u nju. Igrica se definitivno neće svakome svidjeti.
Igra je koncipirana tako da trošiš čak i svoje prave novce kako bi uživao u nevjerojatnoj brzini i lakoći pobjeđivanja s primjerice, Koenigsegg Agerom R. Mora se znati kako je ova igra tzv. Freemium, u prijevodu za laike(velikim slovima): besplatna je momcovi, navalite!, dok malim slovima piše: znam da nećeš moći izdržati, kupi me za samo 550 kuna i dobivaš lovu za dva najbolja auta u igri.



Ne moram govoriti koliko se takvih gladnih ljudi upecalo u parangal... Njih tisuću je već pokrilo recimo, 20000 ljudi koji su karikiram, platili 5$ za igru. A igrica samo na androidu ima preko 5 milijuna instalacija. Dobar posao za EA.
Druga negativna stvar, koja i nije toliko važna: nakon svake utrke je potrebno izvršiti popravak ulja, a nakon gotovo svake dvije do tri utrke je potrebno popraviti kočnice, gume, motor i ovjes + popravak oštećenja nastalih od sudara i kontakata s travnatom i pješćanom podlogom.
No zato je neizbalansiranost u nagradama zbilja grozna. Novčane nagrade u slabijim kupovima su najisplativije jer najmanje koštaju troškovi održavanja, dok u jačim, prestižnijim natjecanjima, nagrade ne pokrivaju troškove održavanja.
Nadalje, vrijeme održavanja umjesto da u najmanju ruku bude linearnog rasta, ono nema nikakve granice niti ograničenja kako će rasti. Tako ćete morati pričekati četvrtinu dana za generalku motora Mclarena F1, dok bi to u svojoj Silviji S15 uradili za možda 15 minuta.
A vrlo lako ćete se i zasititi ove igre, ipak je ovo smartphone igrica koja ima svoja ograničenja, pa nema puno niti opcija...

Da ne pljujem samo

Ako izuzmemo ove tri, po meni najveće boljke, i uzmemo u obzir da nam je omogućeno voziti po Mount Panorami, Spa-Franchorchampsu, Silverstoneu, Laguna Seci i još nekoliko legendarnih staza, da imamo na izboru kupiti i voziti aute od BMW 1M, preko Dodge Challengera SRT pa sve do velikih GT1 monstruma kao što je Ford GT FIA GT1ili BMW M3 GT2, da imamo čak 9 različitih tipova natjecanja (TT, cup, Speed Snap, Endurance...), gledamo li fiziku, zvuk, grafiku i optimiziranost,+ detaljna statistika igračeva profila i znamo li kako igra ima neku vrstu multiplayera
, igrica nudi zabavu i užitak u imerzivnoj vožnji onim HC racerima koji vole jRPG grind za osvajanje love i zlata.



Zaključak:
Gledajući prethodnika, RR2, kad ga EA još nije ščapio, RR3 nije ponudio ništa revolucionarno. Grafika i zvuk su napredovali, fizika isto, a glavna promjena se zbila u mikrotansakcijama jer je odlučeno kako će igra biti freemium, a ne kao prethodnik koji se plaćao. Tako gledajući, igrica nije zaslužila lijepe epitete i superlative, već grubo izrečene i napisane metafore te poredbe.



Gameplayevim sustavom ocjenjivanja:
Grafika: -18
             - Recimo, nema zrcala u kabini, ogledala na mom mobitelu nisu funkcionalna. Uostalom, uvijek može bolje.

Zvuk: -17
          -Zamjerke idu zvukovima nekih motora nekih od autiju. Nissa GT-R zvuči kao aparat za mljevenje kave.

Igrivost: -12
              - Ovisi od igrača što i koliko traži.

Trajnost: -20
               -Skupljanje love i zlata, 1075 utrka, trofeji, pih!

Internet: -da, bez interneta, napredovanje do 100% u igri bi trajalo brat bratu 5 godina. Usto, ima TSM koji nije ništa spektakularno, pogotovo kad se zna da je RR2 imao pravi online multyplayer.



Presuda vrhovnog suca, prečasnog DogZyja: 14/20
Završna, sveukupna ocjena nikako nije aritmetička sredina četiriju gornjih ocjena. Preko nekih stvari se nije moglo prijeći.
Čeka se drugo mišljenje drugih članova.



