Autor Tema: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014  (Posjeta: 35301 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« u: Studeni 29, 2013, 19:46:34 »
Timovi i Vozači:


Red Bull Racing

     
S. Vettel                         D. Ricciardo



Mercedes


   
N. Rosberg                   L. Hamilton




Ferrari


     
K. Raikkonen                  F. Alonso




Lotus


     
R. Grosjean                   P. Maldonado




Mclaren


     
K. Magnussen               J. Button



Force India


   
S. Perez                       N. Hulkenberg




Sauber


   
E. Gutierrez                  A. Sutil




Toro Rosso


   
J. E. Vergne                  D. Kvyat




Williams

   
F. Massa                       V. Bottas




Marussia


   
M. Chilton                     J. Bianchi




Caterham


   
M. Ericsson                   K. Kobayashi



Izradio Punisher.
« Zadnja izmjena: Ožujak 12, 2014, 17:34:34 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #1 u: Studeni 29, 2013, 19:50:45 »
Dakle, i slubeno je da je Pastor Maldonado u Lotusu od sljedeće godine s Romainom Grosjeanom.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=685130948171745&set=a.182426265108885.40565.173854285966083&type=1&theater

Kažu Lotusovi PR stručnjaci: You never forget the first time...


Hulk je, pak, mjesto pronašao u Force Indiji, dakle vretio se gdje bio 2011. i 2012.g.

Vaša mišljenja o tim, najnovijim vijestima i kako mislite da su prošle momčadi i vozači s tim potezima. sm1jeh
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #2 u: Studeni 29, 2013, 21:23:48 »
Žao mi je što je hulk spao opet na drugorazrednu ekipu, dečko je zaslužio barem Lotus :(

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #3 u: Studeni 29, 2013, 21:52:53 »
Slažem se, ali nažalost, novac je najvažniji. To je ono što me najviše ljuti u toj priči. Talenti i dobri vozači nemaju osigurano mjesto u u nekoj od boljih momčadi, pa se tako moraju boriti i s prosječnim vozačima, ali koji imaju sponzore koji stoje iza njih s milijunima u aktovkama. Previše zakulisnih igara se tu vodi, F1 je prestala biti pravi sport prije nekoliko godina, sad je sve umjetno.

Teško je prognozirati za 2015. i dalje, ali Hulk bi mogao otići u Lotus, jer, McLaren ima Magnussena (iz njihovog programa), Ferrari će vjerojatno ostati na Nandu i Kimiju, RB je hermetički zatvoren, a Mercedes nema potrebe za mijenjanjem pored Rosberga i Hamiltona. Ali, nezahvalno je pričati o nečemu što je svjetlosnim godinama daleko...

Zaslužio je i više od Lotusa, ali sve ima svoje... Stići će njega neka atraktivna ponuda, priželjkujem to. Isto kao i da se Kubica oporavi i vrati u F1, koliko god to čudno zvučalo.

Lotus je za sljedeću sezonu dobio pare koje će sigurno dobro uložiti u Grosjeana, on je nova nada F1 i i objektivno je u top 5 vozača danas. Raikkonenov odlazak u Ferrari i dobivanje sina je očito puno pomoglo Groznom da dobije samopouzdanje...

A Force India je super prošla, jer je uz Hulka dobila i Toma McCullougha, glavnog inženjera Saubera.
Di Resta navodno ide u Ameriku u Indycar series kod bratića Dario Franchittija, a Sutil iako je pričao da je siguran, nije.
« Zadnja izmjena: Studeni 29, 2013, 21:54:53 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #4 u: Prosinac 09, 2013, 12:00:13 »
Nos nadolazećeg RBa  cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #5 u: Prosinac 09, 2013, 21:04:38 »
Comment: verdict on Formula 1's new rules - F1 news - AUTOSPORT.com

Pozdravljam nova pravila za brojeve, ni kazne nisu loše (od sadašnjih su 17 puta bolje), ali dupli bodovi za finalnu utrku?  fpalm1
Netko se poigrava s ovom F1 zadnjih nekoliko godina... Sve manje i manje mi je to gledljivo.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline the_prodigy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #6 u: Prosinac 10, 2013, 19:57:03 »
Citat:
http://www.fia.com/formula-one-regulation-changes

•    Points for the last race

Double drivers’ and constructors’ points will be awarded at the final race of the Formula One season in order to maximise focus on the Championship until the end of the campaign.


