Autor Tema: Novosti  (Posjeta: 37713 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Novosti
« u: Ožujak 30, 2014, 14:37:57 »
Primijetio sam da fali ovakva jedna tema, gdje bi se stavljale vijesti iz automoto sportova koji se manje prate, ili za koje teme neće zaživjeti (bar mislim da ne bi).
Pa da počnemo ;D

Peugeot returns to Dakar

Vozači će biti, po svemu sudeći, Carlos Sainz te Cyril Despres.

Video analysis: UK motorsport's new track-limits rule - National news - AUTOSPORT.com
CCTV to police track limits at Brands Hatch - National news - AUTOSPORT.com

Citat:
WHY WAS IT INTRODUCED?

The argument for its introduction is that drivers were abusing the old rule, and there was a lack of consistency at different circuits because of an ambiguous definition of what counted as the track.
"The rule is a massive step forward," said MSV chief Jonathan Palmer.
"The FIA rule officially made it OK for drivers to use as much grass or surface beyond the white lines as they could."
MSA chairman Alan Gow added: "It's the fairest [option]. You've got to draw the line somewhere on the limit of the track."

GREY AREAS

What will constitute "justifiable reason"? What about an incident in a heated, wheel-to-wheel battle in which a driver - having already received a warning - runs wide, but does not gain an advantage?
What if the infringement is almost invisible to the naked eye?
Such innocuous incidents will be thrust firmly into the limelight this season. And they could become the catalyst for a far greater, long-running controversy.

The change will put pressure on drivers to adjust approaches honed over many seasons, and on officials to carefully delineate between clear breaches of the rule and genuine mistakes.
It will be fascinating to see how this plays out when UK racing gets back underway in a few months' time.

Pogledajte 30-sekundni video da skužite o kakvoj idiotariji se radi. fpalm1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: Novosti
« Odgovori #1 u: Ožujak 30, 2014, 14:49:40 »
Ovo zadnje je totalna idiotarija, kome na pamet padaju takve stvari?  fpalm1
Mislio sam da su takve stvari moguće samo u F1 nakon vijećanja senilnih staraca koji nemaju pametnijeg posla, pa prcaju vozače i publiku u zdrav mozak.

Offline DogZy

« Odgovori #2 u: Travanj 06, 2014, 22:57:56 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline CROKiXi

« Odgovori #3 u: Travanj 15, 2014, 10:55:39 »
Peugeot 2008DKR za Dakar2015. Samo zadnji pogon, a za volanom Carlos Sainz i Cyril Despres.  šofe1

"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline DogZy

« Odgovori #4 u: Travanj 15, 2014, 18:19:38 »
Uff, ludilo kuul

Pikes Peak, WTCC, Dakar... dobro ide francuzima sm1jeh

Offline DogZy

« Odgovori #5 u: Travanj 17, 2014, 11:59:41 »
S njegove FB stranice.

Citat:
Proteklog vikenda Martin Kodrić je u konkurenciji od 32 vozača osvojio odlično 12. mjesto u Formuli Renault 2.0 NEC u Monzi.
Martin je prvi puta nastupio u Monzi, a za upoznavanje staze je imao samo dva slobodna treninga. Nakon slobodnih treninga u petak su održane i kvalifikacije. Jedini hrvatski predstavnik je zauzeo 26. i 21. mjesto.

U subotnjoj utrci je vozio fantastično. Sa 26. mjesta se probio do 12. i ostvario zapažen rezultat. U nedjelju je startao s 21. mjesta i još jednom vozio fantastično, no dva kruga prije kraja utrke došlo je do kontakta s Amwegom uslijed kojega je Martin završio svoj nastup izvan staze. Broj odvoženih krugova je bio dostatan za ulazak u rezultate, ali nažalost umjesto za 12. mjesto, samo za 28. mjesto.
U prvoj utrci je slavio Švicarac Deletraz ispred Japanca Sasahare i Francuza Pizzitole. Drugu utrku je dobio Švicarac Jörg ispred sunarodnjaka Deletraza i Nizozemca Schothorsta.

