Autor Tema: The Crew  (Posjeta: 13470 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Deadwalker

Odg: The Crew
« Odgovori #45 u: Studeni 08, 2014, 15:19:20 »
I na PS4 nema AA izglađivanja.

Offline Cole™

Odg: The Crew
« Odgovori #46 u: Studeni 09, 2014, 18:18:27 »
Nezz, na HCL-u nemrem uvjerit ljude, da je ovo žalosno za 2014 godinu i tu nema pomoći.
Kada pogledaš kako izgleda DriveClub, pCARS, Assetto Corsa i čak jedan Hot Pursuit iz 2010, onda stvarno je svaka rasprava suvišna glede vizuala.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline hendrix

Odg: The Crew
« Odgovori #47 u: Studeni 09, 2014, 20:46:16 »
Stvarno pusiona. I svi govore nije sve u grafici al brate ako dam 400 € za PS4 u 2015. ajmo rec vec, onda ocekujem takvu grafiku. A ne kad upalim da mislim jel to problem s igricom ili mi je telka osla u ...
Ferrari''Company that produces dreams''

Offline Deadwalker

Odg: The Crew
« Odgovori #48 u: Studeni 10, 2014, 23:04:09 »
Upalio PS4 u 21.45h, bio u igri u 21.50h. Krenuo s Nissanom Z klase iz Detroita prema Los Angelesu, pod punim gasom stigao na cilj u 22.30h. Bez jednog jedinog učitavanja.
I onda se čudite zašto igra ne izgleda kao Driveclub.

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #49 u: Studeni 10, 2014, 23:11:07 »
Zna Ubisoft kaj dela i zna da mase padaju na veličinu open worlda (kaj uostalom dokazuje njihov katalog). Igra se bude prodala bez obzira kolko loš gameplay bil. Popcorn gaming.

Offline Deadwalker

Odg: The Crew
« Odgovori #50 u: Studeni 10, 2014, 23:18:27 »
Nezz, ja se samo divim da su napravili toliko ogromnu mapu bez jednog jedinog učitavanja. Jebeno tehničko postignuće. Zna Cole da ne podnosim Ubisoft, al' fakat skidam kapu na takvim stvarima - trebalo je to sve nacrtati, modelirati, dizajnirati, animirati.
A igra će se defitivno prodavati - uzeli sve što je valjalo iz starih NFS-ova, utrpali to u jednu igru, stavili sadržaja da imaš što igrati godinu dana, ubacili smiješno veliku mapu i solidan soundtrack. Sigurno su računali na to da će ljudi bičati po grafici, al' mnogo više igrača boli neka stvar za to. Klasična Ubisoft cajka s NFS romantikom.

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #51 u: Studeni 11, 2014, 00:07:59 »
To s učitavanjima je po meni već odavno trebala biti stvar prošlosti, pogotovo dok se sjetim da je jedan Dungeon Siege 2001. godine isto imal ogromnu mapu bez ijednog loadinga...

S tim da je DS svojevremeno imal vrhunsku grafiku dok je izašel, u RPG žanru možda čak i najbolju s obzirom da je to bilo doba prelaska na 3d.

Offline Thergothon

Odg: The Crew
« Odgovori #52 u: Studeni 11, 2014, 20:28:30 »
A nije baš isto...
Npr. ni u Skyrimu nemaš učitavanja i putovanje od jednog kraja mape do drugog traje dugo, ali na čemu putuješ?
Na konju čija je prosječna brzina kolko?  cer1njo

Dok u ovoj igri letiš 200+ prosječno. Veličina mape je impresivna, ali nažalost igra me ne zanima.

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #53 u: Studeni 11, 2014, 21:01:59 »
Ma vraga nije isto, ako se ono moglo napraviti prije 15 godina bez ikakvih loadinga dok se ulazi u zgrade, nove zone itd. već je to trebalo sve skupa biti prošlost.

I ne treba zaboraviti da se pošteni developer primil posla oko ovakvog projekta igra bi i vizualno bila na nivou. GTA5 nema takvu veličinu mape, ali je i dalje ogromna, pa izgleda na prošloj generaciji 3 put bolje od ovog bućkuriša. Ko je probal betu zna da igra je na vizualnom polju ko neka igra s početka prošle generacije. Normalno da onda moru natiskati mapu baš i celog sveta ak oću.

Offline Thergothon

Odg: The Crew
« Odgovori #54 u: Studeni 11, 2014, 21:16:28 »
Očito još nisu shvatili da nije sve u veličini. Meni baš svjedno jer se ne palim na velke...

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #55 u: Studeni 11, 2014, 21:22:07 »
Ne pretjerujem s onim da izgleda ko s početka prošle generacije - doslovno je tak. Veličinu je lako bilo napumpati dok je grafika užas, baš i da je bolji AA i dalje bi igra zgledala katastrofa jer su nutra razno razni iritirajući grafički efekti/filteri/kaj već sve ne po uzoru na famozno 'filmsko iskustvo'. Još dok spomenemo nepostojeću fiziku i gameplay direktno z pakla - kak sam rekel - mogli su 2 put baš omotati zemaljsku kuglu i igra bi i dalje bila krš.

Dok bi se na PS4 nakon ovoga prebacil na Driveclub potpuno bi razmel zakaj su mi ovakvi stavovi glede ove igre. Dok sam pokrenul FH2 nakon ovog - huuuu pa zakaj bi to igral neko - delete odma.

Offline Thergothon

Odg: The Crew
« Odgovori #56 u: Studeni 11, 2014, 21:36:28 »
Poslali su mi code i nisam ga iskoristil, to ti sve govori.
Interes nula bodova, al svejedno sam siguran da je igra zabavna. Normalno, ako si dio ekipe kojoj je igra namijenjena.

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #57 u: Studeni 11, 2014, 21:39:11 »
Veruj mi - to nisi ni ti, a bome ni ja. ;D

U jednom momentu bi si postavil i ono pitanje s instant odgovorom 'Zbog ovakvih igri sam uzimal novu konzolu? MA KAKVI, de pri bogu!'. cer1njo

Offline Thergothon

Odg: The Crew
« Odgovori #58 u: Studeni 11, 2014, 21:44:07 »
To pitanje si postavljam dok vidim kakva indie sranja Sony besplatno daje PSN+ korisnicima na mjesečnoj bazi  cer1njo

Online ManTheRamparts

Odg: The Crew
« Odgovori #59 u: Studeni 11, 2014, 21:45:30 »
Ko da je na Boxu kaj drukčije. Početak generacije, treba prejti još malo vremena da počnu deliti konkretne igre. Mislim da bi to polako moglo krenuti sad oko Božića s nekim 1st party launch igrama.