Bonus slike:








« Zadnja izmjena: Travanj 21, 2013, 02:33:02 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Real Racing 3
« Odgovori #1 u: Travanj 21, 2013, 10:56:14 »
Svaka čast na trudu  thumbs1

Ali... igrica?  cry1
I "popravak ulja"?  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #2 u: Travanj 21, 2013, 11:17:24 »
Hvala  thumbs1
Igrica, da. Sto drugo reci za nesto sto je na smartphoneima?
Igrica se zove Real Racing 3, dakle, vjerno i na realan nacin oponasa karakteristike ulja. Jer, hej, svi mijenjamo ulje nakon 10km cer1njo cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Real Racing 3
« Odgovori #3 u: Travanj 21, 2013, 11:38:36 »
Ma osobno sam alergičan na taj termin jer tom analogijom bi bili i knjigica, filmić, pjesmica...

A vezano za ulje nisi me shvatio čini mi se - zar se ulje popravlja?  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #4 u: Travanj 21, 2013, 11:47:22 »
Shvatio sam te u potpunosti. Ulje se mijenja, a ja se zaebavam ;D

Uostalom, i napisao sam tako u tekstu.

Vezano za igrica.
Igrica, igrica, igrica :P
Je, imas pravo.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #5 u: Travanj 24, 2013, 19:03:36 »
Kolko traja instalacija? planiram ju igrat na tabletu pa me zanima

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #6 u: Travanj 24, 2013, 19:21:56 »
Par sati mi je trajala instalacija. Ne mogu ti reci je li to bilo sat ipo ili mozda tri sata...

Cole isto moze reci...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #7 u: Travanj 24, 2013, 19:50:28 »
Pola sata, 20 min  kuul
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #8 u: Svibanj 30, 2013, 09:37:19 »
Real Racing goes to the Middle East! Race around the challenging Dubai Autodrome at twilight in a brand new range of Lexus and Dodge cars. Race now >> Download Real Racing 3 Now!

Real Racing 3 Dubai Update Available Now
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Real Racing 3
« Odgovori #9 u: Svibanj 30, 2013, 12:20:52 »
Baš sam jučer instalirao igru i probao - ne mogu vjerovati kako to izgleda - možda sam si zabrijao ali grafika je negdje u razini GT5, a zvuk možda i bolji  ave1

Ali ždereeeee bateriju bogati
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #10 u: Svibanj 30, 2013, 12:23:42 »
Zvuk je kod nekih auta dosta bolji, da. Grafika naravno da nije, ali je presisala GT4, tako bih ju ocijenio.

Vidio sam da si mi pod frendovima u igri, kad nadjes vremena, skidaj mi rekorde thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Real Racing 3
« Odgovori #11 u: Svibanj 30, 2013, 12:42:11 »
Ne znam, možda i nije kao GT5 ali je daleko ispred GT4. Ali fakat daleko. Ma mislim da i je na razini petice. Ako i ne, za nijansu lošija možda.
A možda je i razlika jer ovaj moj mob ima FullHD screen pa izgleda bolje nego kod tebe. Ajd pogledat ću baš sljedeći put kad ću igrati za one refleksije i ogledala što si naveo.

Ali gledam one slike koje si stavio u spoiler i to kod mene izgleda puno bolje. Ne znam jesu li tvoje, a možda je i razlika igre u pokretu ili šta ja znam no fakat mi na ovim slikama izgleda puno lošije nego live

A i kako sam ti frend? Valjda zbog fejsa  ;D
« Zadnja izmjena: Svibanj 30, 2013, 12:46:47 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #12 u: Svibanj 30, 2013, 12:49:03 »
Facebook rules the world! cer1njo

Moj ima puno manje piksela okomito i horiznontalno, jbg, mob je iz 2011. Jos uvijek se cudim kako mogu igrati tu igru, mob je genijalan. Otuda i misljenje da je grafa na nivou GT4... kad i je zapravo. A tek tvoj...pijuuu, na tvojoj Xperiji Z igra je jebozovna. Stavi i ti koju sliku, da vidimo malo photomodea sm1jeh
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Real Racing 3
« Odgovori #13 u: Svibanj 30, 2013, 12:52:20 »
Budem, čim mi kažeš kak se stavljaju slike, tj uzimaju skrinšoti  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Real Racing 3
« Odgovori #14 u: Svibanj 30, 2013, 12:55:07 »
Svaki model mobitela ima drugacije to. Morat ces se poigrati i potraziti kako napraviti SS na tvom mobu.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.