Autor Tema: Nissan GT Academy 2014 - opće rasprave  (Posjeta: 8554 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Nissan GT Academy 2014 - opće rasprave
« u: Travanj 21, 2014, 12:20:29 »

Introduction - GT Academy - gran-turismo.com

Počela je šesta sezona GT Academy natjecanja, a online kvalifikacije traju od 21.04. do 16.06.
Više ne dolazi kao zasebna aplikacija, nego je potrebno posjedovati GT6 kroz čiji izbornik se pristupa natjecanju.
Hrvatska i dalje nije službeno podržana zemlja, što znači da bez obzira na ostvareno vrijeme ne možemo ući u daljnji krug natjecanja.





U ovoj temi raspravljajte o svemu vezanom uz ovogodišnju GT akademiju.

« Zadnja izmjena: Travanj 23, 2014, 16:03:28 od Thergothon »

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #1 u: Travanj 21, 2014, 14:28:51 »
je počeo je i prva utrka je potpuno sranje, daju ti Nissan Leaf G na Brands hatch-u (onaj kraći polumjesec) i onda te stave na comfort hard gume dakle grip 0 bodova, postigo sam vrijeme sa 10 stotinki (0.010) zaostatka za zlatom i nakon jedno 50-ak pokušaja sam ih stero tam gdi sunce ne sja, GT6 je potpuno sjeban što se tiće kontrole auta osim ako imaš sprts soft gume ili bolje
« Zadnja izmjena: Travanj 21, 2014, 14:48:05 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #2 u: Travanj 21, 2014, 14:35:01 »
Ja sam sad nakon 3-4 kruga odvozil 1.05.075. cer1njo
« Zadnja izmjena: Travanj 21, 2014, 14:48:25 od Thergothon »

Offline Thergothon

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #3 u: Travanj 21, 2014, 15:29:44 »
Nije nikakva novost da je simulacija guma u GT-u daleko od savršenog, ali budimo realni - Leaf, vražji LEAF je u pitanju  cer1njo
Pa sve iznad comfort hard je pretjerivanje i ne zahtijeva ni mrvicu skilla na takvom autu. Ipak se radi o kompetitivnom natjecanju, a na takvim underpowered autima o konačnom rezultatu odlučuje samo idealna putanja, koja je opet povezana s kontrolom na lošijim gumama.
« Zadnja izmjena: Travanj 21, 2014, 15:39:36 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #4 u: Travanj 21, 2014, 16:35:28 »
Još sam malo odvozil kad sam prvo zabil TC isključiti i krug mi je sad nekaj sitno ispod 1:04.500. Razlika s TC i bez skoro da ne postoji jer se auto vozi sam od sebe. cer1njo

BTW - ne znam kak neko more ozbiljnije igrati GT na dual shock, mene ruke počnu boleti jako brzo kolko je neudoban.

Offline Zsadist

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #5 u: Travanj 21, 2014, 20:51:34 »
Nakon 3. kruga zlato ..1:05:2xx ... dalje ni nemislim voziti jer je auto koma.. p1va
CPU: Intel i5 4690k 3,50 GHz | MB: MSI Z97 Gaming 5 | GPU: ASUS ROG STRIX GTX 1070
| RAM: DDR3 16GB (4x4GB) HYPER X Savage, 2400Hz | SSD: Samgung 850 EVO 250 GB Kingston 120GB + WD Black 1TB+ WD 1TB | PSU: Corsair RM650W | Soundcard/Headphones:Asus Strix 7.1
| Monitors: Asus vg248 | OS: Windows 10pro x64
| Gamecontroler: T500RS +Loadcell ver.2 l Keyboard: Logitech 510s + Logitech G700s miš

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #6 u: Travanj 21, 2014, 20:59:03 »
izgleda da sam je onda nesposoban kad imam 1:05:510 a svi drugi bez problema pozlate jaad

Offline ManTheRamparts

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #7 u: Travanj 21, 2014, 20:59:37 »
Kak igraš?

Offline Thergothon

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #8 u: Travanj 21, 2014, 21:00:57 »
Isključi asistencije, često ti samo odmažu.

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #9 u: Travanj 21, 2014, 22:26:41 »
DS3, svi asistovi off

Offline ManTheRamparts

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #10 u: Travanj 21, 2014, 22:30:27 »
Kak si sensitivity si složil? Meni je na 2.

Kontrole? Voziš na gljive ili si na trigerima?

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #11 u: Travanj 22, 2014, 00:01:24 »
sensitivity? mislim a je na jedan il tak nešt, ne znam, sam znam da mi je sve off samo je ABS na 1
R2 i L2 su mi gas i kočnica, skrećem na gljivu

Offline DogZy

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #12 u: Travanj 22, 2014, 09:48:23 »
Mislim da bi s gljivama (gas i kocnica) bio najbrzi.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline pekkyas

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #13 u: Travanj 22, 2014, 10:24:52 »
nisam još probao, ali da, dogzy te dobro navodi

ja isto vozim sa ds3 (još malo će i kraj toj patnji) i isto mi je uključen samo abs na 1, liva gljiva je steering, desna je gas/kočnica, a šaltanje brzina sam si namistia na R2/L2

Offline ManTheRamparts

Odg: Nissan GT Academy 2014
« Odgovori #14 u: Travanj 22, 2014, 10:55:12 »
Uh, meni je gas/kočnica na gljivu katastrofa s obzirom da nemreš pipkati po kočnici ak treba dok doziraš gas. Zadnje sam tak igral Le Mans v 1999., na triggere mi je puno bolje, ali problem mi je kaj je celi DS nezgrapan i bole ruke od njega... I čini mi se da je GT prilagođen za taj način za gas/kočnicu s desnom gljivom kad je po puno stvari ostal 15 godina iza.

Pri meni je sensitivity na 2, gas/kočnica triggeri, brzine krug viša, kocka niža itd.