Autor Tema: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014  (Posjeta: 17428 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Montoya

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #90 u: Siječanj 30, 2014, 09:57:43 »
Gledal sinoć na Novoj sportski dio dnevnika i dosta su vremena posvetili nadolazećoj F1 sezoni.
Ona moja ironija o nižoj klasi i "RC-ima" je zapravo i držala vodu - 8 sekundi sporiji (na istoj stazi) nego prošle godine - to je žalosno, jako žalosno!

Nisam inače pogledal ni jedan od ovih videa, niti pratil razvoj, onaj moj komentar temeljil se isključivo na ovim slikama Ferraria i Mercedesa:

Još malo Mercedesa



Ferrari





Pogotovo Ferraria :)
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline doktor1

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #91 u: Siječanj 30, 2014, 10:14:07 »
Renaultovi motori su jučer odvozili 19 krugova po stazi dok su Mercedesovi i ferrarijevi sve skupa 312...  kava1

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #92 u: Siječanj 30, 2014, 10:53:30 »
Ma kako god izgleda Ferrari svejedno mi je. Ako je to pobjednički bolid može izgledati i ko traktor.
Ono što me brine je McLarenovo inovativno rješenje stražnjeg ovjesa koje daje downforcea (a drugi ga ne mogu samo tako lako implementirati). O tome ću kasnije navečer (osim ako netko ne bude brži od mene :D ).

Što se tiče vremena, trebalo bi se to još spustiti dolje.

Offline doktor1

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #93 u: Siječanj 30, 2014, 11:09:29 »
Ma bilo tko neka je napred samo ne Vettel!!! Dosadan je sa tom dominacijom!

Da se razumjemo i ona dominacija Schumachera u Ferrariju mi je bila užas užasa!!!

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #94 u: Siječanj 30, 2014, 15:53:14 »


Neloša je Marussija.

Offline radici

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #95 u: Siječanj 30, 2014, 16:52:44 »
mada sam  ferarist,kako reče onaj drajver iz katrehama-jebe mi se za izgled,glavno da pila dobro ide.mislim da bu ove godine svakaj,čak i koji povjesni bod za ekipe  odozdo. šofe1

Offline Praetorian

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #96 u: Siječanj 31, 2014, 16:30:17 »

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #97 u: Siječanj 31, 2014, 16:52:50 »
Vrlo jednostavan dizajn i lijep. Meni. Sad, druga stvar sto ce vjerojatno biti backmarker.
Citat:
Germany's Auto Motor und Sport calls it an "ingenious trick", explaining that designers for the great British team have used the rear suspension to mimic the now-banned wing profiles beneath the main wing. "It will be interesting to see if Charlie Whiting is responsive," the report said. "If he does not object, the competition will have to catch up quickly." A report on F1's official website said the McLaren solution "is considered legal by the FIA", but rival teams are likely to protest loudly. That is because of how difficult a complete re-design of entire rear suspension layouts would prove. It seems the likes of James Allison and Adrian Newey, perhaps the most respected technical brains in F1, were caught by surprise. "All I've seen are some blurry pictures," Ferrari's Allison said, "but I would like to know more about it because it does interest me." Red Bull's Newey seemed to doubt the legality of McLaren's solution. "I have not seen the photos," he said, "but as it is described, it sounds as though there are eight suspension elements, where only six are allowed. "Moreover, there are clear rules for the width of the suspension." Auto Motor und Sport said the FIA gave the McLaren "the green light" last summer.
Ovo bi moglo biti zanimljivo sto ce FIA reci na prituzbe ostalih timova vezano za McLarenov "izum".
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #98 u: Siječanj 31, 2014, 17:15:13 »
Fixed

Što je tu preloše? bolja je od pola bolida na gridu.

Offline Praetorian

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #99 u: Siječanj 31, 2014, 17:53:09 »
Srednji prst umjesto nosa?

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #100 u: Siječanj 31, 2014, 19:38:12 »
Bolje nego kurac ;)

Offline Wulf

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #101 u: Veljača 05, 2014, 20:15:57 »
Odvratni su e. Svi do jednoga. Bunch of gay ass vacuum cleaners and a shitload of limpdicks  fpalm1
Al fakat su katastrofa napravljeni. Iako se razlikuju svi do jednoga, loše izgledaju. Ovaj ne podsjeća tolko na pimpeka... nego na manjega pimpeka.
Nema tu utjehe. I tužno je to što uopće idu na takve pizdarije sa takvim glupostima o redizajnu. Sad mi se uopće ne gleda nadolazeća sezona jer bum samo u pimpeke bolida gledao.
Al ko zna... Možda se moja ženska navuče na F1 cer1njo

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #102 u: Veljača 05, 2014, 21:03:21 »
Nema tu pomoći, tako je kako je. Kad ti hebena FIA  i njezini kvazi inženjeri stvaraju pravila. Dam se kladiti da uopće nisu razmišljali koje su bile moguće opcije kako će bolidi izgledati. Samo su buljili u formule i jednadžbe kako i na koji način smanjiti downforce. I eto, zbog njih će ostati zapamćeni kao najružniji bolidi (Caterham) u F1 povijesti, pobijediti će i Tyrrella sa 6 kotača i kojekakve ostale spodobe iz 70ih...Ali najmanje ćeš o tome misliti kad budu borbe za 3., 4., 5. i 6. mjesto krug prije kraja u Monzi. kadt1kažem
Formula 1, koja je vremenom postala sinonim za pravo utrkivanje i premašivanje ljudskih granica, za najveće, najjače, najbolje bez većih restrikcija, odjednom je postala privatno igralište nekolicine moćnika koji imaju svoje prohtjeve i mijenjaju ih kad god odu na zahod pišati, da budem prost.

Govori se kako Mercedes prednjači  u razvoju zbog pouzdanosti motora, najviše je km prošao. Tu su i Ferrari te McLaren.

Combined lap counts – Team:

1. Mercedes 309 laps
2. Ferrari 251 laps
3. McLaren   245 laps
4. Williams 175 laps
5. Sauber 163 laps
6. Force India 146 laps
7. Caterham 76 laps
8. Toro Rosso54 laps
9. Marussia 30 laps
10. Red Bull Racing 21 laps
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline the_prodigy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #103 u: Veljača 06, 2014, 01:08:25 »
Di je Lotus?
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #104 u: Veljača 06, 2014, 10:19:30 »
Nisu bili u Jerezu