DoubleXP weekend  cer1njo ave1
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #7 u: Prosinac 10, 2013, 21:17:05 »
 cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #8 u: Prosinac 12, 2013, 18:31:46 »
AUTOSPORT.com

Sutil "Siguran sam" i Di Resta otpali za sljedeću sezonu, gotovo sigurno. Iako imaju mjesta u Marussiji i Caterhamu.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #9 u: Prosinac 14, 2013, 10:10:33 »
AUTOSPORT.com


Sutil u Sauberu. Ostaje još jedno mjesto u Sauberu slobodno.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #10 u: Siječanj 11, 2014, 00:38:00 »
I eto tak si dečki odabrali brojeve.

Formula 1 driver numbers revealed as FIA announces 2014 entry list - F1 news - AUTOSPORT.com

1   Sebastian Vettel   Red Bull-Renault
3   Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault
6   Nico Rosberg       Mercedes
7   Kimi Raikkonen     Ferrari
8   Romain Grosjean    Lotus-Renault
11  Sergio Perez       Force India-Mercedes
13  Pastor Maldonado   Lotus-Renault
14  Fernando Alonso    Ferrari
17  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari
19  Felipe Massa       Williams-Mercedes
20  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes
21  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari
22  Jenson Button      McLaren-Mercedes
25  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault
26  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault
27  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes
44  Lewis Hamilton     Mercedes
77  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes
99  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari

-Vettel je uzeo jedinicu kao prvak, ali onda kad to ne bude zakapario je broj 5. Nigel Mansell je imao crvenu peticu na bolidu.

-Rosberg: Cool. got number 6 for my remaining F1 career! My future wife's and my dad's lucky number. so it has got to work for me too! ;)

-Raikkonen: “There’s no particular story linked to it,” the Finn told Ferrari country selector. “It’s the number I already had last year and I saw no reason to change it. I like it which is good enough isn’t it?”

-Grosjean: Yes yes yes I have got my first  number choice : 8

- Alonso: “It has always brought me luck, dating back to 14th July 1996 when, at the age of 14, I won the World championship in a kart that had the number 14,” he explained. “Let’s see if it will still bring me luck.”

- Button: “Two little ducks,” “Quack quack” . Inače sa tim brojem na bolidu je osvojio naslov 2009. godine. Bruce McLaren i Emerson Fittipaldi je imao taj broj na svojem bolidu. I još valja spomenuti da je broj 22 najnesretniji broj u F1 (puno odustajanja). 

- Hulkenberg: 27...... its going to be my Number for the rest of my F1 career

Ali jedan broj se ističe više nego bilo koji drugi, pogodite koji!?!?! hahahaha
« Zadnja izmjena: Siječanj 11, 2014, 00:39:39 od Iceman »

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #11 u: Siječanj 11, 2014, 00:41:37 »
Kud baš pastir  cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo ave1 ave1 ave1 ave1

also nitko ne voli  2

Offline Cole™

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #12 u: Siječanj 11, 2014, 00:48:06 »
Kak to da mogu birat tako velke brojeve?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #13 u: Siječanj 11, 2014, 01:11:50 »
Pa nova pravila mogu od 0 do 99 uzet ko motogp po meni puno bolji sistem :)

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2014
« Odgovori #14 u: Siječanj 11, 2014, 01:29:28 »
Znači ovo su brojevi koje vozači imaju od ove sezone (2014) pa do kraja svoje F1 karijere. Znači što su sada odabrali to je to. Ponuđeni brojevi su od 2-99. Broj 1 je uvijek rezerviran za tekućeg prvaka. Naravno ako ga prvak ne želi uzeti, ne mora. Vettel je odabrao broj 5 onda kada ne bude bio prvak.
Vrijedi reći da ovo nije prvi puta u F1 da vozači mogu birati brojeve. Bilo je toga i u prošlosti. Također toga imau u MotoGP-u, NASCAR-u. Osobne brojeve su uveli čisto iz komercijalnih razloga kako bi se na neki način vozače povezalo ili prepoznalo. Ja se slažem sa ovom odlukom i to je za mene puno pogodak. Već sam upamtio dosta brojeva (pogotovo brojeve vozača najvećih momčadi), a da se nisam posebno potrudio. Bit će puno lakše za pratiti obavijesti usred prijenosa. Često je znalo biti usred prijenosa kako je vozač pod brojem tim i tim pod istragom. Pa sad ti razmišljaj... Ovako kažu broj 99, 77, 44 i odmah znaš o kome se radi.
----
Zaboravio sam kod Hulka napisati da je broj 27 imao i najdraži ferrarijev vozač Gilles Villeneuve. Hm, hm. Ne bih se čudio da Hulka uskoro vidimo i u crvenoj štali. U barem dva navrata je bio na pragu Ferrarija. Sad... ne mora njegov izbor imati ikakve veze sa Ferrarijem, ali.....
« Zadnja izmjena: Siječanj 11, 2014, 01:31:35 od Iceman »