Gran Turismo > GT serijal

Gran Turismo 7

(1/12) > >>

Montoya:
Zasigurno je već u razvoju, a mi nemamo teme...

GT7 dolazi na PS4, drugi svijet gledano s hardverske strane, no jeli to dovoljno da Kazunori i PD pažnju skrenu na samu kvalitetu i iskoriste barem dobar dio moći koju nudi nova konzola?
Tu se opet postavljaju pitanja rokova i unutarnjih zahtjeva, tj. dogovora oko razvojnog tima i izdavača - može li to biti problem?
Dio odgovora zasigurno leži u uspjehu DriveCluba, čijem se developeru dalo vremena, što je svakako pohvalno (ukoliko se ne gomilaju odgode).

Uglavnom, mali uvod za početak, a i naznaka da nam možda neće trebati volan:

Sony Reveals VR Headset for PS4, Fuels GT7 Integration Rumors

Već samo um  ;D
Rasprave...

hendrix:
Meni iskreno ni GT6 nije loš,ne znam. Možda nisam tolko igrao GT5 i bio u njemu da bi sad vidio neke velike razlike,meni se osobno bolje vozi u GT6 nego u GT5  hmm . Naravno ima svojih mušica,prije svega jer ne dobivamo ono obećano,al o tome se već vodilo i previše razgovora pa neću o tome.

Što se tiče GT7 , ja ga ne očekujem prebrzo,poznavajući PD. Al svakako me veseli, PS4 planiram kupiti poslije ljeta najvjerojatnije,ili kad izaću Project C.A.R.S., DriveClub i još tako neke igre koje će me natjerati da kupim,do tad me ne interesira previše.

U GT7 ono što ja bi volio je bolesna grafika,da stvarno to bude što realnije i da tu opet postave neke nove granice (u to ne sumnjam),zvukovi moraju biti ovaj put top,bez iznimaka.Previše je godina i tehnologije prošlo da oni to nisu u stanju napraviti. Izbaciti one silne kopije automobila koje realno nitko ne vozi,npr. šta će mi koncept Q7 iz 2000. i neke godine? Nikad ga nisam probao niti neću,a da ne pričam o onim njihovim japanskim konceptima. Samo premium auti i neka ih bude kolko treba,ma nek bude i tisuću al samo bez kopija i da svaki imat Full detalje. Očekujem neke novosti u online modu-npr klubovi,natjecanja.. Tuning mode poboljšan,puno aftermarket dijelova itd.

Eto to bi bilo to otprilike neka moja vizija za početak. Al ne sumnjam da ćemo se načekat, po mojem nekom osjećaju ne očekujem je prije jesen 2015.

speedy56:

--- Citat: hendrix - Ožujak 20, 2014, 18:24:49 ---Izbaciti one silne kopije automobila koje realno nitko ne vozi,npr. šta će mi koncept Q7 iz 2000. i neke godine? Nikad ga nisam probao niti neću,a da ne pričam o onim

--- Kraj citata ---
...a da ne pričamo o 10ak istih verzja NSX-a, S200...

Thergothon:
Tek sad vidim da je tema otvorena.
Svoja očekivanja pišem od one skroz prve registracije prije pada foruma i nema smisla ponavljati se, svejedno Kazunori i ekipa njeguje megalomanski pristup i filozofiju koju normalan racing fan teško može shvatiti. Rokovi apsolutno nikad nisu bili problem, problem je u kukavnoj kukavelji koja je napredovala puževim korakom jer na konzolama nije bilo prave konkurencije. Vremena su se promijenila i Sony ih je jednostavno morao pritisnuti zbog petice i niti malo ih ne krivim. Otprilike kao da se čitavu školsku godinu zajebavaš i nakon toga vidiš da svi prolaze, a jedino si ti ostao u nekom zaboravljenom prostoru i vremenu, a tu nastaje panika iz koje se teško isčupati. Imaju premali broj zaposlenika da bi ostvarili sve zacrtane planove na vrijeme, a outsourcing uporno odbijaju. Taj njihov elitizam bi vjerojatno cijenio više od svega da su beskompromisni, pa makar to značilo minimalni broj staza i automobila, ali samo da je sve na istoj vrhunskoj razini. Uz toliki broj automobila je nemoguće bilo što simulirati, ima užasno puno primjera gdje se standardni automobili ponašaju kontra svih pravila fizike i logike jer ništa na njima nije promijenjeno od Ps2 generacije. Uključujući zvuk koji je također samo C/P u komprimiranom obliku jer su tada bili ograničeni kapacitetom medija. Nakon što su premium modeli predstavljeni u prologue-u, svi smo povjerovali da je kvaliteta na tako visokom nivou te da će neće biti potrebno ništa poboljšavati za next-gen. Zub vremena sve nagriza i siguran sam da će vizualna prezentacija biti podignuta na višu razinu, ali što time dobivamo? Vjerojatno klasifikaciju na standarde, premiume i next-gen premiume jer je nerealno očekivati da odjednom 1000+ automobila presvuku u novo ruho, a to im nije uspjelo tijekom jedne čitave generacije konzola. Isto tako mi nije jasan dosadašnji razvoj. Jasno mi je da je prelazak s GT5 na novu generaciju bio zahtjevan jer je Ps3 arhitektura komplicirana i prvi puta je predstavljen online itd; ali očekivao bi čovjek da su postavili neke temelje za nastavak na čemu će graditi nove stvari. Heh, jebeš logiku, ajmo sve isponova sa šesticom, kao da apsolutno ništa nisu naučili na primjeru prethodnika.

Sedmica može spasiti obraz GT-u jedino ako stvarno krenu od nule i prestanu se zamarati brojkama koje jedino na papiru izgledaju impresivno. Jako teško da će se to dogoditi zbog rokova koji su skroz opravdani i to je problem današnjih japanskih developera koji nisu svjesni da su devedesete odavno prošle. Dovoljno je pogledati nekada slavni PES i stanje u kojem se danas nalazi, a takvih primjera je mnogo. Jedino ne sumnjam u djelomično impresivnu vizualnu stranu igre. Znam da često ispadam hejter zbog ovakvih postova i da su neki bivši članovi morali piti tablete za smirenje  cer1njo, ali sam zapravo veliki fan (no ne i apostol, kao što versus kaže) od samog začetka serijala i većina postova je ogorčenost zbog trenutnog stanja. GT zaslužuje puno više i nadam se da će mu Ps4 to omogućiti.

ManTheRamparts:
Gran Turismo 7 in the works, standard cars set to stay • Eurogamer.net

 cer1njo cer1njo

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju