Autor Tema: Need For Speed: Rivals  (Posjeta: 7067 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Need For Speed: Rivals
« u: Svibanj 23, 2013, 20:38:59 »


Next-Gen Racing – Redview County is brought to life with stunning, next-generation detail and weather effects that force drivers to master the elements, as well as the competition.

Need for Speed Network Powered by Autolog – Gamers can compare stats and challenge their friends anytime, anywhere and then easily share their accomplishments with both friends and rivals.

Personalization – Drivers customize their ride with fresh paintjobs, custom license plates, liveries, decals, rims, and performance upgrades.

Pursuit and Evasion Tech – Street racing explodes with 11 upgradeable gadgets including turbo boosts, jammers and EMPs for racers, and shockwaves, roadblocks and helicopters for cops.

Need for Speed Rivals is coming to Xbox 360, PS3 and PC on November 19 with PS4 and Xbox One versions set for later in the year.

Need for Speed Rivals Teaser Trailer (Official)


Criterion je u igri. Ferrari je konačno opet u NFS-u. Imam osjećaj da bi ovo moglo biti arkadno ludilo dostojno NFS HP iz 2010. godine.











« Zadnja izmjena: Svibanj 23, 2013, 20:48:03 od ManTheRamparts »


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline Iceman

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #1 u: Svibanj 23, 2013, 20:47:15 »
Jessssssssss Ferrari.
Totalno sam zaboravio da bi ove godine mogao izaći novi NFS. Još ako bude kao Hot Pursuit iz 2010, odlično. Ferrari u NFS-u, još bolje.

Offline ManTheRamparts

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #2 u: Svibanj 23, 2013, 20:52:28 »
Nadam se da opet budemo vidli kvalitetno divljanje po otvorenim cestama tipa Ferrari vs Lamborghini vs Porsche vs nabrijana rija. thumbs1


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline doktor1

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #3 u: Svibanj 23, 2013, 21:18:41 »
Na ovim slikama vidim samo DOF + Bloom + Blur... i modele auta...  kava1

Okoliš kao da sam ubio 15 pivi i sjeoi za volan.. A možda se možeš naroljat u igri pa su takvi screenshotovi...

Offline Praetorian

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #4 u: Svibanj 24, 2013, 12:08:54 »
hahaha baš  ave1

Baš pretjarani DOF +Bloom i gratis Blur.

Auti izgledaju dobro, kad se oni sam i vide od zbluranog okoliša...

Offline Wulf

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #5 u: Svibanj 24, 2013, 23:52:19 »
Zakaj na Astonu iza piše Vanquist? hmm

bit će stvarno dobar super ako će biti ko HP.. Kad ću imati kune.. kupujem oba hehe šofe1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #6 u: Svibanj 25, 2013, 13:37:41 »
Zakaj na Astonu iza piše Vanquist? hmm


fakat  cer1njo

al kaj je je, auti izgledaju odlično
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #7 u: Svibanj 25, 2013, 16:47:08 »
Criterion je u igri.

Da, ali tek kao dodatna radna snaga, odnosno suradnici.
Nema razloga za brigu jer taj Ghost Games studio je sastavljen od veterana žanra (I ostaci bizzare (PGR) ekipe su dio tima), a kreator Burnout žanra je također uključen u proces izrade.

Samo da maknu automatski drift kroz svaki zavoj. Zabavno je bilo u zadnjem HP, ali dok se vratim na prastari NFS: High Stakes vidim da ima napredniji vozni model od hvaljenog HP-a. Previše elemenata su iz Burnouta prenesli u NFS i makar je zabavno, ne želim da se sve nastavi razvijati u tom smjeru.

Offline ManTheRamparts

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #8 u: Svibanj 25, 2013, 17:21:41 »
Taj automatski drift izgleda jednostavan na prvu, ali ima tu dosta tehnike. Ko je igral puno online, zna o čemu pričam jer se vidla velika razlika među igračima baš zbog dobrog znanja driftanja. Al da, slažem se, NFS HS ima bolji vozni model - tj. bilo bi sve ok da malo smire taj drift.


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline Thergothon

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #9 u: Svibanj 25, 2013, 17:29:48 »
Ne velim da je idiotarija i da ne treba skilla, nego mi je želja da se vrate na stare staze.
Konačno su odjebali underground gluposti i vratili prekrasne pejzaže i prirodno okruženje, samo da taj vozni model malo stabiliziraju. Ne tražim simulaciju (da netko slučajno krivo ne shvati), ali mi ne paše ni dok se svako skretanje bazira na driftu.

Offline Montoya

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #10 u: Lipanj 11, 2013, 15:02:31 »
www.youtube.com/watch?v=79QsNYEJxLs


Izgleda ko neki mesung HP-a i Runa.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #11 u: Lipanj 11, 2013, 20:32:18 »
Mogla bi biti prava stvar! Iako nisam igrao još MW zadnji pa ne znam jel i on bio
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline LukaM 110

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #12 u: Lipanj 11, 2013, 21:12:21 »
Evo gameplay. Izgleda dosta dobro, najvise se nadam da uspiju ponoviti i unaprijediti onaj osjecaj voznje kroz prekrasne pejzaze jer je to nesto sto me najvise dojmilo u HP-u iz 2010.

Need for Speed Rivals - E3 2013 Gameplay - YouTube

Offline Thergothon

Odg: Need For Speed: Rivals
« Odgovori #13 u: Lipanj 13, 2013, 21:51:21 »
Ne privlači me ni malo, previše se fokusiraju na to nabrijano rivalstvo između žbira i racera.
Zbog čega više nije dobar onaj High Stakes koncept? Vražji BALANS između svega toga...

Offline Montoya

CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"