Martin je svojim nastupom zadovoljan. U jakoj konkurenciji i na nepoznatoj stazi vozio je bez straha i probijao se prema naprijed iz kruga u krug. Svaka utrka donosi novo, vrijedno iskustvo. Slijedeći Martinov nastup je u Formuli Renault 2.0 ALPS od 8. do 11. svibnja u francuskom Pau.

Offline DogZy

« Odgovori #6 u: Svibanj 30, 2014, 23:24:23 »
Citat:
Glad to be able to catch up again with this project on a different forum!
So in essence the car was running a regeneration system like La Ferrari is running?
Which begs the question with only charging under braking how long could one run the car at full throttle before the batteries were totally drained. I would imagine its an unlikely scenario unless one were to run the car on hugely long air strip.

Odgovor
Citat:
Think about it this way. There is no free lunch. KERS recaptures Kinetic Energy that would otherwise be turned into heat energy to brake the car. When racing there is a lot of braking and we were able to recapture about 50 seconds of 50 HP lap after lap. On the road there is not enough braking to recapture so P1/918/ and La Ferrari all use petrol HP to charge their hybrid batteries. The no free lunch part is that when using petrol HP to produce electrical charge there is less overall HP to drive the car so all petrol recharging systems try to charge only when not under full throttle, While P1/918/La Ferrari could pre-charge and run a hot lap they can NOT run at FULL HP lap after lap. On the road we've engineered our system to use petrol HP to recharge when full HP isn't needed but on the track we can switch back from the cockpit to race KERS.

So far no other manufacturer has won one of these.

Citat:
Very interesting, in the sense that the current crop of hyper cars are actually quite "compromised" in the way they are using the battery packs (using HP to charge the packs) but maybe its a compromise that is appropriate for a road car and is probably one of the most singular reasons why none of them could be raced without significant redevelopment.

Aside from the fact of course that all road cars are fundamentally compromised to make them suitable for the average owners on the average road.

Vrlo zanimljivo, a napisano od strane mozga tog projekta, Jima Glickenhousea, američkog investicijskog giganta.
Radi se o ovoj beštiji od auta

Offline DogZy

« Odgovori #7 u: Srpanj 03, 2014, 16:33:13 »
Ne stignem pročitati sad ali mi se čini kao nešto veliko.

Dropbox - FE070 - Rimac Automobili to supply Concept_One supercar for Formula E.pdf

EDIT: Po naslovu bih rekao da je prilično veliko. ;D

Offline DogZy

« Odgovori #8 u: Listopad 01, 2014, 21:13:10 »
I ova tema se treba ustaliti, tko ne zna o čemu je riječ, neka pročita prvi post. Dakle, materijala ima pregršt. thumbs1

Offline Wulf

« Odgovori #9 u: Listopad 18, 2014, 14:28:37 »
http://www.motorsport.com/wec/news/button-may-join-porsche-in-the-wec?lang=en

Evo neke novosti.... ako se moze gledati tako :)
Bilo bi super da prejde u WEC i onda sa Webberom nek vozi.. onda bi bio jos veci gust gledat

Offline DogZy

« Odgovori #10 u: Listopad 18, 2014, 14:57:33 »
Da, zanimljivo. Jedan od boljih sezona što se tiče transfera i govorkanja tko gdje ide.

Offline Wulf

« Odgovori #11 u: Listopad 18, 2014, 17:32:34 »
Jos se nekaj govorka da bi se Kimi okusao u NASCARU... al nisam citao clanak

Offline the_prodigy

« Odgovori #12 u: Listopad 18, 2014, 18:11:09 »
Kimi u Nascaru? Mislim da nebi taj imao zivaca za to :)
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Boss302

« Odgovori #13 u: Listopad 26, 2014, 10:31:48 »
Kimi u NASCAR-u?...to bi platio da gledam...Finac medu fat rednecksima :)):))

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2

Offline DogZy

« Odgovori #14 u: Listopad 26, 2014, 11:18:49 »
Ništa prije kraja 2015. sezone, bih ja rekao.